Omdat het ook gaat gebeurenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom moest ik daar ook gelijk aan denken?![]()
Leer dat eens afquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
i knowik had gewoon zin om iets te zeggen
Gelijk even op gezet, kan de humor niet altijd waarderen. Maar op zich is het wel leuk ja!quote:
Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Gelijk even op gezet, kan de humor niet altijd waarderen. Maar op zich is het wel leuk ja!
Ik was al naar bedquote:
Haha ik ben benieuwd hoeveel correcties ze heeft. Ik ben er nu ook een essay voor aan het schrijven omdat ik nog iets nodig had voor bij mijn motivatie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed
Ik heb 'm al goedgekeurd
Gisteren naar een vriendin geweest en we vielen in slaap op de bank, ben er dus maar blijven slapenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef Susi het volgende:
Gisteren naar een vriendin geweest en we vielen in slaap op de bank, ben er dus maar blijven slapen![]()
Spannende dag voor jou ook dusquote:Zojuist teruggekomen, ga zo even naar de universiteit om alles af te handelen. En m'n laatste cijfers te bekijken. Ik vrees 't ergste![]()
Waarom eigenlijk via Stockholm? Omdat je daar ook nog even wil kijken, of omdat het makkelijker is?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef Susi het volgende:
Ook net de boot geboekt voor naar Stockholm zondag. 's Ochtends om kwart voor negen weg, ben ik om 7 uur 's avonds in Zweden![]()
Mwa, eigenlijk niet hequote:
Ah mooi, hier ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het voelt hier nog als 's ochtends vroeg, dat scheelt
Ja, maar jij bent net wakkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah mooi, hier ook
Zo, eerst maar eens douchen
Ceesquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent net wakker![]()
Ik kijk nu al uit naar zaterdag, kan ik de hele dag in bed liggen
![]()
Ga ik nog maar even wat doen, anders heb ik vandaag niks gedaan
Mwah, zie nog welquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
CeesMoet je niet lekker naar Schiphol ofzo?
Oja dat is waar, kost fiks wat natuurlijk in het weekendquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, zie nog welKost me sowieso weer 20 euro
En ik kijk nu alleen maar uit naar slapen
Ja, kloptquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja dat is waar, kost fiks wat natuurlijk in het weekend
Dus je bent even thuis koffie wezen drinkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:15 schreef Yesse het volgende:
HALLOOO Net weer hele reis gehad, koffieapparaat was stukkos
Raak dat ding dan 'kwijt' en vraag een weekend aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, kloptZou wat dat betreft nu beter af zijn met weekendkaart, maar ja
Dus zal wel gewoon thuis blijven, ook wel lekker als er niemand thuis is
Ja, maar vanaf september moet ik 'm weer andersom hebben denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Raak dat ding dan 'kwijt' en vraag een weekend aan
En dan raak je hem dus weer kwijtquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf september moet ik 'm weer andersom hebben denk ikAls ik dan geen auto heb
En ach, voor die enkele keer dat ik naar Schiphol of Rotterdam ga
Het was maar een tipquote:
Fraudeurquote:
Wisten ze dan niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Fraudeur![]()
Ik heb m'n collega's pas ook uitgelegd hoe je aan allebei de kaarten kon komenVonden ze heel crimineel van me
Neu, zijn geen studenten hèquote:
Nee ik ben hem bij de reparateur wezen brengenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus je bent even thuis koffie wezen drinken![]()
Oooh op zaterdagwerkquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, zijn geen studenten hèEn ook niet bepaald hoog opgeleid, dus zulke creatieve dingen snappen ze nooit zo
(op zaterdagwerk was dat)
Op stage gelukkig anders
Dat dacht ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik ben hem bij de reparateur wezen brengen
Nee, op stage zouden ze dat sneller doorhebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh op zaterdagwerkIk dacht op je stage
Terechtquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat dacht ikHier komen ze gewoon langs denk ik, is vast een contract voor
Hoefde ik ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TerechtIk zou er niet aan moeten denken zo'n enorm bakbeest te moeten verslepen
Ja precies, de mannen doen het werkquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoefde ik ook nietHier tilde de mannen daar tilden ook mannen
Ik doe het graagquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja precies, de mannen doen het werk
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:23 schreef Etcetera het volgende:
Dit is wel de plek om te kletsen over de NCIS aflevering heIk bedoel, TV SC enzo.
Hij was GEWELDIG en het einde was zwaar intens![]()
Woensdagde finale
Ja, einde van het tv-seizoenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja de season finales komen er weer aan
Wat zijn season finales?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja de season finales komen er weer aan
Jupquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat zijn season finales?Laatste afleveringen voor de zomerstop van series?
Okquote:
Dat hoor je toch wel vaker?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkIk wist niet zelfs daar termen voor bedacht zijn.
Ik kijk geen series...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat hoor je toch wel vaker?
NEXT WEEK THE SEASON FINALE...
en dan gebeurt er eigenlijk nog meer in 1 aflevering dan in alle afleveringen bij elkaar
Ik ben verwend hoor met NCISquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat hoor je toch wel vaker?
NEXT WEEK THE SEASON FINALE...
en dan gebeurt er eigenlijk nog meer in 1 aflevering dan in alle afleveringen bij elkaar
quote:
Als er weer toffe series zijn, kan ik wel eens kijkenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, series zijn overrated
Zeker om 'live' te volgen
Dat dus.quote:
How I met your mother keek je al he?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als er weer toffe series zijn, kan ik wel eens kijkenMits online, want op tv kijken lukt me toch niet.
Dat doe ik ook nooit hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als er weer toffe series zijn, kan ik wel eens kijkenMits online, want op tv kijken lukt me toch niet.
Juh.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
How I met your mother keek je al he?
Ik vind zelf Dollhouse heel tof
Ik dacht dat ze iets op gingen blazenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan gaat de Herschel de lucht in
*Klik*
Dat merken we vanzelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze iets op gingen blazen
Maar tof
Ga dan nog ff doorbeuken en dan wat leuks doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Bah, echt geen zin meerMaar het moet eigenlijk af
Was ik net op tijdquote:
Mja, moet hier sowieso nog 2 uur zitten, dus iets leuks zit er ook niet inquote:Ga dan nog ff doorbeuken en dan wat leuks doen
Machtig mooi hequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ik net op tijdStream werkte hier gewoon, dat is normaal nooit
Mja, kan je niet spelletjes gaan doenquote:[..]
Mja, moet hier sowieso nog 2 uur zitten, dus iets leuks zit er ook niet in
quote:
Nee, mensen kunnen op mn scherm kijken meestalquote:Mja, kan je niet spelletjes gaan doen
En de stream?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, mensen kunnen op mn scherm kijken meestalFok valt dan niet echt op, maar spelletjes wel
Nu al 7000 meter/s, ongeveer 25.000 km/h dusquote:
Das best een beetje heel snelquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu al 7000 meter/s, ongeveer 25.000 km/h dusMach 21
Stockholm-Amsterdam is stukken goedkoper dan Helsinki-Amsterdam, bovendien vlieg je bij Stockholm-Amsterdam vaak ook nog rechtstreeks. Wil je vanaf Finland rechtstreeks naar Nederland, ben je daar zo meer dan 75 euro extra aan kwijt. Bovendien is Stockholm een supertoffe stad, ik mag als afsluiting van het jaar hier van mezelf heel veel kleren kopen, omdat ik zielig benquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk via Stockholm? Omdat je daar ook nog even wil kijken, of omdat het makkelijker is?
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef Susi het volgende:
Stockholm-Amsterdam is stukken goedkoper dan Helsinki-Amsterdam, bovendien vlieg je bij Stockholm-Amsterdam vaak ook nog rechtstreeks. Wil je vanaf Finland rechtstreeks naar Nederland, ben je daar zo meer dan 75 euro extra aan kwijt.
Jij bent helemaal niet zielig, aanstellerquote:Bovendien is Stockholm een supertoffe stad, ik mag als afsluiting van het jaar hier van mezelf heel veel kleren kopen, omdat ik zielig ben(ik wil niet weg hier
)
Het gaat de goede richting op hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet zielig, aansteller
Doe ik het beter zo?![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef Susi het volgende:
Het gaat de goede richting op hoor, het komt helemaal goed
2,5? 2 en een dagquote:Nog maar 2,5 week en dan the Killers.. Daar heb ik ook echt superveel zin in !
Dan wil ik wel meequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
2,5? 2 en een dag
Oh ja, nog eens vragen of vriend wel kanAnders heb ik best een probleem, kan ik niet naar huis na afloop
quote:
I knowquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Juich nou niet te vroeg, waarschijnlijk mag je niet mee
Juust!quote:
Dat moet je nog maar afwachtenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Juust!
Nou, ik ga maar eens boodschappen doen (als ik mn fiets nog kan vinden_)
Ik weet niet eens hoe jullie er uit zienquote:
Ik heb tenminste een fobo met foto'squote:Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef Susi het volgende:
Ik weet niet eens hoe jullie er uit zienIk ben nog herkenbaarder omdat ik in m'n up ga.
Dat denk ik ook nietquote:Maar alle livefilmpjes klinken zo goed van the Killers, dus aan hen zal het iig niet liggen
Maar wel blijven postenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:12 schreef Piles het volgende:
Susi, hou nou eens op met dat editten elke keer![]()
Handig weerquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef Bravebart het volgende:
*zucht* waarom kunnen ze bij de Duwo helemaal niks
Ja, ik word er een beetje moe van onderhandquote:
't Wordt ook steeds ingewikkelder hequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
WeheheheMininova (torrentssite) heeft een nieuw iets, waarbij ze beter controleren op illegale content in de torrents. Dé oplossing van de posters: upload een txt van 60 bytes, met dáárin de link naar de torrent die je wil hebben
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Yesse het volgende:
Het was qua inhoud goed! Al wist ze niet of ik van de derde lezer een voldoende zou krijgen. Toch zou ze er niets aan veranderen. Dus dat is goed nieuws. Nu een beetje vormgeven en wat stijl aanbrengen en dan inleveren! Spannend en toch wel leuk. Ze vond dat ik goed schreef, vooral omdat ik wel dedetailleerd was maar niet te veel verhaal omheen verzon. Jeede metro is wel een beetj vol ..
Mja, logischquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik word er een beetje moe van onderhand
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Yesse het volgende:
Het was qua inhoud goed! Al wist ze niet of ik van de derde lezer een voldoende zou krijgen. Toch zou ze er niets aan veranderen. Dus dat is goed nieuws. Nu een beetje vormgeven en wat stijl aanbrengen en dan inleveren! Spannend en toch wel leuk. Ze vond dat ik goed schreef, vooral omdat ik wel dedetailleerd was maar niet te veel verhaal omheen verzon. Jeede metro is wel een beetj vol ..
Nieuwsgroepen werken nog primaquote:
Ja maar het is gewoon luiheidquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, logischMaar onderschat de administratieve rompslomp bij een bedrijf niet. Af en toe echt
![]()
Gebeurt hier zoooo vaak, en dat is idd zeer vermoeiendquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon luiheidAls die gast nou, toen hij het tegen ons zei, gelijk ook ons dossier had bijgewerkt, was er niks aan de hand geweest
Preciesquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Gebeurt hier zoooo vaak, en dat is idd zeer vermoeiendSommige mensen snappen dat gewoon niet, dat uitspraken en besllissingen ook gevolgen hebben
Mjah, wel een beetje jammerquote:
"The" ook echt hequote:
quote:
nieuwsquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef Piles het volgende:
Thuis
[..]
Hé, ik ben het een keer met je eens
Tof dat Bart ook gaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Nou Susi, ga je toch mij én Bart ontmoeten![]()
Ja, bij gebrek aan beter heb ik hem maar meegevraagdquote:
Het nuttige met het aangename combineren is datquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, bij gebrek aan beter heb ik hem maar meegevraagd
Nee, dat meende ik nietHet was omdat ik dan gelijk een slaapplek heb
Dat was niet het uitgangspunt, hij moet gewoon mee omdat het tof isquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Het nuttige met het aangename combineren is dat
Als we dr kunnen vinden uiteraardquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Nou Susi, ga je toch mij én Bart ontmoeten![]()
Toevallig vinden kunnen we wel uitsluiten ja, zeker als je elkaar niet kentquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als we dr kunnen vinden uiteraardIk stond bij Incubus ook met een vriend van mij in de zaal, maar ik heb hem toch mooi niet gevonden
Truequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Toevallig vinden kunnen we wel uitsluiten ja, zeker als je elkaar niet kent
Je kan het nooit helemaal uitsluitenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Toevallig vinden kunnen we wel uitsluiten ja, zeker als je elkaar niet kent
Ik weet niet eens hoe Susi eruit ziet, en als ik dat wel zou weten zou ik 'r nog niet herkennen. Al stond ze naast mequote:
quote:
kan jij mensen niet herkennen als je hun foto hebt gezienquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe Susi eruit ziet, en als ik dat wel zou weten zou ik 'r nog niet herkennen. Al stond ze naast me
Maar theoretisch kun je het niet uitsluiten nee, wat jij wil
Nee, echt nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan jij mensen niet herkennen als je hun foto hebt gezien
Oh, ik las iets over dat iemand een foto van Susi had gezienquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zei juist dat ik niet weet hoe ze er uit ziet![]()
Selectief lezen heet datquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh, ik las iets over dat iemand een foto van Susi had gezien
deed daar nou iemand van hier aan meequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:05 schreef DaFrenk het volgende:
Foto, Susi? Heb ik iets gemist?![]()
Lost was weerNu helaas tot volgend jaar (!) wachten
![]()
Maar wel enkele keren de aankondiging voor Wipeout S2 gezien.. nog 2 weekjes!
Hoezo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef Susi het volgende:
Ik kom even hier schuilen, ik heb de uitslag afgezet.
Dat.quote:
Tegenvaller danquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat.
René Froger klonk verschrikkelijk, Gordon was geweldig en Jeroen een attribuut. Achtergrondzang was goed, pakken kwamen niet goed uit maar uiteindelijk vond ik het wel het tofste liedje van de avond
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:03 schreef Bravebart het volgende:
Volgend jaar bier en tieten op het podium, dan maken we meer kans dan met een zootje nichten.
Nederland moet gewoon stoppen met hopenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:05 schreef Yesse het volgende:
Waarom sturen we niet een keer een on-saai nummer naar het Eurovisie songfestival? Alle landen hebben ondertussen geleerd hoe je liedjes moet maken voor dit publiek behalve Nederland die aan het saaie Hollandse grut vast blijft hangen
quote:
Jattertquote:
Zondag wordt dat pas bekend gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk het nietMaar hoeveel (weinig
) punten hebben ze nou gekregen
quote:
Wat is dat nou weer voor onzinnigsquote:
Dat is wel zo eerlijk. Kunnen we dan pas klagen dat we eigenlijk 10e waren, maar door de jury er uit zijn geknikkerdquote:
Want dat maakt zoveel verschilquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is wel zo eerlijk. Kunnen we dan pas klagen dat we eigenlijk 10e waren, maar door de jury er uit zijn geknikkerd
Whahaha ja, en dattie dan NOOOIT meer terugkomtquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:16 schreef Yesse het volgende:
I KNOW. Dat jochie met zijn toverballen!!!!
Nee maar serieus, laat hem in het Nederlands zingen, verstaat 95% van de kijkers toch niks van, het klinkt op zich vrolijk als je niet de tekst weet. En het is zo absurd dat het geen verassing is als we niet winnen. Daarnaast heb je uiteraard het "ach-wat-lief-gehalte"quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whahaha ja, en dattie dan NOOOIT meer terugkomt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
zullen we volgend jaar gewoon eens niet gaan
15 ofzo, er is iig een leeftijdsgrens. Een Belgische was 13, volgens mij zorgde dat destijds nog voor ophef. Sandra Kimquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee maar serieus, laat hem in het Nederlands zingen, verstaat 95% van de kijkers toch niks van, het klinkt op zich vrolijk als je niet de tekst weet. En het is zo absurd dat het geen verassing is als we niet winnen. Daarnaast heb je uiteraard het "ach-wat-lief-gehalte"
Of moet je een bepaalde leeftijd zijn om mee te doen?
Dag magquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef Susi het volgende:
[..]
't Gros dat dat zegt kijkt niet eens, dus dat vind ik kul
En dan de AvB remixquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:16 schreef Yesse het volgende:
I KNOW. Dat jochie met zijn toverballen!!!!
Juh, maar daar winnen we geen songfestival meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Leuke rijmelarijquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Het was wel spannend, maar toch ook fijn
Maar zoals bij elke wedstrijd, kan er maar 1 de winnaar zijn
We laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z'n verlies kan, die is maar zielig hoor
Altijd beter dan de toppersquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee maar serieus, laat hem in het Nederlands zingen, verstaat 95% van de kijkers toch niks van, het klinkt op zich vrolijk als je niet de tekst weet. En het is zo absurd dat het geen verassing is als we niet winnen. Daarnaast heb je uiteraard het "ach-wat-lief-gehalte"
Of moet je een bepaalde leeftijd zijn om mee te doen?
of zullen we er gwoon voor zorgen dat niemand meer kijktquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
zullen we volgend jaar gewoon eens niet gaan
Je gaat nu niet zeggen dat je het niet kentquote:
MET ZE ALLLLLLEEEE MET ZE ALLLLLEEEEEquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Je gaat nu niet zeggen dat je het niet kent
Dan ga ik me straks ook al oud voelen
Mogguh trouwens
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:04 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het altijd leuk om naar het songfestival te kijken
Met z'n allen zingen wij Van Harte Gefeliciteerdquote:
Afgang? Ik vond het eigenlijk nog best meevallen. Het is alleen een saai kut nummer.quote:
Het kan mij gelukkig totaal niet boeienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Afgang? Ik vond het eigenlijk nog best meevallen. Het is alleen een saai kut nummer.Maar op zich vind ik niet dat Nederland nu "gefaald" heeft. België.. die heeft wel gefaald.
Ik tel de uren afquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:06 schreef Piles het volgende:
Oh, mensen, wisten jullie het al?Het is bijna weekend
Alleen nog even deze dag doorkomen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeEn 2 collega's hier met me geloof ik
quote:Ghy boos Hollands karonje van een vrouw!!!
Nee, sorryquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:40 schreef Yesse het volgende:
weet iemand een leuker/netter woord/zin voor:
het vinden van klanten
Overal is de mogelijkheid
Wat een nuttige sites bestaan er tegenwoordig tochquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:41 schreef Yesse het volgende:
Dit is trouwens een toffe site:
http://uitgefoeterd.in1woord.nl/
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:40 schreef Yesse het volgende:
weet iemand een leuker/netter woord/zin voor:
het vinden van klanten acquisitie
Overal is de mogelijkheid geen idee
Ik ook niet (oja welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, hoefde niet op de fiets![]()
Mja, das waar. Maar voor mij werd het toch al een grauwe bewolkte dagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet (oja wel) maar ik vind het er gewoon niet leuk uit zien
Monsieur Négatifquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, das waar. Maar voor mij werd het toch al een grauwe bewolkte dag
Ze waren nog niet bekend gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:12 schreef Piles het volgende:
Trouwens Susi, hoe waren de resultaten van je tentamens?Of heb ik die even gemist
Mja pittigquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het doen vandaag, het kan weer
Nog nietquote:
Héquote:
Jij bent gekquote:
Om 8 uur regende hetquote:toen was het hier nog droog
Luxe probleemquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:17 schreef Susi het volgende:
Ik zit hier in de volle zon omdat m'n gordijnen weg zijn![]()
Hoezo, ik heb een vrije dag, dan ga ik er niet vroeg uitquote:
Half 9 is wél vroegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb een vrije dag, dan ga ik er niet vroeg uit
Hier niet
Oh ik vond het wel meevallenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Half 9 is wél vroegToch?
Ik dacht dat het in Zeeland altijd het mooiste weer is, maar dat klopt dus net vandaag
Voor half 9/9 uur is vroeg, voor half 11 is normaal, na half 11 is uitslapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel meevallen
In Zeeland het mooiste weer?Ik denk het niet
En de meeste neerslag?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor half 9/9 uur is vroeg, voor half 11 is normaal, na half 11 is uitslapenOh, en na 12en wordt het een beetje tè
Echt welMeeste zonuren per jaar
Slaapkopquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:25 schreef Etcetera het volgende:
M'n moeder meldde me zonet dat zij er al om half 9 uit was, ik merkte op dat ik nog sliep
Volgens Piles' tijden heb ik heerlijk uitgeslapenquote:
Ik geef je dan ook groot gelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens Piles' tijden heb ik heerlijk uitgeslapen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben het trouwens wel eens met die verdeling![]()
Ik denk niet dat m'n vriend het gaat waarderen als er nog iemand in bed kruipt 's avondsquote:
Merkt-ie niks vanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat m'n vriend het gaat waarderen als er nog iemand in bed kruipt 's avonds
Als ie het wel waardeert klopt er iets nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat m'n vriend het gaat waarderen als er nog iemand in bed kruipt 's avonds
Idd, als het bed maar groot genoeg isquote:
Neenquote:
Behalve als dat met wederzijdse toestemming isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ie het wel waardeert klopt er iets niet
[..]
Ja, en dan wil ik 's nachts lekker tegen 'm aankruipen en dan ligt er iemand anders zekerquote:Idd, als het bed maar groot genoeg is
Ben ik zo erg?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ja, en dan wil ik 's nachts lekker tegen 'm aankruipen en dan ligt er iemand anders zeker![]()
Hoe weet ik dat nouquote:
Was ook niet serieusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat nouIk lig gewoon graag tegen m'n vriendje aan
PI's.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:54 schreef Piles het volgende:
[..]
U bent bekend met het gebruik van PI's?
De teloorgang van de PI.
Ik gebruik ze wel eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:54 schreef Piles het volgende:
[..]
U bent bekend met het gebruik van PI's?
De teloorgang van de PI.
Ach, je hebt iig wat te doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is zo kut, al die websites opzoeken enzo.
Is ze het waard?quote:
Het was ook meer een verkapt retorische vraagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zei ik nou gisteren
En nee, want ze is 52
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef Yesse het volgende:
HOLY FUCKING CRAP. Mijn duurste bikini kostte € 15,-![]()
mijn goedkoopste € 2,50
Verkapt retorisch, gek dat ik dat niet snaptequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Bravebart het volgende:
Het was ook meer een verkapt retorische vraag
Niks mis meequote:
Mja, ik ben in een taalkundig lastige bui vandaagquote:[..]
Verkapt retorisch, gek dat ik dat niet snapte
Dat zeg ik ook nietquote:
quote:Mja, ik ben in een taalkundig lastige bui vandaag
Niet bijnaquote:
Zon!quote:
Alsjeblieft nietquote:
Een dak boven je hoofd wordt niet snel op bezuinigdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:03 schreef Susi het volgende:
De kredietcrisis heeft jullie bedrijf in elk geval overgeslagen.
Ja, voor het weekendquote:Piles, is het vandaag niet je laatste dag ?
Ik wil later een camper en gaan rondtoeren door Scandinavië en Finlandquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsjeblieft nietSleurhutten zijn slecht voor mn rug
Op bikiniaankopen blijkbaar ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Een dak boven je hoofd wordt niet snel op bezuinigd
Oh dan verwisselde ik diequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, voor het weekendVerder niet, tenminste, niet dat ik weet
![]()
Over 2 weken heb ik laatste werkdag op zaterdagwerkDag na The Killers (wat weer bijzonder goed uit komt
)
Ik wil later een vakantiehuisje in Bordeaux.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wil later een camper en gaan rondtoeren door Scandinavië en Finland
Das wel tofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:08 schreef Susi het volgende:
Ik wil later een camper en gaan rondtoeren door Scandinavië en Finland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |