Welke is het?quote:
Dat zou iedereen moeten doen, het kost alleen zo ongekend tijd, en dat is vrijwel niemand bereid eraan te besteden. Het is een relatief grote uitgave die je doet, dus ik kan het me wel voorstellen dat je het doet. Zelf zou ik er totaal geen zin in hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Fogel het volgende:
Is het eigenlijk abnormaal om zoveel autos te testrijden alvorens er een te kopen?
Dan kleed je je te oubollig, ouwe sok!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar ga je nog 'ns heel blij mee zijn
Mji gebeurt het inmiddels regelmatig dat andere studenten 'u' tegen me zeggen![]()
"Dingetje" dekt de lading redelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Oei.
Tegen mij zeggen ze wel eens mevrouw.
Maar dat komt hopelijk meer doordat er niet echt een alternatief is.
Het siert je Peu.quote:
Klinkt meer als een koffiezetterquote:
Flikker eens ff snel op, daar wil ik over een tijdje ook weer gaan wonen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Het is officieel, ik ga naar Breda verhuizen
Plannen om te gaan verhuizenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Flikker eens ff snel op, daar wil ik over een tijdje ook weer gaan wonen.
Jij mag daar niet wonen.
Heb je pech, ik heb geen keuze. Maar je hebt er toch nooit gewoond?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Flikker eens ff snel op, daar wil ik over een tijdje ook weer gaan wonen.
Jij mag daar niet wonen.
Jawel jaartje of 10.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je pech, ik heb geen keuze. Maar je hebt er toch nooit gewoond?
Ik heb ook een met Philips logo en ben er tevreden meequote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:02 schreef BaraCuda het volgende:
Kopen zonder baan zal ook niet zo'n suc6 worden denk ik
Even snel qoutenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:47 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti begint een beetje genoeg te krijgen van die italiaanse rommel.
ga toch maar voor een BMW denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:47 schreef Alfisti het volgende:
Accu leeg in de 156..............en nee, ik had geen lampjes laten branden.
* Alfisti begint een beetje genoeg te krijgen van die italiaanse rommel.
Goed icoon!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:26 schreef Paladijn het volgende:
hang er dan ook een nieuwe in, dat zal een van de weinige orginele onderdeel in jouw 156 zijn, die er vanaf de bouw al inzittenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:41 schreef Alfisti het volgende:
Nee Lexxxx, bij de Alfa hoef ik alleen maar de startkabels te pakken en niet de kop te reviseren om te kunnen rijden.
Heb je al serieuze belangstelling voor de Lada gehad?
Die hing er al in maar is waarschijnlijk dus kapoetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:33 schreef lipje het volgende:
[..]
hang er dan ook een nieuwe in, dat zal een van de weinige orginele onderdeel in jouw 156 zijn, die er vanaf de bouw al inzitten
O, dat was ik helemaal vergeten. Nja, ik bekijk de foto's wel en volgend jaar is er weer een kansquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks even bij de oldtimer elfstedentocht kijken
Nee, volgend weekend zit ik zaterdag bij de tractor pull van sint annaparochie, en maandag ridj ik zelf de elfstedentochtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
O, dat was ik helemaal vergeten. Nja, ik bekijk de foto's wel en volgend jaar is er weer een kans![]()
Ga je volgend weekend ook naar de oldtimerdag in Culemborg?
beter open je er een nieuw topic over? :pquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:47 schreef Fogel het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ervaring met standkachels?
We hebben maar 1 garageplek en de andere auto moet langs de weg staan. In de winter is het dan wel prettig als het +15 is in de auto ipv -15
Ik zie dat bv Webasto die dingen heeft, maar de prijzen die ik op Noorse fora zie zijn nogal hoog (ca 2000¤, zonder afstandbediening of iets extras en het is niet duidelijk of het met of zonder inbouwen is). In Nederland zijn ze voor 800-1200¤ te koop zonder inbouw. Maar kan iemand die zelf alleen de banden vervangt en de rest door de dealer laat doen dat zelf in de auto bouwen, of heb ik er hulp bij nodig?
zo'n mooie nieuwe slOpel Spider? wel in t blauw hoop ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die hing er al in maar is waarschijnlijk dus kapoet![]()
Geen Italiaanse troep meer............... ik kijk nu naar een Alfa Spider
Tja, misschien wel... "verwarming inbouwen voor dummies - les 1: hoe het niet moet [met fotos]"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef invine het volgende:
[..]
beter open je er een nieuw topic over? :p
De tuinset stond al klaarquote:Op maandag 25 mei 2009 11:14 schreef Fugie het volgende:
ik gebruik ook altijd een velengkabel als stoel.
Komend weekend weerquote:
quote:
Mja, in een lijkwagen ookquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Fogel het volgende:
In een Mercury Grand Marquis heb je over het algemeen plek genoeg voor het meeste heb ik mogen ervaren in de VS.
T moet er wel leuk uit zien en fijn rijdenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Fogel het volgende:
In een Mercury Grand Marquis heb je over het algemeen plek genoeg voor het meeste heb ik mogen ervaren in de VS.
Het reed OK, en je kan een zeslingwagen erin kwijt + eventueel een koelkast en dan heb je nog plek overquote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T moet er wel leuk uit zien en fijn rijdenMaar moet ook een weekend weg kunnen met wat spullen, bijv een buggy ofso.
Skiboksen zijn wat meer ingeburgerd hier dan in Nederland, kan me inderdaad herinneren dat ze daar "oma kist" en dat soort dingen genoemd werden... veel autos (over het algemeen stationwagon) hebben een skiboks of minimaal een imperial, ook in de zomer.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ja , leuk, je boodschappen in een schoonmoederdoos
[..]
Mja, in een lijkwagen ook
Ja wtf waarom zou je een fucking buggy in je auto willen hebben...quote:
Als jij 18jr nodig hebt om een Porsche te kopen, doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja wtf waarom zou je een fucking buggy in je auto willen hebben...
Dan doe je echt iets niet goed op die leeftijd
Dan doe je trouwens op elke leeftijd iets niet goed
Zo'n kutkind kan je na 18 jaar een fucking Porsche van kopen
En dat uit Peu zijn mondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij 18jr nodig hebt om een Porsche te kopen, doe je iets niet goed
dat je voor 20 euro een wals over je auto kan laten gaan?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
dat je voor 20 euro een wals over je ouders auto kan laten gaan?
zoow deze vraag wordt wel heeel erg ontweken zegquote:
Het zit wel diep hequote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef PeuRac het volgende:
Wie zegt dat ik een Porsche wil? Mn ouders hebben al een kever, die kan ik ook platslaan.
hij zegt niet dat hij geen moedertje neukt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:42 schreef Fogel het volgende:
Je hebt een broer of zus met kind?
Hehe, jij snapt het, duurde lang voordat iemand t zag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij zegt niet dat hij geen moedertje neukt.
alleen hij nueckt er niet 1 die in de bijstand zit
pff, nou hoelang duurt het dan voor je een 8c op de stoep heb staan ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef PeuRac het volgende:
Wie zegt dat ik een Porsche wil? Mn ouders hebben al een kever, die kan ik ook platslaan.
moeders neukenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij zegt niet dat hij geen moedertje neukt.
alleen hij nueckt er niet 1 die in de bijstand zit
kratje bier voor de dokter en hij hecht die scheur strakker dicht dan toen ze 4 jaar was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
moeders neuken
Als er eenmaal zo'n kind doorheen is valt er geen eer meer aan te behalen... Toch Tjab?
Met andere woorden: hij past niet meer? Arme jongen....quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kratje bier voor de dokter en hij hecht die scheur strakker dicht dan toen ze 4 jaar was.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kratje bier voor de dokter en hij hecht die scheur strakker dicht dan toen ze 4 jaar was.
rekt het niet dan scheurt het wel...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Met andere woorden: hij past niet meer? Arme jongen....
en als het scheurt is het voor een kratje bier weer gefixed....quote:
Zin zeker. vorig jaar niet kunnen dyno'en vanwege een gescheurde kopquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Btw, heb jij zin om de supra op de rollenbank te gooien? We hebben nog een plekje over op 20 juni, bij Rica in Wateringen.
ghehehehequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en als het scheurt is het voor een kratje bier weer gefixed....
een kameraad van mij heeft wel een testbank... Bornerbroek is niet zo ver...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zin zeker. vorig jaar niet kunnen dyno'en vanwege een gescheurde kop
ik zal ff kijken of ik kan, want het is echt een fucking takke eind rijden.
Moet nog ff denken of het een aanslag zal zijn op mijn auto, 2 en een half uur heen rijden, dyno'en en daarna weerl 2.5 uur terug
Die kan ik pas achteraf berekenen hequote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij 18jr nodig hebt om een Porsche te kopen, doe je iets niet goed
Dat dusquote:
We zetten het in onze agenda.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Kan ie niet in de OP, TF?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |