Ik weet niets van Peter, heb niets gelezen over hem van voor de Bunker, maar ik vind dat Peter zichzelf nergens voor hoeft te schamen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat er nu niet meer zoveel te verweren valt. hij was alles wat we al dachten en minder
inderdaad. dreigen met geweld, nog 4 maanden voorwaardelijk tegoed hebben vanwege een geweldsdelict, huilen als je je sokken kwijt bent etc, Allemaal heel normaalquote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niets van Peter, heb niets gelezen over hem van voor de Bunker, maar ik vind dat Peter zichzelf nergens voor hoeft te schamen.
En huilen omdat peter 'schoenen met hakjes' magquote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef Danny het volgende:
[..]
inderdaad. dreigen met geweld, nog 4 maanden voorwaardelijk tegoed hebben vanwege een geweldsdelict, huilen als je je sokken kwijt bent etc, Allemaal heel normaal
Hij 'huilde' niet om die spullen, maar omdat hij het oneerlijk vond. Dat herken je toch wel?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef Danny het volgende:
[..]
inderdaad. dreigen met geweld, nog 4 maanden voorwaardelijk tegoed hebben vanwege een geweldsdelict, huilen als je je sokken kwijt bent etc, Allemaal heel normaal
Nee, dan kun je ook wel gaan graven in het drugs en drankmisbruikverleden van Jeroen. Peter had best de finale mogen halen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat er prive hiervoor het geval is (voorwaardelijk) heeft niets te maken met wat hij in TBO deed.
nee. ik huil niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Hij 'huilde' niet om die spullen, maar omdat hij het oneerlijk vond. Dat herken je toch wel?
maakte 'm een erg zwakke spelerquote:Het echte huilen was omdat hij brak, een menselijk verschijnsel.
geweldsdelict vs dreigen met een geweldsdelict. Ik zie toch een causaal verband. Ow, en dat gescheld met kanker was ook niet netjes natuurlijk.quote:Wat er prive hiervoor het geval is (voorwaardelijk) heeft niets te maken met wat hij in TBO deed.
Had van mij ook gemogen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dan kun je ook wel gaan graven in het drugs en drankmisbruikverleden van Jeroen. Peter had best de finale mogen halen.
Nee, maar je beroept je ook op een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel, dacht ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:53 schreef Danny het volgende:
[..]
nee. ik huil niet.
[..]
maakte 'm een erg zwakke speler
[..]
geweldsdelict vs dreigen met een geweldsdelict. Ik zie toch een causaal verband. Ow, en dat gescheld met kanker was ook niet netjes natuurlijk.
Peter had nooit mee moeten doen. Als je al in tranen uitbarst als je sokken weg zijn dan hoor je niet aan zo'n programma mee te doen. Emotioneel labiele mensen moet je tegen zichzelf beschermen.
Gewoon een watje dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Dawn1980 het volgende:
[..]
Geen wonder, jullie zitten hem zo af te zeiken, ik zou me ook hier niet meer laten zien. Een beetje meer respect mag wel. Hij heeft het wel een tijd volgehouden. Ik zie ook niet in waarom een man niet ijdel mag zijn, zonder meteen als gay bestempeld te worden. Peter, je was interessant om naar te kijken en je hebt het goed gedaan.
quote:
Markquote:Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Renate geen Peter
![]()
maar gewoon
peter
en
Renate is gaaf
Zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:49 schreef Loedertje het volgende:
Had zijn vriendin hem nu aan de kant gezet ?
Peter vertel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:49 schreef Loedertje het volgende:
Had zijn vriendin hem nu aan de kant gezet ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |