Dan wil ik wel meequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
2,5? 2 en een dag
Oh ja, nog eens vragen of vriend wel kanAnders heb ik best een probleem, kan ik niet naar huis na afloop
quote:
I knowquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Juich nou niet te vroeg, waarschijnlijk mag je niet mee
Juust!quote:
Dat moet je nog maar afwachtenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Juust!
Nou, ik ga maar eens boodschappen doen (als ik mn fiets nog kan vinden_)
Ik weet niet eens hoe jullie er uit zienquote:
Ik heb tenminste een fobo met foto'squote:Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef Susi het volgende:
Ik weet niet eens hoe jullie er uit zienIk ben nog herkenbaarder omdat ik in m'n up ga.
Dat denk ik ook nietquote:Maar alle livefilmpjes klinken zo goed van the Killers, dus aan hen zal het iig niet liggen
Maar wel blijven postenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:12 schreef Piles het volgende:
Susi, hou nou eens op met dat editten elke keer![]()
Handig weerquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef Bravebart het volgende:
*zucht* waarom kunnen ze bij de Duwo helemaal niks
Ja, ik word er een beetje moe van onderhandquote:
't Wordt ook steeds ingewikkelder hequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
WeheheheMininova (torrentssite) heeft een nieuw iets, waarbij ze beter controleren op illegale content in de torrents. Dé oplossing van de posters: upload een txt van 60 bytes, met dáárin de link naar de torrent die je wil hebben
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Yesse het volgende:
Het was qua inhoud goed! Al wist ze niet of ik van de derde lezer een voldoende zou krijgen. Toch zou ze er niets aan veranderen. Dus dat is goed nieuws. Nu een beetje vormgeven en wat stijl aanbrengen en dan inleveren! Spannend en toch wel leuk. Ze vond dat ik goed schreef, vooral omdat ik wel dedetailleerd was maar niet te veel verhaal omheen verzon. Jeede metro is wel een beetj vol ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |