de dag dat ik mijn ex ontmoette.
de eerste ontmoeting, eerste kus, de kaartjes en brieven.
in bed liggen en haar helemaal in mijn armen vestrengeld hebben terwijl ze lief slaapt met haar hoofd op mijn borst.
kuste haar zachtjes en wist dat dat het mooiste moment van mijn leven ooit is en was.
ander niet emotioneel gezeik:
-aan de rand van de grand canyon zitten, een ravijn van honderden meters diep waar ik met mijn benen boven bungel. werd windstil even en toen onweer en hele harde wind en blauwe/paarse hemelvullende bliksem.
-downhillen in mammoth lakes, een van de mtb mekka's van de wereld.
-paar jaar geleden met 2 van mijn beste vrienden in een cafe zitten, biertje erbij en discussieren over de toekomst.
een van de allermooiste momenten was toen mijn moeder na een zware operatie icm een longontsteking weer thuis was.
ze vroeg aan mij: "wat wil je hebben voor je verjaardag?"
dat had ze al vaker gevraagd...
had ff zo'n momentje dat je je hele leven aan je voobij ziet schieten.
ik was een arme student, geen dure bezittingen, geen geld,maar een stel goede vrienden en een vriendin waarvan ik zielsveel hield"
ik zei: "ik hoef niks, ik wil alleen dat jij gezond blijft"
dat moment wist ik wat volmaakt geluk is, niets materieels hebben of wensen en toch de gelukkigste mens op aarde.
beetje spijtig is dat 4 dagen later ik het exact tegenovergesteld ervaarde en mijn moeder alsnog plotseling overleed

enige wat ik toen heb geleerd is dat ik echt goede vrienden heb en toen de kracht had om door te gaan, zelfs toen kon ik nog glimlachen.
tot voor een paar maanden terug toen ik mijn grootste liefde ook zag gaan