SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Macka66 het volgende:
Inderdaad van harte, Tex![]()
En ik ben ook heel blij met m'n linnen indio! Volgens mij zijn dochters en ik alledrie verliefd op Ficus![]()
Met Zara Curry heb ik een wat mindere verstandhouding. Misschien komt het door de nieuwigheid, maar het lukt me niet om een knoop achter mijn rug echt strak aan te trekken. Daar heb ik Lief bij nodig. Met Zara Red heb ik dat probleem helemaal nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef TearSong het volgende:
Wat een verschil dan tussen die 2. Dat herken ik overigens niet bij mijn zara forest...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef owlet het volgende:
Rosenholz is toch roodachtig (rozenhout/rosewood is roodachtig hout), niet roze?
[ afbeelding ]
Heel blij!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:39 schreef lcicle het volgende:
[..]
Gelukkig goed ontvangen dus! En volgens mij ben je er nu al blij mee
Ik heb 'm gebruikt als ringsling door gewoon de doek door de ringen te halen en dubbel te vouwen. Werkte prima, alleen was het voor mij persoonlijk niet meer zo comfortabel met een 1jarige erin. Toen hij pas een paar maanden was zat hij héérlijk in de TicoSling
Persoonlijk zou ik de doek niet gaan inkorten! Wie weet wil je straks eens iets anders proberen te knopen en komt die lengte van pas. Je zou 'm wel een beetje vast kunnen stikken bij de ringen, zodat je dat later eventueel nog los kunt maken.
Natuurlijk kan het wel, als je een verbouwde sling met meer plezier gebruikt dan een losse doek... waarom niet!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef oeke het volgende:
[..]
Heel blij!![]()
Maar nu weet ik het niet meer, en ik ben al zo twijfelkonterig de laatste week. Stomme hormonen!![]()
Ik had een heel project in mijn hoofd, namelijk doek inkorten tot ringsling en vastnaaien en dan de staart beschilderen met bloesemtakken (met textielverf).
Maar ergens voelt het ook als of dat niet hoort/kan of zo...![]()
Lekker warrig dit verhaal en ik dus...
Sneller knopen. En geef m iets wat hij graag wilt hebben om m even koest te houden, zodat jij je knoop goed hebt. Lekker vaak dragen maakt het ook dat hij eraan went.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
Reinhilde
Wat doe je eigenlijk met een superdwarse baby die niet meer op de rug wilKan ik rug dragen, werkt Koen van geen kant mee...
![]()
blijven oefenen?
Goede emoties, vol liefde. Maar niet makkelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:18 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb gister Zara Natur binnen gekregen. Maar gister is mijn opa overleden, en nu is die doek voor mij verbonden met verdriet.
Stomme emoties.
Nee hoor. Jen heeft ook periodes gehad dat ze echt niet wilde en niet meewerkte. En nog steeds vindt ze het knopen opzich op de rug niets. Als het eenmaal zit vindt ze het wel leuk, maar dat gehupts en getrek en gedoe... Nee hoor dat kan haar gestolen worden.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:24 schreef owlet het volgende:
[..]
Overigens is de manier die Icicle beschrijft (doek dubbel door de ringen) best goed te doen, zeker bij een dunne doek zoals deze.
Je kan ook even niets doen, kijken wat je in de praktijk van het dragen vindt. Misschien ontdek je dat je helemaal geen ringsling wil of dat je prima uit de voeten kan met een no sew waarbij de doek dubbel door de ringen gaat.
Maar knutselen is altijd leuk en het is niet alsof het een moeilijk te vinden doek is. Je kan er weinig aan verpesten want een ringsling is altijd wel handig.
Over knutselen gesproken: er komt een silk indio deze kant op die met acid dye hopelijk binnenkort roze-wit gaat worden
Oh, dat is pas bij 3 of 4 maanden toch? Die kindjes op de foto's in de OP lijken nog jonger namelijk. Goed dat ik het weet, dan ga ik dat pas later proberen. Dank!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:47 schreef Macka66 het volgende:
Het kind moet al wel het hoofd zelfstandig omhoog kunnen houden. (Vind ik.)
Amber kon in de eerste week haar hoofdje als zelfstandig omhoog houden, echt heel bizar! Ik heb zelf haar hoofdje ook weinig ondersteund, het voelde zo vreemd om het zo voorzichtig te ondersteunen omdat ze zelf al zoveel kracht had (wat ook werd geconstateerd op oa het cb). Wel heb ik in het begin met het dragen er altijd voor gezorgd dat d'r hoofdje niet zwabbert, dus op wat voor manier ook ondersteund wordt als dat nodig was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, dat is pas bij 3 of 4 maanden toch? Die kindjes op de foto's in de OP lijken nog jonger namelijk. Goed dat ik het weet, dan ga ik dat pas later proberen. Dank!
wow, wat een mooie foto's weer!!! Willen jullie niet fotomodel worden saampjes voor draagdoekenpromotie ofzow?quote:
Ochquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:01 schreef Noli. het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag Fluffy-mail!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ellevill Jade Mauve
Yep!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Elin heeft geen rode gloed!!! Die heeft gewoon rode haartjes..
yay!! Er is geen weg meer terug voor Texeloniaquote:
Awwww.... super!quote:
Kijk nou wat mooi!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:01 schreef Noli. het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag Fluffy-mail!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ellevill Jade Mauve
Ik weet het wel, dat heet zwanger zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef oeke het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik weet ook niet waarom ik zo loop te miepen met mezelf!
![]()
Nee, acid dye is verven met een zuur om de verf te fixeren. Bij plantaardige vezels is een base nodig om te fixeren (soda bijvoorbeeld) en bij dierlijke vezels is dat een zuur zoals azijn.quote:En acid dye is dat gebleekt? Ben benieuwd wat je ermee gaat doen, ik vond die blote Pfau ook al zo mooi geworden!
Ik heb Avalon redelijk vanaf het begin op mijn rug gedragen en ik vond eigenlijk alleen de draagmethodes waarbij er een kruis over de baby gaat prettig. Dan vormt zich een soort V-tje dat het hoofd steun geeft en je kan een deel van de doek over het hoofdje trekken. Een rucksack en varianten daarop vond ik minder steun geven, al viel het me in de praktijk ook wel mee met hoe wiebelig een hoofdje is als de doek helemaal strak tot boven in de nek zit.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, dat is pas bij 3 of 4 maanden toch? Die kindjes op de foto's in de OP lijken nog jonger namelijk. Goed dat ik het weet, dan ga ik dat pas later proberen. Dank!
Goh, nou ben ik wel heel benieuwd hoe acid dye er dan uit ziet, klinkt mooi! Zal eens googelen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:06 schreef owlet het volgende:
Nee, acid dye is verven met een zuur om de verf te fixeren. Bij plantaardige vezels is een base nodig om te fixeren (soda bijvoorbeeld) en bij dierlijke vezels is dat een zuur zoals azijn.
Een zijden indio heeft katoenen draden in de lengte en zijden draden in de breedte, omdat verf met een zuur niet op katoen pakt maar wel op zijde wordt de doek na verven en veel spoelen roze met wit.![]()
[..]
Ik heb Avalon redelijk vanaf het begin op mijn rug gedragen en ik vond eigenlijk alleen de draagmethodes waarbij er een kruis over de baby gaat prettig. Dan vormt zich een soort V-tje dat het hoofd steun geeft en je kan een deel van de doek over het hoofdje trekken. Een rucksack en varianten daarop vond ik minder steun geven, al viel het me in de praktijk ook wel mee met hoe wiebelig een hoofdje is als de doek helemaal strak tot boven in de nek zit.
Oh wat liefquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:06 schreef owlet het volgende:
[..]
yay!! Er is geen weg meer terug voor TexeloniaIk wil trouwens steeds nog zeggen dat ik je zo leuk en lief met Hannah om vond gaan op de meeting
![]()
ik verwacht ook dat elin blond gaat worden hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:58 schreef Llewella het volgende:
[..]
Yep!
Ik denk dat ze heel dichtbij in de buurt van mijn haarkleur komt! Nog ff iets donkerder denk ik. (De kleur die we voor Amber ook verwachtte; maar die ging van donker met rode gloed ineens naar blond).
Texelonia; ik ben benieuwd naar de plaatjes! Het lijkt me wel een mooie doek namelijk!
Oeke-bijne-moeke!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:16 schreef oeke het volgende:voor Jim Jade die binnenkort bij Texelonia komt wonen en Hannah mag dragen!
[..]
Goh, nou ben ik wel heel benieuwd hoe acid dye er dan uit ziet, klinkt mooi! Zal eens googelen.
Ik ga me nog maar eens meer verdiepen in rugdragen. Lijkt me wel heel leuk met zo'n kleintje namelijk.
Ja maar je kunt toch een heel mooi tentje maken van die doeken? En je kunt er op en onder slapen...best handig!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef renzell het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat, volgend jaar naar Oerol met 36 ringslings in onze backpack.
Oeh! Ik ben soms helemaal droopy dat ik Oerol ga missen dit jaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef renzell het volgende:
Dat wordt nog wat, volgend jaar naar Oerol met 36 ringslings in onze backpack.
Hihi, zo zat ik ook! Wel leuk dat ze ook enthousiast was over de cuddle, maar jammer dat ze daar niet echt uitgebreid op in ging.quote:
Dan is het kind lekker dicht bij je.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:39 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dan is het kind lekker dicht bij je.
Das namelijk niet zo met een doek![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:37 schreef Koosje het volgende:
DeLiedje, ik zag een tijdje geleden je home-made mei-tai hier voorbij komen. Ik vond 'm prachtig en hij leek ook bijzonder prettig te dragen. Maak je ze nog op verzoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een printje van deze pagina: http://www.doekentheek.be/faq.htmlquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef oeke het volgende:
Ik was wel verbaasd zeg! Maar ik heb me voorgenomen bij de na-de-bevallinglessen kind in doek mee te nemen.![]()
Zijn toch best wel complimentenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Dakota het volgende:
Tooskedie hoor ik vaker.of rene soutendijk.en met donker haar is t die van de gilmore girls of angela schijf
Daar word ik nou zo vrolijk van. Laatst kwam er ook iemand met een rekkende doek en piepklein babietje de wachtkamer van de verlos binnen. Dan moet ik altijd heel goed kijken!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:21 schreef p_iglet het volgende:
Ik zie hier in den haag wel vaker draagdoeken, meestal rekkend, soms geweven. Vooral met kleine kindjes erin.
ik heb al 2 doeken en ik ben niet eens zwanger!! (en had er laatst bijna nog eentje bijgekochtquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:16 schreef oeke het volgende:
Nou, dat denk ik dus ook. Toen een vriendinnetje van mij 4 jaar geleden beviel had ze ook een BB, en vond ik dat er erg handig uit zien. Maar doordat hier steeds een 'draagdoekentopic' hoog in het lijstje stond ben ik op een gegeven moment maar eens gaan kijken wat dat nou precies was.
En ik merk wel dat het voor sommige mensen gewoon nog te alternatief is. Je ziet het gewoon heel weinig in het straatbeeld nog...
Maar door zo'n topic als dit heb ik nu al 4 doeken in huis en nog een onderweg....
Wat heerlijk joh! Echt fijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirld'r doek
Isis heeft sinds een week zo rond zevenen 's avonds een huiluurtje (krampjes denk ik) en dan valt ze in de doek heerlijk in slaap, terwijl ze verder echt op geen enkele andere manier rustig te krijgen is
ja, maar heb de doeken al een hele tijd niet meer uit de kast gehad. Daar ga ik van rammelen en ik ben al ongeduldig genoeg op dit momentquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:52 schreef oeke het volgende:
ik vond het al grappig dat ik wel al 4 doeken heb en een dikke buik en een probeerbeer, maar jij bent dus nu al voorzien van doeken! Leuk, heb je ook een probeerbeer?![]()
Ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef owlet het volgende:
Taartjesfee!zijn er nou echt nog mensen die niet weten wie taartjesfee is?
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef owlet het volgende:
Taartjesfee!zijn er nou echt nog mensen die niet weten wie taartjesfee is?
![]()
de slipkmot lukt me nu goed..alleen t verschuiven met kind er in nog nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:46 schreef cattie het volgende:
Ik denk dat ik voor mezelf ook nog ringslinringen ga bestellen, dat is toch wel makkelijk voor zo'n heupzit. Of ik moet de slipknoop nog onder de knie gaan krijgen..
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:10 schreef Jojogirl het volgende:
Je bent de enige niet hoor LL. Alhoewel ik snap het wel, maar begrijp het niet. Iedereen die ik kan verzinnen als Taartjesfee post ook nog gewoon dus ik ben ook niet puzzelig genoeg denk ik
er zijn ook zwart met witte pfau-enquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef Zweefvliegje het volgende:
Leuk Jojo! Is de Pfau eigenlijk altijd wit met paars (behalve als je hem gekleurd/ontkleurd hebt)?
Die heb ik nog nooit gezien, ga er even op googelen. Als ik het zo hoor klinkt de paarse het mooist.quote:
Moet ik ook eens doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef Reinhilde het volgende:
WOeiiii!
Ik heb weerdoekengeld
Ik heb mn kinderwagen verkocht
Dat doe je slimquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef Reinhilde het volgende:
WOeiiii!
Ik heb weerdoekengeld
Ik heb mn kinderwagen verkocht
Dat dus!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Cattie, 1 woord: Prachtig!!!!
Wat wordt Fee een lekker dotje zeg, lief koppie
he, jammer! Welke, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:12 schreef Grijs het volgende:
Te laat Reinhilde, ik heb zojuist een shortie bij Webkim gekocht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2009 10:38:14 ]
DIe voorpret is ook heel leuk, vind ik!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:10 schreef Sorbootje het volgende:
Elke keer als ik hier spiek denk ik: "Dit wil ik straks ook"
Nu nog de tijd vinden om me in te lezen
Ja, uiteraard!quote:
Didymos Indio Scilla.quote:
Ja, daar heb ik ook over gedachtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:56 schreef cattie het volgende:
Half ficus half miami zal moeilijk worden ja! Ik ben heel benieuwd hoe zo'n hopp kairo gradatie eruit komt te zien. (Indio hennep is trouwens ook heel goed te verven en een hele fijne, stevige, doek.)
/jaloers isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:05 schreef owlet het volgende:
Oh jongens, wat is een silk indio vers uit de doos zácht... En mooi!Ik denk toch maar dat hij naturel gaat blijven voorlopig
Een indio is juist helemaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/jaloers is![]()
Maar tis en blijft een INDIO
ik heb m vast gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef cattie het volgende:
[..]
Een indio is juist helemaal!
Ik twijfel nog echt of ik een zijden indio wil. Lijkt me lastig qua wassen en ik ben bang dat hij glad zal zijn met knopen. ik ga eerst wel eens een keer voelen bij iemand.
Wild voorstel misschien hoor, maar eh... http://www.didymos.de/ ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef Fuente het volgende:
Een 4.2 meter zou ik wel willen, maar alsie 3,7 meter is, issie tekort
Ik ga even neuzen waar ik 'm nog meer kan kopen.
Thnx!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wild voorstel misschien hoor, maar eh... http://www.didymos.de/ ?
(http://www.didymos.de/shop-php/tuecher/sondermodelle/anzeigen_baumwolle.php maar dan heb je de boodschappenmand niet)
Als je betaalt via PayPal of Creditcard voor 13:00 uur wordt 'ie meestal al de volgende dag gebracht door DPD.
duurde hier 11 dagenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:59 schreef Noli. het volgende:
Iemand een idee hoelang het maximaal ongeveer duurt voor een pakketje uit Duitsland met DHL hier kan zijn?
* Noli. zit nog steeds op Florenz te wachten welke zo'n 8 dagen terug is verzonden..![]()
![]()
![]()
Mijn Pfau komt daarvandaan en dat ging super.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef Fuente het volgende:
Ha, ik heb er een gevonden bij 'de kast van maxe'. Iemand daar wel eens besteld? Ze hebben een 4.7 meter. Enige nadeel is dat de doek in de laatste week van mei verwacht wordt, wij gaan die vrijdag op vakantie en dan wil ik 'm al wel vast hebben.
Ah nee.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
En weer een inka (5.2) die aan mijn neus voorbij gaat....
Wassen doet echt een hoop voor pfauquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn Pfau komt daarvandaan en dat ging super.
Ik heb 'm hier nu trouwensHij is nog helemaal glijerig en stug enzo
Twijfel een beetje of ik hem eerst zal wassen, maar ik denk dat ik hem morgen sowieso eerst even met Isis ga testen
Ga ik hem ook nog even wassen! Hij is al zacht maar als ie nog zachter kanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:48 schreef owlet het volgende:
Wassen doet echt een hoop voor pfauen weer slik ik voor de zoveelste keer in dit topic het woord "opfluffen" in
![]()
Opfluffen vind ik een term die goed past bij een doek zoals Pfau die na het wassen van glad naar veerkrachtig gaat.quote:
Toen met die paasei-actie heb ik ook geen berichtje gekregen dat ie verzonden was maar hij kwam wel goed aanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:14 schreef texelonia het volgende:
Krijg je eigenlijk nog een e-mail notificatie van Didymos als je doek verstuurd wordt? Neem aan van wel toch?
En hoe lang zou het duren voordat geld van NL naar DL is over gemaakt?
Ik heb ineens mijn twijfels of het allemaal wel goed gaat...
Wat leuk zeg!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:07 schreef owlet het volgende:
Nou het is de paars met twee kleuren groen. Ik vind het persoonlijk ook de mooiste, gelukkig
Ik krijg helemaal een emotioneel gevoel, ja ikke! Maar ik heb eigenlijk een beetje een doeken-koop-verbodquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er toevallig hier mensen die geinteresseerd zijn in mijn Green Tea?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Emo gevoel?? Vertel eens?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:50 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal een emotioneel gevoel, ja ikke! Maar ik heb eigenlijk een beetje een doeken-koop-verbod
Geld, geld? Gelukkig komt het vakantiegeld eraan! En pino nino gaat eruit!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef Reinhilde het volgende:
Cattie, als je 'm heel mooi vindt, en je hebt het geld: doen!
klik!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:48 schreef cattie het volgende:
Owww, help...
Ik kan een Didysling sonne terra indio kopen voor 63 euro incl verzenden... Dat is toch een koopje? En sonne terra is wel erg mooi. Klik ik, of klik ik niet?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:41 schreef Fuente het volgende:
Ik heb gestemd hoor Owlet, vinnum ook erg mooi
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Macka66 het volgende:
Het lijkt het ESF wel
(Ik heb gewoon gestemd op wat ik mooi vond.)
Waves sequoia?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:50 schreef Dakota het volgende:
is er nog iemand die een stugge doek ingewerkt moet hebben?
die dingen slopen vind ik heerlijk
heb er al 2 te logeren
Hee! Ho! Niet weer onder die steen kruipen, gewoon blijven rondhangen joh!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:56 schreef Kaarr het volgende:
komt onder steen vandaan
Vandaag de nieuwe girasol ringsling meegenomen naar de kinderboerderij.
kruipt weer onder steen
Leuke foto's Kaarr, en jehebt een prachtventje!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:56 schreef Kaarr het volgende:
komt onder steen vandaan
Vandaag de nieuwe girasol ringsling meegenomen naar de kinderboerderij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kruipt weer onder steen
Hij vond het heel leuk. Hij keek alleen zo serieus. Misschien door al die dieren die hij nog nooit had gezien.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:09 schreef Noli. het volgende:Sten vond het ook wel leuk of niet?
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:23 schreef cattie het volgende:
Oeke, je bent zo lekker een stash aan het maken, wil je geen Didymos Nino erbij?Prima doek in mooie kleuren, maat 4.
Ik zie je foto's nietquote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo, nog even foto'tjes van Chris en mij showen.. Onze 1e mei-tai ervaring ging lekker. geknoopt in een rucksack.
Dit was de 2e keer knopen, de 1e keer zat hij hoger. Toen zaten de schouderbanden wat raar. Maar met "laag" knopen had ik weer ruzie met de doek tegen mijn heupen.. Maar dat zal wel een kwestie van oefenen en eelt-kweken zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Ja! Wat leuk om jullie eens te zien. En wat zit Chris er lekker bij!quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:55 schreef Reinhilde het volgende:
Koot, nixxx wil je shorty wel hebben.
'25 euro is geen geld voor een dochter'
de opbrengst gaat wel bijdragen aan een Julie iddquote:Op zondag 17 mei 2009 21:58 schreef oeke het volgende:
@Deepfreeze: Mooi! Ziet er (ondanks grote leuke jongeman) heel comfortabel uit. En wat fijn dat Chris meteen nog een keertje wilde gaan wandelen.![]()
Dakota, die shortie ziet er toch gezellig uit met Elin erin. Moet ie weg vanwege je nieuwe liefde Julie? dat was toch Julie, die paars bruin roze doek?
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef Reinhilde het volgende:
Nixxx twijfelt. Als Elin en Thomas broer&zus worden kunnen ze niet meer trouwen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:29 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ahhh Koot![]()
Nixxx zegt dat jij dan ook wel hier mag komen wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |