Dus jij bent op binnenweggetjes op zoek naar flikkers?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef marties het volgende:
Ik reed gister van mijn werk terug naar huis op de scooter en dan rijd ik over wat binnen weggetjes naar huis en 9 van de 10 autos doen zoals altijd gewoon hun grote licht niet uit voor scooter rijders, Waardoor ik dus geen flikker meer zie op de scooter
Lol!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus jij bent op binnenweggetjes op zoek naar flikkers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus jij bent op binnenweggetjes op zoek naar flikkers?
quote:
Dat dus allemaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef FoXje het volgende:
Natuurlijk niet. Scooterrijders zijn paupers, en die zien we het liefst in de berm
ik vind je nog best schappelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef FoXje het volgende:
Natuurlijk niet. Scooterrijders zijn paupers, en die zien we het liefst in de berm
Dat zal ze leren inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef yosander het volgende:
Haha. Moeten ze bij mij niet doen, dan zet ik op m'n brommer groot licht aan.
Mijn brommer geeft, i.t.t. die scooters, wel een flinke lichtbundelquote:
Blablabla, net alsof jouw kruimeldief meer licht produceert dan mijn autoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn brommer geeft, i.t.t. die scooters, wel een flinke lichtbundel.
Kruimeldief? Zoals ik al zei, ik rij geen scooter.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blablabla, net alsof jouw kruimeldief meer licht produceert dan mijn auto
Maar dan nog, net alsof die naaimachine meer licht produceert dan mijn autoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Kruimeldief? Zoals ik al zei, ik rij geen scooter.
Eerst zien voordat je oordeelt.
[ afbeelding ]
Schakelbrommers!
Zeg ik, Kruimeldief!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schakelbrommers!
Das helemaal ubersad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schakelbrommers!
Nou nou naaimachine.... Dit is toch wel bijna een grasmaaier hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan nog, net alsof die naaimachine meer licht produceert dan mijn auto
Hij zegt toch gewoon brommer?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das helemaal ubersad.
Pubers die menen dat ze een motor hebben
Dat is bij lange na geen grasmaaier. Een grasmaaier heeft om te beginnen 4 wielen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:14 schreef Queque het volgende:
[..]
Nou nou naaimachine.... Dit is toch wel bijna een grasmaaier hoor
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:29 schreef FoXje het volgende:
Jaloers of zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan nog, net alsof die naaimachine meer licht produceert dan mijn auto
Wat een ding zegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schakelbrommers!
Word anders vaak genoeg naar me gezwaaid door motorrijders.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeggen en denken zijn 2 verschillende dingen, wonder der natuur dat je bent.
Jaloers? Op een brommer die eruit ziet als een motor, maar nog steeds de 'prestaties' van een brommer levert?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaloers of zo?
En ik heb gewoon 2x een 55W H3 lamp erin zitten.
Ze lachen je uit, maar jij hebt dat niet door.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Word anders vaak genoeg naar me gezwaaid door motorrijders.
Ja, tuurlijk. Keep dreamingquote:Maar verder denk ik heus niet dat ik motor rij hoor, ondanks dat het op de motorinhoud na in feite wel een motor is.
Ben jij ook zo'n klootzak die tussen auto's doorschiet, niet aangeeft wanneer hij links of rechtsaf gaat en daar waar kan door rood rijdt? Zo ja, geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef marties het volgende:
Ik reed gister van mijn werk terug naar huis op de scooter en dan rijd ik over wat binnen weggetjes naar huis en 9 van de 10 autos doen zoals altijd gewoon hun grote licht niet uit voor scooter rijders, Waardoor ik dus geen flikker meer zie op de scooter
Zo zullen ze wel zwaaien ja !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Word anders vaak genoeg naar me gezwaaid door motorrijders.
Maar verder denk ik heus niet dat ik motor rij hoor, ondanks dat het op de motorinhoud na in feite wel een motor is.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is bij lange na geen grasmaaier. Een grasmaaier heeft om te beginnen 4 wielen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo zullen ze wel zwaaien ja !
[ afbeelding ]
Bespaar je het geld en koop je op je 18e een motor.![]()
Jij zei dat een grasmaaier 4 wielen had, oelewapper:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch geen gemotoriseerde grasmaaier, oelewapper?
Jij had het ook niet over gemotoriseerde grasmaaiersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch geen gemotoriseerde grasmaaier, oelewapper?
Wat grappig. Want als ik met een motorrijder praat hebben ze dan blijkbare een hele andere mening?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze lachen je uit, maar jij hebt dat niet door.
Misschien omdat je vroeger alleen op een spartamet van je ouders mocht rijden. En geen mooie Kreidler bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaloers? Op een brommer die eruit ziet als een motor, maar nog steeds de 'prestaties' van een brommer levert?![]()
![]()
Hou op mafketel. Hoe kan ik nou jaloers zijn op een brommer terwijl ik zelf een auto heb?
Ja, hij wordt dan ook voor ruim duizend Euro meer als motor verkocht. En het enige dat verschilt is de motorinhoud.quote:[..]
Ja, tuurlijk. Keep dreaming
Mits geen tegenliggers mag je gewoon groot licht aan hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n klootzak die tussen auto's doorschiet, niet aangeeft wanneer hij links of rechtsaf gaat en daar waar kan door rood rijdt? Zo ja, geen recht van spreken.
Zo nee, spreek eerst je medescooterpaupers op hun rijgedrag aan voordat je over automobilisten gaat zeuren.
Daarnaast,......automobilisten mogen geen groot licht voeren dus daar zorgt meneer agent wel voor, Nederland kennende.
Ja, lul, een gemotoriseerde. We hebben toch al de hele tijd gemotoriseerde wantoestanden op de weg? Komen jullie ineens met een handgrasmaaier aanzettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:26 schreef Casos het volgende:
[..]
Jij zei dat een grasmaaier 4 wielen had, oelewapper:
[ afbeelding ]
Als ik zo iemand voorbij zie komen op een plastic wcpot moet ik altijd glimlachen, als is het alleen maar om het geluid. Of anders wel omdat die gast zich rot schakelt en dan pas 45 rijdtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat grappig. Want als ik met een motorrijder praat hebben ze dan blijkbare een hele andere mening?
[..]
Misschien omdat je vroeger alleen op een spartamet van je ouders mocht rijden. En geen mooie Kreidler bijvoorbeeld?
[..]
Ja, hij wordt dan ook voor ruim duizend Euro meer als motor verkocht. En het enige dat verschilt is de motorinhoud.
Raar, misschien hebben ze hun bril af gedaan omdat die niet in hun helm past.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat grappig. Want als ik met een motorrijder praat hebben ze dan blijkbare een hele andere mening?
Een Kreidlerquote:[..]
Misschien omdat je vroeger alleen op een spartamet van je ouders mocht rijden. En geen mooie Kreidler bijvoorbeeld?
Dan is het helemaal kansloos dat je deze gekocht hebt. Iets met een dubbeltje en de eerste rij.quote:[..]
Ja, hij wordt dan ook voor ruim duizend Euro meer als motor verkocht. En het enige dat verschilt is de motorinhoud.
Dat ook nog eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als ik zo iemand voorbij zie komen op een plastic wcpot moet ik altijd glimlachen, als is het alleen maar om het geluid. Of anders wel omdat die gast zich rot schakelt en dan pas 45 rijdt
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, lul, een gemotoriseerde. We hebben toch al de hele tijd gemotoriseerde wantoestanden op de weg? Komen jullie ineens met een handgrasmaaier aanzetten
Koop een leven, klaphark.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:31 schreef Queque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou eentje met 3 wielen dan. je hebt iig ongelijk.
Jullie hebben blijkbaar allemaal het beeld van een scooter in jullie kop, maar zo klinkt 'ie dus totaal niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als ik zo iemand voorbij zie komen op een plastic wcpot moet ik altijd glimlachen, als is het alleen maar om het geluid. Of anders wel omdat die gast zich rot schakelt en dan pas 45 rijdt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |