Mja, logischquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik word er een beetje moe van onderhand
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Yesse het volgende:
Het was qua inhoud goed! Al wist ze niet of ik van de derde lezer een voldoende zou krijgen. Toch zou ze er niets aan veranderen. Dus dat is goed nieuws. Nu een beetje vormgeven en wat stijl aanbrengen en dan inleveren! Spannend en toch wel leuk. Ze vond dat ik goed schreef, vooral omdat ik wel dedetailleerd was maar niet te veel verhaal omheen verzon. Jeede metro is wel een beetj vol ..
Nieuwsgroepen werken nog primaquote:
Ja maar het is gewoon luiheidquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, logischMaar onderschat de administratieve rompslomp bij een bedrijf niet. Af en toe echt
![]()
Gebeurt hier zoooo vaak, en dat is idd zeer vermoeiendquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon luiheidAls die gast nou, toen hij het tegen ons zei, gelijk ook ons dossier had bijgewerkt, was er niks aan de hand geweest
Preciesquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Gebeurt hier zoooo vaak, en dat is idd zeer vermoeiendSommige mensen snappen dat gewoon niet, dat uitspraken en besllissingen ook gevolgen hebben
Mjah, wel een beetje jammerquote:
"The" ook echt hequote:
quote:
nieuwsquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef Piles het volgende:
Thuis
[..]
Hé, ik ben het een keer met je eens
Tof dat Bart ook gaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Nou Susi, ga je toch mij én Bart ontmoeten![]()
Ja, bij gebrek aan beter heb ik hem maar meegevraagdquote:
Het nuttige met het aangename combineren is datquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, bij gebrek aan beter heb ik hem maar meegevraagd
Nee, dat meende ik nietHet was omdat ik dan gelijk een slaapplek heb
Dat was niet het uitgangspunt, hij moet gewoon mee omdat het tof isquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Het nuttige met het aangename combineren is dat
Als we dr kunnen vinden uiteraardquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
Nou Susi, ga je toch mij én Bart ontmoeten![]()
Toevallig vinden kunnen we wel uitsluiten ja, zeker als je elkaar niet kentquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als we dr kunnen vinden uiteraardIk stond bij Incubus ook met een vriend van mij in de zaal, maar ik heb hem toch mooi niet gevonden
Truequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Toevallig vinden kunnen we wel uitsluiten ja, zeker als je elkaar niet kent
Je kan het nooit helemaal uitsluitenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Toevallig vinden kunnen we wel uitsluiten ja, zeker als je elkaar niet kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |