Het is toch een maand op proef? Zeg je toch dat je niet tevreden bent en niks betaald en als ze zeuren dat je het wel even op FOK! verkondigd, waarna ze uiteraard failliet gaan door de slechte publiciteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:29 schreef SuperFruitig het volgende:
T zal niet zo zijn dat die gekken me dalijk laten betalen als ik meer dan 400mb door die onzichtbare draad trek of wel
FOKKING WANPRODUCTEN wat die kutproviders leveren
Ze zitten lekker te gamen daar op je PS3quote:SuperFruitig
Laatste keer aangemeld 2 dagen geleden
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://blog.us.playstatio(...)to-playstation-home/
Accountsharingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Het is toch een maand op proef? Zeg je toch dat je niet tevreden bent en niks betaald en als ze zeuren dat je het wel even op FOK! verkondigd, waarna ze uiteraard failliet gaan door de slechte publiciteit.![]()
Trouwens:
[..]
Ze zitten lekker te gamen daar op je PS3
http://twitter.com/geoffkeighley/status/2004537263quote:If you're looking for the first demo of Assassins 2, look to the Sony briefing later this AM.
hmmz misschien ook even naar kijken, ben net verhuisd en het wachten op internet zal wel een tijdje duren...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Teering
Dat wijf van de vodafone had ook geen idee waar ik het over hadIQ loos gedoe daar
Anyways, er zitten geen financiele sancties aan, alleen een drastische verlaging van de snelheid. Wat een afzetters![]()
![]()
![]()
Gelukkig proef en over 3 weken weer normaal internetHUZZAH
8 tot 10quote:
http://www.skoar.com/news(...)-ip-s.html?Itemid=46quote:Rumor:Sony To Unveil 3 New IP's
This just in from a Sony representative after yesterday's showcase of events by Microsoft, Sony is rumored to be prepping up quite a line up for their presentation. The rep claims that at least three new Ip's shall be present for the PlayStation platform and these would include an exclusive game from R* studios, Kojima's Project S and something big from Square centering around the Kingdom Hearts Universe. This is barring of course all the luscious bunch of first party games that are going to bring the show floor to a halt, which will make this year's edition of E3 the best and most prized for the company. All these bits of speculation will be confirmed at Sony's E3 conference which goes live today.
Als het waar is Hatsikidee Sony wint de E3 persconferenties.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.skoar.com/news(...)-ip-s.html?Itemid=46
En dan? krijgt iedereen een lintje of zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Als het waar is Hatsikidee Sony wint de E3 persconferenties.
Van mij part wel tenzij ze ook komen met motion troep en camera' squote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? krijgt iedereen een lintje of zo
Die had tenminste retro IP's terugquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:37 schreef RetroGamer het volgende:
Slechter als Nintendo kan niet!
Had je serieus iets anders verwacht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou ik ben er klaar voor![]()
Nintendo was weer dikke fail overigens
Who=you?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef merino het volgende:
klaar zit @ home conference room
ik sta precies op de jusite plek waardoor 3/4 van mijn tv scherm gevuld is met het presentatie schermquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen we trouwens niet fullscreen kijken ipv van een afstandje?
http://en.wikipedia.org/wiki/Intellectual_propertyquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:40 schreef RetroGamer het volgende:
IP's?
Zo niet dan massive fail. Forza 3 was gisteren zeer impressive en een GT5 demo live straks kan dat in 1 keer kapot makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Frasier het volgende:
Ik mag toch hopen dat dan eindelijk Grand Turismo 5 gepresenteerd wordt![]()
Dat is eigenlijk het enige wat ik wil zien.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
Klaar voor.
Nintendo heeft in elk geval al gedelivered.
30 sec. van GoW3 en die FAIL is al overtroffen hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:00 schreef Dynd het volgende:
Ik betwijfel of Sony de conferentie van Microsoft kan overtreffen, die zeker niet matig was.
TIP! zorg dat je tegen de muur staat, zo kan je door je hoofd heen kijken! en ik sta op de rechter trap naast het podium, maar kan niet bewegen dan ben ik mn full screen kwijtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:54 schreef merino het volgende:
[..]
ik sta precies op de jusite plek waardoor 3/4 van mijn tv scherm gevuld is met het presentatie scherm
zijn jullie in dezelfde room of in een andere in een paralelle dimensie?
(Delano: mijn PSN is MerinoNL)
Ik had het helemaal niet over fail, ik bedoel met Nadal, MGS en al die andere titels. Het zou wel een leuke verrassing zijn als Sony ook met iets super nieuws kwamquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
30 sec. van GoW3 en die FAIL is al overtroffen hoor.
Hoe weet je of dat nu alles wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:04 schreef Chocobo het volgende:
Het enige probleem is dat we het meeste al gezien hebben. Er zijn weinig verrassingen over!
Ik ben Gamespot de laatste jaren steeds minder gaan waarderen maar de E3 coverage en bijpassende muziek hebben ze uitstekend voor elkaar.quote:
als je voor het scherm gaat staan en je drukt op X zoomt ie in en hoef je door niemands hoofd te kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
TIP! zorg dat je tegen de muur staat, zo kan je door je hoofd heen kijken! en ik sta op de rechter trap naast het podium, maar kan niet bewegen dan ben ik mn full screen kwijt
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
30 sec. van GoW3 en die FAIL is al overtroffen hoor.
Toch nog iets te doen op de PS3 dan!quote:
Ik heb zelf ook niet zoveel met gamespot, maar props voor de e3 coverage/stream/dikke beatsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben Gamespot de laatste jaren steeds minder gaan waarderen maar de E3 coverage en bijpassende muziek hebben ze uitstekend voor elkaar.
Le-zen,... het meeste,.. nieuwe PSP, PS3 slim, Trico,.. etc. etc. Moet je je voorstellen als ze dat hier hadden aangekondigd. Ik weet niet of we alles gezien hebben,..... ik hoop het niet, maar veel is al weg gegeven.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
Het grote probleem bij SOny, ze zijn altijd te laat
Idd dat bedoelde ik ook net.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Le-zen,... het meeste,.. nieuwe PSP, PS3 slim, Trico,.. etc. etc. Moet je je voorstellen als ze dat hier hadden aangekondigd. Ik weet niet of we alles gezien hebben,..... ik hoop het niet, maar veel is al weg gegeven.
En dan komt eindelijk Jack Trenton aanlopen met een buld in z'n broek. "Is that a Wiimote rip-off in your pocket, or are you just happy to see me?"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
Het grote probleem bij SOny, ze zijn altijd te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |