Ik bedoel daar ook mee dat 15 miljoen voor een club als Inter natuurlijk makkelijker te verantwoorden is dan 16 voor een club als Ajax. Verder denk ik dat Arnautovic het verder gaat schoppen dan Sulejmani, maar dat is slechts een gevoelquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Werd Sulejmani ook goed op waarde geschat door Ajax dan?
Door Inter zou Arnautovic wel goed op waarde worden geschat maar als Ajax hem voor dat geld zou halen niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik bedoel daar ook mee dat 15 miljoen voor een club als Inter natuurlijk makkelijker te verantwoorden is dan 16 voor een club als Ajax. Verder denk ik dat Arnautovic het verder gaat schoppen dan Sulejmani, maar dat is slechts een gevoel
Bedoel je dus meer dat je er conform de marktprijzen van tegenwoordig er niet raar van opkijkt dat een talent na 1 jaar goed presteren al rond de 15 miljoen waard is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:32 schreef Kopbal het volgende:
Laat ik vooropstellen dat ik dat soort bedragen sowieso belachelijk hoog vind voor een speler die een jaartje goed speelt. Maar tegenwoordig wordt dat ervoor gegeven dus daar zou ik me bij moeten neerleggen.
Ik denk dat dat een betere bewoording is inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bedoel je dus meer dat je er conform de marktprijzen van tegenwoordig er niet raar van opkijkt dat een talent na 1 jaar goed presteren al rond de 15 miljoen waard is.
Ik snap je!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een betere bewoording is inderdaad.
Zo gek niet nee, maar er is ook een kans dat een club van het kaliber Inter niet meer langs komt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef versteegrob het volgende:
Lekker ze zakken vullen en spelen ho maar. Tja wel logisch vanwege het geld maar een jaartje Twente was zo gek nog niet geweest.
2 jaar is zo lang?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:57 schreef RayMania het volgende:
Best triest voor een Nederlandse club. Heb je zo'n jongen zo lang in je jeugd lopen, speelt-ie één volledig seizoen in de basis en vervolgens gaat-ie weg.
Vanaf 2006....quote:
Zat ik toch aardig in de buurtquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:15 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb gedroomd dat hij naar Milan ging
Twente heeft als er zo'n grote zak met geld van een grote club langskomt natuurlijk weinig te zeggen. Hou zo'n jongen maar eens tegen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:02 schreef Ritmo het volgende:
Zonde, een verlies voor de Nederlandse competitie weer. Als Twente door wil groeien moet je niet na 1 jaar je talenten verkopen.
Maar Twente kan niet anders , die hebben het geld ook hard nodig en tegen dit bedrag zegt geen enkele club in Nederland nee , Elia is de volgende die daar weggaat en dan maar weer kijken wat er voor in de plaats komt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:02 schreef Ritmo het volgende:
Zonde, een verlies voor de Nederlandse competitie weer. Als Twente door wil groeien moet je niet na 1 jaar je talenten verkopen.
Als je echt je poot stijf houdt kun je hem nog wel 1 of 2 jaar behouden hoor. Nu kopen ze straks weer een nieuwe jonge spits die weer tijd nodig heeft en zo kom je in Europa ook nooit ver.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Twente heeft als er zo'n grote zak met geld van een grote club langskomt natuurlijk weinig te zeggen. Hou zo'n jongen maar eens tegen.
Dat is een droom. Bij een gozer als Arnautovic lukt dat niet. We staan echt verder van de top af dan jij denkt hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je echt je poot stijf houdt kun je hem nog wel 1 of 2 jaar behouden hoor. Nu kopen ze straks weer een nieuwe jonge spits die weer tijd nodig heeft en zo kom je in Europa ook nooit ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |