Ik weet niet eens hoe Susi eruit ziet, en als ik dat wel zou weten zou ik 'r nog niet herkennen. Al stond ze naast mequote:
quote:
kan jij mensen niet herkennen als je hun foto hebt gezienquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe Susi eruit ziet, en als ik dat wel zou weten zou ik 'r nog niet herkennen. Al stond ze naast me
Maar theoretisch kun je het niet uitsluiten nee, wat jij wil
Nee, echt nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan jij mensen niet herkennen als je hun foto hebt gezien
Oh, ik las iets over dat iemand een foto van Susi had gezienquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zei juist dat ik niet weet hoe ze er uit ziet![]()
Selectief lezen heet datquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh, ik las iets over dat iemand een foto van Susi had gezien
deed daar nou iemand van hier aan meequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:05 schreef DaFrenk het volgende:
Foto, Susi? Heb ik iets gemist?![]()
Lost was weerNu helaas tot volgend jaar (!) wachten
![]()
Maar wel enkele keren de aankondiging voor Wipeout S2 gezien.. nog 2 weekjes!
Hoezo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef Susi het volgende:
Ik kom even hier schuilen, ik heb de uitslag afgezet.
Dat.quote:
Tegenvaller danquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat.
René Froger klonk verschrikkelijk, Gordon was geweldig en Jeroen een attribuut. Achtergrondzang was goed, pakken kwamen niet goed uit maar uiteindelijk vond ik het wel het tofste liedje van de avond
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:03 schreef Bravebart het volgende:
Volgend jaar bier en tieten op het podium, dan maken we meer kans dan met een zootje nichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |