Je kan het ook omdraaienquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook dat klopt, maar ik heb er ook wat over te zeggen hè, met wie ik wel of geen relatie wil![]()
Nueh, dan zou ik dr ergens van beschuldigen, en zo ben ik nietquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:19 schreef mrbox het volgende:
Je kan het ook omdraaienDat je door je looks, alle leuke jongens afschrikt
das slecht!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als die looks je afschrikken, dan ben je toch al niet goed genoeg voor nouk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
dies nog gemenerquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Als die looks je afschrikken, dan ben je toch al niet goed genoeg voor nouk!
ik denk eerder afwijzingsgevoelquote:
Geen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
De les van je ex
Welke hebben jullie gehad?
je kan hem heul negatief interperterenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
die is juist niet gemeen?![]()
ik denk dat je het niet goed leest, of begrijp ik iets verkeerd?
Combinatie van de egoïstische en ongelijke relatie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
De les van je ex
alleen als mrbox bedoelde dat ze te lelijk was en daardoor mensen afschrikken, ik dacht juist dat hij het tegenovergestelde bedoeldequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kan hem heul negatief interperteren
Hij bedoelde ook het tegenovergesteldequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
alleen als mrbox bedoelde dat ze te lelijk was en daardoor mensen afschrikken, ik dacht juist dat hij het tegenovergestelde bedoelde
Dank jequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
Oh en nouk je bent wel lief hoor
Nee niet zo lief
internet zo mooi ietsquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
alleen als mrbox bedoelde dat ze te lelijk was en daardoor mensen afschrikken, ik dacht juist dat hij het tegenovergestelde bedoelde
- Je niet in elkaar laten slaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
De les van je ex
Over wie wil je het nu hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dank je
Maar zullen we even stoppen over mij? Ik heb er wel een beetje genoeg van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |