abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69316568
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 02:32 schreef kraakvandaal het volgende:
Gradaties zijn er te vinden.
In goedkoopheid?
pi_69316592
quote:
Gradaties zijn er te vinden.
zeg is iets slims dan, inplaats van bluffen.

Ik kan mezelf ook heel slim vinden als ik in onzin geloof.
UITGESCHREVEN
pi_69317021
Vrouwen zijn dol op spelletjes,
*****Kraak........
pi_69317080
Wat is er mis met spelletjes, speel je die nooit? Noem nu eens iets wat je tegen spelletjes in het algemeen kan hebben?
UITGESCHREVEN
pi_69317119
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:07 schreef picardmike het volgende:
Wat is er mis met spelletjes, speel je die nooit? Noem nu eens iets wat je tegen spelletjes in het algemeen kan hebben?
Spelletjes zijn leuk maar vaak niet constructief,
*****Kraak........
pi_69317196
Nou noem dan eens iets constructiefs, die jij als man te bieden heb. Zonder iets contructiefs kan je een spel ook niet spelen. Nooit van speltheorieeen gehoort of gedachte-experimenten?
UITGESCHREVEN
  zaterdag 23 mei 2009 @ 04:11:10 #257
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69317587
Vrouwen laten het wel lijken alsof ze altijd hele hoge eisen hebben , maar dan kijk je naar wat ze allemaal neuken of geneukt hebben, en dan denk je 'en het mij moeilijk maken what the fuck?!'
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69318255
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:24 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat iemand als eerste zegt. Je hebt namelijk al in de seconden voorafgaand aan de eerste zin besloten of ze kans maakt of niet. Blijkbaar was je al niet danig onder de indruk en kon ze het heel misschien nog recht breien, maar dat verneukte ze - in jouw ogen- door met aannames aan te komen. Ze zag je iig voor een schoft aan mét vriendin en had als nog de ballen je (daarop) aan te spreken. Ik vind dr wel stoer
Ik vond haar ook wel stoer, maar ik knapte vooral af op de openingszin. Als ze een open vraag had gesteld, was ze succesvoller geweest. Nu was de vraag insinuerend, waardoor ik eigenlijk weinig meer dan ja of nee kon zeggen. Kortom, er ontstond geen gesprek.

Ach, oefening baart kunst.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verloren_onschuld op 23-05-2009 09:01:52 ]
Verbaal terrorist
pi_69318274
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:20 schreef heksehiel het volgende:
Dit betekent niet dat hij zich als een lul moet gedragen, vreemd moet gaan, mij opzettelijk jaloers moet maken of andere flauwe kul moet toepassen, maar het moet een natuurlijk iets zijn, wat mij triggert om ook moeite voor hem te blijven doen. Ik denk dat het vice versa net zo werkt.
Ik raak sfeeds meer van mening dat dit stuk ook voor een stukje spanning zorgt bij vrouwen, maar je moet dit gedrag niet structureel vertonen. Opzettelijk jaloers maken, je als een lul gedragen of eens een keer met een ander zoenen zo af en toe zorgt ervoor dat dames aan je blijven plakken.

Even voor de goede orde, aan de laatste optie doe ik niet, maar overal om me heen zie ik dat prima werken.

@ Schenkstroop: de bitch-houding krijg je nu eenmaal weleens, vooral bij een aantal dames in een klein groepje. Dat kun je vrij simpel pareren door er open en direct naar te vragen. Overigens zijn dit meestal, in mijn ervaring, wat jonge onzekere meisjes.
Verbaal terrorist
pi_69319305
-edit-

[ Bericht 86% gewijzigd door Mordreth op 23-05-2009 10:49:12 (reageer dan niet) ]
pi_69319713
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 08:53 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik vond haar ook wel stoer, maar ik knapte vooral af op de openingszin. Als ze een open vraag had gesteld, was ze succesvoller geweest. Nu was de vraag insinuerend, waardoor ik eigenlijk weinig meer dan ja of nee kon zeggen. Kortom, er ontstond geen gesprek.

Ach, oefening baart kunst.
Als je haar vraag niet had beantwoord, maar het in het midden had gelaten en dus mysterieus was blijven doen over haar aannames, was het vast een interessanter gesprek geworden. Lang leve de tegenvragen Bij directe vrouwen, moet je proberen zo indirect mogelijk te zijn, dat is wat prikkelt.
pi_69319780
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 08:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik raak sfeeds meer van mening dat dit stuk ook voor een stukje spanning zorgt bij vrouwen, maar je moet dit gedrag niet structureel vertonen. Opzettelijk jaloers maken, je als een lul gedragen of eens een keer met een ander zoenen zo af en toe zorgt ervoor dat dames aan je blijven plakken.

Even voor de goede orde, aan de laatste optie doe ik niet, maar overal om me heen zie ik dat prima werken.

Waarom geef je een ander een advies wat je zelf niet toepast en ook nog eens destructief werkt voor het opbouwen van een relatie? Je kunt beter vertellen hoe jij wel succes hebt met de dames zonder je als een lul te gedragen. Weet je wat het is? Het zijn geen trucjes die je kunt aanleren. Je hebt van nature iets wat de ander aantrekt of niet.
pi_69321170
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 04:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen laten het wel lijken alsof ze altijd hele hoge eisen hebben , maar dan kijk je naar wat ze allemaal neuken of geneukt hebben, en dan denk je 'en het mij moeilijk maken what the fuck?!'
Het probleem met deze zin is dat je naar vrouwen in het algemeen kijkt en naar of ze makkelijk zijn. Als jij niet op een speciale vrouw verliefd bent en de moeite wil nemen haar het hof te maken waarom zou ze dan jou verkiezen boven de groot geschapen persoon met andere huidskleur en/of een player??
pi_69321473
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:00 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Als je haar vraag niet had beantwoord, maar het in het midden had gelaten en dus mysterieus was blijven doen over haar aannames, was het vast een interessanter gesprek geworden. Lang leve de tegenvragen Bij directe vrouwen, moet je proberen zo indirect mogelijk te zijn, dat is wat prikkelt.
Aan de vraag was vervelend dat hij insinuerend was, niet zozeer dat hij direct was. Directe vragen zijn leuker. Heb je een vriendin? had veel meer succes gehad.

of ' waneer gaat je vriendin weg'

etc etc

allemaal succes.
Verbaal terrorist
pi_69321532
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:03 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Waarom geef je een ander een advies wat je zelf niet toepast en ook nog eens destructief werkt voor het opbouwen van een relatie? Je kunt beter vertellen hoe jij wel succes hebt met de dames zonder je als een lul te gedragen. Weet je wat het is? Het zijn geen trucjes die je kunt aanleren. Je hebt van nature iets wat de ander aantrekt of niet.
80% heb je
10 % krijg je door ervaring
10 % kun je aanleren

Zoiets denk ik.

Ik geloof overigens niet dat iets van bovenstaande destructief is voor een relatie. Je moet gewoon niet over een avond zoenen ouwehoeren zo te zien aan mn vrienden. Dan heb je weer extra spanning thuis en geen gezeik. De heren en dames wie het betreft zijn overigens echt happy in hun relaties. Prima toch?

Ik ben gewoon een botte, goed uitziende, arrogante eikel die goed is voor de mensen om zich heen en niet per se slecht voor anderen. Daarnaast ben ik recht voor zijn raap en ouwehoer ik makkelijk met iedereen. Dat schijnt te werken.
Verbaal terrorist
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:00:25 #266
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_69322371
Hmm.. the citytopic that never sleeps
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_69324324
Ik heb alles nog een beetje doorgelezen van gisteravond en er springen voor mij 3 dingen uit waarbij ik mogelijk mijn idee over moet afstellen, ik bedoel daar dus niet mijn gedrag mee.

1 Dat ik misschien het belang van reputatie onderschat bij vrouwen.

2 Dat vrouwen eigenlijk simpeler zijn dan iemand wil doen geloven. Kortom het meeste bestaat uit spontanteit en het momentum.

3 Mijn eerdere optie dat vrouwen in het algemeen een man willen die zowel betrouwbaar is als ongevreesd en dat moeilijk samengaat bij een man. Zoals het kogel voorbeeld

Of een combinatie van twee of meerdere factoren.
UITGESCHREVEN
pi_69329210
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:20 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

80% heb je
10 % krijg je door ervaring
10 % kun je aanleren

Zoiets denk ik.

Ik geloof overigens niet dat iets van bovenstaande destructief is voor een relatie. Je moet gewoon niet over een avond zoenen ouwehoeren zo te zien aan mn vrienden. Dan heb je weer extra spanning thuis en geen gezeik. De heren en dames wie het betreft zijn overigens echt happy in hun relaties. Prima toch?

Ik ben gewoon een botte, goed uitziende, arrogante eikel die goed is voor de mensen om zich heen en niet per se slecht voor anderen. Daarnaast ben ik recht voor zijn raap en ouwehoer ik makkelijk met iedereen. Dat schijnt te werken.
Je denkt niet dat zoenen met een ander buiten de relatie om destructief is voor de relatie? Think again of lees gewoon eens hier en daar een topic hierover Als je zo blij bent in een relatie, waarom zou je die dan op het spel zetten voor een avondje zoenen? Blijkbaar mist er dan toch wat? Maar goed, dat is een andere discussie.

Zie jij jezelf als 'schoft' zoals in dit topic bedoeld wordt? Als je arrogant nou vervangen had door zelfverzekerd, was het beter geweest. Nu gaan al die wanhopige gastjes die dit topic doorlezen, weer zo'n foute poging wagen arrogant over te komen ipv aan hun eigenwaarde werken. Daar waar het hele probleem zit als het je niet lukt om een vrouw te versieren.
pi_69329264
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:00 schreef HenryHill het volgende:
Hmm.. the citytopic that never sleeps
Verkapte tvp? Je PM is kapot.
pi_69329322
quote:
Zie jij jezelf als 'schoft' zoals in dit topic bedoeld wordt? Als je arrogant nou vervangen had door zelfverzekerd, was het beter geweest. Nu gaan al die wanhopige gastjes die dit topic doorlezen, weer zo'n foute poging wagen arrogant over te komen ipv aan hun eigenwaarde werken. Daar waar het hele probleem zit als het je niet lukt om een vrouw te versieren.

Ik denk dat vrouwen op ten duur niet kiezen voor een zelfverzekerde man, maar juist voor een onzelfverzekerde, want elke man is op ten duur onzeker. Zelfverzekerde mannen bestaan niet. En juist dat kan je vrouwen hondert keer uitleggen maar ze begrijpen het niet en daarom komen vrouwen zo onbegrijpelijk over bij mannen.

Dichterstypjes rullez!

[ Bericht 10% gewijzigd door picardmike op 23-05-2009 18:30:31 ]
UITGESCHREVEN
pi_69329827
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:09 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Je denkt niet dat zoenen met een ander buiten de relatie om destructief is voor de relatie? Think again of lees gewoon eens hier en daar een topic hierover Als je zo blij bent in een relatie, waarom zou je die dan op het spel zetten voor een avondje zoenen? Blijkbaar mist er dan toch wat? Maar goed, dat is een andere discussie.

Nee, dat hoeft niet destructief te zijn. Het is vaak destructief als er sprake is van een ander die erachterkomt, verliefdheden en/of lange affaires. Maar goed, dat is een andere discussie. Ik zie er in mijn omgeving genoeg relaties om opbloeien. Inderdaad, als het gaat om verliefdheid, het 'moeten' opbiechten (lees opzadelen van de andere partij) of hele affaires waardoor de relatue op het spel komt, soit... dat gaat kapot.

Ik zie mezelf niet als schoft. Ik herken me echter ook niet in het slappe aftreksel wat zich man noemt en achter ieder vrouwtje aan huppelt. Overigens ben ik het met je eens dat wanhopige ' achtervolgers' echt wat aan eigenwaarde moeten doen. Laten we arrogant voor zelfverzekerd vervangen.

Meestal noemen anderen je arrogant, ik zou mezelf inderdaad zelfverzekerd noemen.

@ Picardmike, probeer niet teveel te projecteren. Er zijn genoeg zelfverzekerde mannen, waar jij blijkbaar niet onderhoort. Dat betekent echter niet dat de hele mannenwereld zoals jou is.
Verbaal terrorist
pi_69329919
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:13 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen op ten duur niet kiezen voor een zelfverzekerde man, maar juist voor een onzelfverzekerde, want elke man is op ten duur onzeker. Zelfverzekerde mannen bestaan niet. En juist dat kan je vrouwen hondert keer uitleggen maar ze begrijpen het niet en daarom komen vrouwen zo onbegrijpelijk over bij mannen.

Dichterstypjes rullez!
Bestaan zelfverzekerde mannen niet? Bedoel je ten opzichte van vrouwen of in het algemeen? Waar zijn we dan onzeker over, misschien heb ik het gemist.
pi_69329980
Zelfverzekerd kan je alleen maar zijn op zekere hoogte, iemand is altijd wel onzeker over iets, al is het maar klein. Ik heb er gewoon problemen mee dat er zoveel mensen liegen. Kijk je hoeft mij niet te vertellen dat je onzeker bent, maar het is ook onzin om te zeggen dat je nergens over inzit, want zo zijn we allemaal perfekt. Iedereen wil onkwetsbaar zijn maar zwakke punten hebben we allemaal.
UITGESCHREVEN
pi_69330151
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:17 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Aan de vraag was vervelend dat hij insinuerend was, niet zozeer dat hij direct was. Directe vragen zijn leuker. Heb je een vriendin? had veel meer succes gehad.

of ' waneer gaat je vriendin weg'

etc etc

allemaal succes.
Die is ook insinuerend
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:47:38 #275
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_69330268
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:11 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Verkapte tvp? Je PM is kapot.
Verrek, je hebt gelijk. Thanks voor de tip.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_69330418
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:

Ik zie mezelf niet als schoft. Ik herken me echter ook niet in het slappe aftreksel wat zich man noemt en achter ieder vrouwtje aan huppelt. Overigens ben ik het met je eens dat wanhopige ' achtervolgers' echt wat aan eigenwaarde moeten doen. Laten we arrogant voor zelfverzekerd vervangen.

Niet helemaal mee eens, soms is achtervolgen interessant. Niet als wanhopig maar om af en toe nog wat op te schudden om te kijken hoe en wat. Plus soms komt de veroveringsdrang gewoon weer boven en dan blijf ik eraan trekken zolang het zinvol is.
pi_69332013
quote:
Niet helemaal mee eens, soms is achtervolgen interessant. Niet als wanhopig maar om af en toe nog wat op te schudden om te kijken hoe en wat. Plus soms komt de veroveringsdrang gewoon weer boven en dan blijf ik eraan trekken zolang het zinvol is.
Dat sta ik helemaal achter, maar wat mij een beetje dwarszit is dat er de laatste tijd veel vrouwen zijn waar je helemaal niet meer achteraan mag lopen. Ook @heksehiel geeft dat aan in mijn ogen romeo en casanova hadden een andere reden.

Ik zit hier de laatste tijd mee omdat ik ook altijd dacht dat achter een vrouw aanlopen toch wel ergens goed voor was mits je op tijd aanziet komen en nog kan zien dat het zinvol is. Maar ik sprak onlangs iemand die zei op het begin al tegen mij 'wij vrouwen vinden het niet leuk hoor als je achter ons aanloopt" en ik had zoiets van WTF komt dat nou ineens vandaan!!?? Het was de eerste poging pas en ik liep nog niet eens achter haar aan, integendeel ik vertelde haar net dat ik in gesprek was met een andere vrouw.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:14:12 #278
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69332890
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:04 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Het probleem met deze zin is dat je naar vrouwen in het algemeen kijkt en naar of ze makkelijk zijn. Als jij niet op een speciale vrouw verliefd bent en de moeite wil nemen haar het hof te maken waarom zou ze dan jou verkiezen boven de groot geschapen persoon met andere huidskleur en/of een player??
Omijngod niet nog meer mensen die je alles vanuit een ethisch standpunt willen laten zien., ik heb geen zin in die discussies. Je zin zit een contradictie in. Een meisje het hof maken heeft nooit zin, ze ziet wat in je of niet. Waarom zo moeilijk?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69335755
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Omijngod niet nog meer mensen die je alles vanuit een ethisch standpunt willen laten zien., ik heb geen zin in die discussies. Je zin zit een contradictie in. Een meisje het hof maken heeft nooit zin, ze ziet wat in je of niet. Waarom zo moeilijk?
Ethisch standpunt? Ik zie niet wat het met ethiek te maken heeft.

Hoe kan ze dan weten of ze iets in je ziet als jij haar niks duidelijk maakt door een beetje je best te doen voor haar? Moet het haar dan telepathisch duidelijk worden of jij de geschikte bent voor haar? Logisch dat ze bitcherig tegen je doen.

@ picardmike

Boeit toch niet of ze het leuk vinden als het effect heeft gewoon doorgaan. Soms wijzen ze je af en dan binnen no time na wat 'aan de boom te schudden' hebben ze zich weer bedacht. Hangt van de situatie af of je dat moet willen, maar het lijkt me niet handig in any case om alles te serieus te nemen wat ze zegt.
pi_69337072
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:43 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Die is ook insinuerend
Klopt, maar die is acceptabel.
Verbaal terrorist
  zondag 24 mei 2009 @ 00:47:36 #281
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69340702
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Ethisch standpunt? Ik zie niet wat het met ethiek te maken heeft.

Hoe kan ze dan weten of ze iets in je ziet als jij haar niks duidelijk maakt door een beetje je best te doen voor haar? Moet het haar dan telepathisch duidelijk worden of jij de geschikte bent voor haar? Logisch dat ze bitcherig tegen je doen.

@ picardmike

Boeit toch niet of ze het leuk vinden als het effect heeft gewoon doorgaan. Soms wijzen ze je af en dan binnen no time na wat 'aan de boom te schudden' hebben ze zich weer bedacht. Hangt van de situatie af of je dat moet willen, maar het lijkt me niet handig in any case om alles te serieus te nemen wat ze zegt.
'iedereen is anders, je mag mensen niet oevr een kam scheren bla bla bla'
pi_69342809
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:47 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

'iedereen is anders, je mag mensen niet oevr een kam scheren bla bla bla'
Waaar haal je het weer vandaan?

lijkt me dat de vrouw die jij hebt gezien en denkt dat zij het zou kunnen zijn voor jou niet over een kam te scheren is idd, anders is dan de rest, en dat je er moeite voor gaat doen. Tenzij je haar ziet als het huisdier dat toevallig kinderen werpt.

Iedere vrouw is uniek, dus anders, dus niet over een kam te scheren.

Vast weer hoop blabla om 3am. Wat een draadje, en niemand die mijn Valkyrie adaptation snapte.
  zondag 24 mei 2009 @ 02:59:00 #283
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69342889
Vrouwen houden van een men met zelfvertrouwde uitstraling. Het valt mij op dat mannen die arrogant kijken (omhooggevallen/zelfingenomendheid) dat die idd. die look van zelfvertrouwen uitstralen. En dat vrouwen die look aanzien voor zelfvertrouwen. Zoveel begrijp ik wel. Het zijn dus veelal de schoften waar vrouwen mee naar bed willen.

Dat hofmakerij met bloemetjes en aardig zijn en 'lief' doen (wat is lief doen?) dat heeft helemaal geen zin. Als je op de vriendachapsladder wilt belanden moet je dat vooral doen. Tenminste dat zie ik om mij heen.
pi_69342987
Meestal haal ik een pizza en knip dan een gat in de pizzadoos en steek er mijn lul doorheen. Daarna ga ik hier mee op straat helikopteren. Ik heb gemerkt dat dit zeer goed bij de vrouwen werkt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, TS.
pi_69343081
quote:
Op zondag 24 mei 2009 02:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen houden van een men met zelfvertrouwde uitstraling. Het valt mij op dat mannen die arrogant kijken (omhooggevallen/zelfingenomendheid) dat die idd. die look van zelfvertrouwen uitstralen. En dat vrouwen die look aanzien voor zelfvertrouwen. Zoveel begrijp ik wel. Het zijn dus veelal de schoften waar vrouwen mee naar bed willen.

Dat hofmakerij met bloemetjes en aardig zijn en 'lief' doen (wat is lief doen?) dat heeft helemaal geen zin. Als je op de vriendachapsladder wilt belanden moet je dat vooral doen. Tenminste dat zie ik om mij heen.
Het hof maken is meer dan lief en aardig doen, er zitten ook donkere kanten aan, onvermijdelijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door AlexanderDeGrote op 24-05-2009 03:48:49 ]
  zondag 24 mei 2009 @ 04:02:21 #286
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69343208
We dwalen af.

Vrouwen vallen op schoften en schofterigheid. Dat prikkelt ze denk ik. Arrogante zelfingenomen mannetjes die over straat lopen alsof zij alles zijn, dat is wat het em doet voor vrouwen.
pi_69343830
TS, denk even logisch na. Al sinds het begin van de mensheid zoeken mannen een mooie vrouw, zodat hun kinderen mooi worden. Vrouwen zoeken een sterke man, die hun kinderen kan onderhouden en ze sterke genen kan meegeven. Ben je een sterke man als je op fok een huiltopic opent over hoe oneerlijk het is dat vrouwen op schoften vallen? Ben je een sterke man als je je ongelofelijk veel aantrekt van wat anderen van je vinden? Ben je een sterke man als je emotioneel met bloemen en gedichtjes aan komt zetten, en duidelijk emotioneler bent dan een vrouw? 3x nee.
  zondag 24 mei 2009 @ 09:03:07 #288
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69343908
quote:
Op zondag 24 mei 2009 02:59 schreef Schenkstroop het volgende:

Fout.

Lief zijn werkt juist voor een 'schoft' geweldig. Doseren hoef je je ook geen zorgen om te maken, want zo'n mierzoete lieverd ben je niet. Die paar keer dat je zo attent bent om echt iets liefs te doen zal ze je aanzien voor GOD.
Intelligent, but fucked up.
  zondag 24 mei 2009 @ 09:25:58 #289
245114 Boowtje
redhead_woman
pi_69344073
Mja denk ook dat het ''makkelijker'' worden van vrouwen hierin een rol speelt. Veel vrouwen stellen gewoon geen eisen meer aan een man en waarom zou een man zich dan aanpassen aan een vrouw die geen eisen stelt? Eén van de redenen waarom een man vreemd gaat is omdat er zoveel vrouwen bereid zijn om met hem vreemd te gaan want ze stellen zelf immers geen eisen meer. En mannen reageren daarop. Bijvoorbeeld de term golddigger hebben ze verzonnen, zodat een vrouw niks meer van hen verwacht/vraagt want ze willen gewoon wanhopig dat er iemand is die hun willen.

Mja, ik doe er niet aan mee.
pi_69345607
quote:
We dwalen af.

Vrouwen vallen op schoften en schofterigheid. Dat prikkelt ze denk ik. Arrogante zelfingenomen mannetjes die over straat lopen alsof zij alles zijn, dat is wat het em doet voor vrouwen.
Het probleem is gewoon, en dat vind ik wel waar, veel vrouwen houden van mannen die hun zelfvertrouwen maar uit 1 iets kunnen halen. Ik ken een hele fijne gast altijd druk en vol zelfvertrouwen maar hij heeft al lang geen vriendin maar wel veel vriendinnen en hij is ook niet damesachtig maar hij kan gewoon zijn zelfvertrouwen uit veel dingen halen. Maar ik kende ook iemand die had altijd veel vrouwen en kon heel zelfverzekerd overkomen bij ze maar gebruikte ondertussen zijn broertje als seksspeeltje om die zelfvertrouwen te krijgen.

Tja vrouwen rodellen altijd om te kijken waar een man zijn zelfvertrouwen vandaan haalt, maar soms heeft een man dat zo goed verborgen dat ie van zichzelf weet dat die elke vrouw om de tuin kan leiden.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:34:05 #291
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_69522695
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:03 schreef kraakvandaal het volgende:
Vrouwen zijn dol op spelletjes,

Dat.
Maar niet te lang, anders ben je echt een schoft. .
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_69523904
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:34 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Dat.
Maar niet te lang, anders ben je echt een schoft. .
Wat een timing.
pi_69524007
Een vrouw die ik heel graag mag heeft ook zo'n type die elke gelegenheid gebruikt om te zeggen hoe groot zijn pik is, Op mijn opmerking dat ze meestal een kleine hebben als ze er zo over opscheppen moest ik haar vriend niet zo dissen

En ja ze kiest rare types uit, juist de gene die ze zegt niet te willen
Poesje mauw
kom eens gauw
ik heb lek're melk voor jouw
pi_69524189
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef Lamon het volgende:

[..]

Wat een timing.

[edit]Hier moet even een foto bij, maar mijn camera is leeg, de persoonlijke lol van deze opmerking komt zo..
En is heel veelzeggend over hoe vrouwen werken...[/edit]

En daar is ie..hihi.sorry voor de kwaliteit, maar ik kan gewoon geen goede duidelijke foto's van telefoonteksten maken..
Maar het is tekenend voor het feit dat vrouwen niet zo anders in elkaar steken dan je zou verwachten.

[ Bericht 24% gewijzigd door Lamon op 29-05-2009 13:46:05 ]
pi_69525144
Kerels die hihi zeggen

Vind je het gek dat ze de afspraak afblaast...
pi_69525726
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:50 schreef Houdnini het volgende:
Kerels die hihi zeggen

Vind je het gek dat ze de afspraak afblaast...
..dat was pas na het afblazen.
De grap zit hem in het maanden de afspraak verzetten, en doen alsof je eerlijk bent.
Een beetje sociale kennis leert, dat dat de tijd was die ze nodig had om haar keuze te maken, wat ik ook van tevoren al wist, zonder dat dat me ooit verteld is.
Twijfelen, dus wachten, en je glazen niet ingooien tot je het zeker weet.

Ik weet natuurlijk niet helemaal wat de afweging was, maar ze is 25 jaar en woont in Limburg, dus ik gok erop dat ze afstand en leeftijdsverschil als criteria genomen heeft.
"Ik ben eerlijk" betekent dus, "..ik heb je al die tijd aan het lijntje gehouden omdat ik keuze had, maar dat ga ik dus nooit zeggen."

Nou was het sowieso niet de liefde van mijn leven, dus het is niet ernstig, maar wel boeiend, vind ik dan weer.
Je bent echt nooit te oud om te leren.
pi_69526115
De meeste mannen en vrouwen houden zoveel mogelijk lijntjes aan. Dat lijkt alsof iedereen je wil he, dan .

Eerlijkheid heeft het inderdaad niets mee te maken. Maar goed, wie kan er echt tegen de eerlijkheid? Ego's die hun kracht ontlenen aan bevestiging van anderen zijn vaak zo groot uiteindelijk niet.
Verbaal terrorist
pi_69526326
Lamon, je hebt gelijk hoor, maar waarom reageer je dan zo zwak terug? Je zegt zelf al dat het een opgegeven zaak was, geef het dan ook echt op door iets terug te sturen zoals "Oke, veel plezier!". Of beter nog, reageer helemaal niet, je hoort er toch nooit meer van terug, dus zo'n laatste sms is weggegooid geld.

Met jouw antwoord laat je zien dat je het lijntje waar mogelijk toch nog wil openhouden, je maakt veel te veel woorden vuil aan een afgelopen zaak en als de voorgaande reacties ook zo waren dan vind ik het niet zo vreemd dat zij jou aan dat lijntje hield (al is het maar omdat ze niet wist wat ze er mee moest, want vrouwen lullen in veel gevallen inderdaad overal omheen, daar heb je gelijk in).
pi_69526932
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:33 schreef Houdnini het volgende:
Lamon, je hebt gelijk hoor, maar waarom reageer je dan zo zwak terug? Je zegt zelf al dat het een opgegeven zaak was, geef het dan ook echt op door iets terug te sturen zoals "Oke, veel plezier!". Of beter nog, reageer helemaal niet, je hoort er toch nooit meer van terug, dus zo'n laatste sms is weggegooid geld.
Ik heb een sim-only abbo, dus het kost me niets, maar dat sms-je was eigenlijk bedoeld omdat de afspraak die we hadden ook leuk was geweest al hadden we geen relatie gekregen, de eerste zin is idd een beetje teveel kift, achteraf bekeken..
Het punt is dat het hele gedoe altijd begint met "Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar als het zo uitkomt sta ik er niet onwillend tegenover."
Eerlijk zou zijn, als je dat echt meent, maar praktijk leert keer op keer, dat de vertaling is: "Ik ben wanhopig op zoek naar een relatie, maar doe alsof ik dat niet ben in al mijn schijnheiligheid, en fake mijn eerlijkheid."

Vrouwen zijn niet allemaal dom, maar veel zijn voorspelbaarder dan je zou denken.
Dat pratgaan van veel vrouwen op "mysterieus" zijn, is dan ook de grootste grap.

En ik hou haar gewoon op mijn msn en in mijn telefoon, zodat ze die genoegdoening van "..kijk mij iemand afgewezen hebben, ik lig dus goed in de markt!" niet heeft.
Dat is dan mijn pleziertje, en maakt het haar moeilijk, omdat mij van msn afgooien dan heel tekenend wordt.

Het is overigens niet enkel spel hoor, want het is nooit leuk om afgewezen te worden, maar je kan er altijd wat uit halen, qua lering.
pi_69527537
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:53 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb een sim-only abbo, dus het kost me niets, maar dat sms-je was eigenlijk bedoeld omdat de afspraak die we hadden ook leuk was geweest al hadden we geen relatie gekregen, de eerste zin is idd een beetje teveel kift, achteraf bekeken..
Het punt is dat het hele gedoe altijd begint met "Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar als het zo uitkomt sta ik er niet onwillend tegenover."
Eerlijk zou zijn, als je dat echt meent, maar praktijk leert keer op keer, dat de vertaling is: "Ik ben wanhopig op zoek naar een relatie, maar doe alsof ik dat niet ben in al mijn schijnheiligheid, en fake mijn eerlijkheid."

Vrouwen zijn niet allemaal dom, maar veel zijn voorspelbaarder dan je zou denken.
Dat pratgaan van veel vrouwen op "mysterieus" zijn, is dan ook de grootste grap.

En ik hou haar gewoon op mijn msn en in mijn telefoon, zodat ze die genoegdoening van "..kijk mij iemand afgewezen hebben, ik lig dus goed in de markt!" niet heeft.
Dat is dan mijn pleziertje, en maakt het haar moeilijk, omdat mij van msn afgooien dan heel tekenend wordt.

Het is overigens niet enkel spel hoor, want het is nooit leuk om afgewezen te worden, maar je kan er altijd wat uit halen, qua lering.

Je maakt haar helemaal niks moeilijk, het kan haar waarschijnlijk al niks meer schelen.

Verder lijkt het me zoals Houdini zegt beter om niks te zeggen of eventueel in een woedeaanval iets schofterigs te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')