Hey note-machine, mag ik een note van je? door dat gepruts van swarma en co heb ik er nu 9, en dat is zo een lelijk getalquote:
Euh ja nou ik zou dus een laptop krijgen voor m'n slagenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe duur die daar was, ik weet alleen dat me ma hem daar gekocht heeft en dat er die week veel reclame voor werd gemaakt.
Het moet raar lopen wil je het niet halen toch? Waarom een 7,2, wat is dat voor raar cijfer?
relaxte pa heb je danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh ja nou ik zou dus een laptop krijgen voor m'n slagenen mijn vader vond alle laptops die ik wilde belachelijk duur
(Vond ik wel meevallen
) dus uiteindelijk een compromis, ik kreeg een laptop ter waarde van mn gemiddelde eindcijfer x 100
!
Deze Mac was met korting enzo nog maar 720 euro, en ik had m'n vader alvast 150 euro bijbetaald (hij had het afgetrokken van mn vakantiegeld) omdat die laptop eerst 800 was en dan zou ik dus een 5,7 moeten hebben en dan zou het kloppen. (Het zou me verbazen als je het nu nog snapt, maar oké..)
Anyway, als ik dus een 7,2 of hoger heb krijg ik ook alsnog mn 150 euro..
Dit is één van mn meest gare posts ooit geloof ik![]()
Nou, op zich is het vrij duidelijk hoor. Ik kreeg gewoon geld geloof ik, of een bijdrage aan mijn vakantie. Moet je na je examens ook nog weg?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh ja nou ik zou dus een laptop krijgen voor m'n slagenen mijn vader vond alle laptops die ik wilde belachelijk duur
(Vond ik wel meevallen
) dus uiteindelijk een compromis, ik kreeg een laptop ter waarde van mn gemiddelde eindcijfer x 100
!
Deze Mac was met korting enzo nog maar 720 euro, en ik had m'n vader alvast 150 euro bijbetaald (hij had het afgetrokken van mn vakantiegeld) omdat die laptop eerst 800 was en dan zou ik dus een 6,5 moeten hebben en dan zou het kloppen. (Het zou me verbazen als je het nu nog snapt, maar oké..)
Edit: Want 800-150= 650 = 6,5
Maar nu: 720-150= 570 = 5,7
Dus heb ik een 5,8 krijg ik 10 euro terug, bij 5,9 20 euro etc en bij de 7,2 het hele bedrag.
Anyway, als ik dus een 7,2 of hoger heb krijg ik ook alsnog mn 150 euro..
Dit is één van mn meest gare posts ooit geloof ik![]()
Joahquote:
Als in, op vakantie?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, op zich is het vrij duidelijk hoor. Ik kreeg gewoon geld geloof ik, of een bijdrage aan mijn vakantie. Moet je na je examens ook nog weg?
Ja, vakantie ja. Waar in Spanje?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah![]()
[..]
Als in, op vakantie?
Ik ga 10 dagen naar Spanje halverwege juli..
Malgrat de Mar, hotelletje 50 meter van het strandquote:
In ieder geval een week Rome. Verder zijn er nog wat ideeën over een roadtrip, maar of dat er van gaat komen betwijfel ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Malgrat de Mar, hotelletje 50 meter van het strandlekker zonnen en cocktails drinken.
En wat is jouw bestemming deze zomer?
Haha ach Rome heb je in ieder geval al binnenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In ieder geval een week Rome. Verder zijn er nog wat ideeën over een roadtrip, maar of dat er van gaat komen betwijfel ik.
Ach, het is altijd makkelijk wanneer je er wat familie hebt zitten. Dan is het zo geregeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ach Rome heb je in ieder geval al binnenwil ik ook nog een keer heen
!
En nu ga ik toch echt lezen en slapen.
Welterusten allemaal![]()
!
Neen. Nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef reetveter het volgende:
Hé maar Ludo, kijk jij ook altijd GTST?
Die oudjes zijn het meest nog het fanatiekstquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
kk zwaar dat boksen. Arm trilt helemaal. Leukste was op het eind. 2 groepen tegen elkaar en dan erop knallen. Kunnen weinig zeggen dat ze ouwe garde hebben geslagen
Zijn echt beesten. Die hebben wat meegemaakt. Mooie verhalen ook van zequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Die oudjes zijn het meest nog het fanatiekst![]()
dat klinkt als een metalpitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zijn echt beesten. Die hebben wat meegemaakt. Mooie verhalen ook van zeAlleen minder als er 1 je pakt en een ander in je maag slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |