Neuken om het neuken zelf ben je snel zatquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef mrbox het volgende:
Ben ik nu de enige die het rondneuken niet wat vind ?
Zo'n gelul. Weet je wie dat zeggen? Mannen die nice verwarren met lelijk of zijig of nerderig. Er is niks mis met nicequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa was vooral een discussie over dat vrouwen op hufters vallen
Ik mag weer terug naar schoolquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker niet. carriere-vrouwen zijn vaak
Dat weet je welquote:Hoe kan ik dat doen?
Dat verschilt van man tot man. Bij mij kan dat van alles zijn. Maar het komt er wel op neer dat ik maling heb of mijn moeder het wel of niets vindt. En gelukkig denkt mijn moeder er ook zo over. Als ik met dat meisje gelukkig ben is mijn moeder gelukkig.quote:
Als je de juiste vind echt niet hoor..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Neuken om het neuken zelf ben je snel zat
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Wel ambitieus hoor, al die meetings.
Ga ja ook naar de Vondelpark meet ripje?.
ik bedoelde neuken, om het neuken. zodat je een extra krijtstreepje erbij kan zetten op de muur....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je de juiste vind echt niet hoor..
En als er nou wel gevoelens zijn, maar niet genoeg voor een relatie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Neuken om het neuken zelf ben je snel zat
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef Ripley het volgende:
Zo'n gelul. Weet je wie dat zeggen? Mannen die nice verwarren met lelijk of zijig of nerderig. Er is niks mis met nice
is mijn post boven jouw vraag antwoord genoeg?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En als er nou wel gevoelens zijn, maar niet genoeg voor een relatie?
Misschien wip (wheheheh) ik ook nog wel even langs danquote:
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
is mijn post boven deze vraag antwoord genoeg?
Ja ik snap eigenlijk ook niet waarom ik het vraagquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
Dat verschilt van man tot man. Bij mij kan dat van alles zijn. Maar het komt er wel op neer dat ik maling heb of mijn moeder het wel of niets vindt. En gelukkig denkt mijn moeder er ook zo over. Als ik met dat meisje gelukkig ben is mijn moeder gelukkig.
?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Vraag Grijsmuisje maar, of JBtje, die gingen er nogal hard op.
Daar doelde ik niet op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
?
Ik weet eerlijk gezegd niet waar je nu op doelt...
Als je het hebt over foute vrouwen zou ik voor bepaalde mannen best onder die categorie kunnen vallen.
Als je daar niet op doelde, heb ik niets gezegd
Voor welke mannen zou jij dan fout zijn?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
?
Ik weet eerlijk gezegd niet waar je nu op doelt...
Als je het hebt over foute vrouwen zou ik voor bepaalde mannen best onder die categorie kunnen vallen.
Als je daar niet op doelde, heb ik niets gezegd
waar speel je maffiabaas?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff gaat best vlot vandaag.... kan niet eens rustig maffiabaas spelen en dit samen volgen
Ik vrees dat zeker 95% onder de eerste categorie valt. Onder die laatste 5%... Lastig!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
Wie zijn hier eigenlijk de nice guys, wie de verkeerde mannen en bij wie bestaat er nog een twijfel?
Ik dacht al dat je die vraag zelf kon beantwoorden maar ik dacht laat ik beleefd en netjes antwoord gevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ik snap eigenlijk ook niet waarom ik het vraag
Wat is een nice guy, wanneer ben je een nice guy?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
Wie zijn hier eigenlijk de nice guys, wie de verkeerde mannen en bij wie bestaat er nog een twijfel?
Ik ben een Nice Guyquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
Noukie? Neuken? Gewoon voor de lekkerigheid natuurlijk, niet voor de krijtstreepjes.
Waarom denk je dat? Heb je navraag gedaan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vrees dat zeker 95% onder de eerste categorie valt. Onder die laatste 5%... Lastig!
Ik zou zeggen begin eens met een lijstje maken danquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
Nadenken is niet mijn sterkste punt, nuquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Ik dacht al dat je die vraag zelf kon beantwoorden maar ik dacht laat ik beleefd en netjes antwoord geven
Een nice guy is een aardige gast waarvan je weetd at ie je niet expres pijn zou doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat is een nice guy, wanneer ben je een nice guy?
Wat is een foute man, wanneer ben je een foute man?
Vrouwen en hun onduidelijkheid.
Alsof je dat niet weet. Je bent toch niet blond he.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat is een nice guy, wanneer ben je een nice guy?
Wat is een foute man, wanneer ben je een foute man?
Vrouwen en hun onduidelijkheid.
95% van de mannen hier??? Ik ken ze niet persoonlijk dus kan geen eerlijke mening geven, maar ik betwijfel het.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vrees dat zeker 95% onder de eerste categorie valt. Onder die laatste 5%... Lastig!
Rondneukende vrouwen die doen alsof jij de enige bent....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
Wat is eigenlijk een foute vrouw volgens de singles?
Een bezette, trouwequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
Kan ik niet, ken de meesten hier niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou zeggen begin eens met een lijstje maken dan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juni met een hoofdletter en den haag en barcelona met een kleine letterquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[...]
Agenda:
Vondelparkmeet ergens in Juni als het lekker weer is!
2 juni meet in barcelona
28 juni parkpop in den haag
Als ie er niet over nadenkt, is het ook niet expres.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een nice guy is een aardige gast waarvan je weetd at ie je niet expres pijn zou doen.
Een foute man is een jager om het jagen, die niet over jouw gevoelens nadenkt.
Tenminste, dat vind ik
Die zijn er niet zoveel als foute mannen denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Rondneukende vrouwen die doen alsof jij de enige bent....
zelfde als andersom....
Donkerblond.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet. Je bent toch niet blond he.
Mannen die verliefd op me worden zonder dat ik dat benquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor welke mannen zou jij dan fout zijn?
Oh? Vertel eens waarom dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nadenken is niet mijn sterkste punt, nu
echt ben gister veels te braaf geweestquote:
Welnee, als iemand verliefd op me is en ik niet op hem ben ik niet per definitie fout. Fout zijn heeft te maken met hoe je daar mee omgaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Mannen die verliefd op me worden zonder dat ik dat ben
Ja ok, maar daar kan jij niks aan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Mannen die verliefd op me worden zonder dat ik dat ben
ze heeft haar haar nog niet blontd af gekleurdquote:
Haha, niks bijzondersquote:
maar gezien volgens jouw betere omschrijving, ken ik best wat van die vrouwenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel als foute mannen denk ik
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt ben gister veels te braaf geweest
Zeker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet. Je bent toch niet blond he.
[..]
95% van de mannen hier??? Ik ken ze niet persoonlijk dus kan geen eerlijke mening geven, maar ik betwijfel het.
klopt, als jij die ander maar niet wijs gaat maken dat jij ook verliefd bentquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welnee, als iemand verliefd op me is en ik niet op hem ben ik niet per definitie fout. Fout zijn heeft te maken met hoe je daar mee omgaat
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welnee, als iemand verliefd op me is en ik niet op hem ben ik niet per definitie fout. Fout zijn heeft te maken met hoe je daar mee omgaat
Bij zo'n nietszeggend antwoord ga ik natuurlijk mijn eigen gedachtes vormenquote:
Ik zeg nooit dat ik verliefd ben als ik het niet ben. Ik zeg het sowieso ook niet zo snel als ik het wel benquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, als jij die ander maar niet wijs gaat maken dat jij ook verliefd bent
Dat doe ik niet, maar duidelijk zijn gaat me ook niet goed afquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, als jij die ander maar niet wijs gaat maken dat jij ook verliefd bent
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
Bij zo'n nietszeggend antwoord ga ik natuurlijk mijn eigen gedachtes vormen
Jij een nietszeggend antwoord, ik ookquote:
Waarom eigenlijk? Je bent aardiger tegen zo iemand als je wel duidelijk bent dan wanneer je zogenaamd zacht doet en niks zegt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar duidelijk zijn gaat me ook niet goed af
Maar dat kan ik leren
Sommige dingen krijg je bij sommige mensen er toch niet meer uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Maar dat kan ik leren
Het is vaak ook wel lastig....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Maar dat kan ik leren
nouk is altijd geil volgens mijquote:
Veel mensen nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Ripley het volgende:
Ik zeg het sowieso ook niet zo snel als ik het wel ben
Ik ben geen man, dan heb ik wél nog bloed in mijn hersenenquote:
quote:
Heejquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben geen man, dan heb ik wél nog bloed in mijn hersenen![]()
Aandacht terwijl je wacht op iets beters.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Je bent aardiger tegen zo iemand als je wel duidelijk bent dan wanneer je zogenaamd zacht doet en niks zegt.
Omdat ik niet echt nadenk vaak over het definieren wat ik voor iemand voel. Ik leef nogal in het moment en dartel wat in de rondte als een kip zonder kop. Tegen de tijd dat ik er over na ga denken ben ik waarschijnlijk al een tijdje verliefdquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Veel mensen niet
Sommige gewoon omdat ze gevoelens moeilijk uiten, of ze zijn bang de ander weg te jagen (de spanning eraf zegmaar)
om maar wat te noemen....
wat is jouw reden?
Doe eens lief jij! Ik stak ook geen tong uit na jouw ontwijkende respons.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben geen man, dan heb ik wél nog bloed in mijn hersenen![]()
[..]
Ik zeg het wel, maar vaak denken ze toch dat er een openingetje is, dus ben ik gewoon niet hard genoeg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Je bent aardiger tegen zo iemand als je wel duidelijk bent dan wanneer je zogenaamd zacht doet en niks zegt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
Doe eens lief jij! Ik stak ook geen tong uit na jouw ontwijkende respons.
Niet natuurlijkquote:
Ik zeg gewoon "Ik vind je aardig, maar ik val niet op je". Als iemand dat dan niet gelooft is dat niet mijn probleemquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zeg het wel, maar vaak denken ze toch dat er een openingetje is, dus ben ik gewoon niet hard genoeg.
Maar dit is eigenlijk al persoonlijker dan ik wilde worden, dus ik houd erover op
Heyquote:
Eigenlijk ben je gewoon niet duidelijk dus en hou je wel van een beetje flirtenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zeg het wel, maar vaak denken ze toch dat er een openingetje is, dus ben ik gewoon niet hard genoeg.
Maar dit is eigenlijk al persoonlijker dan ik wilde worden, dus ik houd erover op
Aha, kunstmatige on-intelligentiequote:
heel herkenbaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt nadenk vaak over het definieren wat ik voor iemand voel. Ik leef nogal in het moment en dartel wat in de rondte als een kip zonder kop. Tegen de tijd dat ik er over na ga denken ben ik waarschijnlijk al een tijdje verliefd
Kom op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Aandacht terwijl je wacht op iets beters.
Maar op een andere, lievere manierquote:
Inderdaad.quote:
kutmensen zijn dat!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Aandacht terwijl je wacht op iets beters.
Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon "Ik vind je aardig, maar ik val niet op je". Als iemand dat dan niet gelooft is dat niet mijn probleem
Oké...quote:
Die moet je gewoon neuken, je hebt het toch gezegtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik zeg het wel, maar vaak denken ze toch dat er een openingetje is
x2quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
kutmensen zijn dat!
bang om zich alleen te voelen, maar schijt aan de gevoelens van anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |