quote:
Waarom is hij eigenlijk gebanned? Ik snap er niets van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:53 schreef remlof het volgende:
Opzouten zG, of schrijf een goeie mail of blijf gewoon weg.
zG is liehuf!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:53 schreef remlof het volgende:
Opzouten zG, of schrijf een goeie mail of blijf gewoon weg.
ik zou zeggen, vraag het hem eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk gebanned? Ik snap er niets van.
Heel fok! is kansloosquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht
En dan dat Rotterdam topic; kansloze wankers
Koop een uitkeringquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:42 schreef jagga het volgende:
goedemorgen![]()
Ik haat het wanneer het ineens druk wordt op je werk![]()
Ben je lekker een beetje aan faken dat je hard aan het werk bent, en ineens komt er van allerlei gezeik binnen![]()
IK WIL LAMBALLEN!
quote:
Wat? Is er een Rotterdam bash topic? Link?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht
En dan dat Rotterdam topic; kansloze wankers
Kijk gewoon in KLBquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat? Is er een Rotterdam bash topic? Link?
quote:Wuppie
Een Wuppie (in Amerika beter bekend onder de naam weepul) is een klein en pluizig wezen met ogen, een staart en grote platte voeten die direct onder het lijf lijken te zitten. Andere lichaamsdelen ontbreken meestal, al komen andere accessoires, zoals voelsprieten, armen, een neus of een petje, voor. De Wuppies worden met de hand geplakt, waardoor de voetjes, oogjes en eventuele andere onderdelen nooit op dezelfde plek zitten. Wuppies worden vaak gebruikt als [reclame]middel, hiervoor worden ze vaak voorzien van een bedrukt lint, de 'staart'. Op de staart staat altijd wel iets geschreven, soms een of andere site, maar meestal staat de naam van de wuppie erop.
quote:Guppie
Een Guppie (in Amerika beter bekend onder de naam weepul) is een klein en pluizig wezen met ogen, een staart en grote platte voeten die direct onder het lijf lijken te zitten. Andere lichaamsdelen ontbreken meestal, al komen andere accessoires, zoals voelsprieten, armen, een neus of een petje, voor. De Guppies worden met de hand geplakt, waardoor de voetjes, oogjes en eventuele andere onderdelen nooit op dezelfde plek zitten. Guppies worden vaak gebruikt als [reclame]middel, hiervoor worden ze vaak voorzien van een bedrukt lint, de 'staart'. Op de staart staat altijd wel iets geschreven, soms een of andere site, maar meestal staat de naam van de Guppie erop.
Wie is dat danquote:
Aldus de man die zelf altijd zulk soort domme vragen stelde.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf altijd zulk soort domme vragen stelde._!
Nee ik ga even heel fok doorspitten op zoek naar de naam zGquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee ik ga even heel fok doorspitten op zoek naar de naam zG![]()
Ken die gast trouwens sowieso niet
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
zarGon
Nog nooit gehoord van een zoekfunctie
En nu heb ik eindelijk de kans om iemand anders belachelijk te maken, en dan maak jij dat weer onmogelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf altijd zulk soort domme vragen stelde._!
Dan nogquote:
quote:
High speed camera's.quote:
Ik volgens mij ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
hoi,
Remlof in de sc... ik heb weer wat gemist zeker?
Aha, op die fietsch. Dan is het oké.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een reactie op een post van een gebande en zijn post heb ik gewist
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een CV te maken...
Zelfverheerlijkingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die hier serieus op ingaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
Kankerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want? Waarom? Hoezo?
Net alsof jij zoveel zinvols in te brengen hebt vandaag
Meer dan jou, ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want? Waarom? Hoezo?
Net alsof jij zoveel zinvols in te brengen hebt vandaag
Overal.quote:
Zélfs ík voeg meer toe, héquote:
Aan het faalgehalte van deze SC misschien.quote:
Wat doe je hier dan nog. In een faal (quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aan het faalgehalte van deze SC misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |