Neuken om het neuken zelf ben je snel zatquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef mrbox het volgende:
Ben ik nu de enige die het rondneuken niet wat vind ?
Zo'n gelul. Weet je wie dat zeggen? Mannen die nice verwarren met lelijk of zijig of nerderig. Er is niks mis met nicequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa was vooral een discussie over dat vrouwen op hufters vallen
Ik mag weer terug naar schoolquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker niet. carriere-vrouwen zijn vaak
Dat weet je welquote:Hoe kan ik dat doen?
Dat verschilt van man tot man. Bij mij kan dat van alles zijn. Maar het komt er wel op neer dat ik maling heb of mijn moeder het wel of niets vindt. En gelukkig denkt mijn moeder er ook zo over. Als ik met dat meisje gelukkig ben is mijn moeder gelukkig.quote:
Als je de juiste vind echt niet hoor..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Neuken om het neuken zelf ben je snel zat
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Wel ambitieus hoor, al die meetings.
Ga ja ook naar de Vondelpark meet ripje?.
ik bedoelde neuken, om het neuken. zodat je een extra krijtstreepje erbij kan zetten op de muur....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je de juiste vind echt niet hoor..
En als er nou wel gevoelens zijn, maar niet genoeg voor een relatie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Neuken om het neuken zelf ben je snel zat
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef Ripley het volgende:
Zo'n gelul. Weet je wie dat zeggen? Mannen die nice verwarren met lelijk of zijig of nerderig. Er is niks mis met nice
is mijn post boven jouw vraag antwoord genoeg?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En als er nou wel gevoelens zijn, maar niet genoeg voor een relatie?
Misschien wip (wheheheh) ik ook nog wel even langs danquote:
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
is mijn post boven deze vraag antwoord genoeg?
Ja ik snap eigenlijk ook niet waarom ik het vraagquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
Dat verschilt van man tot man. Bij mij kan dat van alles zijn. Maar het komt er wel op neer dat ik maling heb of mijn moeder het wel of niets vindt. En gelukkig denkt mijn moeder er ook zo over. Als ik met dat meisje gelukkig ben is mijn moeder gelukkig.
?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Vraag Grijsmuisje maar, of JBtje, die gingen er nogal hard op.
Daar doelde ik niet op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
?
Ik weet eerlijk gezegd niet waar je nu op doelt...
Als je het hebt over foute vrouwen zou ik voor bepaalde mannen best onder die categorie kunnen vallen.
Als je daar niet op doelde, heb ik niets gezegd
Voor welke mannen zou jij dan fout zijn?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
?
Ik weet eerlijk gezegd niet waar je nu op doelt...
Als je het hebt over foute vrouwen zou ik voor bepaalde mannen best onder die categorie kunnen vallen.
Als je daar niet op doelde, heb ik niets gezegd
waar speel je maffiabaas?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff gaat best vlot vandaag.... kan niet eens rustig maffiabaas spelen en dit samen volgen
Ik vrees dat zeker 95% onder de eerste categorie valt. Onder die laatste 5%... Lastig!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
Wie zijn hier eigenlijk de nice guys, wie de verkeerde mannen en bij wie bestaat er nog een twijfel?
Ik dacht al dat je die vraag zelf kon beantwoorden maar ik dacht laat ik beleefd en netjes antwoord gevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ik snap eigenlijk ook niet waarom ik het vraag
Wat is een nice guy, wanneer ben je een nice guy?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
Wie zijn hier eigenlijk de nice guys, wie de verkeerde mannen en bij wie bestaat er nog een twijfel?
Ik ben een Nice Guyquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
Noukie? Neuken? Gewoon voor de lekkerigheid natuurlijk, niet voor de krijtstreepjes.
Waarom denk je dat? Heb je navraag gedaan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vrees dat zeker 95% onder de eerste categorie valt. Onder die laatste 5%... Lastig!
Ik zou zeggen begin eens met een lijstje maken danquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
Nadenken is niet mijn sterkste punt, nuquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Ik dacht al dat je die vraag zelf kon beantwoorden maar ik dacht laat ik beleefd en netjes antwoord geven
Een nice guy is een aardige gast waarvan je weetd at ie je niet expres pijn zou doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat is een nice guy, wanneer ben je een nice guy?
Wat is een foute man, wanneer ben je een foute man?
Vrouwen en hun onduidelijkheid.
Alsof je dat niet weet. Je bent toch niet blond he.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat is een nice guy, wanneer ben je een nice guy?
Wat is een foute man, wanneer ben je een foute man?
Vrouwen en hun onduidelijkheid.
95% van de mannen hier??? Ik ken ze niet persoonlijk dus kan geen eerlijke mening geven, maar ik betwijfel het.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vrees dat zeker 95% onder de eerste categorie valt. Onder die laatste 5%... Lastig!
Rondneukende vrouwen die doen alsof jij de enige bent....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
Wat is eigenlijk een foute vrouw volgens de singles?
Een bezette, trouwequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
Kan ik niet, ken de meesten hier niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou zeggen begin eens met een lijstje maken dan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juni met een hoofdletter en den haag en barcelona met een kleine letterquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[...]
Agenda:
Vondelparkmeet ergens in Juni als het lekker weer is!
2 juni meet in barcelona
28 juni parkpop in den haag
Als ie er niet over nadenkt, is het ook niet expres.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een nice guy is een aardige gast waarvan je weetd at ie je niet expres pijn zou doen.
Een foute man is een jager om het jagen, die niet over jouw gevoelens nadenkt.
Tenminste, dat vind ik
Die zijn er niet zoveel als foute mannen denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Rondneukende vrouwen die doen alsof jij de enige bent....
zelfde als andersom....
Donkerblond.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet. Je bent toch niet blond he.
Mannen die verliefd op me worden zonder dat ik dat benquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor welke mannen zou jij dan fout zijn?
Oh? Vertel eens waarom dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nadenken is niet mijn sterkste punt, nu
echt ben gister veels te braaf geweestquote:
Welnee, als iemand verliefd op me is en ik niet op hem ben ik niet per definitie fout. Fout zijn heeft te maken met hoe je daar mee omgaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Mannen die verliefd op me worden zonder dat ik dat ben
Ja ok, maar daar kan jij niks aan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Mannen die verliefd op me worden zonder dat ik dat ben
ze heeft haar haar nog niet blontd af gekleurdquote:
Haha, niks bijzondersquote:
maar gezien volgens jouw betere omschrijving, ken ik best wat van die vrouwenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel als foute mannen denk ik
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt ben gister veels te braaf geweest
Zeker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet. Je bent toch niet blond he.
[..]
95% van de mannen hier??? Ik ken ze niet persoonlijk dus kan geen eerlijke mening geven, maar ik betwijfel het.
klopt, als jij die ander maar niet wijs gaat maken dat jij ook verliefd bentquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welnee, als iemand verliefd op me is en ik niet op hem ben ik niet per definitie fout. Fout zijn heeft te maken met hoe je daar mee omgaat
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welnee, als iemand verliefd op me is en ik niet op hem ben ik niet per definitie fout. Fout zijn heeft te maken met hoe je daar mee omgaat
Bij zo'n nietszeggend antwoord ga ik natuurlijk mijn eigen gedachtes vormenquote:
Ik zeg nooit dat ik verliefd ben als ik het niet ben. Ik zeg het sowieso ook niet zo snel als ik het wel benquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, als jij die ander maar niet wijs gaat maken dat jij ook verliefd bent
Dat doe ik niet, maar duidelijk zijn gaat me ook niet goed afquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, als jij die ander maar niet wijs gaat maken dat jij ook verliefd bent
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
Bij zo'n nietszeggend antwoord ga ik natuurlijk mijn eigen gedachtes vormen
Jij een nietszeggend antwoord, ik ookquote:
Waarom eigenlijk? Je bent aardiger tegen zo iemand als je wel duidelijk bent dan wanneer je zogenaamd zacht doet en niks zegt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar duidelijk zijn gaat me ook niet goed af
Maar dat kan ik leren
Sommige dingen krijg je bij sommige mensen er toch niet meer uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Maar dat kan ik leren
Het is vaak ook wel lastig....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Maar dat kan ik leren
nouk is altijd geil volgens mijquote:
Veel mensen nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Ripley het volgende:
Ik zeg het sowieso ook niet zo snel als ik het wel ben
Ik ben geen man, dan heb ik wél nog bloed in mijn hersenenquote:
quote:
Heejquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben geen man, dan heb ik wél nog bloed in mijn hersenen![]()
Aandacht terwijl je wacht op iets beters.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Je bent aardiger tegen zo iemand als je wel duidelijk bent dan wanneer je zogenaamd zacht doet en niks zegt.
Omdat ik niet echt nadenk vaak over het definieren wat ik voor iemand voel. Ik leef nogal in het moment en dartel wat in de rondte als een kip zonder kop. Tegen de tijd dat ik er over na ga denken ben ik waarschijnlijk al een tijdje verliefdquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Veel mensen niet
Sommige gewoon omdat ze gevoelens moeilijk uiten, of ze zijn bang de ander weg te jagen (de spanning eraf zegmaar)
om maar wat te noemen....
wat is jouw reden?
Doe eens lief jij! Ik stak ook geen tong uit na jouw ontwijkende respons.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben geen man, dan heb ik wél nog bloed in mijn hersenen![]()
[..]
Ik zeg het wel, maar vaak denken ze toch dat er een openingetje is, dus ben ik gewoon niet hard genoeg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Je bent aardiger tegen zo iemand als je wel duidelijk bent dan wanneer je zogenaamd zacht doet en niks zegt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
Doe eens lief jij! Ik stak ook geen tong uit na jouw ontwijkende respons.
Niet natuurlijkquote:
Ik zeg gewoon "Ik vind je aardig, maar ik val niet op je". Als iemand dat dan niet gelooft is dat niet mijn probleemquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zeg het wel, maar vaak denken ze toch dat er een openingetje is, dus ben ik gewoon niet hard genoeg.
Maar dit is eigenlijk al persoonlijker dan ik wilde worden, dus ik houd erover op
Heyquote:
Eigenlijk ben je gewoon niet duidelijk dus en hou je wel van een beetje flirtenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zeg het wel, maar vaak denken ze toch dat er een openingetje is, dus ben ik gewoon niet hard genoeg.
Maar dit is eigenlijk al persoonlijker dan ik wilde worden, dus ik houd erover op
Aha, kunstmatige on-intelligentiequote:
heel herkenbaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt nadenk vaak over het definieren wat ik voor iemand voel. Ik leef nogal in het moment en dartel wat in de rondte als een kip zonder kop. Tegen de tijd dat ik er over na ga denken ben ik waarschijnlijk al een tijdje verliefd
Kom op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Aandacht terwijl je wacht op iets beters.
Maar op een andere, lievere manierquote:
Inderdaad.quote:
kutmensen zijn dat!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Aandacht terwijl je wacht op iets beters.
Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon "Ik vind je aardig, maar ik val niet op je". Als iemand dat dan niet gelooft is dat niet mijn probleem
Oké...quote:
Die moet je gewoon neuken, je hebt het toch gezegtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zeg het wel, maar vaak denken ze toch dat er een openingetje is
x2quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
kutmensen zijn dat!
bang om zich alleen te voelen, maar schijt aan de gevoelens van anderen
1+1 is nog altijd 2.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Kom op.
Gewoon iemand niet willen kwetsen en niet weten hoe je dat aan moet pakken...
Niet meteen van kwade bedoelingen uitgaan.
Mission accomplished.quote:
Vond het tijd voor wat positiefsquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:53 schreef Ofresca het volgende:
Ripley, wat een heerlijk topic heb jij trouwens gemaakt!Ga 'm lezen wanneer ik terug ben. ( Gelukkige momenten - wat zul je nooit vergeten? )
Nu naar college.
quote:
ja maar alsnog brakquote:
Volgende week komt beter uit. Woensdag?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar alsnog brak
filmpje vnaaf?
geen idee of ik dan al werk enzo... we kieken welquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgende week komt beter uit. Woensdag?
Dat is goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee of ik dan al werk enzo... we kieken wel
Nee dankje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef dawg het volgende:
Voor de verstokte singles onder ons:
Playboy Manager.
vreemd... zou ik niet verwachtenquote:
dan moet je dat tegen hem zeggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
er zit iemand naast me die fluisterend leest, heel irritant
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja ik denk dat ie neit anders kan lezen ofzomisschien was daarom alleen dit plekje nog vrij
ciaoquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou even wat printen en dan naar college
Nee het is gewoon een hinderlijke tik, hij heeft het waarschijnlijk niet door....quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja ik denk dat ie neit anders kan lezen ofzomisschien was daarom alleen dit plekje nog vrij
Vind jequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:zozo dit topic loopt hard vandaag
Idd, zullen we nu een filmpje pakken ?quote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
Iedereen was lunchen denk ik![]()
Een collega net: "Nou, als je dan zo leuk bent, waarom blijft er dan niet één hangen?"Ging over daten enz. En bedankt
It's funny because it's truequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
Een collega net: "Nou, als je dan zo leuk bent, waarom blijft er dan niet één hangen?"Ging over daten enz. En bedankt
zeg je gewoon... omdat ik het leuk vind om ze te playenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
jij bent aan het werkquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, zullen we nu een filmpje pakken ?
Je hebt niet eens aan me gehangen zaterdag, dus jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
Dat kloptquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:02 schreef djayzz het volgende:
Hij bedoelt het toch goed, hij vraagt zich alleen af waarom je geen relatie hebt. (of zij, als het een vrouwelijke collega is natuurlijk)
Ook dat klopt, maar ik heb er ook wat over te zeggen hè, met wie ik wel of geen relatie wilquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg je gewoon... omdat ik het leuk vind om ze te playen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:04 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt niet eens aan me gehangen zaterdag, dus ja.
en dat waren er al 3 teveel??quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik heb jou niet eens gesproken! Behalve 3 woorden ofzo
ja, dna krijg je dat, of niet dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik heb jou niet eens gesproken! Behalve 3 woorden ofzo
Haha, nee hoor. Ik was met andere dingen bezigquote:
goh vraag me af met watquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Ik was met andere dingen bezig
Je kan het ook omdraaienquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook dat klopt, maar ik heb er ook wat over te zeggen hè, met wie ik wel of geen relatie wil![]()
Nueh, dan zou ik dr ergens van beschuldigen, en zo ben ik nietquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:19 schreef mrbox het volgende:
Je kan het ook omdraaienDat je door je looks, alle leuke jongens afschrikt
das slecht!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als die looks je afschrikken, dan ben je toch al niet goed genoeg voor nouk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
dies nog gemenerquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Als die looks je afschrikken, dan ben je toch al niet goed genoeg voor nouk!
ik denk eerder afwijzingsgevoelquote:
Geen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
De les van je ex
Welke hebben jullie gehad?
je kan hem heul negatief interperterenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
die is juist niet gemeen?![]()
ik denk dat je het niet goed leest, of begrijp ik iets verkeerd?
Combinatie van de egoïstische en ongelijke relatie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
De les van je ex
alleen als mrbox bedoelde dat ze te lelijk was en daardoor mensen afschrikken, ik dacht juist dat hij het tegenovergestelde bedoeldequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kan hem heul negatief interperteren
Hij bedoelde ook het tegenovergesteldequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
alleen als mrbox bedoelde dat ze te lelijk was en daardoor mensen afschrikken, ik dacht juist dat hij het tegenovergestelde bedoelde
Dank jequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
Oh en nouk je bent wel lief hoor
Nee niet zo lief
internet zo mooi ietsquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
alleen als mrbox bedoelde dat ze te lelijk was en daardoor mensen afschrikken, ik dacht juist dat hij het tegenovergestelde bedoelde
- Je niet in elkaar laten slaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
De les van je ex
Over wie wil je het nu hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dank je
Maar zullen we even stoppen over mij? Ik heb er wel een beetje genoeg van.
ow, lees de link nu pasquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Je niet in elkaar laten slaan
- Niet je financieel laten uitwonen
- Aandacht voor jou is ook belangrijk
- Mannen met te veel issues kunnen beter geen relatie beginnen
Dat is goed!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja, kunnen we het weer gewoon over mij hebben..
En vencodark.
!!!??!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
heb gister nog lekker een domino's pizza gegetenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef HeatWave het volgende:
En vencodark.
Vertelquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef HeatWave het volgende:
En vencodark.
Duimquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gewoon wat gemeen met ripley
Wist je dat ik pas veeeeeel later doorhad dat het daarvan wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb gister nog lekker een domino's pizza gegeten
Nou, niets dus, ze is er nietquote:
ik zie het vaker gebeuren jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
internet zo mooi ietsje kan alles uit zijn verband trekken omdat je geen lichaamshouding ziet of de toon hoort
Klinkt meer alsof hij vond dat jij jezelf een beetje te leuk vindt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
Oepsquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Ripley het volgende:
Is dat zo verbazingwekkend?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gewoon wat gemeen met ripley
ik ging altijd voor de NYpizza, en ik liet de domino's links liggen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb gister nog lekker een domino's pizza gegeten
Ik maakte daarvoor inderdaad zo'n soortgelijk grapje. Maar nee, zo denk ik zeker niet over mezelf. Zou op zich wel goed zijn dat wél van mezelf te denkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Ripley het volgende:
Klinkt meer alsof hij vond dat jij jezelf een beetje te leuk vindt?
een beetjequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof hij vond dat jij jezelf een beetje te leuk vindt?
geen ideequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dat zo verbazingwekkend?
Vertel, wat dan?
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat ff slapen... ben kapot en heb niets gedaan
Ik vind ook niet dat je zo overkomt hoor, maar zo klinkt de opmerking van je collega, of dat hem ergert of zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik maakte daarvoor inderdaad zo'n soortgelijk grapje. Maar nee, zo denk ik zeker niet over mezelf. Zou op zich wel goed zijn dat wél van mezelf te denken
Ow, ook allemaal?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee
nou t lijstje van wat je geleerd hebt uit een vorige relatie
Dat zou kunnen, verwacht ik nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind ook niet dat je zo overkomt hoor, maar zo klinkt de opmerking van je collega, of dat hem ergert of zo
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat ff slapen... ben kapot en heb niets gedaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ook allemaal?Wat hebben we veel geleerd dan he?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Mannen Vrouwen met te veel issues kunnen beter geen relatie beginnen
wel het telefoonnr als goed isquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:48 schreef dawg het volgende:
Ik wist niet dat ik smsjes kan ontvangen op mijn vaste telefoon. Alleen jammer dat die computerstem van de KPN er niet even bij zei van wie, nadat ze het bericht voorgelezen had (!).
DKtje!quote:
Je moet dus even meeschrijven met het nummerquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:48 schreef dawg het volgende:
Ik wist niet dat ik smsjes kan ontvangen op mijn vaste telefoon. Alleen jammer dat die computerstem van de KPN er niet even bij zei van wie, nadat ze het bericht voorgelezen had (!).
quote:
Oh, te laat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
Je moet dus even meeschrijven met het nummer
Haha, dat hebben meerdere collega's van mij gehad toen ze in Frankrijk warenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:
ik smste eens een belgisch nr alleen zonder 0032 ervoor
werd 2 min later gebeld door iemand uit nederland die vroeg waar dat berichtje over ging
Oeps! Nu wel weer gemaakt of weggesleept?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga weer naar bed. Ik lag er afgelopen nacht pas laat ik! Panne langs de snelweg
Ik heb nog een leuke 325 uit 87 te koopquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga weer naar bed. Ik lag er afgelopen nacht pas laat ik! Panne langs de snelweg
Dat laatste een vriend had mijn auto naar de garage gesleept en daar staat ie nu. Misschien dat ze aan het einde van de middag weten wat er mis is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeps! Nu wel weer gemaakt of weggesleept?
Troepquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke 325 uit 87 te koop
Biertje ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb zooooo geen zin meer. Motivatie is 0,0 terwijl er zat te doen is op kantoor
Ik zou het ook helemaal niet erg vinden om NU naar huis te gaan!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb zooooo geen zin meer. Motivatie is 0,0 terwijl er zat te doen is op kantoor
quote:
Terras dus!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou het ook helemaal niet erg vinden om NU naar huis te gaan!
Wat zijn die theorieën dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef halfbearad het volgende:
Ik hou er verschillende theorieën op na die allemaal tegensprekend zijn. Het is lastig ze te verenigen met de echte wereld.
Terras met leuke mensen? Lijkt me leuk, nuquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef Belsezar het volgende:
Terras dus!
Hoewel slapen ook niet verkeerd zou zijn nu
Dan stuur je diegene toch een sms?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef dawg het volgende:
Kut, ik wil weten van wie die sms nu was.
Heb wel een vaag vermoeden, maar toch.
Note to self: Vrijdag vrij vragen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Anders ik niet, totaal geen zin, het is warm en drukkend...
En dan morgen ook nog werken. Gelukkig volgende week maar 3 dagen
.
Van mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef dawg het volgende:
Kut, ik wil weten van wie die sms nu was.
Heb wel een vaag vermoeden, maar toch.
Terrasjequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat zijn die theorieën dan?
[..]
Terras met leuke mensen? Lijkt me leuk, nu![]()
Hij heeft het nummer toch niet opgeschrevenquote:[..]
Dan stuur je diegene toch een sms?
quote:[..]
Note to self: Vrijdag vrij vragen.
Hij had toch een vaag vermoeden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:12 schreef djayzz het volgende:
Hij heeft het nummer toch niet opgeschreven![]()
Ik ben vanavond wel in A'dam, maar niet daar...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:14 schreef HeatWave het volgende:
IK mag het niet zeggen van MM, maar terras blauwe theehuis, 17:35?! Who's in?.
Ik moet naar schoolquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een nare tijd voor school... hoezo 's avonds?quote:
Waar en wanneer?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Terras met leuke mensen? Lijkt me leuk, nu![]()
Ik heb echt 0,0 zin, maar vanavond MOET ik.quote:
Deeltijdstudie, 2 avonden in de week van 18:45 tot 22:00 uurquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Wat een nare tijd voor school... hoezo 's avonds?
Eeuhhm, Hemelvaartsdag?quote:
Heheheh ze had het toch over leuke mensenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]jammer dat de verkeerde wielen worden aangedrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar, daar heb je wel wat moois van weten te maken!
Heejquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heheheh ze had het toch over leuke mensen
Goed zo dat je toch gaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 zin, maar vanavond MOET ik.
Dit keer heb ik geen keusquote:
Huftermagnetisme is een leuke.quote:
Nee, ik heb een "tentamen"quote:
Ahh, tof. Dus jij komt niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heheheh ze had het toch over leuke mensen
Aha, dat is inderdaad een valide reden om te zeggen dat je moetquote:
Ik proef frustratie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Huftermagnetisme is een leuke.
Zoals ik het zie zijn nice-guys (zijnde aardig, lief, open, bedachtzaam en misschien wat/heel aanhankelijk) totaal niet interessant voor vrouwen tenzij ze in trouw-modus terecht komen. Ze zijn gewoon saai. En als ze eenmaal verliefd worden dan is het einde zoek, want daar komen ze niet zo snel vanaf.
En dan heb je het andere spectrum de hufters (luid, egoïstisch, zeer aanwezig) met een te grote bek die op een of andere manier de spanning voorzien die vrouwen graag zien. Er zal altijd wel iets gebeuren maar niet voor langere tijd. Ook sneu voor die mannen als ze stiekem op zoek zijn naar iets serieuzer, maar vaak hebben ze alweer relatief snel wat vervangends aan de arm. Dit klopt natuurlijk niet met iedereen, maar met een beetje "aanwezigheid" slaan de kansen goed in het voordeel om een dame aan te trekken.
Zoals laatst in de kroeg zweefde de voorkeur meer richting het brallende corps dan naar de gozers die gezellig een biertje waren drinken. An sich logisch voor de dames die een verzetje zoeken, maar voor de nice-guys natuurlijk super frustrerend omdat het aantal meiden dat op zoek is naar een tikkeltje serieus weinig te vinden zijn.
Nu ga ik eigenlijk alleen nog maar uit met verstand op 0. Is een stuk leuker.
Afgesproken!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Hemelsvaartdag, mits mooi weer, pre-vondelpark meet.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik net gaan posten.
P.I.C.
Ik wil iets in het midden eigenlijk. Gewoon een leuke vent die niet saai is en geen hufterquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn nice-guys (zijnde aardig, lief, open, bedachtzaam en misschien wat/heel aanhankelijk) totaal niet interessant voor vrouwen tenzij ze in trouw-modus terecht komen. Ze zijn gewoon saai. En als ze eenmaal verliefd worden dan is het einde zoek, want daar komen ze niet zo snel vanaf.
En dan heb je het andere spectrum de hufters (luid, egoïstisch, zeer aanwezig) met een te grote bek die op een of andere manier de spanning voorzien die vrouwen graag zien. Er zal altijd wel iets gebeuren maar niet voor langere tijd. Ook sneu voor die mannen als ze stiekem op zoek zijn naar iets serieuzer, maar vaak hebben ze alweer relatief snel wat vervangends aan de arm. Dit klopt natuurlijk niet met iedereen, maar met een beetje "aanwezigheid" slaan de kansen goed in het voordeel om een dame aan te trekken.
Zoals laatst in de kroeg zweefde de voorkeur meer richting het brallende corps dan naar de gozers die gezellig een biertje waren drinken. An sich logisch voor de dames die een verzetje zoeken, maar voor de nice-guys natuurlijk super frustrerend omdat het aantal meiden dat op zoek is naar een tikkeltje serieus weinig te vinden zijn.
Simpel, mixed uitgaan dus. Helft van de groep aanwezige gasten andere helft nice guysquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Peanuts dit, dus neequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:31 schreef djayzz het volgende:
Aha, dat is inderdaad een valide reden om te zeggen dat je moet
heb je wel goed geleerd ?
Dat moet voor jou toch een eitje zijn om te vinden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil iets in het midden eigenlijk. Gewoon een leuke vent die niet saai is en geen hufter
Amigo!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik net gaan posten.
P.I.C.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amigo!
Hij was te simpel. Kon het niet laten hehe.
[..]
Heeft vrijwel NIETS met een instelling te makenquote:
Nog 2 en 1/2 uurtjes en ik zit ook weer lekker in mijn scheurijzerquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Zonnetje schijnt. straks lekker met de kap open naar huis
Ik ben niet op zoekquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat moet voor jou toch een eitje zijn om te vinden?
Dat verklaart dus mijn succes. Ik wist wel dat ik een luidruchtige klootzak was!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, ik weet het whehe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amigo!
Hij was te simpel. Kon het niet laten hehe.
Ik denk eerder een combinatie met jaloezie. Iedere gozer wil graag aantrekkelijk zijn naar de dames toe. Sommigen hebben die X-factor, maar de meesten niet.quote:
Ok jongens, telefoons tevoorschijn! Adresboek afzoeken of jezelf opgeven. We gaan Rip aan de man krijgen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoekMaar als ik er eentje tegen kom, wil ik die wel
hahahah die was te verwachten, touchequote:
Mannen, stop toch eens door alle watjes, nerds en lelijke autisten nice guys te noemen. Vrouwen willen heus wel een aardige man, maar liever niet als ie nooit wat zegt, altijd beige broeken met een gestreken vouw door zijn moeder draagt of denkt je te moeten vervelen met verhalen over zijn dungeons & dragons groepje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik denk eerder een combinatie met jaloezie. Iedere gozer wil graag aantrekkelijk zijn naar de dames toe. Sommigen hebben die X-factor, maar de meesten niet.
Nee, de kunst is ze verleiden en als nice-guy is het iets lastiger omdat afwijzing hard aankomt. Dan begin je er niet zo snel aan. Maar als je eenmaal een manier vind om je gedachten te scheiden en emoties kan venten om over die hobbel te komen word het leven een stuk leuker.
Haha, ideaal, ware het niet dat er nog gradaties tussen zitten. En dan heb ik het verschil tussen vrouwen nog niet eens aangeraakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Simpel, mixed uitgaan dus. Helft van de groep aanwezige gasten andere helft nice guys
Wat is de stand?quote:
Dankje Rip, ik heb even hardop gelachenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen, stop toch eens door alle watjes, nerds en lelijke autisten nice guys te noemen. Vrouwen willen heus wel een aardige man, maar liever niet als ie nooit wat zegt, altijd beige broeken met een gestreken vouw door zijn moeder draagt of denkt je te moeten vervelen met verhalen over zijn dungeons & dragons groepje.
Niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen, stop toch eens door alle watjes, nerds en lelijke autisten nice guys te noemen. Vrouwen willen heus wel een aardige man, maar liever niet als ie nooit wat zegt, altijd beige broeken met een gestreken vouw door zijn moeder draagt of denkt je te moeten vervelen met verhalen over zijn dungeons & dragons groepje.
Das waarquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, ideaal, ware het niet dat er nog gradaties tussen zitten. En dan heb ik het verschil tussen vrouwen nog niet eens aangeraakt.
Nee, een goede balans scheppen voor de perfecte chemie tijdens het uitgaan is vooral een kwestie van kans geloof ik.
Das half FOK!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
uitgaan om lol te maken/hebben zal al een wereld van verschil makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef halfbearad het volgende:
Nee, een goede balans scheppen voor de perfecte chemie tijdens het uitgaan is vooral een kwestie van kans geloof ik.
Haha, maar hetzelfde geldt voor de dames hoor! Waarom zijn veel vrouwen een muurbloem? Omdat je met een kop als een afgekloven soepkip nou eenmaal niet opgemerkt wordtquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
wanneer is het hemelvaartsdag dan??quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Hemelsvaartdag, mits mooi weer, pre-vondelpark meet.
Hence al die "nice guys finish last" zeurdersquote:
Over exact een weekquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer is het hemelvaartsdag dan??
Over 1 week precies toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer is het hemelvaartsdag dan??
aahh tuurlijk... dat is een werkdag voor mij... had het kunnen wetenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haha, maar hetzelfde geldt voor de dames hoor! Waarom zijn veel vrouwen een muurbloem? Omdat je met een kop als een afgekloven soepkip nou eenmaal niet opgemerkt wordt
ik denk dat het voornamelijk zit in de persoonlijkheidquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, maar hetzelfde geldt voor de dames hoor! Waarom zijn veel vrouwen een muurbloem? Omdat je met een kop als een afgekloven soepkip nou eenmaal niet opgemerkt wordt
jajaja je maatjes hebben je op de gastenlijst gezet... we weten hetquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ben wel Woensdagavond in de Melkweg, the infadels, dus of ik heel erg fit ben Donderdag is een tweede.
Je gaat jezelf toch niet categoriserenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
Hmm...
Ik weet niet welke categorie ik ben...
Ik denk op het eerste oogopslag hufter, maar wanneer je me beter leert kennen toch de nice guy
Dat is dus helemaal kut
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jajaja je maatjes hebben je op de gastenlijst gezet... we weten het
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahh tuurlijk... dat is een werkdag voor mij... had het kunnen weten
Ik voel me bepaald geen muurbloempje hoor. Maar dat ligt 'm niet zo zeer in uiterlijk, maar ook veel in spontaniteit denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
sjorriequote:
Hoe jij het noemen wil, ik noem het typeren...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:54 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch niet categoriseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |