Welke is het?quote:
Dat zou iedereen moeten doen, het kost alleen zo ongekend tijd, en dat is vrijwel niemand bereid eraan te besteden. Het is een relatief grote uitgave die je doet, dus ik kan het me wel voorstellen dat je het doet. Zelf zou ik er totaal geen zin in hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Fogel het volgende:
Is het eigenlijk abnormaal om zoveel autos te testrijden alvorens er een te kopen?
Dan kleed je je te oubollig, ouwe sok!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar ga je nog 'ns heel blij mee zijn
Mji gebeurt het inmiddels regelmatig dat andere studenten 'u' tegen me zeggen![]()
"Dingetje" dekt de lading redelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Oei.
Tegen mij zeggen ze wel eens mevrouw.
Maar dat komt hopelijk meer doordat er niet echt een alternatief is.
Het siert je Peu.quote:
Klinkt meer als een koffiezetterquote:
Flikker eens ff snel op, daar wil ik over een tijdje ook weer gaan wonen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Het is officieel, ik ga naar Breda verhuizen
Plannen om te gaan verhuizenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Flikker eens ff snel op, daar wil ik over een tijdje ook weer gaan wonen.
Jij mag daar niet wonen.
Heb je pech, ik heb geen keuze. Maar je hebt er toch nooit gewoond?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Flikker eens ff snel op, daar wil ik over een tijdje ook weer gaan wonen.
Jij mag daar niet wonen.
Jawel jaartje of 10.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je pech, ik heb geen keuze. Maar je hebt er toch nooit gewoond?
Ik heb ook een met Philips logo en ben er tevreden meequote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:02 schreef BaraCuda het volgende:
Kopen zonder baan zal ook niet zo'n suc6 worden denk ik
Even snel qoutenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:47 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti begint een beetje genoeg te krijgen van die italiaanse rommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |