Nee, ik heb een "tentamen"quote:
Ahh, tof. Dus jij komt niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heheheh ze had het toch over leuke mensen
Aha, dat is inderdaad een valide reden om te zeggen dat je moetquote:
Ik proef frustratie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Huftermagnetisme is een leuke.
Zoals ik het zie zijn nice-guys (zijnde aardig, lief, open, bedachtzaam en misschien wat/heel aanhankelijk) totaal niet interessant voor vrouwen tenzij ze in trouw-modus terecht komen. Ze zijn gewoon saai. En als ze eenmaal verliefd worden dan is het einde zoek, want daar komen ze niet zo snel vanaf.
En dan heb je het andere spectrum de hufters (luid, egoïstisch, zeer aanwezig) met een te grote bek die op een of andere manier de spanning voorzien die vrouwen graag zien. Er zal altijd wel iets gebeuren maar niet voor langere tijd. Ook sneu voor die mannen als ze stiekem op zoek zijn naar iets serieuzer, maar vaak hebben ze alweer relatief snel wat vervangends aan de arm. Dit klopt natuurlijk niet met iedereen, maar met een beetje "aanwezigheid" slaan de kansen goed in het voordeel om een dame aan te trekken.
Zoals laatst in de kroeg zweefde de voorkeur meer richting het brallende corps dan naar de gozers die gezellig een biertje waren drinken. An sich logisch voor de dames die een verzetje zoeken, maar voor de nice-guys natuurlijk super frustrerend omdat het aantal meiden dat op zoek is naar een tikkeltje serieus weinig te vinden zijn.
Nu ga ik eigenlijk alleen nog maar uit met verstand op 0. Is een stuk leuker.
Afgesproken!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Hemelsvaartdag, mits mooi weer, pre-vondelpark meet.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik net gaan posten.
P.I.C.
Ik wil iets in het midden eigenlijk. Gewoon een leuke vent die niet saai is en geen hufterquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn nice-guys (zijnde aardig, lief, open, bedachtzaam en misschien wat/heel aanhankelijk) totaal niet interessant voor vrouwen tenzij ze in trouw-modus terecht komen. Ze zijn gewoon saai. En als ze eenmaal verliefd worden dan is het einde zoek, want daar komen ze niet zo snel vanaf.
En dan heb je het andere spectrum de hufters (luid, egoïstisch, zeer aanwezig) met een te grote bek die op een of andere manier de spanning voorzien die vrouwen graag zien. Er zal altijd wel iets gebeuren maar niet voor langere tijd. Ook sneu voor die mannen als ze stiekem op zoek zijn naar iets serieuzer, maar vaak hebben ze alweer relatief snel wat vervangends aan de arm. Dit klopt natuurlijk niet met iedereen, maar met een beetje "aanwezigheid" slaan de kansen goed in het voordeel om een dame aan te trekken.
Zoals laatst in de kroeg zweefde de voorkeur meer richting het brallende corps dan naar de gozers die gezellig een biertje waren drinken. An sich logisch voor de dames die een verzetje zoeken, maar voor de nice-guys natuurlijk super frustrerend omdat het aantal meiden dat op zoek is naar een tikkeltje serieus weinig te vinden zijn.
Simpel, mixed uitgaan dus. Helft van de groep aanwezige gasten andere helft nice guysquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Peanuts dit, dus neequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:31 schreef djayzz het volgende:
Aha, dat is inderdaad een valide reden om te zeggen dat je moet
heb je wel goed geleerd ?
Dat moet voor jou toch een eitje zijn om te vinden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil iets in het midden eigenlijk. Gewoon een leuke vent die niet saai is en geen hufter
Amigo!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik net gaan posten.
P.I.C.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amigo!
Hij was te simpel. Kon het niet laten hehe.
[..]
Heeft vrijwel NIETS met een instelling te makenquote:
Nog 2 en 1/2 uurtjes en ik zit ook weer lekker in mijn scheurijzerquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Zonnetje schijnt. straks lekker met de kap open naar huis
Ik ben niet op zoekquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat moet voor jou toch een eitje zijn om te vinden?
Dat verklaart dus mijn succes. Ik wist wel dat ik een luidruchtige klootzak was!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, ik weet het whehe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amigo!
Hij was te simpel. Kon het niet laten hehe.
Ik denk eerder een combinatie met jaloezie. Iedere gozer wil graag aantrekkelijk zijn naar de dames toe. Sommigen hebben die X-factor, maar de meesten niet.quote:
Ok jongens, telefoons tevoorschijn! Adresboek afzoeken of jezelf opgeven. We gaan Rip aan de man krijgen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoekMaar als ik er eentje tegen kom, wil ik die wel
hahahah die was te verwachten, touchequote:
Mannen, stop toch eens door alle watjes, nerds en lelijke autisten nice guys te noemen. Vrouwen willen heus wel een aardige man, maar liever niet als ie nooit wat zegt, altijd beige broeken met een gestreken vouw door zijn moeder draagt of denkt je te moeten vervelen met verhalen over zijn dungeons & dragons groepje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik denk eerder een combinatie met jaloezie. Iedere gozer wil graag aantrekkelijk zijn naar de dames toe. Sommigen hebben die X-factor, maar de meesten niet.
Nee, de kunst is ze verleiden en als nice-guy is het iets lastiger omdat afwijzing hard aankomt. Dan begin je er niet zo snel aan. Maar als je eenmaal een manier vind om je gedachten te scheiden en emoties kan venten om over die hobbel te komen word het leven een stuk leuker.
Haha, ideaal, ware het niet dat er nog gradaties tussen zitten. En dan heb ik het verschil tussen vrouwen nog niet eens aangeraakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Simpel, mixed uitgaan dus. Helft van de groep aanwezige gasten andere helft nice guys
Wat is de stand?quote:
Dankje Rip, ik heb even hardop gelachenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen, stop toch eens door alle watjes, nerds en lelijke autisten nice guys te noemen. Vrouwen willen heus wel een aardige man, maar liever niet als ie nooit wat zegt, altijd beige broeken met een gestreken vouw door zijn moeder draagt of denkt je te moeten vervelen met verhalen over zijn dungeons & dragons groepje.
Niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen, stop toch eens door alle watjes, nerds en lelijke autisten nice guys te noemen. Vrouwen willen heus wel een aardige man, maar liever niet als ie nooit wat zegt, altijd beige broeken met een gestreken vouw door zijn moeder draagt of denkt je te moeten vervelen met verhalen over zijn dungeons & dragons groepje.
Das waarquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, ideaal, ware het niet dat er nog gradaties tussen zitten. En dan heb ik het verschil tussen vrouwen nog niet eens aangeraakt.
Nee, een goede balans scheppen voor de perfecte chemie tijdens het uitgaan is vooral een kwestie van kans geloof ik.
Das half FOK!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
uitgaan om lol te maken/hebben zal al een wereld van verschil makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef halfbearad het volgende:
Nee, een goede balans scheppen voor de perfecte chemie tijdens het uitgaan is vooral een kwestie van kans geloof ik.
Haha, maar hetzelfde geldt voor de dames hoor! Waarom zijn veel vrouwen een muurbloem? Omdat je met een kop als een afgekloven soepkip nou eenmaal niet opgemerkt wordtquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
wanneer is het hemelvaartsdag dan??quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Hemelsvaartdag, mits mooi weer, pre-vondelpark meet.
Hence al die "nice guys finish last" zeurdersquote:
Over exact een weekquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer is het hemelvaartsdag dan??
Over 1 week precies toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer is het hemelvaartsdag dan??
aahh tuurlijk... dat is een werkdag voor mij... had het kunnen wetenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haha, maar hetzelfde geldt voor de dames hoor! Waarom zijn veel vrouwen een muurbloem? Omdat je met een kop als een afgekloven soepkip nou eenmaal niet opgemerkt wordt
ik denk dat het voornamelijk zit in de persoonlijkheidquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, maar hetzelfde geldt voor de dames hoor! Waarom zijn veel vrouwen een muurbloem? Omdat je met een kop als een afgekloven soepkip nou eenmaal niet opgemerkt wordt
jajaja je maatjes hebben je op de gastenlijst gezet... we weten hetquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ben wel Woensdagavond in de Melkweg, the infadels, dus of ik heel erg fit ben Donderdag is een tweede.
Je gaat jezelf toch niet categoriserenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
Hmm...
Ik weet niet welke categorie ik ben...
Ik denk op het eerste oogopslag hufter, maar wanneer je me beter leert kennen toch de nice guy
Dat is dus helemaal kut
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jajaja je maatjes hebben je op de gastenlijst gezet... we weten het
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahh tuurlijk... dat is een werkdag voor mij... had het kunnen weten
Ik voel me bepaald geen muurbloempje hoor. Maar dat ligt 'm niet zo zeer in uiterlijk, maar ook veel in spontaniteit denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
sjorriequote:
Hoe jij het noemen wil, ik noem het typeren...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:54 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch niet categoriseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |