quote:
Mja, in een lijkwagen ookquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Fogel het volgende:
In een Mercury Grand Marquis heb je over het algemeen plek genoeg voor het meeste heb ik mogen ervaren in de VS.
T moet er wel leuk uit zien en fijn rijdenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Fogel het volgende:
In een Mercury Grand Marquis heb je over het algemeen plek genoeg voor het meeste heb ik mogen ervaren in de VS.
Het reed OK, en je kan een zeslingwagen erin kwijt + eventueel een koelkast en dan heb je nog plek overquote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T moet er wel leuk uit zien en fijn rijdenMaar moet ook een weekend weg kunnen met wat spullen, bijv een buggy ofso.
Skiboksen zijn wat meer ingeburgerd hier dan in Nederland, kan me inderdaad herinneren dat ze daar "oma kist" en dat soort dingen genoemd werden... veel autos (over het algemeen stationwagon) hebben een skiboks of minimaal een imperial, ook in de zomer.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ja , leuk, je boodschappen in een schoonmoederdoos
[..]
Mja, in een lijkwagen ook
Ja wtf waarom zou je een fucking buggy in je auto willen hebben...quote:
Als jij 18jr nodig hebt om een Porsche te kopen, doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja wtf waarom zou je een fucking buggy in je auto willen hebben...
Dan doe je echt iets niet goed op die leeftijd
Dan doe je trouwens op elke leeftijd iets niet goed
Zo'n kutkind kan je na 18 jaar een fucking Porsche van kopen
En dat uit Peu zijn mondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij 18jr nodig hebt om een Porsche te kopen, doe je iets niet goed
dat je voor 20 euro een wals over je auto kan laten gaan?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
dat je voor 20 euro een wals over je ouders auto kan laten gaan?
zoow deze vraag wordt wel heeel erg ontweken zegquote:
Het zit wel diep hequote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef PeuRac het volgende:
Wie zegt dat ik een Porsche wil? Mn ouders hebben al een kever, die kan ik ook platslaan.
hij zegt niet dat hij geen moedertje neukt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:42 schreef Fogel het volgende:
Je hebt een broer of zus met kind?
Hehe, jij snapt het, duurde lang voordat iemand t zag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij zegt niet dat hij geen moedertje neukt.
alleen hij nueckt er niet 1 die in de bijstand zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |