Maar ik heb niets besteldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Yes sir, that'll be 50.000 euro or two blonde virgins and a mule please.
Ik geef ook altijd 2 euro. Kunnen ze precies een blikje bier van kopen bij de Kioskquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komt er zo'n zwerver in de trein, deelt kaartjes uit met een tekst ( iek ben arm, 2 kinderen, kunnen net de huur betalen en eten... ) gaat ie de kaartjes weer ophalen en verwacht geld.
Nou j a, 2 euro gegeven![]()
Nu zittie vast een swirl van het opgehaalde geld te eten...
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komt er zo'n zwerver in de trein, deelt kaartjes uit met een tekst ( iek ben arm, 2 kinderen, kunnen net de huur betalen en eten... ) gaat ie de kaartjes weer ophalen en verwacht geld.
Ohhh ik ben niet de enige !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef ook altijd 2 euro. Kunnen ze precies een blikje bier van kopen bij de Kiosk
Oh, zo een. Gewoon kaartje teruggeven net zoals iedereen in het vervolg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik doe trouwens alleen maar banaan-vragen
Ja, dat zal ik in het vervolg doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, zo een. Gewoon kaartje teruggeven net zoals iedereen in het vervolg.
Ik zal het doorgeven, ik heb hem net dit topic gemaildquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik in het vervolg doen.
Ik was eigenlijk allang blij dat ie geen instrument bespeelde
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven, ik heb hem net dit topic gemaild
Ik vind het wel prima eigenlijk.quote:
Volgens mij kan jij beter terug naar de basisschool. Faalhaas.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je beter uitloggen tot over 2 jaar
De volgende keer vraagt hij: "Trek eens aan mijn vingerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar nou moet ie andere dingen verzinnen om bij mij 2 euro los te peuteren en aan zijn dagelijkse portie swirls te komen
Ja daar trap ik al helemaal niet inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De volgende keer vraagt hij: "Trek eens aan mijn vinger"
Swirl? Wiet zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat ik anders met nog slechtere punten mijn examenjaar inging, ik nu al zou moeten beslissen wat ik ga studeren, ik nog geen eens wil gaan studeren en het zo wel prima vind.quote:
Ik zou gewoon kappen als ik jou was.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ik anders met nog slechtere punten mijn examenjaar inging, ik nu al zou moeten beslissen wat ik ga studeren, ik nog geen eens wil gaan studeren en het zo wel prima vind.
Dat hoop ik niet voor jequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja daar trap ik al helemaal niet in![]()
Oké.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou gewoon kappen als ik jou was.
Goed topic!quote:
Je bent zeker anti geweld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |