hoe bedoel je dat lijkt maar zo?quote:
Oh, bij mij liep hij gewoon vast en duurde het zon 30 seconden en toen werkte hij weer, maar ik begrijp dat hij bij jou dus echt afsluit? Dan heb je een van de volgende problemen:quote:Op maandag 1 juni 2009 18:28 schreef merino het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat lijkt maar zo?
als firefox crasht dan crasht het. Daar is weinig lijken aan...
Denk dat je verkeerd zit qua tijdzones, het zou om half 8 beginnenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:44 schreef Gkhn het volgende:
Er staat 10.30 AM microsoft conference.
Maar de stream van IGN laat Prototype zien. En het is 10.40.
?
BAN!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
huhPerongeluk op slot gezet
En weer open.
* RaymanNL] geeft aan iedereen een bosje [url=http://www.arenabloemen.nl/product_image/large/3205-bos_roze_bloemen.jpg]bloemen[/url
Sony is morgen pas hehquote:Op maandag 1 juni 2009 19:20 schreef delano.888 het volgende:
Maar nu ben ik wel op tijd![]()
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sony is morgen pas hehHier is het Microsoft topic
Vastgelopenquote:
Hoe gaan ze in godsnaam 2 uur vullen? 3 nieuwe MGSs voor de PS3?quote:
Boeiend..... Alsof 2 uur erg isquote:Op maandag 1 juni 2009 21:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe gaan ze in godsnaam 2 uur vullen? 3 nieuwe MGSs voor de PS3?
Ik zeg toch niet dat t erg isquote:
Je bedoelt FF en MGS? Boeiend... Sony gaat echt wel slagen met GOW 3 en Uncharted 2. Voor de rest is het gewoon afwachtenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat t erg is
Vraag me alleen af hoe ze het gaan vullen nu microsoft al zoveel exclusiviteit heeft gepakt.
En MW2 mappacks.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Je bedoelt FF en MGS? Boeiend... Sony gaat echt wel slagen met GOW 3 en Uncharted 2. Voor de rest is het gewoon afwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |