quote:
Waarom is hij eigenlijk gebanned? Ik snap er niets van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:53 schreef remlof het volgende:
Opzouten zG, of schrijf een goeie mail of blijf gewoon weg.
zG is liehuf!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:53 schreef remlof het volgende:
Opzouten zG, of schrijf een goeie mail of blijf gewoon weg.
ik zou zeggen, vraag het hem eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk gebanned? Ik snap er niets van.
Heel fok! is kansloosquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht
En dan dat Rotterdam topic; kansloze wankers
Koop een uitkeringquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:42 schreef jagga het volgende:
goedemorgen![]()
Ik haat het wanneer het ineens druk wordt op je werk![]()
Ben je lekker een beetje aan faken dat je hard aan het werk bent, en ineens komt er van allerlei gezeik binnen![]()
IK WIL LAMBALLEN!
quote:
Wat? Is er een Rotterdam bash topic? Link?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht
En dan dat Rotterdam topic; kansloze wankers
Kijk gewoon in KLBquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat? Is er een Rotterdam bash topic? Link?
quote:Wuppie
Een Wuppie (in Amerika beter bekend onder de naam weepul) is een klein en pluizig wezen met ogen, een staart en grote platte voeten die direct onder het lijf lijken te zitten. Andere lichaamsdelen ontbreken meestal, al komen andere accessoires, zoals voelsprieten, armen, een neus of een petje, voor. De Wuppies worden met de hand geplakt, waardoor de voetjes, oogjes en eventuele andere onderdelen nooit op dezelfde plek zitten. Wuppies worden vaak gebruikt als [reclame]middel, hiervoor worden ze vaak voorzien van een bedrukt lint, de 'staart'. Op de staart staat altijd wel iets geschreven, soms een of andere site, maar meestal staat de naam van de wuppie erop.
quote:Guppie
Een Guppie (in Amerika beter bekend onder de naam weepul) is een klein en pluizig wezen met ogen, een staart en grote platte voeten die direct onder het lijf lijken te zitten. Andere lichaamsdelen ontbreken meestal, al komen andere accessoires, zoals voelsprieten, armen, een neus of een petje, voor. De Guppies worden met de hand geplakt, waardoor de voetjes, oogjes en eventuele andere onderdelen nooit op dezelfde plek zitten. Guppies worden vaak gebruikt als [reclame]middel, hiervoor worden ze vaak voorzien van een bedrukt lint, de 'staart'. Op de staart staat altijd wel iets geschreven, soms een of andere site, maar meestal staat de naam van de Guppie erop.
Wie is dat danquote:
Aldus de man die zelf altijd zulk soort domme vragen stelde.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf altijd zulk soort domme vragen stelde._!
Nee ik ga even heel fok doorspitten op zoek naar de naam zGquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee ik ga even heel fok doorspitten op zoek naar de naam zG![]()
Ken die gast trouwens sowieso niet
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
zarGon
Nog nooit gehoord van een zoekfunctie
En nu heb ik eindelijk de kans om iemand anders belachelijk te maken, en dan maak jij dat weer onmogelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf altijd zulk soort domme vragen stelde._!
Dan nogquote:
quote:
High speed camera's.quote:
Ik volgens mij ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
hoi,
Remlof in de sc... ik heb weer wat gemist zeker?
Aha, op die fietsch. Dan is het oké.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een reactie op een post van een gebande en zijn post heb ik gewist
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een CV te maken...
Zelfverheerlijkingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die hier serieus op ingaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
Kankerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want? Waarom? Hoezo?
Net alsof jij zoveel zinvols in te brengen hebt vandaag
Meer dan jou, ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want? Waarom? Hoezo?
Net alsof jij zoveel zinvols in te brengen hebt vandaag
Overal.quote:
Zélfs ík voeg meer toe, héquote:
Aan het faalgehalte van deze SC misschien.quote:
Wat doe je hier dan nog. In een faal (quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aan het faalgehalte van deze SC misschien.
Dat ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog. In een faal () SC
Het niveau opkrikken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog. In een faal () SC
Nou man wees maar blij dat je zo op ons neer kijkt, zoals je zelf denkt.quote:
Jij bent dan ook niks dan een faler. Helaas post je in deze SC.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou man wees maar blij dat je zo op ons neer kijkt, zoals je zelf denkt.
Goed dat jij het niveau weer op krikt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niks dan een faler. Helaas post je in deze SC.
Die heeft een ban van 4 maanden.quote:
Lion Kingquote:
Er overlijden dagelijks tientalle meisjes van 9.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Jammer hè Krentenbol dat het meisje van 9 niet overleden is hè!
De opening van die film is echtquote:
Zondagnacht haalt dit topic ook nog wel denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoe, als jullie op dit tempo doorgaan kunnen we dit topic vannacht ook nog wel gebruiken.
Hierbij met een factor 0.7 omhoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal loessoee gegaan gistuuur
Heeft ie z'n hoofd in de anus van dat wijf gestopt ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken er meer die dat doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Helaas want nu is het echt een mongool in RL. Overal op klagen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hierbij met een factor 0.7 omhoog
Nee, wat een ingewikkelde grap. Leg hem eens uit wil je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ja maar op koninginnedag bijvoorbeeld al klagen als die stoep op moetquote:
Ik las ananas.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ie z'n hoofd in de anus van dat wijf gestopt ofzo?
Dat is wel heel kansloosquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja maar op koninginnedag bijvoorbeeld al klagen als die stoep op moet
Ga bier drinken en geniet van de stadHelemaal omdat die er nooit komt.
Het niveau gaat met 0.7 omhoog omdat ik er ben!!! Maar hij daalt alleen maar omdat het 0.7 is!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, wat een ingewikkelde grap. Leg hem eens uit wil je.
Dat zou ook nog kunnen.quote:
Ja, 2x de helft.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het niveau gaat met 0.7 omhoog omdat ik er ben!!! Maar hij daalt alleen maar omdat het 0.7 is!!!!!!!
Hoezo daalt het dan?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het niveau gaat met 0.7 omhoog omdat ik er ben!!! Maar hij daalt alleen maar omdat het 0.7 is!!!!!!!
Maar je doet het maal iets, dan word het toch meer?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
huidige niveau maal 0.7 = een lager niveau!!!!!:'
Als jij ooit een bank gaat beginnen zet ik m'n geld er niet neer in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
huidige niveau maal 0.7 = een lager niveau!!!!!:'
Nee, zo is het niet. Ik wil jullie slechts laten deelnemen in leuke topics.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef LudoSanders het volgende:
jitzzzze, je bent naarstig op zoek naar medestanders is het niet?
Topics met jou erin worden nooit leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, zo is het niet. Ik wil jullie slechts laten deelnemen in leuke topics.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Topics met jou erin worden nooit leuk.
Nee.quote:
Dat is erg nobel van je, op mij kwam het helaas anders over. Of helaas, het had het wel leuker gemaakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, zo is het niet. Ik wil jullie slechts laten deelnemen in leuke topics.
Had het mij leuker gemaakt als ik wel bijval zocht?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is erg nobel van je, op mij kwam het helaas anders over. Of helaas, het had het wel leuker gemaakt.
Ja, dat was namelijk erg treurig geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had het mij leuker gemaakt als ik wel bijval zocht?
Treu, daarom doe ik dat ook niet. Ik kan mijzelf prima reddenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat was namelijk erg treurig geweest.
quote:
Heb je geen examens of zo?quote:
Vorig jaar blijven zitten.quote:
Dat is niet zo mooi jongeman.quote:
Maar wel lekker geFOK!'t dat jaar toch?quote:
kan je beter uitloggen tot over 2 jaarquote:
Help je hem een handje?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je beter uitloggen tot over 2 jaar
Is dat een aanvraag?quote:
Interesse in een aanvraag?quote:
Bananensmoothiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:38 schreef sezten het volgende:
Wat gebeurd er met een banaan als je hem omdraait.
Punctuatie, dat leer je op de basisschool. Gebruik het.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Bingoquote:
Niets?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:38 schreef sezten het volgende:
Wat gebeurd er met een banaan als je hem omdraait.
Voor mij?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef remlof het volgende:
Special delivery for Mister Jizz
[ afbeelding ]
Huh? Hoe kan dat nou weer?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben vandaag ge-pwnt door een bedelaar met een printer...
Que?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben vandaag ge-pwnt door een bedelaar met een printer...
Maar ik heb niets besteldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Yes sir, that'll be 50.000 euro or two blonde virgins and a mule please.
Ik geef ook altijd 2 euro. Kunnen ze precies een blikje bier van kopen bij de Kioskquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komt er zo'n zwerver in de trein, deelt kaartjes uit met een tekst ( iek ben arm, 2 kinderen, kunnen net de huur betalen en eten... ) gaat ie de kaartjes weer ophalen en verwacht geld.
Nou j a, 2 euro gegeven![]()
Nu zittie vast een swirl van het opgehaalde geld te eten...
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komt er zo'n zwerver in de trein, deelt kaartjes uit met een tekst ( iek ben arm, 2 kinderen, kunnen net de huur betalen en eten... ) gaat ie de kaartjes weer ophalen en verwacht geld.
Ohhh ik ben niet de enige !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef ook altijd 2 euro. Kunnen ze precies een blikje bier van kopen bij de Kiosk
Oh, zo een. Gewoon kaartje teruggeven net zoals iedereen in het vervolg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik doe trouwens alleen maar banaan-vragen
Ja, dat zal ik in het vervolg doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, zo een. Gewoon kaartje teruggeven net zoals iedereen in het vervolg.
Ik zal het doorgeven, ik heb hem net dit topic gemaildquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik in het vervolg doen.
Ik was eigenlijk allang blij dat ie geen instrument bespeelde
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven, ik heb hem net dit topic gemaild
Ik vind het wel prima eigenlijk.quote:
Volgens mij kan jij beter terug naar de basisschool. Faalhaas.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
De volgende keer vraagt hij: "Trek eens aan mijn vingerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar nou moet ie andere dingen verzinnen om bij mij 2 euro los te peuteren en aan zijn dagelijkse portie swirls te komen
Ja daar trap ik al helemaal niet inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De volgende keer vraagt hij: "Trek eens aan mijn vinger"
Swirl? Wiet zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat ik anders met nog slechtere punten mijn examenjaar inging, ik nu al zou moeten beslissen wat ik ga studeren, ik nog geen eens wil gaan studeren en het zo wel prima vind.quote:
Ik zou gewoon kappen als ik jou was.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ik anders met nog slechtere punten mijn examenjaar inging, ik nu al zou moeten beslissen wat ik ga studeren, ik nog geen eens wil gaan studeren en het zo wel prima vind.
Dat hoop ik niet voor jequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja daar trap ik al helemaal niet in![]()
Oké.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou gewoon kappen als ik jou was.
Goed topic!quote:
Je bent zeker anti geweld.quote:
Bij kickboksen heb je een helm en handschoenen. En misschien nog tape voor om je pols en hand. Scheenbeschermers heb je vast niet nodig met boksenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef kurk_droog het volgende:
kan iemand mij vertellen wat ik aan en mee moeten nemen voor boksen?
Die krijg ik daar dan welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bij kickboksen heb je een helm en handschoenen. En misschien nog tape voor om je pols en hand. Scheenbeschermers heb je vast niet nodig met boksen
Vast welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die krijg ik daar dan welAls ik morgen maar kan voetballen
Valt mee. Zit ook genoeg normaal volk bij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee, maar boksen en kickboksen is voor gasten die stoer willen zijn.
Hmm ja zal best welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Valt mee. Zit ook genoeg normaal volk bij.
''quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Valt mee. Zit ook genoeg normaal volk bij.
Nee, maar bedankt voor het complimentquote:
geen vergiet met een sevilla sjaaltjequote:
Flitssssquote:
Neuh?quote:
oh wat leuk, jullie hebben het over mijn internetproviderquote:
Hé trut.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
Fijn om de zien dat mn topic de nacht gaat halen..
Dat trut negeer ik maarquote:
Ik meende het ook niet hoooor! Zoveel staan er niet meer in volgens mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat trut negeer ik maar! Weetje Ludo
soms als ik nergens leuke topics zie dan kijk ik in jouw postgeschiedenis om ze te vinden
!
Nee nu val je hard tegen, dus ik ga maar een boek lezen in bed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet hoooor! Zoveel staan er niet meer in volgens mij.
Jahooor! Mooie ben jij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee nu val je hard tegen, dus ik ga maar een boek lezen in bed.
Daaaag trut!
Ik wil wel blijven als je met me wil pokeren op msnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jahooor! Mooie ben jij.
Ik ben gewoon moe, misschien lig ik er vanavond wel eens voor 1:00 in.
Ik kan niet pokeren via msn, ik heb namelijk een Apple.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil wel blijven als je met me wil pokeren op msn?
Je kunt niet pokeren op msn als een Apple hebt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan niet pokeren via msn, ik heb namelijk een Apple.
Komt je studie ten goede in jouw geval.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt niet pokeren op msn als een Apple hebt?
Wtf, nu moet ik m'n laptop terug brengen naar de winkel.
Het is echt niet coolquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komt je studie ten goede in jouw geval.
Maar dat wist je nog niet dan? Nog nooit msn opgestart op je Mac?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is echt niet cool! Gelukkig heb ik m'n desktop nog.
mwah, valt nog tegen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Tong80 reltopic.
Is dit slotje niet zielig ?
POTENTIEEL DAN!!!!!1quote:
Ja, ik weet niet. Het topic hier plaatsen gaat de rel niet ten goede komen getuige het volk dat er nu op af komt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Tong80 reltopic.
Is dit slotje niet zielig ?
Nou ik heb 'm 2/3 maanden terug ofzo gekocht, ofja, mn vader heeft 'm voor me gekocht omdat 'ie toen in een onweerstaanbare aanbieding was.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dat wist je nog niet dan? Nog nooit msn opgestart op je Mac?
Ik ben inderdaad vergeten dat de goede users hier weg zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Het topic hier plaatsen gaat de rel niet ten goede komen getuige het volk dat er nu op af komt.
Dan heb je de witte van de MediaMarkt zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik heb 'm 2/3 maanden terug ofzo gekocht, ofja, mn vader heeft 'm voor me gekocht omdat 'ie toen in een onweerstaanbare aanbieding was.
Maar ik krijg 'm pas als ik slaagdus ik mocht er alleen even naar kijken, even opstarten om te checken of ie het goed deed, en daarna doosje dicht, in de kast ermee en nu maar hopen dat ik slaag..
Nee, niet eensquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan heb je de witte van de MediaMarkt zeker?
Wel lekker zo'n vooruitzicht, al weet ik uit eigen ervaring dat het weinig bijdraagt aan de motivatie.
*aait*quote:
nog een paar uurtjes dit bagger internet en mijn verbale afkraakskills gaan vanzelf hun werk doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad vergeten dat de goede users hier weg zijn.
Geen idee meer hoe duur die daar was, ik weet alleen dat me ma hem daar gekocht heeft en dat er die week veel reclame voor werd gemaakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, niet eenshoe duur was 'ie daar? Ik heb wel de witte ja
maar van de V&D!
En nopeik ga er stiekem vanuit dat ik toch wel slaag, wat slecht is, je sais, maar wat doe je eraan..
Oeh en als ik een 7,2 of hoger sta krijg ik ook nog eens 150 euro toeik maak zulke goede deals he
!
Hey note-machine, mag ik een note van je? door dat gepruts van swarma en co heb ik er nu 9, en dat is zo een lelijk getalquote:
Euh ja nou ik zou dus een laptop krijgen voor m'n slagenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe duur die daar was, ik weet alleen dat me ma hem daar gekocht heeft en dat er die week veel reclame voor werd gemaakt.
Het moet raar lopen wil je het niet halen toch? Waarom een 7,2, wat is dat voor raar cijfer?
relaxte pa heb je danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh ja nou ik zou dus een laptop krijgen voor m'n slagenen mijn vader vond alle laptops die ik wilde belachelijk duur
(Vond ik wel meevallen
) dus uiteindelijk een compromis, ik kreeg een laptop ter waarde van mn gemiddelde eindcijfer x 100
!
Deze Mac was met korting enzo nog maar 720 euro, en ik had m'n vader alvast 150 euro bijbetaald (hij had het afgetrokken van mn vakantiegeld) omdat die laptop eerst 800 was en dan zou ik dus een 5,7 moeten hebben en dan zou het kloppen. (Het zou me verbazen als je het nu nog snapt, maar oké..)
Anyway, als ik dus een 7,2 of hoger heb krijg ik ook alsnog mn 150 euro..
Dit is één van mn meest gare posts ooit geloof ik![]()
Nou, op zich is het vrij duidelijk hoor. Ik kreeg gewoon geld geloof ik, of een bijdrage aan mijn vakantie. Moet je na je examens ook nog weg?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh ja nou ik zou dus een laptop krijgen voor m'n slagenen mijn vader vond alle laptops die ik wilde belachelijk duur
(Vond ik wel meevallen
) dus uiteindelijk een compromis, ik kreeg een laptop ter waarde van mn gemiddelde eindcijfer x 100
!
Deze Mac was met korting enzo nog maar 720 euro, en ik had m'n vader alvast 150 euro bijbetaald (hij had het afgetrokken van mn vakantiegeld) omdat die laptop eerst 800 was en dan zou ik dus een 6,5 moeten hebben en dan zou het kloppen. (Het zou me verbazen als je het nu nog snapt, maar oké..)
Edit: Want 800-150= 650 = 6,5
Maar nu: 720-150= 570 = 5,7
Dus heb ik een 5,8 krijg ik 10 euro terug, bij 5,9 20 euro etc en bij de 7,2 het hele bedrag.
Anyway, als ik dus een 7,2 of hoger heb krijg ik ook alsnog mn 150 euro..
Dit is één van mn meest gare posts ooit geloof ik![]()
Joahquote:
Als in, op vakantie?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, op zich is het vrij duidelijk hoor. Ik kreeg gewoon geld geloof ik, of een bijdrage aan mijn vakantie. Moet je na je examens ook nog weg?
Ja, vakantie ja. Waar in Spanje?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah![]()
[..]
Als in, op vakantie?
Ik ga 10 dagen naar Spanje halverwege juli..
Malgrat de Mar, hotelletje 50 meter van het strandquote:
In ieder geval een week Rome. Verder zijn er nog wat ideeën over een roadtrip, maar of dat er van gaat komen betwijfel ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Malgrat de Mar, hotelletje 50 meter van het strandlekker zonnen en cocktails drinken.
En wat is jouw bestemming deze zomer?
Haha ach Rome heb je in ieder geval al binnenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In ieder geval een week Rome. Verder zijn er nog wat ideeën over een roadtrip, maar of dat er van gaat komen betwijfel ik.
Ach, het is altijd makkelijk wanneer je er wat familie hebt zitten. Dan is het zo geregeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ach Rome heb je in ieder geval al binnenwil ik ook nog een keer heen
!
En nu ga ik toch echt lezen en slapen.
Welterusten allemaal![]()
!
Neen. Nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef reetveter het volgende:
Hé maar Ludo, kijk jij ook altijd GTST?
Die oudjes zijn het meest nog het fanatiekstquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
kk zwaar dat boksen. Arm trilt helemaal. Leukste was op het eind. 2 groepen tegen elkaar en dan erop knallen. Kunnen weinig zeggen dat ze ouwe garde hebben geslagen
Zijn echt beesten. Die hebben wat meegemaakt. Mooie verhalen ook van zequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Die oudjes zijn het meest nog het fanatiekst![]()
dat klinkt als een metalpitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zijn echt beesten. Die hebben wat meegemaakt. Mooie verhalen ook van zeAlleen minder als er 1 je pakt en een ander in je maag slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |