Ik zal zo weer even een nieuwe stash brengen voor 'm. Eerst even zelf uitproberen. Fiets ik ook wat sneller.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef riames het volgende:
zou best eens kunnen copy cat OFhij heeft n snuffie nodig ff naar wc kan ie gebruiken
Als ik er naast gezeten had hoefde hij zijn tanden niet meer te laten renoverenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef Micha164 het volgende:
Gelukkig zit ik er niet naast nu dit soort idiote vragen op marielin worden afgevuurd. En er maar op blijven door gaan... Wat een domme actie van Jeroen.
Onze missie, is Jeroen eruit. Of er nu een wildcard komt of niet... 1000 minstemmen veel? Ik vind 5000 min stemmen veel... Ben benieuwd of er een idioot aantal mensen in de plus gaat stemmen...
goeie reclame voor je vriendin ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef Micha164 het volgende:
Gelukkig zit ik er niet naast nu dit soort idiote vragen op marielin worden afgevuurd. En er maar op blijven door gaan... Wat een domme actie van Jeroen.
Onze missie, is Jeroen eruit. Of er nu een wildcard komt of niet... 1000 minstemmen veel? Ik vind 5000 min stemmen veel... Ben benieuwd of er een idioot aantal mensen in de plus gaat stemmen...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef riames het volgende:
zou best eens kunnen copy cat OFhij heeft n snuffie nodig ff naar wc kan ie gebruiken
Nou ja, hij heeft daar zelf voor gekozen. Jammer maar helaas.quote:
Is je Nowlive abonnement verlopen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:17 schreef riames het volgende:
wat n gallieballie die doodskop en die heliumslikker ook wat n gallies zeg
Met jou kan ik tikken Cc.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:16 schreef Copycat het volgende:
Ik zal zo weer even een nieuwe stash brengen voor 'm. Eerst even zelf uitproberen. Fiets ik ook wat sneller.
Copycat
Marielin niet geklaagd? Heb jij wel oren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef riames het volgende:
ik vind marielin n topmeid .ze heeft de rottigste opdrachten gehad en niet geklaagt topmeissie en die didoneus maar klagen over de bruine boontjes wat n kwal zeg
Het valt ook niet mee om daar opgesloten te zitten. Je moet haar niet zo aanvallen hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:17 schreef riames het volgende:
wat n gallieballie die doodskop en die heliumslikker ook wat n gallies zeg
Ik begin eraan te twijfelen.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om daar opgesloten te zitten. Je moet haar niet zo aanvallen hoor.
Dat hoofd heeft ze zelf niet gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Als dit sarcasme is vind ik 'm leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef riames het volgende:
ik vind marielin n topmeid .ze heeft de rottigste opdrachten gehad en niet geklaagt topmeissie en die didoneus maar klagen over de bruine boontjes wat n kwal zeg
ja jeroen zorgt voor herhaling op herhaling op herhaling,ook ik kan zuigen en drammen in een gesprek,maar echt een gesprek kan jeroen echt niet voeren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:19 schreef NrTH het volgende:
En weer is het Jeroen die er voor zorgt dat er iets gebeurd ipv dat gehang
De rest al helemaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:23 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ja jeroen zorgt voor herhaling op herhaling op herhaling,ook ik kan zuigen en drammen in een gesprek,maar echt een gesprek kan jeroen echt niet voeren.
Op der wat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:25 schreef riames het volgende:
toch vind ik marielin n tof wijf ja mag ze ff n dippie hebben heeft peter dat ook niet gehad?de rest hoeft geen dip te hebben zij zitten toch bij de crew boven dus dat btw copy cat jij bent snel op je ... getrapt zeg
jij leest niet alleen tussen de regels door, jij hoort ook woorden tussen de gesproken zinnen doorquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef riames het volgende:
Kut bedoel je? Dat mag hier gewoon getikt worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:25 schreef riames het volgende:
toch vind ik marielin n tof wijf ja mag ze ff n dippie hebben heeft peter dat ook niet gehad?de rest hoeft geen dip te hebben zij zitten toch bij de crew boven dus dat btw copy cat jij bent snel op je ... getrapt zeg
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
er is hier geen moment om voor je mening uit te komen ga lekker door ik heb t hier gehad hou niet van domme mensen de garoetenga wel naar nowlive doei
Toedels.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
er is hier geen moment om voor je mening uit te komen ga lekker door ik heb t hier gehad hou niet van domme mensen de garoetenga wel naar nowlive doei
Doeiquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
Geen groetjes van mij doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
ook de garoetenga (is dat een soaquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
Garoetjes aan Slaaajjjj.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
Dat gaat wel heel ver, meteen iemand de garoetenga wensenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
ook ik heb dat vanaf het begin,jeoren deugd van geen kanten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef bamby het volgende:
Ben geen figuur die steeds veranderd van mening op de personen daar van het eerste begin van de bunker streams ervaarde ik die jeroen als foute gast.Daar na is mijn mening alleen maar toegenomen over hem
Oh ja, doeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
Krijg je daar pukkeltjes van?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef FuTilE het volgende:
Dat gaat wel heel ver, meteen iemand de garoetenga wensen
Jeroen is tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ook ik heb dat vanaf het begin,jeoren deugd van geen kanten.
Hier ook ja..quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Espabilado het volgende:
En m'n stream knalt er voor de 3e keer in 2 dagen uit.
Je bent vermakelijker dan de streams vandaag ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef riames het volgende:
hmmm heeft toch indruk gemaakt ...op je pik en kut getrapt?hahahaha dus toch nog ff gelachen hahahaha
Kut, is het besmettelijk?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef FuTilE het volgende:
Dat gaat wel heel ver, meteen iemand de garoetenga wensen
De eerste symptomen zijn levensechte hallucinaties over drugsgebruik, doodskopjes en de zogeheten gallieballies, gevolgd doro zawre dylsexei en typknakre. Dus psa mara oo!quote:
Kun je de uitgang niet vinden???quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:37 schreef riames het volgende:
nee geen pukkels copy cat maar gedroogde hersenen haha
Een druppelmarteldingapparaat aan het maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:41 schreef Goldlady_27 het volgende:
Wat zijn die 2 nu precies aan t doen? schakel net in
Ik kan wel inpakken. Dag wereld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:39 schreef FuTilE het volgende:
De eerste symptomen zijn levensechte hallucinaties over drugsgebruik, doodskopjes en de zogeheten gallieballies, gevolgd doro zawre dylsexei en typknakre. Dus psa mara oo!
OMG, she's infected us all!
hum 'waterdruppel martel apparaat' aan de praat krijgen of zoietsquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:41 schreef Goldlady_27 het volgende:
Wat zijn die 2 nu precies aan t doen? schakel net in
Misschien als ze er een draadje inproppen en half eruit laten hangen dat het wel gaat druppelenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:42 schreef NrTH het volgende:
[..]
Een druppelmarteldingapparaat aan het maken.
Het is de bedoeling dat Jeroen daarna als proefkonijn er onder gaat zitten en dan waterdruppeltjes op zijn hoofd laat vallenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef Goldlady_27 het volgende:
Aha thanks en dat is
Gelukkig maar, hij heeft z'n punt nu wel hard gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef Flabberguest het volgende:
Danny gaat Jeroen weer naar een acceptabele stand brengen
Ja, hij heeft slechts 824 votes in de plus nodig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef Flabberguest het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef Flabberguest het volgende:
de drill instructor weer naar binnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef bamby het volgende:
Wat ik wel hoop is dat er wat meer gedaan word al is het maar een beetje sporten
Hij gaat er nog uitleg over geven waarom hij dit gedaan heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hij heeft z'n punt nu wel hard gemaakt natuurlijk
Dat mag van mij ook minder ja snap dat het de ontwenning is maar je kan er ook in blijven hangenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:45 schreef blomst het volgende:
Ook sneu voor Eline dat Marielin alleen maar over peuken kan praten.
ja heb ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:50 schreef Flabberguest het volgende:
Iemand een tussenstand van de stemmen?
Ahhh nou mis ik je afscheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
Pfff... Volgens mij zou ik vanaf dag 3 niet eens meer kúnnen praten over peuken en alleen nog maar aan de tafelpoten knagen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:49 schreef moha het volgende:
[..]
ja tot dat ze nicotine tekort heeft, ze kan alleen nog over peuken lullen
Maar ze zit er niet mee hoor, ze maakt zich er niet druk om..quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef Tessio het volgende:
OMG! Ik slinger vandaag voor de derde keer de stream aan en iedere keer hoor ik Marielin weer over peuken klagen.![]()
hahahahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Pfff... Volgens mij zou ik vanaf dag 3 niet eens meer kúnnen praten over peuken en alleen nog maar aan de tafelpoten knagen.
Dit is toch niet normaal? Als dat mijn vent was, dan keerde ik hem binnenstebuitenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef Flabberguest het volgende:
En hun moeders!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:55 schreef BobbyRond het volgende:
Polletje: de garatoenga voor de overlevers?
Dat is echt geld over de balk smijten ja. Maar het is zijn geld, moet ie lekker zelf weten. Maar als het mijn partner was geweest was ik ook boos gewordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal? Als dat mijn vent was, dan keerde ik hem binnenstebuiten
Is de tweede fase denk dat ze nu gewoon te veel aan de ingenomen spullen zitten te denken gewoon op porren door de drillquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
de drill instructor weer naar binnen, maar dan moeten ze wel energie hebben om de oefeningen te doen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:59 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Pas nou toch op met moeder grapjes...
Eline heeft er 3 en Peter geen...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal? Als dat mijn vent was, dan keerde ik hem binnenstebuiten
Jeroen stond op tweede of derde plaats toen Danny hieraan begon, dus is het wel zo fair als Danny hem ook weer op die plek terug zet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef Flabberguest het volgende:
ik weet niet eens wat ze nu aan het doen zijn...vertel vertelquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze zometeen ook nog even proberen te waterboarden voor de fun
Groetjes aan Slyquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
O....en dat is leuk....damnnn die vervelen zichzelf echt de tyfus hequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jeroen krijgt om de 14 seconde een druppel op z'n hoofd
En je hoort vastgebonden te zijn, dat schijnt (bij de mythbusters iigquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef Peter6000 het volgende:
Interessant dit.
Al begrijp ik dat het idee juist is dat de druppel iedere keer op exact dezelfde plek terecht moet komen?
Ditquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat ze nu aan het doen zijn...vertel vertel
Dat is een martelmethode, mits het goed aangepakt wordt, maar toch is het beter dan wat ze vanmiddag deden.. niksquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
O....en dat is leuk....damnnn die vervelen zichzelf echt de tyfus he
Ja, het is een genadeloze sluipmoordenaar, de garoetenga. Eens geconverteerd kan het ook fungeren als computervirus, dat alle bekende informatie over de garoetenga van het internet verwijdert. Beware!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:04 schreef BobbyRond het volgende:
5.
Uw zoekbewerking - garoetenga - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
Wilde u misschien zoeken naar: groeten
Hier heb je natuurlijk ook nog de zekerheid dat je kan stoppen, als het niet meer gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
En je hoort vastgebonden te zijn, dat schijnt (bij de mythbusters iig) nog het ergste te zijn icm die druppel.
Ook iets te lang onder een druppeltje gezeten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, het is een genadeloze sluipmoordenaar, de garoetenga. Eens geconverteerd kan het ook fungeren als computervirus, dat alle bekende informatie over de garoetenga van het internet verwijdert. Beware!
Nee, maar ik denk dat de streams nagenoeg hetzelfde effect hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ook iets te lang onder een druppeltje gezeten?
Sukkel.. suhhhhhhkeltjuh !!!!quote:
De mannen iig wel, Marielin gaat het ook totaal niet tof vinden denk ik..quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:10 schreef BobbyRond het volgende:
Suggestie voor een polletje of een opdracht:
Oija-bord naar binnen... Volgens Vlemmix spoort het daar en Renate en Amber wilden dat niet, maar de rest is er volgens mij wel voor te porren...
ik denk eerder dat het daar totaal niet spoort.....of bedoel je nu spoken....oe spoken...daar moet je nie mee spotten hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:10 schreef BobbyRond het volgende:
Suggestie voor een polletje of een opdracht:
Ouija-bord naar binnen... Volgens Vlemmix spoort het daar en Renate en Amber wilden dat niet, maar de rest is er volgens mij wel voor te porren...
Toch wel weer slim van Jeroen om z'n rust momentje te pakken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:12 schreef tonja het volgende:
Jeroen heeft een manier gevonden om even lekker in te dutten
Wat is dat voor een kneuzenkermis?quote:
Foutjeuhquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het daar totaal niet spoort.....of bedoel je nu spoken....oe spoken...daar moet je nie mee spotten hoor
te grappig dat die nog in de omloop isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |