Ik niet. Blij van het gezeur af te zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef blomst het volgende:
Jammer Peter ik had liever Jeroen zien gaan.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welcome back. Hoe is 't met je single
?
hij was blij dattie eruit moest zegt-iequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oja je interview van daarnet staat al online.
ik snap idd niet wat pim er nog in doetquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:43 schreef Disana het volgende:
Ik had het liefst Pim zien gaan (niet omdat ik hem niet mag maar hij voegt niets toe), maar die kans zat er niet in. Peter je bent niet echt mijn type, maar het gros van de tijd snapte ik je wel en je hebt me prima vermaakt.
Nouja, dat was Big Brother Bart ook natuurlijk, die was vrij neutraal, de krenten in de pap kwamen van Ruud, Mona en Willem. Maar Maurice was nog vlakker natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:43 schreef Disana het volgende:
Ik had het liefst Pim zien gaan (niet omdat ik hem niet mag maar hij voegt niets toe), maar die kans zat er niet in. Peter je bent niet echt mijn type, maar het gros van de tijd snapte ik je wel en je hebt me prima vermaakt.
Bobby was niet saaier en Pim is slim.heel slim.Dus datquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:54 schreef Stefan het volgende:
Ik heb Peter ook afgezeken om hoe hij zich profileerde voor de Bunker maar erin was ie goed te doen, zie niet in waarom hij nu uitgekotst wordt, Bobby was veel saaier dan Peter en Pim is nog veeeeel saaier. Jeroen en Peter waren gewaagd aan elkaar, nu is het maar een duf zootje.
Eensquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:54 schreef Stefan het volgende:
Ik heb Peter ook afgezeken om hoe hij zich profileerde voor de Bunker maar erin was ie goed te doen, zie niet in waarom hij nu uitgekotst wordt, Bobby was veel saaier dan Peter en Pim is nog veeeeel saaier. Jeroen en Peter waren gewaagd aan elkaar, nu is het maar een duf zootje.
ik moest inderdaad steeds om hem lachen. dat dat weer wel. Elke keer als hij huilde bijvoorbeeld. Of elke keer dat hij dreigde iemand voor z'n kop te rammen. En dat hij met kanker en tering en tyfus liep te smijten. En dat hij baalde dat hij niet mocht slaan vanwege zijn strafblad en voorwaardelijke celstraf. Peter Nuninga, voor al uw criminele praktijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
EensIk vond Peters reacties altijd zo leuk, ze kwamen uit zijn tenen.
doodzwijgen is inderdaad wellicht een betere optie. Doodzwijgen en nooit meer naar omkijken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:10 schreef blomst het volgende:
Vreemd dat mensen weer een na schop moeten geven, Diegene die er uit is doet niet meer mee.
Jij neemt hem duidelijk serieuzer dan ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
ik moest inderdaad steeds om hem lachen. dat dat weer wel. Elke keer als hij huilde bijvoorbeeld. Of elke keer dat hij dreigde iemand voor z'n kop te rammen. En dat hij met kanker en tering en tyfus liep te smijten. En dat hij baalde dat hij niet mocht slaan vanwege zijn strafblad en voorwaardelijke celstraf. Peter Nuninga, voor al uw criminele praktijken
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij neemt hem duidelijk serieuzer dan ik.
ik weet niet of dat nou zo positief is voor iemand die graag mensen tiktquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:14 schreef Jacquelineh het volgende:
Welkom terug in de buitenwereld .Ik ben er zeer gelukkig mee dat je weer vrij bent om te gaan en staan waar je wilt .
Hij heeft niemand in de bunker getikt en we weten niet de toedracht van zn voorwaardelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet niet of dat nou zo positief is voor iemand die graag mensen tikt
jajaquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft niemand in de bunker getikt en we weten niet de toedracht van zn voorwaardelijk
dat is zekerquote:Peter wass een smaakmaker die er nu uit is. Jammer.
Nou zeg, hij heeft alleen zijn ex-werkgever maar een dreun verkocht omdat die ook zei dat Peter absoluut niet kan zingen en is daarna voor de 2e keer stomdronken in de auto gestapt en is daarbij ook weer gepakt omdat hij onder invloed een ongeluk veroorzaakte. Waarom iemand dat soort dingen aan heel Nederland wil vertellen is mij overigens een raadsel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
ik moest inderdaad steeds om hem lachen. dat dat weer wel. Elke keer als hij huilde bijvoorbeeld. Of elke keer dat hij dreigde iemand voor z'n kop te rammen. En dat hij met kanker en tering en tyfus liep te smijten. En dat hij baalde dat hij niet mocht slaan vanwege zijn strafblad en voorwaardelijke celstraf. Peter Nuninga, voor al uw criminele praktijken
Michael is alles wat Peuter wil zijn, dus ik snap het vergelijk niet helemaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef Stefan het volgende:
Jullie hebben Peter allemaal in een verkeerd perspectief beoordeeld.
Bekijk deze loser en Peter stijgt meteen 100 procent in je waardering
Hij heeft een aantal dingen verteld, je had gewoon de streamverslagen moeten lezen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:40 schreef Stefan het volgende:
we weten niet de toedracht van zn voorwaardelijk
Djeeez, wat 'n major fucktard zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef Stefan het volgende:
Jullie hebben Peter allemaal in een verkeerd perspectief beoordeeld.
Heel Nederland? Die paar kijkers naar de Bunker bedoel je?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou zeg, hij heeft alleen zijn ex-werkgever maar een dreun verkocht omdat die ook zei dat Peter absoluut niet kan zingen en is daarna voor de 2e keer stomdronken in de auto gestapt en is daarbij ook weer gepakt omdat hij onder invloed een ongeluk veroorzaakte. Waarom iemand dat soort dingen aan heel Nederland wil vertellen is mij overigens een raadsel.
Zou dat eigenlijk ook allemaal de schuld van Jeroen zijn geweest ?
Inderdaad... in de Bunker kun je zonder al te veel problemen zelfs de moord op Nathalie Holloway bekennen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heel Nederland? Die paar kijkers naar de Bunker bedoel je?
Hallo zeg, verstoor de droom van Peter niet, héél Nederland kon zien hoe Jeroen hem zat te pesten, héél Nederland zag hoe hij stonk. Dat moet jij toch ook weten? Héél Nederland geniet van zijn plaatje en héél Nederland wil Peter inhuren voor een uurtje, dat uurtariefje van ¤ 800 is eigenlijk veelste laag voor dit talent.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heel Nederland? Die paar kijkers naar de Bunker bedoel je?
Peter Nuninga , is hij trouwens in Oss gaan wonen omdat ze hem in Friesland niet meer wilden hebben vanwege zijn vreemde karaktertrekjes en gedrag?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Stefan het volgende:
Op de FP kennen ze peter ook hoor
Bunker: Peter Nuninga agressief om potje gel
ik zit zo ns te lezen, kijk nooit naar dat bunkergedoe, maar jij als beheerder, is het niet beter om neutraal te blijven????quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
doodzwijgen is inderdaad wellicht een betere optie. Doodzwijgen en nooit meer naar omkijken.
Duidelijk gevalletje mosterd/maaltijdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:41 schreef burbb66 het volgende:
[..]
ik zit zo ns te lezen, kijk nooit naar dat bunkergedoe, maar jij als beheerder, is het niet beter om neutraal te blijven????
Hoe weet je of het gedoe is als je nooit kijktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:41 schreef burbb66 het volgende:
[..]
ik zit zo ns te lezen, kijk nooit naar dat bunkergedoe, maar jij als beheerder, is het niet beter om neutraal te blijven????
ik ben gewoon consument. streamer. kijker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:41 schreef burbb66 het volgende:
[..]
en toch is Peter boeiend genoeg voor jou om je tijd eraan te besteden.. xdquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef Danny het volgende:
Heej peutertje
Wat ga je allemaal voor excuses bedenken?
Janken om je gel was een act?
Huilen om een paar sokken was tactisch gespeeld?
Doorkrassen van Eline loves Peter was helemaal niet kinderachtig?
En je bent van nature helemáál niet agressief. Zo ben je niet. Behalve dan dat je een strafblad hebt voor geweldpleging?
Welkom Peter, je had een paar leuke momenten, maar het was grotendeels kut.
Snap je nu trouwens waarom je nooit eerder aan dergelijke programma's mocht meedoen? Ik wel namelijk
natuurlijk. zulke extreme huillies zie je niet vaak en dan zit je inderdaad met open bek van verbazing te kijken en je af te vragen of hij Benjamin Button is en een vierjarige is in het lichaam van een dertigjarige.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:34 schreef fokkie16 het volgende:
[..]
en toch is Peter boeiend genoeg voor jou om je tijd eraan te besteden.. xd
Damn, wat een triestheid.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef Stefan het volgende:
Jij passt wel bij zijn nivo van knapheid en je bent geil, dus ik zeg, we hebben een matchquote:
Hij is te intelligent voor me.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:36 schreef Stefan het volgende:
Jij passt wel bij zijn nivo van knapheid en je bent geil, dus ik zeg, we hebben een match
Ah mooi, ik heb nog een etentje van hem tegoedquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
etentje? why on earth?!?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah mooi, ik heb nog een etentje van hem tegoed
Eens kijken waar ik hem allemaal voor kan strikken
Dat lijkt me toch een stuk gezelliger met Jeroen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah mooi, ik heb nog een etentje van hem tegoed
Eens kijken waar ik hem allemaal voor kan strikken
Was nog vóór hij de bunker inging, omdat ik hem toen al afzeek vóór ik hm uberhaupt gezien hadquote:
als ik jou was had ik toch net gedaan of ik dat glad vergeten was...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:04 schreef yvonne het volgende:
Was nog vóór hij de bunker inging, omdat ik hem toen al afzeek vóór ik hm uberhaupt gezien had
spannend hoor Yvonne, ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was nog vóór hij de bunker inging, omdat ik hem toen al afzeek vóór ik hm uberhaupt gezien had
Als je met iedereen uit eten moet die je afzeikt voordat je ze gezien hebt, dan wordt dat een dure bedoening!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
voor een heleboel mensen hier denk ik!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je met iedereen uit eten moet die je afzeikt voordat je ze gezien hebt, dan wordt dat een dure bedoening!
Die is aan het genieten van zijn gel, zijn hakjes én zijn colbert terwijl hij als kermisattractie liedjes van Vlemmix aan het zingen is tegen een uurtarief van maar liefst ¤ 800,-quote:Op maandag 18 mei 2009 00:03 schreef Trekpopje het volgende:
Peter nog steeds verborgen ???
terwijl wij ons zitten te vervelen achter ons computertjequote:Op maandag 18 mei 2009 00:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die is aan het genieten van zijn gel, zijn hakjes én zijn colbert terwijl hij als kermisattractie liedjes van Vlemmix aan het zingen is tegen een uurtarief van maar liefst ¤ 800,-
Geen wonder, jullie zitten hem zo af te zeiken, ik zou me ook hier niet meer laten zien. Een beetje meer respect mag wel. Hij heeft het wel een tijd volgehouden. Ik zie ook niet in waarom een man niet ijdel mag zijn, zonder meteen als gay bestempeld te worden. Peter, je was interessant om naar te kijken en je hebt het goed gedaan.quote:
Vind ik ook!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Dawn1980 het volgende:
[..]
Geen wonder, jullie zitten hem zo af te zeiken, ik zou me ook hier niet meer laten zien. Een beetje meer respect mag wel. Hij heeft het wel een tijd volgehouden. Ik zie ook niet in waarom een man niet ijdel mag zijn, zonder meteen als gay bestempeld te worden. Peter, je was interessant om naar te kijken en je hebt het goed gedaan.
Niet mee eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:04 schreef Stefan het volgende:
Aan de andere kant, Peter wil beroemd worden en dan heb je altijd fans en vijanden. En als Gay het ergste is dat we m noemen. Hij ziet er ook gay uit
+1quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Dawn1980 het volgende:
[..]
Geen wonder, jullie zitten hem zo af te zeiken, ik zou me ook hier niet meer laten zien. Een beetje meer respect mag wel. Hij heeft het wel een tijd volgehouden. Ik zie ook niet in waarom een man niet ijdel mag zijn, zonder meteen als gay bestempeld te worden. Peter, je was interessant om naar te kijken en je hebt het goed gedaan.
jah, ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 11:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Als dit het programma zou zijn van "zoek de homo" dan was ik voor Jeroen gegaan.
wat kan jij liegenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Dawn1980 het volgende:
Hij heeft het wel een tijd volgehouden. Ik zie ook niet in waarom een man niet ijdel mag zijn, zonder meteen als gay bestempeld te worden. Peter, je was interessant om naar te kijken en je hebt het goed gedaan.
Mwoah, Peter heeft zijn ontgroening voor de start van de bunker hier al meegemaakt hoor. Toen verweerde hij zich ook goed. Ik zie niet waarom hij hier weg zou blijven.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Dawn1980 het volgende:
[..]
omdat er nu niet meer zoveel te verweren valt. hij was alles wat we al dachten en minderquote:Op maandag 18 mei 2009 12:02 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mwoah, Peter heeft zijn ontgroening voor de start van de bunker hier al meegemaakt hoor. Toen verweerde hij zich ook goed. Ik zie niet waarom hij hier weg zou blijven.
Ik weet niets van Peter, heb niets gelezen over hem van voor de Bunker, maar ik vind dat Peter zichzelf nergens voor hoeft te schamen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat er nu niet meer zoveel te verweren valt. hij was alles wat we al dachten en minder
inderdaad. dreigen met geweld, nog 4 maanden voorwaardelijk tegoed hebben vanwege een geweldsdelict, huilen als je je sokken kwijt bent etc, Allemaal heel normaalquote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niets van Peter, heb niets gelezen over hem van voor de Bunker, maar ik vind dat Peter zichzelf nergens voor hoeft te schamen.
En huilen omdat peter 'schoenen met hakjes' magquote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef Danny het volgende:
[..]
inderdaad. dreigen met geweld, nog 4 maanden voorwaardelijk tegoed hebben vanwege een geweldsdelict, huilen als je je sokken kwijt bent etc, Allemaal heel normaal
Hij 'huilde' niet om die spullen, maar omdat hij het oneerlijk vond. Dat herken je toch wel?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef Danny het volgende:
[..]
inderdaad. dreigen met geweld, nog 4 maanden voorwaardelijk tegoed hebben vanwege een geweldsdelict, huilen als je je sokken kwijt bent etc, Allemaal heel normaal
Nee, dan kun je ook wel gaan graven in het drugs en drankmisbruikverleden van Jeroen. Peter had best de finale mogen halen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat er prive hiervoor het geval is (voorwaardelijk) heeft niets te maken met wat hij in TBO deed.
nee. ik huil niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Hij 'huilde' niet om die spullen, maar omdat hij het oneerlijk vond. Dat herken je toch wel?
maakte 'm een erg zwakke spelerquote:Het echte huilen was omdat hij brak, een menselijk verschijnsel.
geweldsdelict vs dreigen met een geweldsdelict. Ik zie toch een causaal verband. Ow, en dat gescheld met kanker was ook niet netjes natuurlijk.quote:Wat er prive hiervoor het geval is (voorwaardelijk) heeft niets te maken met wat hij in TBO deed.
Had van mij ook gemogen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dan kun je ook wel gaan graven in het drugs en drankmisbruikverleden van Jeroen. Peter had best de finale mogen halen.
Nee, maar je beroept je ook op een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel, dacht ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:53 schreef Danny het volgende:
[..]
nee. ik huil niet.
[..]
maakte 'm een erg zwakke speler
[..]
geweldsdelict vs dreigen met een geweldsdelict. Ik zie toch een causaal verband. Ow, en dat gescheld met kanker was ook niet netjes natuurlijk.
Peter had nooit mee moeten doen. Als je al in tranen uitbarst als je sokken weg zijn dan hoor je niet aan zo'n programma mee te doen. Emotioneel labiele mensen moet je tegen zichzelf beschermen.
Gewoon een watje dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Dawn1980 het volgende:
[..]
quote:
Markquote:Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Renate geen Peter
![]()
maar gewoon
peter
en
Renate is gaaf
Zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:49 schreef Loedertje het volgende:
Had zijn vriendin hem nu aan de kant gezet ?
Peter vertel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:49 schreef Loedertje het volgende:
Had zijn vriendin hem nu aan de kant gezet ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |