In de top komen weer nooit (meer). Maar kut-voetballandjes als Oekranie etc. mogen ons niet voorbij gaan streven. Onze plek in de subtop moeten we ten koste van alles behouden, we kunnen niet af blijven zakken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is een droom. Bij een gozer als Arnautovic lukt dat niet. We staan echt verder van de top af dan jij denkt hoor.
ja normaal zou hij nu naar ajax/psv gaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens, maar de laatste jaren gaat het iets té snel.
Waar hij nog 2 jaar bleef zodat ie in elk geval in totaal voor 3 jaar in de eredivisie te bewonderen was geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:30 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja normaal zou hij nu naar ajax/psv gaan
FC Twente speelde toch voorronde CL of hoe zit dat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ehm, Ajax was vorig jaar 2de, en Twente 4de. Dus dat klopt niet helemaal.
Maar in die kut-voetballandjes heeft een Shaktar wel meer geld om zijn spelers te houden dan hier in NL.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In de top komen weer nooit (meer). Maar kut-voetballandjes als Oekranie etc. mogen ons niet voorbij gaan streven. Onze plek in de subtop moeten we ten koste van alles behouden, we kunnen niet af blijven zakken.
Toch moet hier genoeg geld zijn als je ziet hoe rijk Nederland is en hoe enorm populair voetbal hier is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar in die kut-voetballandjes heeft een Shaktar wel meer geld om zijn spelers te houden dan hier in NL.
playoffsquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:33 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
FC Twente speelde toch voorronde CL of hoe zit dat?
Nederland is ook eigenlijk te klein. Als het op sportief gebied aankomt is Nederland uitzonderlijk goed. Zodra het op geld aankomt is er gewoon een te kleine markt. Bizar. Eigenlijk is het gewon competitievervalsingquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Nederland is een opleidingsinstituut voor de grotere landen. Echte talenten houd je gewoon niet tegen, wanneer grote clubs uit Italië, Spanje, Engeland en zelfs Duitsland langskomen met een grote zak geld.
Ik had het over jou kunnen schrijven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Verder staat die rotkop me sowieso in het geheel niet aan.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:09 schreef Alulu het volgende:
Bert, gedraag je een beetje.
Dit dus, natuurlijk is het kut dat zo'n jonge speler nu al vertrekt. Maarja 13 miljoen is gewoon een mooie prijs. Ik wens hem dus ook alle succesquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Het is voor Twente te hopen dat er niet al teveel spelers vertrekken, want het elftal is lekker ingespeeld nu.
Maar 14 miljoen moet je gewoon pakken natuurlijk.
Bovendien is het mooi als je je spelers direct door kan verkopen aan de buitenlandse top.
Versterk je geen concurrent, en het is goed voor de naam van de club.
Er zijn nog maar weinig voetballers die voetballen voor hun carriere , zijn bankrekening zal aardig worden gevuld en daar doen meer voetballers het voorquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
als ie naar Inter gaat verpest ie z'n carriere. maarja, moet hij weten
Ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, Munsterman gaat alles weer eerst 100 keer ontkennen?.
quote:Munsterman ontkent contact met Inter over Arnautovic
21/05/2009 15:20
FC Twente ontkent in gesprek te zijn met Internazionale over een mogelijke transfer van Marko Arnautovic. 'Waarom zouden we?'
Voorzitter Joop Munsterman vertrouwde Voetbal International toe dat FC Twente en Inter geen contact hebben met elkaar, laat staan dat er is gesproken over een transfer of dat er bedragen zijn genoemd.
'Waarom zouden we ook?', vertelde Munsterman. 'Er zijn echt heel veel clubs die belangstelling hebben voor Arnautovic. En wij hebben geen haast hem te verkopen.' De twintigjarige Oostenrijker staat nog tot medio 2011 onder contract bij de Enschedese club.
Munsterman reageerde naar aanleiding van berichten in Nederlandse en Italiaanse media over een op handen zijnde transfer van Arnautovic naar Inter. Eerder meldde zaakwaarnemer Rob Groener aan VI geen commentaar te willen geven op de geruchten. 'Daarover vertel ik nooit iets. Dat is niet mijn taak, dat moet je aan de club vragen', aldus de zaakwaarnemer.
In het huidige, zijn derde, seizoen bij FC Twente beleefde Arnautovic zijn doorbraak. Hij kwam 28 competitieduels in actie, scoorde twaalf keer en debuteerde voor de Oostenrijkse nationale ploeg, waarmee hij intussen vijf interlands speelde. Naast Inter zouden ook clubs als AS Roma, Chelsea en Genoa interesse hebben in de aanvaller.
Een triest figuur als Munsterman zou ik graag bij Feyenoord zien ja, maar het blijft een triest figuur.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, het is een held die ik graag aan de leiding bij Feyenoord zou zien.
Kan me niet voorstellen dat je blij bent met het feit dat hij elke keer gewoon glashard liegt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:03 schreef Mark-Hgl het volgende:
Iedereen die Joop wat beter kent had toch verwacht dat ie met zo'n soort uitspraak zou komen?![]()
Joop
Ik kan me ook niet voorstellen dat je blij bent met een directeur die elke keer zegt dat er geen cent te besteden is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je blij bent met het feit dat hij elke keer gewoon glashard liegt.
Er is geen cent te besteden. Wat schiet je er in jezusnaam mee op om daar over te liegen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:06 schreef Ritmo het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je blij bent met een directeur die elke keer zegt dat er geen cent te besteden is.
Zag het net.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens NOS is hij nu ook persoonlijk rond met Inter.
Nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef Pacmaniac het volgende:
Stel dat hij naar Inter gaat , is hij dan nog wel beschikbaar voor de kwalificatieduels in de CL?
Had het over Twentequote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee.
Inter hoeft geen kwalificatieduels te spelen
Waarom zou Inter dat willen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:12 schreef Pacmaniac het volgende:
Afgelopen seizoen was Twente - Arsenal op 13 augustus. Als de Transfer-markt op 31 augustus sluit zou het misschien kunnen (als Inter akkoord gaat)
Sportweek sprak erover dat hij het eerste jaar waarschijnlijk verhuurd gaat worden aan een kleinere Italiaanse club like Chievo Verona of Atalanta. Die spelen niet Europees dus zou het weer kunnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou Inter dat willen?
Zodat ze hem zelf niet meer op kunnen stellen in de CL.
quote:Zaakwaarnemer Rob Groener, die woensdag vertelde 'dat de kans aanwezig is dat Marko weggaat bij Twente', heeft volgens Oriali al gesproken met een delegatie uit Italië. Het bestuurslid maakt duidelijk dat Inter Arnautovic deze zomer al naar Milaan wil halen. “We zijn niet van plan om hem eerst een jaar uit te lenen”, aldus Oriali. “Onze trainer wil weliswaar een smallere selectie, maar hij wil ook graag verjongen. Marko moet er dus meteen bijkomen en kan niet eerst een jaar verhuurd worden.”
Dat lijkt me niet moeilijk. Ik zou ook nog wel rondkomen met Inter, want die bieden waarschijnlijk 4 keer wat hij in Twente verdient. Munsterman is een iets stugger figuur zeg maar...quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens NOS is hij nu ook persoonlijk rond met Inter.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:06 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet moeilijk. Ik zou ook nog wel rondkomen met Inter, want die bieden waarschijnlijk 4 keer wat hij in Twente verdient. Munsterman is een iets stugger figuur zeg maar...
quote:Chelsea dicht bij Arnautovic
LONDEN - Chelsea heeft de beste papieren om Marko Arnautovic (20) over te nemen van FC Twente. De Oostenrijker wordt begeerd door nog twee clubs van de top vier van de Premier League en ook Internazionale zou de Oostenrijker graag willen contracteren als stand-in en op termijn vervanger van Zlatan Ibrahimovic.
Zelf heeft Arnautovic een lichte voorkeur voor Chelsea en de Engelse club is bereid aan de eisen van FC Twente te voldoen. Op korte termijn moet de transfer zijn beslag krijgen.
Fortuna Sittard spant een kort geding aan tegen de KNVB. De Limburgse voetbalclub hoopt zo alsnog een licentie voor komend seizoen te krijgen. "Het is onze laatste kans", lichtte Wil Meijers, voorzitter van de stichting Trots op Fortuna, toe.
Telegraaf
mooi naar Chelsea, ruilen met Rajkovic en wat geldquote:
Marko is 20 en Sladan bijna 28. Lijkt me duidelijk dan. Marko wordt gewoon de stand-in en later de vervanger van Sladan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:55 schreef VinnieJones het volgende:
Snap niet wat Inter met hem moet. Die hebben al Zlatan, en dat is een zelfde type speler.
Lang, behendig en kan uitstekend mannetje uitspelen. Inter moet Aguerro halen, of een speler die over dezelfde kwaliteiten beschikt.
Zlatan was in zn periode bij Ajax al een paar klasses beter, misschien is het slimmer als ie eerst een subtopclub aandoet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:55 schreef VinnieJones het volgende:
Snap niet wat Inter met hem moet. Die hebben al Zlatan, en dat is een zelfde type speler.
Lang, behendig en kan uitstekend mannetje uitspelen. Inter moet Aguerro halen, of een speler die over dezelfde kwaliteiten beschikt.
Alsof Inter een historie heeft in het langzaam brengen van talenten. Die jongen valt drie keer een kwartier in, raakt geen bal en wordt verkocht aan een subtopper.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Marko is 20 en Sladan bijna 28. Lijkt me duidelijk dan. Marko wordt gewoon de stand-in en later de vervanger van Sladan.
Van het Twente topic geplukt, met de huidige koers is dit ¤22,7 milj.quote:Chelsea are stepping up their bid for FC Twente striker Marko Arnautovic.
Inter Milan had been regarded as favourites for the 20 year-old Austrian, who has been likened to Zlatan Ibrahimovic.
However, De Telegraaf says Chelsea have made a serious push for Arnautovic, who actually favours a move to London ahead of Milan.
While Inter have hesitated over Twente's £18 million asking price, Chelsea have indicated they're prepared to meet the demand to land Arnautovic this summer.
Arsenal heeft al genoeg goede aanvallers. Chelsea heeft 1.5 goede aanvaller.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:54 schreef VinnieJones het volgende:
Bovendien zou het toch gek zijn. Zlaten heeft nog makkelijk 4/5 jaar te spelen op top niveau.
Dan ga je niet nu al een vervanger halen. Je kan Arnautovic niet kopen voor +10M om hem paar jaar op de bank te laten zitten.
Misschien als Zlatan richting Madrid zou gaan, en als mogelijke vervanger Arnautovic. Maar goed hij heeft nog 2/3 jaar nodig om op dat niverau te komen denk ik.
Vind hem ook niet bij Chelsea passen eerlijk gezegd. Meer bij Arsenal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |