Dus jij bent op binnenweggetjes op zoek naar flikkers?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef marties het volgende:
Ik reed gister van mijn werk terug naar huis op de scooter en dan rijd ik over wat binnen weggetjes naar huis en 9 van de 10 autos doen zoals altijd gewoon hun grote licht niet uit voor scooter rijders, Waardoor ik dus geen flikker meer zie op de scooter
Lol!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus jij bent op binnenweggetjes op zoek naar flikkers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus jij bent op binnenweggetjes op zoek naar flikkers?
quote:
Dat dus allemaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef FoXje het volgende:
Natuurlijk niet. Scooterrijders zijn paupers, en die zien we het liefst in de berm
ik vind je nog best schappelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef FoXje het volgende:
Natuurlijk niet. Scooterrijders zijn paupers, en die zien we het liefst in de berm
Dat zal ze leren inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef yosander het volgende:
Haha. Moeten ze bij mij niet doen, dan zet ik op m'n brommer groot licht aan.
Mijn brommer geeft, i.t.t. die scooters, wel een flinke lichtbundelquote:
Blablabla, net alsof jouw kruimeldief meer licht produceert dan mijn autoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn brommer geeft, i.t.t. die scooters, wel een flinke lichtbundel.
Kruimeldief? Zoals ik al zei, ik rij geen scooter.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blablabla, net alsof jouw kruimeldief meer licht produceert dan mijn auto
Maar dan nog, net alsof die naaimachine meer licht produceert dan mijn autoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Kruimeldief? Zoals ik al zei, ik rij geen scooter.
Eerst zien voordat je oordeelt.
[ afbeelding ]
Schakelbrommers!
Zeg ik, Kruimeldief!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schakelbrommers!
Das helemaal ubersad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schakelbrommers!
Nou nou naaimachine.... Dit is toch wel bijna een grasmaaier hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan nog, net alsof die naaimachine meer licht produceert dan mijn auto
Hij zegt toch gewoon brommer?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das helemaal ubersad.
Pubers die menen dat ze een motor hebben
Dat is bij lange na geen grasmaaier. Een grasmaaier heeft om te beginnen 4 wielen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:14 schreef Queque het volgende:
[..]
Nou nou naaimachine.... Dit is toch wel bijna een grasmaaier hoor
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef FoXje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |