ga toch maar voor een BMW denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:47 schreef Alfisti het volgende:
Accu leeg in de 156..............en nee, ik had geen lampjes laten branden.
* Alfisti begint een beetje genoeg te krijgen van die italiaanse rommel.
Goed icoon!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:26 schreef Paladijn het volgende:
hang er dan ook een nieuwe in, dat zal een van de weinige orginele onderdeel in jouw 156 zijn, die er vanaf de bouw al inzittenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:41 schreef Alfisti het volgende:
Nee Lexxxx, bij de Alfa hoef ik alleen maar de startkabels te pakken en niet de kop te reviseren om te kunnen rijden.
Heb je al serieuze belangstelling voor de Lada gehad?
Die hing er al in maar is waarschijnlijk dus kapoetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:33 schreef lipje het volgende:
[..]
hang er dan ook een nieuwe in, dat zal een van de weinige orginele onderdeel in jouw 156 zijn, die er vanaf de bouw al inzitten
O, dat was ik helemaal vergeten. Nja, ik bekijk de foto's wel en volgend jaar is er weer een kansquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks even bij de oldtimer elfstedentocht kijken
Nee, volgend weekend zit ik zaterdag bij de tractor pull van sint annaparochie, en maandag ridj ik zelf de elfstedentochtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
O, dat was ik helemaal vergeten. Nja, ik bekijk de foto's wel en volgend jaar is er weer een kans![]()
Ga je volgend weekend ook naar de oldtimerdag in Culemborg?
beter open je er een nieuw topic over? :pquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:47 schreef Fogel het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ervaring met standkachels?
We hebben maar 1 garageplek en de andere auto moet langs de weg staan. In de winter is het dan wel prettig als het +15 is in de auto ipv -15
Ik zie dat bv Webasto die dingen heeft, maar de prijzen die ik op Noorse fora zie zijn nogal hoog (ca 2000¤, zonder afstandbediening of iets extras en het is niet duidelijk of het met of zonder inbouwen is). In Nederland zijn ze voor 800-1200¤ te koop zonder inbouw. Maar kan iemand die zelf alleen de banden vervangt en de rest door de dealer laat doen dat zelf in de auto bouwen, of heb ik er hulp bij nodig?
zo'n mooie nieuwe slOpel Spider? wel in t blauw hoop ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die hing er al in maar is waarschijnlijk dus kapoet![]()
Geen Italiaanse troep meer............... ik kijk nu naar een Alfa Spider
Tja, misschien wel... "verwarming inbouwen voor dummies - les 1: hoe het niet moet [met fotos]"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef invine het volgende:
[..]
beter open je er een nieuw topic over? :p
De tuinset stond al klaarquote:Op maandag 25 mei 2009 11:14 schreef Fugie het volgende:
ik gebruik ook altijd een velengkabel als stoel.
Komend weekend weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |