Ja, hij heeft slechts 824 votes in de plus nodig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef Flabberguest het volgende:
Danny gaat Jeroen weer naar een acceptabele stand brengen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef Flabberguest het volgende:
de drill instructor weer naar binnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef bamby het volgende:
Wat ik wel hoop is dat er wat meer gedaan word al is het maar een beetje sporten
Hij gaat er nog uitleg over geven waarom hij dit gedaan heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hij heeft z'n punt nu wel hard gemaakt natuurlijk
Dat mag van mij ook minder ja snap dat het de ontwenning is maar je kan er ook in blijven hangenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:45 schreef blomst het volgende:
Ook sneu voor Eline dat Marielin alleen maar over peuken kan praten.
ja heb ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:50 schreef Flabberguest het volgende:
Iemand een tussenstand van de stemmen?
Ahhh nou mis ik je afscheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
er is hier geen moment om voor je mening uit te komen ga lekker door ik heb t hier gehad hou niet van domme mensen de garoetenga wel naar nowlive doei
Pfff... Volgens mij zou ik vanaf dag 3 niet eens meer kúnnen praten over peuken en alleen nog maar aan de tafelpoten knagen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:49 schreef moha het volgende:
[..]
ja tot dat ze nicotine tekort heeft, ze kan alleen nog over peuken lullen
Maar ze zit er niet mee hoor, ze maakt zich er niet druk om..quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef Tessio het volgende:
OMG! Ik slinger vandaag voor de derde keer de stream aan en iedere keer hoor ik Marielin weer over peuken klagen.![]()
hahahahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Pfff... Volgens mij zou ik vanaf dag 3 niet eens meer kúnnen praten over peuken en alleen nog maar aan de tafelpoten knagen.
Dit is toch niet normaal? Als dat mijn vent was, dan keerde ik hem binnenstebuitenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef Flabberguest het volgende:
En hun moeders!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:55 schreef BobbyRond het volgende:
Polletje: de garatoenga voor de overlevers?
Dat is echt geld over de balk smijten ja. Maar het is zijn geld, moet ie lekker zelf weten. Maar als het mijn partner was geweest was ik ook boos gewordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal? Als dat mijn vent was, dan keerde ik hem binnenstebuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |