Oh? Vertel eens waarom dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nadenken is niet mijn sterkste punt, nu
echt ben gister veels te braaf geweestquote:
Welnee, als iemand verliefd op me is en ik niet op hem ben ik niet per definitie fout. Fout zijn heeft te maken met hoe je daar mee omgaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Mannen die verliefd op me worden zonder dat ik dat ben
Ja ok, maar daar kan jij niks aan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Mannen die verliefd op me worden zonder dat ik dat ben
ze heeft haar haar nog niet blontd af gekleurdquote:
Haha, niks bijzondersquote:
maar gezien volgens jouw betere omschrijving, ken ik best wat van die vrouwenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel als foute mannen denk ik
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt ben gister veels te braaf geweest
Zeker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet. Je bent toch niet blond he.
[..]
95% van de mannen hier??? Ik ken ze niet persoonlijk dus kan geen eerlijke mening geven, maar ik betwijfel het.
klopt, als jij die ander maar niet wijs gaat maken dat jij ook verliefd bentquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welnee, als iemand verliefd op me is en ik niet op hem ben ik niet per definitie fout. Fout zijn heeft te maken met hoe je daar mee omgaat
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welnee, als iemand verliefd op me is en ik niet op hem ben ik niet per definitie fout. Fout zijn heeft te maken met hoe je daar mee omgaat
Bij zo'n nietszeggend antwoord ga ik natuurlijk mijn eigen gedachtes vormenquote:
Ik zeg nooit dat ik verliefd ben als ik het niet ben. Ik zeg het sowieso ook niet zo snel als ik het wel benquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, als jij die ander maar niet wijs gaat maken dat jij ook verliefd bent
Dat doe ik niet, maar duidelijk zijn gaat me ook niet goed afquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, als jij die ander maar niet wijs gaat maken dat jij ook verliefd bent
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
Bij zo'n nietszeggend antwoord ga ik natuurlijk mijn eigen gedachtes vormen
Jij een nietszeggend antwoord, ik ookquote:
Waarom eigenlijk? Je bent aardiger tegen zo iemand als je wel duidelijk bent dan wanneer je zogenaamd zacht doet en niks zegt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar duidelijk zijn gaat me ook niet goed af
Maar dat kan ik leren
Sommige dingen krijg je bij sommige mensen er toch niet meer uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Maar dat kan ik leren
Het is vaak ook wel lastig....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Maar dat kan ik leren
nouk is altijd geil volgens mijquote:
Veel mensen nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Ripley het volgende:
Ik zeg het sowieso ook niet zo snel als ik het wel ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |