Michael is alles wat Peuter wil zijn, dus ik snap het vergelijk niet helemaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef Stefan het volgende:
Jullie hebben Peter allemaal in een verkeerd perspectief beoordeeld.
Bekijk deze loser en Peter stijgt meteen 100 procent in je waardering
Hij heeft een aantal dingen verteld, je had gewoon de streamverslagen moeten lezen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:40 schreef Stefan het volgende:
we weten niet de toedracht van zn voorwaardelijk
Djeeez, wat 'n major fucktard zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef Stefan het volgende:
Jullie hebben Peter allemaal in een verkeerd perspectief beoordeeld.
Heel Nederland? Die paar kijkers naar de Bunker bedoel je?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nou zeg, hij heeft alleen zijn ex-werkgever maar een dreun verkocht omdat die ook zei dat Peter absoluut niet kan zingen en is daarna voor de 2e keer stomdronken in de auto gestapt en is daarbij ook weer gepakt omdat hij onder invloed een ongeluk veroorzaakte. Waarom iemand dat soort dingen aan heel Nederland wil vertellen is mij overigens een raadsel.
Zou dat eigenlijk ook allemaal de schuld van Jeroen zijn geweest ?
Inderdaad... in de Bunker kun je zonder al te veel problemen zelfs de moord op Nathalie Holloway bekennen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heel Nederland? Die paar kijkers naar de Bunker bedoel je?
Hallo zeg, verstoor de droom van Peter niet, héél Nederland kon zien hoe Jeroen hem zat te pesten, héél Nederland zag hoe hij stonk. Dat moet jij toch ook weten? Héél Nederland geniet van zijn plaatje en héél Nederland wil Peter inhuren voor een uurtje, dat uurtariefje van ¤ 800 is eigenlijk veelste laag voor dit talent.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heel Nederland? Die paar kijkers naar de Bunker bedoel je?
Peter Nuninga , is hij trouwens in Oss gaan wonen omdat ze hem in Friesland niet meer wilden hebben vanwege zijn vreemde karaktertrekjes en gedrag?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Stefan het volgende:
Op de FP kennen ze peter ook hoor
Bunker: Peter Nuninga agressief om potje gel
ik zit zo ns te lezen, kijk nooit naar dat bunkergedoe, maar jij als beheerder, is het niet beter om neutraal te blijven????quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
doodzwijgen is inderdaad wellicht een betere optie. Doodzwijgen en nooit meer naar omkijken.
Duidelijk gevalletje mosterd/maaltijdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:41 schreef burbb66 het volgende:
[..]
ik zit zo ns te lezen, kijk nooit naar dat bunkergedoe, maar jij als beheerder, is het niet beter om neutraal te blijven????
Hoe weet je of het gedoe is als je nooit kijktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:41 schreef burbb66 het volgende:
[..]
ik zit zo ns te lezen, kijk nooit naar dat bunkergedoe, maar jij als beheerder, is het niet beter om neutraal te blijven????
ik ben gewoon consument. streamer. kijker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:41 schreef burbb66 het volgende:
[..]
en toch is Peter boeiend genoeg voor jou om je tijd eraan te besteden.. xdquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef Danny het volgende:
Heej peutertje
Wat ga je allemaal voor excuses bedenken?
Janken om je gel was een act?
Huilen om een paar sokken was tactisch gespeeld?
Doorkrassen van Eline loves Peter was helemaal niet kinderachtig?
En je bent van nature helemáál niet agressief. Zo ben je niet. Behalve dan dat je een strafblad hebt voor geweldpleging?
Welkom Peter, je had een paar leuke momenten, maar het was grotendeels kut.
Snap je nu trouwens waarom je nooit eerder aan dergelijke programma's mocht meedoen? Ik wel namelijk
natuurlijk. zulke extreme huillies zie je niet vaak en dan zit je inderdaad met open bek van verbazing te kijken en je af te vragen of hij Benjamin Button is en een vierjarige is in het lichaam van een dertigjarige.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:34 schreef fokkie16 het volgende:
[..]
en toch is Peter boeiend genoeg voor jou om je tijd eraan te besteden.. xd
Damn, wat een triestheid.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef Stefan het volgende:
Jij passt wel bij zijn nivo van knapheid en je bent geil, dus ik zeg, we hebben een matchquote:
Hij is te intelligent voor me.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:36 schreef Stefan het volgende:
Jij passt wel bij zijn nivo van knapheid en je bent geil, dus ik zeg, we hebben een match
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |