Omdat het ook gaat gebeurenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom moest ik daar ook gelijk aan denken?![]()
Leer dat eens afquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
i knowik had gewoon zin om iets te zeggen
Gelijk even op gezet, kan de humor niet altijd waarderen. Maar op zich is het wel leuk ja!quote:
Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Gelijk even op gezet, kan de humor niet altijd waarderen. Maar op zich is het wel leuk ja!
Ik was al naar bedquote:
Haha ik ben benieuwd hoeveel correcties ze heeft. Ik ben er nu ook een essay voor aan het schrijven omdat ik nog iets nodig had voor bij mijn motivatie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed
Ik heb 'm al goedgekeurd
Gisteren naar een vriendin geweest en we vielen in slaap op de bank, ben er dus maar blijven slapenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef Susi het volgende:
Gisteren naar een vriendin geweest en we vielen in slaap op de bank, ben er dus maar blijven slapen![]()
Spannende dag voor jou ook dusquote:Zojuist teruggekomen, ga zo even naar de universiteit om alles af te handelen. En m'n laatste cijfers te bekijken. Ik vrees 't ergste![]()
Waarom eigenlijk via Stockholm? Omdat je daar ook nog even wil kijken, of omdat het makkelijker is?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef Susi het volgende:
Ook net de boot geboekt voor naar Stockholm zondag. 's Ochtends om kwart voor negen weg, ben ik om 7 uur 's avonds in Zweden![]()
Mwa, eigenlijk niet hequote:
Ah mooi, hier ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het voelt hier nog als 's ochtends vroeg, dat scheelt
Ja, maar jij bent net wakkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah mooi, hier ook
Zo, eerst maar eens douchen
Ceesquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent net wakker![]()
Ik kijk nu al uit naar zaterdag, kan ik de hele dag in bed liggen
![]()
Ga ik nog maar even wat doen, anders heb ik vandaag niks gedaan
Mwah, zie nog welquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
CeesMoet je niet lekker naar Schiphol ofzo?
Oja dat is waar, kost fiks wat natuurlijk in het weekendquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, zie nog welKost me sowieso weer 20 euro
En ik kijk nu alleen maar uit naar slapen
Ja, kloptquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja dat is waar, kost fiks wat natuurlijk in het weekend
Dus je bent even thuis koffie wezen drinkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:15 schreef Yesse het volgende:
HALLOOO Net weer hele reis gehad, koffieapparaat was stukkos
Raak dat ding dan 'kwijt' en vraag een weekend aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, kloptZou wat dat betreft nu beter af zijn met weekendkaart, maar ja
Dus zal wel gewoon thuis blijven, ook wel lekker als er niemand thuis is
Ja, maar vanaf september moet ik 'm weer andersom hebben denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Raak dat ding dan 'kwijt' en vraag een weekend aan
En dan raak je hem dus weer kwijtquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf september moet ik 'm weer andersom hebben denk ikAls ik dan geen auto heb
En ach, voor die enkele keer dat ik naar Schiphol of Rotterdam ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |