Ja, het is een genadeloze sluipmoordenaar, de garoetenga. Eens geconverteerd kan het ook fungeren als computervirus, dat alle bekende informatie over de garoetenga van het internet verwijdert. Beware!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:04 schreef BobbyRond het volgende:
5.
Uw zoekbewerking - garoetenga - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
Wilde u misschien zoeken naar: groeten
Hier heb je natuurlijk ook nog de zekerheid dat je kan stoppen, als het niet meer gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
En je hoort vastgebonden te zijn, dat schijnt (bij de mythbusters iig) nog het ergste te zijn icm die druppel.
Ook iets te lang onder een druppeltje gezeten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, het is een genadeloze sluipmoordenaar, de garoetenga. Eens geconverteerd kan het ook fungeren als computervirus, dat alle bekende informatie over de garoetenga van het internet verwijdert. Beware!
Nee, maar ik denk dat de streams nagenoeg hetzelfde effect hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ook iets te lang onder een druppeltje gezeten?
Sukkel.. suhhhhhhkeltjuh !!!!quote:
De mannen iig wel, Marielin gaat het ook totaal niet tof vinden denk ik..quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:10 schreef BobbyRond het volgende:
Suggestie voor een polletje of een opdracht:
Oija-bord naar binnen... Volgens Vlemmix spoort het daar en Renate en Amber wilden dat niet, maar de rest is er volgens mij wel voor te porren...
ik denk eerder dat het daar totaal niet spoort.....of bedoel je nu spoken....oe spoken...daar moet je nie mee spotten hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:10 schreef BobbyRond het volgende:
Suggestie voor een polletje of een opdracht:
Ouija-bord naar binnen... Volgens Vlemmix spoort het daar en Renate en Amber wilden dat niet, maar de rest is er volgens mij wel voor te porren...
Toch wel weer slim van Jeroen om z'n rust momentje te pakken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:12 schreef tonja het volgende:
Jeroen heeft een manier gevonden om even lekker in te dutten
Wat is dat voor een kneuzenkermis?quote:
Foutjeuhquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het daar totaal niet spoort.....of bedoel je nu spoken....oe spoken...daar moet je nie mee spotten hoor
te grappig dat die nog in de omloop isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |