Tijdelijk exclusive.quote:
Maar toch, wel weer een game waar sony niet echt veel meer over op kan scheppenquote:
Opscheppen over een multiplatform game boeit niet echt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar toch, wel weer een game waar sony niet echt veel meer over op kan scheppen
Plus gow3 en uncharted 2 = win! De rest is allemaal bonusquote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Sony hoeft alleen maar Project Trico en GT 5 te showen naast de huidige line-up en ze hebben de E3 ruimschoots gewonnen.
Die kunnen we dus wegstrepen.quote:God of War 3 slips, Microsoft's surprise
As we prepare for the E3 madness to begin, there are some interesting nuggets of information floating about. None are necessarily long enough to warrant their own entry, so here, in easy to digest bullet points, are the whispers we’re currently hearing.
* Hope “God of War 3” isn’t on your holiday wish list. Despite widespread assumptions that the game is due this year, word now is that it has been pushed to 2010 (as has the next “Gran Turismo”). We may get official confirmation of this tomorrow at Sony’s press conference.
Dat zijn geruchten.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die kunnen we dus wegstrepen.
Al had ik daar ook wel rekening mee gehouden.
Elk beeldmateriaal is welkomquote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vanaf de eerste trailer al duidelijk, die game komt toch pas in het voorjaar van 2010? In het najaar komt iig Uncharted, daar ben ik sowieso al blij meequote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Iemand als Kratos verdient gewoon een waardige afscheid. Dit laatste deel moet gewoon wederom top notch zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:04 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Elk beeldmateriaal is welkomEn een late release zou me idd niet verbazen... hoe jammer het ook is
Precies. Maar beter dat ze er langer aan werken dan dat ze het afraffelen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je kan de pers conferentie ook in Home bekijken op een groot scherm, waarschijnlijk zonder haperingen zal wel dringen worden daar.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben benieuwd waar ze mee komen morgen![]()
Ik weet wel dat ik op de 'mindere' kwali gamespot gaat kijken
Die loopt tenminste niet om de 5 seconden vast, waardoor ik heul het FF verhaal gemist heb
Ik denk dat we na GoW3 nog wel wat andere delen kunnen verwachtenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand als Kratos verdient gewoon een waardige afscheid. Dit laatste deel moet gewoon wederom top notch zijn.![]()
God of War
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
Geruchten gaan dat Sony vanavond "The Wand" gaat tonen, een Wii-achtige controller
Op je telefoon streamen? Of via je telefoon naar je pc? Of met zo'n usb ding?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
YES
internet gehosselt via een vodafone 1 maand proef mobile internet abbo
E3 SONY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |