abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 12:54:07 #201
137949 Disana
pi_69223090
Woensdagmiddag
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:34 schreef akveor het volgende:
Marielin leest voor. In het kort komt het erop neer dat ze een bouwpakket in elkaar moeten zeggen. Wanneer het lukt mogen ze binnen slapen zonder wacht te lopen.

dank aan D.
pi_69223683
Iedereen is druk aan de knutsel.

Pim en Eline schilderen, Jeroen is aan het bouwen en Marielin staart naar de rest.

[ Bericht 34% gewijzigd door Dottey op 20-05-2009 14:29:38 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69223793
Jeroen vraagt zich af hoe hij kan smelten. Hij mag de lucifers alleen gebruiken en niet de aansteker van Marielin.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 13:24:42 #204
137949 Disana
pi_69224039
Woensdagmiddag

13.22
Er komt een brief. De streamers hebben nog wat uren de tijd voor de eliminatie. Zorg dat je spullen gepakt zijn, je hebt nog wat tijd om je mooie momenten te bespreken.
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 13:38:34 #205
137949 Disana
pi_69224537
Woensdagmiddag

13.34
De overlevers praten wat tijdens het verven en lijmen. Als ze kijker waren geweest, had Pim op Jeroen gestemd. Eline had Jeroen wel leuk gevonden om naar te kijken, maar evenals Marielin had ze niet op hem gestemd.

De overlevers zoeken naar de betekenis van het woord tourniquet. Pim denkt dat het een kledingstuk is.

13.47
Eline vraagt zich even af of déze eliminatie wel echt is. Marielin denkt beslist van wel. Eline vindt de Action een fantástische winkel. Ze bedenkt dat het handiger was geweest de onderdelen te schilderen terwijl ze nog in het raamwerk zaten.

13.51
Marielin belt naar boven. Of ze er wel aan denken wanneer haar opdracht is afgelopen. Boven gaat overlegd worden.

14.29
Gotver, godverdomme, zegt Eline tijdens het plakken. Er is nog geen antwoord op Marielins vraag. Ook wordt er niet gepraat over hun tijd in de bunker, zoals door boven werd gesuggeerd.

[ Bericht 14% gewijzigd door Disana op 20-05-2009 14:31:48 ]
pi_69226627
Marielin zegt: " Ik denk dat wij zometeen de isoleer in moeten."

De rest is nog aan het knutselen aan de tank.
Pim strekt zijn rug even door lekker achterover te hangen en Marielin staart nog steeds alle kanten uit.
pi_69226794
Gas gas gas. ; roep de overlevers. Zij worden ineens verrast door een hele hoop rook.

De bewoners duiken onder tafel. Er is lichte paniek Eline is kwijt.
Zij bleek op het toilet te zitten. Zij krijgt peilsnel haar gasmasker aangereikt om daarna ook onder tafel te duiken.

Knallen schrikken de overlevers die onder tafel schuilen. Het is nu grof geschut.
De overlevers zelf zijn ook onder de indruk. "Goede gasaanval zeg!"; zegt Marielin.
Eline: "Mijn gasmasker is helemaal beslagen."

De 4 bikkels blijven veilig onder tafel zitten en wachten af tot de rook is geklaard en zij weer verder mogen aan het bouwproject.

[ Bericht 28% gewijzigd door Dottey op 20-05-2009 15:25:01 ]
pi_69228380
pi_69229772
Eline haar ultieme uitdaging. Door de streamer bepaald.
Hondenvoer eten.

Eline: "Dit is zo ranzig. Er zitten allemaal harde stukjes in je wilt het niet weten. Het kauwen ging nog wel, maar het doorslikken.. om je daartoe tot te verzetten.... "

pi_69230451
Terwijl Eline de restjes uit haar kiezen vist, rookt Marielin haar sigaretjes.
pi_69230633
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:

[..]

Even toelichten.
Bram kreeg op de regie een tas in zijn handen gedrukt en die tas is The Bunker ingegaan.
Men is vergeten erbij te zeggen dat alleen de mascara naar binnen mocht.
pi_69236595
Isoleergesprek
Pim wordt als eerste naar binnen geroepen.
B: Dag Pim.
P: Dag Bart.
B: Hoe gaat het?
B: Wat zit jij te herkauwen, doe eens even weg. Jij hebt een minuut om te promoten voor de streamer.
P: Ik wil graag het geld binnen halen. Ik wil het prog uitzitten tot het einde. En ik wil er niet twee dagen van te voren uit geestemd worden.
B: Wat ga jij met het geld doen?
P: Ik wil een motor kopen. De rest op de bank. Ik heb nog een studiegeld dus dat ga ik daar dan aan uitgeven
B: Wie gun jij het meeste als jij het niet wint.
P: Marielin, want die wilt graag een start met het huisje maken.

Eline mag naar binnen.
B: Dag Eline.
E; Hallo,
E: Goed hoor
B: Heb jij een beetje makeup op jouw gezicht?
E: Nee hoor, wat heb ik aan mijn mascara?
B: Minuutje om jouzelf te promoten voor de streamer.
E: Lieve streamers. Ik wil graag winnen. Ik heb vandaag zelfs hondenvoer gegeten ik doe dus vanalles. Ik wil er echt niet uit. Ik zit er zo bij en ik heb het al zo lang uitgehouden. Ik wil graag die laatste dagen mee maken om te winnen en de laatste dagen meemaken. *handkus*
B: Wat zou jij gaan doen met de winst.
E: Dan ga ik op wereldreis.
B: Stel jij wint het niet wiw gun jij dan de winst?
E: Pim.

Marielin mag nu naar binnen.
B: Dag Marielin
E: Dag Bart
M: Ja het gaat goed.
B: Heb jij ook nog kauwgomin jouw mond.
M: ik zal hem er even uit halen
B: min.
M: Dag streamers ik heb het echt naar mijn zin hier ik wil dus graag blijven. Als jullie mij interesant vinden dan graag op mij stemmen dan zal ik vol gas blijven gaan.
B: Wat zou jij met dat geld gaan doen
M: Huisje kopen met mijn vriend. Voor opknappen etc ga ik dat gebruiken
B: Wie gun jij het als jij het niet wint.
M: Ik denk Pim of Eline, want die zullen wel boven aan staan.

De overlevers hebben zich verstopt in de bunker, Pim ligt in de kist en Marielin gaat ze zoeken in de bunker. Zij vind ze al snel in de kist en Eline komt te voorschijn van naast het bed.

Jeroen in de Iso.
B: Hoi Jeroen
J: Hoi Bart
J: Ja goed, heel goed.
B: Vermoeid?
J: Nee, ik heb er zin in heel veel zin.
B: Jij krijgt ook een minuutje om jouzelf te verkopen bij de streamers.
J: Hoi beste streamers. Je kunt mij leuk vinden, haten of irritant vinden. Maar een ding kan ik je vertellen. Als jij mij eruit stemt, dan zal het zo saai worden. De rest zijn echt wel leuke mensen hoor, maar als ik weg ben zal het minder leuk worden. Dus kom op stem op mij, want ik zal dan nog vol gas gaan.
B: Wat ga jij met het geld doen?
J: Ik hoor net dat ik wat schulden moet betalen, want mijn vriendin heeft de auto in de prak gereden. De rest ga ik aan Las Vegas uitgeven. Daar heb ik echt zin in om alles er door heen te jagen. Ik heb hier natuurlijk een maand mijn best gedaan hier in de bunker.
B: Wie gun jij het beste als jij het geld niet wint.
J: Pim en Eline. Het maakt mij niet echt uit wie het wint van de twee.

Terug in de hoofdruimte bespreken zij gelijk wie wat heeft geantwoord op de vragen.
pi_69237681
Eliminatie:

Bart is beneden en deelt mee dat op het moment dat diegene die geelimineerd is dat die mee naar boven gaat. Er is dan geen tijd voor afscheid. Als de bunkertune afgelopen is dan mogen de blinddoeken af. Jeroen en Marielin worden al geblinddoekt weggezet. Jeroen in de keuken en Marielin voor de computer. Er wordt gechecked of zij iets kunnen zien. Eline en Pim komen achter de tafel te staan. Ook zij worden geblinddoekt. Eline is de laatste die het doek voor haar ogen krijgt.

De overlevers mogen niet bewegen of geluid maken, wat er ook gebeurd. Bart wacht op de telefoon.
Op de achtergrond klinken vage muziekjes en geluiden.

De telefoon gaat over. Bart zegt: Ja, oke.

Bart tikt op de schouder van Pim, Eline en Marielin. Jeroen wordt geblinddoekt mee genomen naar de trap waar hij zijn blinddoek af kan maken. De muziek van de bunker gaat af en de overige bewoners staan te wachten. Pim doet de blinddoek af en vraagt zich af of het nu al mocht. Hij doet ze maar weer om. Marielin zegt: "Nee, nog niet."

Als de blinddoeken af gaan ontdekken zij dat het Jeroen is die mist in hun midden.
Zij dachten allemaal dat zij het zouden worden.
Marielin:"Morgen is hij der weer zal je zien."
pi_69238469
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 21:08:05 #215
137949 Disana
pi_69240092
Woensdagavond

21.05
Het dagduel gaat gespeeld worden tussen Marielin en Pim: Ride or Die. Ze moeten zo lang mogelijk fietsen. Tachtig Watt is de ondergrens. Als ze om middernacht nog fietsen, wint degene met het hoogste aantal kilometers.

Eline lacht en zegt dat ze blij is dat zij dit duel niet kreeg. Bart: Het gaat niet om jou.

cap akveor
pi_69240328
Dagduel:
Bart komt weer beneden .
Pim en Marielin krijgen de dagopdracht. Zij moeten fietsen tot zij er bij neervallen.

De fietsen worden opgestart en de wedstrijd gaat van start.
Marielin begint al gelijk nadat Bart terug naar boven is gegaan: "Jij bent lichamelijk veel sterker."
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 21:20:31 #217
137949 Disana
pi_69240590
Woensdagavond

21.19
Marielin zit nu al heftig te hijgen. Het gaat ook erg hard, de hardheid wordt opgevoerd van level 4 naar 5 naar 6 en weer terug etcetera.

21.21
Marielin geeft op. 'Ik val bijna van m'n stokkie.' 'Oh shit, ik kan niet eens lopen.' Eline: Je ziet krijtwit.

cap 5thencounter

[ Bericht 17% gewijzigd door Disana op 20-05-2009 21:26:18 ]
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 21:32:13 #218
137949 Disana
pi_69241099
Woensdagavond

21.30
Marielin is duizelig en ziet nog steeds heel bleek. Uit de COS:
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:26 schreef Danny het volgende:

[..]

elke debiel snapt toch dat dit een krachttest is die een vrouw never kan winnen van een vent?
nou ja, duidelijk niet ELKE debiel, maar toch

Maar er is gezegd LEVEL 3. Ze fietsten nu op level 6.
Sloeg nergens op.
maar goed. is natuurlijk weer geen valide argument volgens bart.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Krachttest is idd niet eerlijk. Een duurtest was veel beter geweest, dan hadden ze tot vannacht kunnen fietsen.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:

[..]

dat was ook de bedoeling, maar bart snapte niet hoe die fiets werkte en deed dus maar wat.
en HEEEEEEL toevallig is marielin weer de dupe. Maar da's toeval hoor
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:30 schreef akveor het volgende:

[..]

Precies... Hij deed maar wat... Hij had moeten bellen naar de redactie en daar eventueel de opdracht moeten herzien.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Je hebt twee verschillende zaken :
- met het nivo stel je in hoe zwaar het is bij het begin
- met het programma kies je voor 'vlak' of 'bergachtig'

Bart snapt dat verschil niet en wilde dat ze berg-programma 3 gingen instellen. Hij dacht dat programma en nivo hetzelfde is. Gewoon een hele echte BB : Blunder Bart

[ Bericht 10% gewijzigd door Disana op 20-05-2009 21:47:05 ]
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 21:48:55 #219
137949 Disana
pi_69241697
Woensdagavond

21.47
De telefoon gaat. Pim moet als winnaar iets uit zijn lijstje kiezen. Hij wil graag zijn slaapzak, maar dat kan niet. Dan maar een biertje.

22.02
Pim krijgt toch een slaapzak, een gesponsorde. Evenals de meiden. Marielin plakt een banner van de sponsor op de muur.

[ Bericht 14% gewijzigd door Disana op 20-05-2009 23:04:32 ]
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:31:03 #220
255653 dotfan
Superfan
pi_69245867
In een powerpoll hebben de streamers besloten dat de overlevers 6 biertjes krijgen "om het vertrek van Jeroen te vieren".

Eline en Marielin vervangen de zak van de pisemmer.
Dottey for president!
pi_69247591
Het licht dimt. De overlevers besluiten voor het slapen eerst de biertjes soldaat te maken.
Dottey for president!
pi_69248273
Tandenpoetsen voor het slapengaan. Pim trekt het "douchegordijn" eraf.

Al vrij snel begint Marielin aan de ontbossing van de aarde

[ Bericht 23% gewijzigd door dotfan op 21-05-2009 01:10:10 ]
Dottey for president!
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 08:38:23 #223
137949 Disana
pi_69251803
Donderdagochtend

8.37
Niemand heeft streams. De een heeft een zwaar bufferend beeld, de ander een zwart beeld, en weer een ander een split screen met twee stilstaande beelden.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 12:56:42 #224
137949 Disana
pi_69257538
Donderdagmiddag

12.52
Zoals op de site te lezen valt, was er inderdaad een lange, fikse storing. Die is inmiddels verholpen. De overlevers hebben hun koffers terug en daarmee beschikking over hun gewone kleren; iedereen loopt er weer gewoon bij en de meiden hebben hun makeup terug. Kennelijk is er ook fanmail geweest.

12.55
Alle spullen behalve wat de overlevers aan hebben, moeten worden verzameld op bed. Terwijl ze bezig zijn zingt Marielin 'Ik wil er met de poet vandoor'. Ze voelt zich weer zoveel beter, zegt ze.

[ Bericht 5% gewijzigd door Disana op 21-05-2009 13:01:50 ]
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 13:24:13 #225
137949 Disana
pi_69258379
Uit de COS tot 12.52:
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef Danny het volgende:
er is een brief de bunker ingekomen. iedereen juicht. de inhoud blijft voor ons een raadsel maar het kan te maken hebben met fase 2
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef Micha164 het volgende:
waar blijft dat geluid nou???
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Das mooi. Alles weer op zwart hier en eerder had ik geen geluid. Hoe zit dat Tom?

Edit: Nu klein scherm en een hoop gebuffer.
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:46 schreef Danny het volgende:
Marielin's koffer is naar de tering. Eline's koffer is helemaal netjes gehouden.
toeval.
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:53 schreef Micha164 het volgende:
Hoe kan het trouwens dat alle persoonlijke spullen door elkaar zijn gemixt? De spullen van Jeroen komen nu boven tafel...

Niet erg zorgvuldig..
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:55 schreef Ebinas het volgende:
Marilien haar vieze onderbroek zit er ook niet in.
Tja da's balen, krijg je ook nog eens geen vieze onderbroek
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beeld en geluid, wat een luxe
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Er hangt een beetje een koffer-inpakken sfeer.
Dat het bijna voorbij is.
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
hee, er is weer beeld en ze hebben fanmail gekregen zo te zien en Eline krijgt via mail commentaar op haar verkleinwoordjes
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:22 schreef D. het volgende:
Marielin heeft 'haat'mail
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin geeft aan dat ze gaat knallen.

Eline denkt weer eens dat de finale vanavond al is.
de verkleinde stream

cap ruudpuntenel

de koffers

cap door roevka

iedereen weer schoon

cap spapaars
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 13:30:46 #226
137949 Disana
pi_69258566
Donderdagmiddag

13.20
Eline: Jeetje dat het alweer bijna voorbij is! We horen hier! Marielin: Zelfs ik hoor hier.

Pim fietst wat, Eline is de matrassen aan het opmaken, Marielin schrijft haar dagboek.

Eline gaat 'nu nog even genieten van het wc'tje'.

13.36
Alles doet het dus weer, de douches, de wc, de kraan. Alleen het gasstel doet het nog niet.

13.41
Eline tegen Pim: Hoe heb ik ook kunnen zeiken over Fase I. Toen had ik nog mijn eigen kleertjes! Ze is uitgelaten over de herwonnen luxe en verheugt zich ook al op haar eigen dekbed thuis. Pim eet koekjes uit haar koffervoorraad. Hij gaat een afspraak met zijn tandarts maken (zijn tandvlees is ontstoken).

13.50
Marielin zegt dat er spullen van Peter en Jeroen naar beneden zijn gemikt.

13.59
Eline heeft in de bunker dingen gegeten die ze normaal niet eet of lust, zoals uien. Ze heeft geleerd dat ze zich niet zo druk moet maken. Ze knabbelt op een toastje met champignonspread, iets wat ze normaal ook niet zou eten.

[ Bericht 17% gewijzigd door Disana op 21-05-2009 14:01:05 ]
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 14:10:27 #227
137949 Disana
pi_69259693
Donderdagmiddag

14.08
Marielin: Zie je, nou zit ik wel op level 6 te fietsen. Eline: Het zit allemaal tussen de oren. Ik hoop dat we het servies terug krijgen.

15.18
Er is niets te melden. De overlevers zitten aan tafel en babbelen over van alles en nog wat. Marielin vindt het akelig still (zonder de anderen) en Eline weet niet hoe laat het is. Pim zwijgt.

15.32
De meiden zijn aan het fietsen en kletsen. Ze kijken nog steeds een beetje terug op de tijd in de bunker. Marielin gaat waarschijnlijk weer dansen en Eline zou naar de sportschool gaan. Marielin wil wedstrijddansen, daar is ze al zeven jaar uit. Eline vraagt zich af waar Pims uitdaging blijft.

15.42
Pim maakt eten warm op het aanmaaksetje in de isoleer. De kookplaat kan nog steeds niet gebruikt worden.

[ Bericht 23% gewijzigd door Disana op 21-05-2009 15:43:41 ]
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 15:57:52 #228
137949 Disana
pi_69262770
Donderdagmiddag

15.55
De opdracht van Pim komt binnen. Zijn uitdaging is 15 frikandellen eten in 7 minuten.

Pim gaat aan tafel zitten en mag het deksel van de schaal af nemen. Op een teken van boven gaat hij van start. De frikandellen lijken nogal heet te zijn. Om de minuut wordt de tijd omgeroepen; het heeft er alle schijn van dat Pim dit niet gaat halen. Nadat de laatste minuut wordt afgeroepen is helemaal duidelijk dat hij deze opdracht onmogelijk kan halen. Toch eet hij tot het einde dapper door. Bij vijftien resterende seconden liggen er nog negen frikandellen.

Pim heeft zijn opdracht niet gehaald.

cap NrTH

cap NrTH

[ Bericht 30% gewijzigd door Disana op 21-05-2009 16:06:07 ]
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 16:19:37 #229
137949 Disana
pi_69263346
Donderdagmiddag

16.17
De overlevers krijgen een pizza en pilsjes. Ook zitten er o.a. speklapjes en paprika's bij. In Fase II krijgen ze weer de boodschappen die de streamers hebben besteld.

16.29
De sanctie voor Pim komt binnen, hij moet honderd keer opdrukken. Pim begint meteen en de meiden tellen. Omdat er niet is geschreven dat Pim het in één keer moet doen, houdt hij al snel weer op.

16.33
Er komt een boze stem van boven: Pim, als je stopt, moet je opnieuw beginnen. Pim gaat gauw verder. De meiden tellen verder vanaf waar Pim was gebleven, maar de boze stem begint stug vanaf 1.

16.35
Pim rust even in opdrukstand. Hij zegt dat niemand dit kan halen. COSsers vragen zich af wat de straf is als Pim dit niet haalt, want dit IS immers al een straf.

16.38
Pim is de 50 gepasseerd en rust weer even. Na een paar minuutjes gaat hij weer verder maar bij 75 stopt hij alweer.

16.41
Pim gaat verder en haalt de honderd. De meiden juichen en klappen.

cap door roevka

[ Bericht 12% gewijzigd door Disana op 21-05-2009 16:44:45 ]
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 17:46:59 #230
137949 Disana
pi_69266354
Donderdagmiddag

17.45
De overlevers krijgen een stel touwen met een begeleidende brief. In de brief staan knopen die ze vanavond allemaal moeten kunnen leggen.

De overlevers beginnen meteen. Pim, die bij de scouts of de padvinderij heeft gezeten (COS) helpt de meiden bij het leren.

[ Bericht 16% gewijzigd door Disana op 21-05-2009 17:53:13 ]
  donderdag 21 mei 2009 @ 17:51:59 #231
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_69266530
De bewoners oefenen er flink op los met de touwen. Pim neemt de leiding op zich en legt Eline de knopen uit.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_69267346
Isogesprekken.

Marielin wordt verzocht naar de Iso te gaan.

B: Dag Marielin
M: Dag Bart.
M: Ja best wel goed, beetje rot mailtje gehad maar wel goed verder.
B: Vertel.
M: Nou, ik heb een mailtje gehad van een fan die mij niet zo leuk vond. Hij had het over dat ik zoveel had gezeurd en zo de afgelopen tijd.
B: Ohw?
M: Tja, daar moeten de andere streamers een beetje doorheen kijken, want dan zien zij de werkelijke Marielin.
B: En ineens weer naar fase IV.
M: Ja echt heel erg fijn.
B: En Jeroen ook nog weg!
M: Ja.
B: En de koffers weer terug zagen wij. Is iedereen net zo blij als jij?
M: Ja ik denk het wel, maar wij mogen er vanavond niet meer aan zitten.
B: Er is vanavond een eliminatie, wie denk jij dat het zal zijn.
M: Ik denk ik zelf. Ik vat op uit de beelden die ik heb gekregen hoe mensen mij zien, dat het opgevat kon worden dat ik zeur.
B: De gebruikelijke tijd voor promo.
M: Vandaag dus een fanmail gehad over de laatste week dat ik zeurde. Ik hoop dat jullie er doorheen kijken, want ik wil echt niet weg. Ik wil blijven. Dus blijf op mij stemmen. Ik wil jullie alvast bedanken daarvoor.

Eline wordt naar binnen gevraagd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dottey op 21-05-2009 18:31:00 ]
pi_69267478
Eline in de isoleercel.

B: Hallo Eline.
E: Hallo Bart.
B: Wat zie jij er vrolijk uit?
E: Ja dat ben ik ook. Ik heb mijn pakje aan en dat is echt superduper.
B: Van fase IV naar fase II.
E: Ja heerlijk, goddelijk.
B: En Jeroen ook nog weg.
E: Ja ik was wel verbaasd ik mis hem wel een beetje. Hij zorgde voor een beetje opschudding en dingetjes. Nu is het familie weltevree.
B: En hoe gaat het met jouw slapen? Wat jij moet op het onderste bed altijd. Heb jij nog geslaapwandeld?
E: Niet dat ik weet dat ik heb geslaapwandeld. Ik heb er niets van meegekregen.
B: Je hebt al jouw spullen weer.
E: Ja maar wij mogen er niet aan zitten nu. Ik zou nog wel 1000 pakjes aan willen doen.
B: Waarom ben jij der zo gelukkig mee?
E: (met een zacht stemmetje) Ik houd van pakjes. Ik houd van kleertjes. Ik houd van make-upjes.
B: Ik heb nieuws voor jou. Er is vanavond een eliminatie.
E: Ja dat dacht ik al een beetje.
B: Waar ben jij bang voor?
E: Ik ben een beetje bang voor mijzelf. Ik denk dat Pim op eenzame hoogte boven aan staat.
B: Gebruikelijke tijd om jouzelf te promoten.
E: Lieve streamers (niet smeek) Ik wil heel graag heel graag heeeeel heel heeel erg graag.. ik heb het zo lang al volgehouden. Ik heb mij al overtroffen. Ik wil heel heel heel graag blijven.
B: Wil jij graag winnen.
E: JAAAAAAAAAAAAhhhh

Pim moet naar binnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dottey op 21-05-2009 18:36:58 ]
pi_69267606
Pim in de isoleercel.

B: Hallo Pim.
P: Hallo Bart.
B: Goed geslapen?
P: Heerlijk.
B: Fase II heel erg verschil van fase IV.
P: Ja meer luxe.
B: Waar heb jij het eerste gebruik van gemaakt.
P: De douche. Ik heb niet echt het idee dat ik heel erg vies ben na een paar dagen, maar het speelt in het achterhoofd.
B: En Jeroen is weg.
P: Ja een stuk rustiger, geen gekke dingen en praat.
B: Mer over make-up nu.
P: Ja die vrouwen.
B: Wat zat er allemaal in je koffers wat jij graag wilde zien.
P: Mijn eigen kleren. Ik vind het fijn om mijn eigen kleding te hebben en de fanmail. Ik heb ze nog niet gelezen. Maar een glimps van de buitenwereld.
B: Maar morgen avond is het voor iedereen voorbij.Ik heb nieuws voor jou. Vanavond is er elimiinatie.
P: Ja dat dacht ik al een beetje.
B: Wie denk jij dat gaat?
P: Ik denk Marielin.
B: Wil jij gewoon met Eline overblijven?
P: Ik vind (zegt voorzichtig) Eline leuker dan Marielin.
B: De gebruikelijke tijd.
P: Ik vind het fijn dat wij weer een beetje schoner zijn en luxer hebben. Ik hoop dat morgen ook zo leuk is.
Als ik er dan nog in zit is het helemaal leuk.

Het luik gaat open.
pi_69270145

De drie bunkeraars zitten lekker te prullen en prutsen met hun touwtjes om te oefenen op het knopen leggen. Pim heeft dat natuurlijk alang onder de knie met zijn achtergrond. Maar dan komt Bart binnen en moeten zij stoppen met waar zij mee bezig waren.

De eliminatie gaat van start.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dottey op 21-05-2009 23:50:00 ]
pi_69270283
Eliminatie:
Bart instrueerd de overlevers om plaats te nemen aan de tafel. Naast elkaar worden zij op de bank opgesteld.
Een kaarsje komt voor hun neus te staan, wat wordt aangestoken. De deelnemers worden geblinddoekt.
Het is nu wachten tot de telefoon gaat en Bart wordt medegedeeld wie er weg is gestemd door de streamer.

De telefoon gaat. Bart pakt na het horen van de naam het kaarsje van alle deelnemers.
Eerst die van Marielin, toen die van Pim en daarna die van Eline. Hij blaast die van Eline uit en zet alle kaarsjes weer voor de deelnemers neer. De blinddoeken gaan af en Eline ziet dat haar kaarsje uit is.
Alle overlevers zijn geschokt. Pim ziet er ontdaan uit nu Eline weg moet. Marielin is vooral geschrokken omdat zij dacht dat zij er echt uit moest.

Pim en Marielin nemen afscheid van Eline en de koffers van haar worden in het hok gezet.
Eline moet naar boven toe en wenst de andere twee veel succes. "Beide winnen he?"

[ Bericht 33% gewijzigd door Dottey op 21-05-2009 23:50:47 ]
pi_69270526
Na het telefoontje van boven blaast Bart het kaarsje van Eline uit.
De blinddoeken mogen af. Marielin is verbaasd. Eline: "ik vind het niet zo erg".

Pim zet haar koffers in het voorraadhok. Eline verlaat de bunker.
Dottey for president!
pi_69270752
Marielin en Pim gaan verder met oefenen met de knopen.
Pim blijft Marielin helpen ook al liggen er instructies op tafel hoe een knoop moet en dat die kennis opbouw voor knopen alleen maar in het dagduel gebruikt moet worden.
pi_69273183
Marielin en Pim zijn hun avondmaal aan het koken op het normale gasstel.
pi_69273894

Drie crewleden komen binnen bij Marielin en Pim. Een touw met haken wordt vastgemaakt aan het plafond.
De deelnemers nemen plaats tegen over elkaar met het touw in hun midden. Zij krijgen een blinddoek voor en hun armen moeten gekruisd naar voren gestoken worden. Hun handen worden vastgebonden en bevestigd aan de lijn die van het plafond vast zit. Hun voeten worden ook vastgebonden en bevestigd aan de lijn. Zij worden op hun plek gezet.

Zij moeten zichzelf los maken.

[ Bericht 19% gewijzigd door Dottey op 21-05-2009 23:51:36 ]
pi_69274096
Pim heeft zijn armen al bijna los. Zij vergeten dat zij hun blinddoek gewoon af mogen doen.
Het is een hoop geworstel door beide deelnemers. Hun mond zetten zij ook in om zich los te maken.

Marielin is nu bezig met haar voeten los maken. Haar armen zijn al bevrijd. Pim is nog steeds met de laatste knopen bezig om zijn armen.

Pim zijn handen zijn nu los en ook hij begint snel aan zijn benen.
Marielin heeft nog steeds moeite met haar voeten uit de knoop te krijgen.
Het gaat nu erom spannen.. Pim is bijna net zo ver als Marielin en beide gaan op de tast bij hun enkels aan de slag met de knopen.

Wie het eerste zijn lijn los heeft die heeft gewonnen.

[ Bericht 56% gewijzigd door Dottey op 21-05-2009 22:09:22 ]
pi_69274364
Pim is heel slim op de grond gaan zitten om zo beter bij de knopen te komen.
Marielin staat nog steeds met haar hoofd naar haar voeten toe gebogen.

Pim is nu bijna los en is bezig met de laatste knoopjes los te maken. Marielin haar vingers gaan als bezetene heen en weer over de knopen.

Pim is los bij zijn voeten en begint de touwene te ontknopen.
pi_69274409
Pim krijgt te horen dat hij daarmee mag stoppen. Hij is de winnaar van dit spannende duel. Met dikke grijns ontvangt hij de hand van Marielin die een mooie tweede is geworden.

[ Bericht 32% gewijzigd door Dottey op 21-05-2009 23:55:33 ]
pi_69275666
Marielin heeft haar legerkloffie weer aan.
Pim bakt een speklapje en snijdt een gele paprika voor erbij.

Life & cooking

[ Bericht 13% gewijzigd door dotfan op 21-05-2009 23:47:57 ]
Dottey for president!
pi_69276793
23:05
De sirene gaat. "De streamer heeft bepaald dat jullie elk 3 biertjes krijgen om de laatste avond wat op te vrolijken".

[ Bericht 22% gewijzigd door dotfan op 21-05-2009 23:23:26 ]
Dottey for president!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:06:30 #246
255653 dotfan
Superfan
pi_69278457
Speaker: "Laatste ronde, over vijf minuten bedtijd".

0:12
Tandenpoetsen.

[ Bericht 55% gewijzigd door dotfan op 22-05-2009 00:14:27 ]
Dottey for president!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 01:44:36 #247
255653 dotfan
Superfan
pi_69280340
Marielin gaat naar het toilet, en rent snel weer terug naar bed.

Dottey for president!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 02:49:23 #248
255653 dotfan
Superfan
pi_69281033
De overlevers slapen. De regie speelt wat met de trucendoos.

Horizontaal

Diagonaal

Cirkeltjes

Doe Maar cirkeltjes

Soft-focus cirkeltjes

Rechthoekjes

[ Bericht 30% gewijzigd door dotfan op 22-05-2009 03:10:17 ]
Dottey for president!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 03:18:09 #249
255653 dotfan
Superfan
pi_69281264
Pim rent terug van een kort toiletbezoek.

Dottey for president!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 07:30:20 #250
255653 dotfan
Superfan
pi_69281923
En Marielin nog een keer vlak voor het opstaan.

Dottey for president!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')