quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:10 schreef Jojogirl het volgende:
Je bent de enige niet hoor LL. Alhoewel ik snap het wel, maar begrijp het niet. Iedereen die ik kan verzinnen als Taartjesfee post ook nog gewoon dus ik ben ook niet puzzelig genoeg denk ik
er zijn ook zwart met witte pfau-enquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef Zweefvliegje het volgende:
Leuk Jojo! Is de Pfau eigenlijk altijd wit met paars (behalve als je hem gekleurd/ontkleurd hebt)?
Die heb ik nog nooit gezien, ga er even op googelen. Als ik het zo hoor klinkt de paarse het mooist.quote:
Moet ik ook eens doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef Reinhilde het volgende:
WOeiiii!
Ik heb weerdoekengeld
Ik heb mn kinderwagen verkocht
Dat doe je slimquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef Reinhilde het volgende:
WOeiiii!
Ik heb weerdoekengeld
Ik heb mn kinderwagen verkocht
Dat dus!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Cattie, 1 woord: Prachtig!!!!
Wat wordt Fee een lekker dotje zeg, lief koppie
he, jammer! Welke, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:12 schreef Grijs het volgende:
Te laat Reinhilde, ik heb zojuist een shortie bij Webkim gekocht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2009 10:38:14 ]
DIe voorpret is ook heel leuk, vind ik!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:10 schreef Sorbootje het volgende:
Elke keer als ik hier spiek denk ik: "Dit wil ik straks ook"
Nu nog de tijd vinden om me in te lezen
Ja, uiteraard!quote:
Didymos Indio Scilla.quote:
Ja, daar heb ik ook over gedachtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:56 schreef cattie het volgende:
Half ficus half miami zal moeilijk worden ja! Ik ben heel benieuwd hoe zo'n hopp kairo gradatie eruit komt te zien. (Indio hennep is trouwens ook heel goed te verven en een hele fijne, stevige, doek.)
/jaloers isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:05 schreef owlet het volgende:
Oh jongens, wat is een silk indio vers uit de doos zácht... En mooi!Ik denk toch maar dat hij naturel gaat blijven voorlopig
Een indio is juist helemaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/jaloers is![]()
Maar tis en blijft een INDIO
ik heb m vast gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef cattie het volgende:
[..]
Een indio is juist helemaal!
Ik twijfel nog echt of ik een zijden indio wil. Lijkt me lastig qua wassen en ik ben bang dat hij glad zal zijn met knopen. ik ga eerst wel eens een keer voelen bij iemand.
Wild voorstel misschien hoor, maar eh... http://www.didymos.de/ ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef Fuente het volgende:
Een 4.2 meter zou ik wel willen, maar alsie 3,7 meter is, issie tekort
Ik ga even neuzen waar ik 'm nog meer kan kopen.
Thnx!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wild voorstel misschien hoor, maar eh... http://www.didymos.de/ ?
(http://www.didymos.de/shop-php/tuecher/sondermodelle/anzeigen_baumwolle.php maar dan heb je de boodschappenmand niet)
Als je betaalt via PayPal of Creditcard voor 13:00 uur wordt 'ie meestal al de volgende dag gebracht door DPD.
duurde hier 11 dagenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:59 schreef Noli. het volgende:
Iemand een idee hoelang het maximaal ongeveer duurt voor een pakketje uit Duitsland met DHL hier kan zijn?
* Noli. zit nog steeds op Florenz te wachten welke zo'n 8 dagen terug is verzonden..![]()
![]()
![]()
Mijn Pfau komt daarvandaan en dat ging super.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef Fuente het volgende:
Ha, ik heb er een gevonden bij 'de kast van maxe'. Iemand daar wel eens besteld? Ze hebben een 4.7 meter. Enige nadeel is dat de doek in de laatste week van mei verwacht wordt, wij gaan die vrijdag op vakantie en dan wil ik 'm al wel vast hebben.
Ah nee.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
En weer een inka (5.2) die aan mijn neus voorbij gaat....
Wassen doet echt een hoop voor pfauquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn Pfau komt daarvandaan en dat ging super.
Ik heb 'm hier nu trouwensHij is nog helemaal glijerig en stug enzo
Twijfel een beetje of ik hem eerst zal wassen, maar ik denk dat ik hem morgen sowieso eerst even met Isis ga testen
Ga ik hem ook nog even wassen! Hij is al zacht maar als ie nog zachter kanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:48 schreef owlet het volgende:
Wassen doet echt een hoop voor pfauen weer slik ik voor de zoveelste keer in dit topic het woord "opfluffen" in
![]()
Opfluffen vind ik een term die goed past bij een doek zoals Pfau die na het wassen van glad naar veerkrachtig gaat.quote:
Toen met die paasei-actie heb ik ook geen berichtje gekregen dat ie verzonden was maar hij kwam wel goed aanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:14 schreef texelonia het volgende:
Krijg je eigenlijk nog een e-mail notificatie van Didymos als je doek verstuurd wordt? Neem aan van wel toch?
En hoe lang zou het duren voordat geld van NL naar DL is over gemaakt?
Ik heb ineens mijn twijfels of het allemaal wel goed gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |