Ik heb zelf ook niet zoveel met gamespot, maar props voor de e3 coverage/stream/dikke beatsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben Gamespot de laatste jaren steeds minder gaan waarderen maar de E3 coverage en bijpassende muziek hebben ze uitstekend voor elkaar.
Le-zen,... het meeste,.. nieuwe PSP, PS3 slim, Trico,.. etc. etc. Moet je je voorstellen als ze dat hier hadden aangekondigd. Ik weet niet of we alles gezien hebben,..... ik hoop het niet, maar veel is al weg gegeven.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
Het grote probleem bij SOny, ze zijn altijd te laat
Idd dat bedoelde ik ook net.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Le-zen,... het meeste,.. nieuwe PSP, PS3 slim, Trico,.. etc. etc. Moet je je voorstellen als ze dat hier hadden aangekondigd. Ik weet niet of we alles gezien hebben,..... ik hoop het niet, maar veel is al weg gegeven.
En dan komt eindelijk Jack Trenton aanlopen met een buld in z'n broek. "Is that a Wiimote rip-off in your pocket, or are you just happy to see me?"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
Het grote probleem bij SOny, ze zijn altijd te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |