Ja, het is lente en ik ben in een goed humeur

Iedereen heeft zijn eigen aparte geluksmomenten die je nooit zal vergeten. Misschien in de liefde, misschien anderzijds. Welke zijn de jouwe?
TS Begint

- Concert van Mika vorig jaar in het Westerpark. Het was slecht weer de hele dag maar toen het concert begon trok het open en scheen de zon en iedereen was helemaal vrolijk en hyper.
-Concert pearl Jam 2 jaar geleden. Bijzondere sfeer in het goffertpark, de band genoot duidelijk ook en het gezelschap was goed

- De zon zien opkomen boven Florence, na een heerlijke feestnacht in het kleinde dorpje fiesole met een groep italiaanse studenten. Daarna gingen we pasta eten als ontbijt

-Het moment dat ik de jongen tegenkwam waar ik mijn langste relatie mee heb gehad. Hij keek mij aan en ik hem en het was alsof de hele wereld om ons heen verdween.
-Mijn aankomst in australie - ik voelde me zo trots dat ik het lef had gehad om er alleen heen te gaan en mijn droom te verwezenlijken.
- Ook in australie: ik had op dag 1 een Nederlandse jongen ontmoet waar ik al 4 dagen mee gezoend had of zo. Ik moest helaas verder reizen en toen kreeg ik een sms dat hij verliefd was en naar me toe kwam

zomaar wat voorbeelden. Nu jullie
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.