http://twitter.com/geoffkeighley/status/1991858673quote:To those asking about the length of e3 briefings, Xbox is supposed to be 95 mins, Nintendo a clean 60, Sony approx 2 hours.
Dr komen al heel wat vette trailers en andere videos voorbij daarquote:Op maandag 1 juni 2009 17:35 schreef lkb9000 het volgende:
http://video.ign.com/streaming/e3-2009/
Voor IGN heb je iig een plugin nodig.
Om HD te streamen daar moet je lid worden en betalenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dr komen al heel wat vette trailers en andere videos voorbij daar![]()
(nu uncharted 2 gameplay)
Dus, kijk je dit tot t begint, en daarna gametrailers.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Om HD te streamen daar moet je lid worden en betalen
Dit heb ik allemaal al gezien op gametrailersquote:Op maandag 1 juni 2009 17:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus, kijk je dit tot t begint, en daarna gametrailers.
Blijkbaar gaan we alleen GT PSP zien, niet GT5.quote:
Daar zit iedereen op te wachten die een PS3 heeft.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:57 schreef W00fer het volgende:
Wss meer info over de PS3 slim of PS3 price cut !
mijn firefox blijft maar crashen door die plug-in.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:35 schreef lkb9000 het volgende:
http://video.ign.com/streaming/e3-2009/
Voor IGN heb je iig een plugin nodig.
Ik ben zelfs bereid om een psp aan te schaffen voor GT.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Blijkbaar gaan we alleen GT PSP zien, niet GT5.
Aan de ene kant wil ik niet dat GT5 te snel uit komt, want ik zal voorlopig nog geen PS3 hebben.
Aan de andere kant wil ik dat Polyphony Digital zich volledig richt op GT5. Een GT PSP is wel leuk. Zelfs een port van GT3 op de PSP zou meesterlijk zijn. Maar het is beter dat ze gewoon op GT5 concentreren, niemand wacht eigenlijk op GT PSP, maar iedereen wacht op GT5.
Dat lijkt maar zo, even wachtenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:04 schreef merino het volgende:
[..]
mijn firefox blijft maar crashen door die plug-in.
NjaIGN anyway.
hoe bedoel je dat lijkt maar zo?quote:
Oh, bij mij liep hij gewoon vast en duurde het zon 30 seconden en toen werkte hij weer, maar ik begrijp dat hij bij jou dus echt afsluit? Dan heb je een van de volgende problemen:quote:Op maandag 1 juni 2009 18:28 schreef merino het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat lijkt maar zo?
als firefox crasht dan crasht het. Daar is weinig lijken aan...
Denk dat je verkeerd zit qua tijdzones, het zou om half 8 beginnenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:44 schreef Gkhn het volgende:
Er staat 10.30 AM microsoft conference.
Maar de stream van IGN laat Prototype zien. En het is 10.40.
?
BAN!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
huhPerongeluk op slot gezet
En weer open.
* RaymanNL] geeft aan iedereen een bosje [url=http://www.arenabloemen.nl/product_image/large/3205-bos_roze_bloemen.jpg]bloemen[/url
Sony is morgen pas hehquote:Op maandag 1 juni 2009 19:20 schreef delano.888 het volgende:
Maar nu ben ik wel op tijd![]()
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sony is morgen pas hehHier is het Microsoft topic
Vastgelopenquote:
Hoe gaan ze in godsnaam 2 uur vullen? 3 nieuwe MGSs voor de PS3?quote:
Boeiend..... Alsof 2 uur erg isquote:Op maandag 1 juni 2009 21:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe gaan ze in godsnaam 2 uur vullen? 3 nieuwe MGSs voor de PS3?
Ik zeg toch niet dat t erg isquote:
Je bedoelt FF en MGS? Boeiend... Sony gaat echt wel slagen met GOW 3 en Uncharted 2. Voor de rest is het gewoon afwachtenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat t erg is
Vraag me alleen af hoe ze het gaan vullen nu microsoft al zoveel exclusiviteit heeft gepakt.
En MW2 mappacks.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Je bedoelt FF en MGS? Boeiend... Sony gaat echt wel slagen met GOW 3 en Uncharted 2. Voor de rest is het gewoon afwachten
Tijdelijk exclusive.quote:
Maar toch, wel weer een game waar sony niet echt veel meer over op kan scheppenquote:
Opscheppen over een multiplatform game boeit niet echt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar toch, wel weer een game waar sony niet echt veel meer over op kan scheppen
Plus gow3 en uncharted 2 = win! De rest is allemaal bonusquote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Sony hoeft alleen maar Project Trico en GT 5 te showen naast de huidige line-up en ze hebben de E3 ruimschoots gewonnen.
Die kunnen we dus wegstrepen.quote:God of War 3 slips, Microsoft's surprise
As we prepare for the E3 madness to begin, there are some interesting nuggets of information floating about. None are necessarily long enough to warrant their own entry, so here, in easy to digest bullet points, are the whispers we’re currently hearing.
* Hope “God of War 3” isn’t on your holiday wish list. Despite widespread assumptions that the game is due this year, word now is that it has been pushed to 2010 (as has the next “Gran Turismo”). We may get official confirmation of this tomorrow at Sony’s press conference.
Dat zijn geruchten.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die kunnen we dus wegstrepen.
Al had ik daar ook wel rekening mee gehouden.
Elk beeldmateriaal is welkomquote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vanaf de eerste trailer al duidelijk, die game komt toch pas in het voorjaar van 2010? In het najaar komt iig Uncharted, daar ben ik sowieso al blij meequote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Iemand als Kratos verdient gewoon een waardige afscheid. Dit laatste deel moet gewoon wederom top notch zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:04 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Elk beeldmateriaal is welkomEn een late release zou me idd niet verbazen... hoe jammer het ook is
Precies. Maar beter dat ze er langer aan werken dan dat ze het afraffelen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je kan de pers conferentie ook in Home bekijken op een groot scherm, waarschijnlijk zonder haperingen zal wel dringen worden daar.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben benieuwd waar ze mee komen morgen![]()
Ik weet wel dat ik op de 'mindere' kwali gamespot gaat kijken
Die loopt tenminste niet om de 5 seconden vast, waardoor ik heul het FF verhaal gemist heb
Ik denk dat we na GoW3 nog wel wat andere delen kunnen verwachtenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand als Kratos verdient gewoon een waardige afscheid. Dit laatste deel moet gewoon wederom top notch zijn.![]()
God of War
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
Geruchten gaan dat Sony vanavond "The Wand" gaat tonen, een Wii-achtige controller
Op je telefoon streamen? Of via je telefoon naar je pc? Of met zo'n usb ding?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
YES
internet gehosselt via een vodafone 1 maand proef mobile internet abbo
E3 SONY
usb stickyquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op je telefoon streamen? Of via je telefoon naar je pc? Of met zo'n usb ding?
Vodafone heeft iig lekker snel internet
Die hebben wel zieke datalimieten trouwens, zou ik even naar kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
usb sticky
Zijn er al links/streams voor vanavond?
Had zojuist 12mb/s via speedtest.nl, maar GT.com laad traaaaaaaaaaaaaaaaag, maar dat kan ook aan GT liggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die hebben wel zieke datalimieten trouwens, zou ik even naar kijken
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Check OP, faalhaas.
Dat wordt volgens mij niet bedoeld met een datalimiet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Had zojuist 12mb/s via speedtest.nl, maar GT.com laad traaaaaaaaaaaaaaaaag, maar dat kan ook aan GT liggen
[..]
Ik wou het net zeggen, daar ben je binnen 10 seconden streamen doorheenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die hebben wel zieke datalimieten trouwens, zou ik even naar kijken
Weet je het zeker? Wat betaal je ervoor?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow tering
Ja nee, deze is onbeperktHUZZAH
We bedoelen dit:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Had zojuist 12mb/s via speedtest.nl, maar GT.com laad traaaaaaaaaaaaaaaaag, maar dat kan ook aan GT liggen
[..]
En jou limiet is waarschijnlijk:quote:Afhankelijk van het type Abonnement brengt Vodafone voor gebruik buiten de bundellimiet een
afgesproken bedrag per MB in rekening,
Das dus hoelang streamen? 10 minuten?quote:Nationaal Standaard Snelheid, 2 jaar
+ De eerste 6 maanden 50% korting (van ¤ 19,95 voor ¤ 9,95) ¤ 19,95 400 MB
Dr is er maar 1 onbeperkt,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow tering
En dat ga jij betalen? Alles goed???quote:Nationaal Zorgeloos Snelheid, 2 jaar
+ De eerste 6 maanden 50% korting (van ¤ 79,95 voor ¤ 39,95) ¤ 79,95 Onbeperkt
Nee Fair Use Policy waarschijnlijk... Bij KPN zeggen ze ook onbeperkt internet maar wel dreigen met afsluiten als je 1 maand op de 300 MB zit...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow tering
Dus, dat is nog wel met 400MB limiet sukkelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Hier stelletje wiseguys
1 jaar
Omschrijving Per maand (incl. btw): Bundel: Prijs toestel Kies
Nationaal Standaard Vast, 1 jaar, proefabonnement
+ 1 maand gratis proberen
Daar ga je echt niet mee kunnen streamenquote:Downloadsnelheid buiten bundel: Snelheidsverlaging na 400 Mb (max. 128 Kb/s)
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar zie je dat staan dan?
http://www.vodafone.nl/sh(...)proberen/sku12720014
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus, dat is nog wel met 400MB limiet sukkel
Zelfde pagina:
[..]
Daar ga je echt niet mee kunnen streamen![]()
http://blog.us.playstatio(...)to-playstation-home/quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:30 schreef 0100 het volgende:
Kan je het eigenlijk ook in Home volgen?
okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://blog.us.playstatio(...)to-playstation-home/
Het is toch een maand op proef? Zeg je toch dat je niet tevreden bent en niks betaald en als ze zeuren dat je het wel even op FOK! verkondigd, waarna ze uiteraard failliet gaan door de slechte publiciteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:29 schreef SuperFruitig het volgende:
T zal niet zo zijn dat die gekken me dalijk laten betalen als ik meer dan 400mb door die onzichtbare draad trek of wel
FOKKING WANPRODUCTEN wat die kutproviders leveren
Ze zitten lekker te gamen daar op je PS3quote:SuperFruitig
Laatste keer aangemeld 2 dagen geleden
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://blog.us.playstatio(...)to-playstation-home/
Accountsharingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Het is toch een maand op proef? Zeg je toch dat je niet tevreden bent en niks betaald en als ze zeuren dat je het wel even op FOK! verkondigd, waarna ze uiteraard failliet gaan door de slechte publiciteit.![]()
Trouwens:
[..]
Ze zitten lekker te gamen daar op je PS3
http://twitter.com/geoffkeighley/status/2004537263quote:If you're looking for the first demo of Assassins 2, look to the Sony briefing later this AM.
hmmz misschien ook even naar kijken, ben net verhuisd en het wachten op internet zal wel een tijdje duren...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Teering
Dat wijf van de vodafone had ook geen idee waar ik het over hadIQ loos gedoe daar
Anyways, er zitten geen financiele sancties aan, alleen een drastische verlaging van de snelheid. Wat een afzetters![]()
![]()
![]()
Gelukkig proef en over 3 weken weer normaal internetHUZZAH
8 tot 10quote:
http://www.skoar.com/news(...)-ip-s.html?Itemid=46quote:Rumor:Sony To Unveil 3 New IP's
This just in from a Sony representative after yesterday's showcase of events by Microsoft, Sony is rumored to be prepping up quite a line up for their presentation. The rep claims that at least three new Ip's shall be present for the PlayStation platform and these would include an exclusive game from R* studios, Kojima's Project S and something big from Square centering around the Kingdom Hearts Universe. This is barring of course all the luscious bunch of first party games that are going to bring the show floor to a halt, which will make this year's edition of E3 the best and most prized for the company. All these bits of speculation will be confirmed at Sony's E3 conference which goes live today.
Als het waar is Hatsikidee Sony wint de E3 persconferenties.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.skoar.com/news(...)-ip-s.html?Itemid=46
En dan? krijgt iedereen een lintje of zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Als het waar is Hatsikidee Sony wint de E3 persconferenties.
Van mij part wel tenzij ze ook komen met motion troep en camera' squote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? krijgt iedereen een lintje of zo
Die had tenminste retro IP's terugquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:37 schreef RetroGamer het volgende:
Slechter als Nintendo kan niet!
Had je serieus iets anders verwacht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou ik ben er klaar voor![]()
Nintendo was weer dikke fail overigens
Who=you?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef merino het volgende:
klaar zit @ home conference room
ik sta precies op de jusite plek waardoor 3/4 van mijn tv scherm gevuld is met het presentatie schermquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen we trouwens niet fullscreen kijken ipv van een afstandje?
http://en.wikipedia.org/wiki/Intellectual_propertyquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:40 schreef RetroGamer het volgende:
IP's?
Zo niet dan massive fail. Forza 3 was gisteren zeer impressive en een GT5 demo live straks kan dat in 1 keer kapot makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Frasier het volgende:
Ik mag toch hopen dat dan eindelijk Grand Turismo 5 gepresenteerd wordt![]()
Dat is eigenlijk het enige wat ik wil zien.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
Klaar voor.
Nintendo heeft in elk geval al gedelivered.
30 sec. van GoW3 en die FAIL is al overtroffen hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:00 schreef Dynd het volgende:
Ik betwijfel of Sony de conferentie van Microsoft kan overtreffen, die zeker niet matig was.
TIP! zorg dat je tegen de muur staat, zo kan je door je hoofd heen kijken! en ik sta op de rechter trap naast het podium, maar kan niet bewegen dan ben ik mn full screen kwijtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:54 schreef merino het volgende:
[..]
ik sta precies op de jusite plek waardoor 3/4 van mijn tv scherm gevuld is met het presentatie scherm
zijn jullie in dezelfde room of in een andere in een paralelle dimensie?
(Delano: mijn PSN is MerinoNL)
Ik had het helemaal niet over fail, ik bedoel met Nadal, MGS en al die andere titels. Het zou wel een leuke verrassing zijn als Sony ook met iets super nieuws kwamquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
30 sec. van GoW3 en die FAIL is al overtroffen hoor.
Hoe weet je of dat nu alles wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:04 schreef Chocobo het volgende:
Het enige probleem is dat we het meeste al gezien hebben. Er zijn weinig verrassingen over!
Ik ben Gamespot de laatste jaren steeds minder gaan waarderen maar de E3 coverage en bijpassende muziek hebben ze uitstekend voor elkaar.quote:
als je voor het scherm gaat staan en je drukt op X zoomt ie in en hoef je door niemands hoofd te kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
TIP! zorg dat je tegen de muur staat, zo kan je door je hoofd heen kijken! en ik sta op de rechter trap naast het podium, maar kan niet bewegen dan ben ik mn full screen kwijt
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
30 sec. van GoW3 en die FAIL is al overtroffen hoor.
Toch nog iets te doen op de PS3 dan!quote:
Ik heb zelf ook niet zoveel met gamespot, maar props voor de e3 coverage/stream/dikke beatsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben Gamespot de laatste jaren steeds minder gaan waarderen maar de E3 coverage en bijpassende muziek hebben ze uitstekend voor elkaar.
Le-zen,... het meeste,.. nieuwe PSP, PS3 slim, Trico,.. etc. etc. Moet je je voorstellen als ze dat hier hadden aangekondigd. Ik weet niet of we alles gezien hebben,..... ik hoop het niet, maar veel is al weg gegeven.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
Het grote probleem bij SOny, ze zijn altijd te laat
Idd dat bedoelde ik ook net.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Le-zen,... het meeste,.. nieuwe PSP, PS3 slim, Trico,.. etc. etc. Moet je je voorstellen als ze dat hier hadden aangekondigd. Ik weet niet of we alles gezien hebben,..... ik hoop het niet, maar veel is al weg gegeven.
En dan komt eindelijk Jack Trenton aanlopen met een buld in z'n broek. "Is that a Wiimote rip-off in your pocket, or are you just happy to see me?"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
Het grote probleem bij SOny, ze zijn altijd te laat
nog 1???quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:11 schreef Pheno het volgende:
Nou, laat maar zien waarom ik een ps3 erbij ga aanschaffen.
Queen muziek erbijPluspunt 1
ja, de OP.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:13 schreef janrad het volgende:
kan het nergens zien een tip iemand ?
Maar echtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:14 schreef Wii-Style het volgende:
Jack > Reggie, nu al
Nee niet alleen op Ps3, ook PSPquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:14 schreef merino het volgende:
mooie zelf-humor over de leaks
en wtf 364 games dit jaar op ps3
Op de nieuwe PSMotequote:
ook PS2 dan?quote:
Check.quote:
Bij Ratchet & Clankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een fanboys daar in de zaal
Wooohooo
Waarom, prima concurrent voor Wii. prijstechnisch danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:16 schreef DooD het volgende:
lol playstation 2 begraaf dat ding man.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:16 schreef Wii-Style het volgende:
PS2.. enige console die ik van Sony heb.
Precies, geef dat ding een wiimote-kloon en die kan nog een paar jaar meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom, prima concurrent voor Wii. prijstechnisch dan
Wel charismatisch.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:17 schreef Cheiron het volgende:
Niet echt een geboren verteller. Ach, als zn verhaal maar goed is
Waarom? Sony naait zijn userbase tenminste niet door in een klap een console af te schrijven.quote:
niet beter of slechter dan vorig jaar imo...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:17 schreef Cheiron het volgende:
Niet echt een geboren verteller. Ach, als zn verhaal maar goed is
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef Pheno het volgende:
100 games voor ps2. Coole support. Meer dan de WIi bij elkaar.
Waarom zou Roi jaloers zijn? Heeft Roi ook een console ontworpen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:17 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
9 jaar. Nintendo kan jaloers zijn. En jij ook.
home streamt niet...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:20 schreef vlam12 het volgende:
Hoe is de beeld op home ?
Mn internet op ps3 doet et ff niet meer
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef Pheno het volgende:
100 games voor ps2. Coole support. Meer dan de WIi bij elkaar.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:17 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
9 jaar. Nintendo kan jaloers zijn. En jij ook.
Met de vitality sensor in mijn vingerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:20 schreef Edwinuss het volgende:
Nu gaat iedereen klaar komen op Uncharted 2
Wat je zegt Cybquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Holy shiiiiiiit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |