Ja, want Van Gaal begon zn carriëre bij AZquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan!![]()
Had jij in eerste instantie dan gedacht dan van Gaal zou komen?
Hmmm.......Nog een goed punt......quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:49 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ja, want Van Gaal begon zn carriëre bij AZ
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:44 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bayern_m_nchen.html
leuk filmpje
Ach, allemaal politiek geneuzel. In de voetballerij moet je niemand op z'n woord vertrouwen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:03 schreef Cavalier1 het volgende:
Scheringa heeft meerdere malen gezegd dat van Gaal zou blijven. Wat vinden de AZ fans daarvan?
Wat een vraagquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:03 schreef Cavalier1 het volgende:
Scheringa heeft meerdere malen gezegd dat van Gaal zou blijven. Wat vinden de AZ fans daarvan?
Ik zou me genaaid voelen. AZ heeft alles te danken aan van Gaal en dan laten ze hem zo makkelijk gaan. Waarschijnlijk ook leegloop van spelers nu. Dus kunnen ze weer bij nul beginnen.quote:
Ik zou me als supporter na een landstitel nooit genaaid voelen, wat er ook gebeurt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:07 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik zou me genaaid voelen. AZ heeft alles te danken aan van Gaal en dan laten ze hem zo makkelijk gaan. Waarschijnlijk ook leegloop van spelers nu. Dus kunnen ze weer bij nul beginnen.
Ach dat is toch gewoon de voetballerij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:07 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik zou me genaaid voelen. AZ heeft alles te danken aan van Gaal en dan laten ze hem zo makkelijk gaan. Waarschijnlijk ook leegloop van spelers nu. Dus kunnen ze weer bij nul beginnen.
Daarbij naar Bayern? Een club die in de Champions League tekort komt en in Duitsland gewoon kampioen moet worden, geen eer te behalen.
Dat was volgens mij een grapjequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:08 schreef fuckbuddy het volgende:
Nieuwe trainer wordt dus wel zo onthuld!
Pffff, probeer jij de boel ff op te naaien..quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:07 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Daarbij naar Bayern? Een club die in de Champions League tekort komt en in Duitsland gewoon kampioen moet worden, geen eer te behalen.
"als je nu op teletekst kijkt"quote:
ik als AZ supporter vertrouw Scheringa voor geen meter meer, de leugenaar!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:03 schreef Cavalier1 het volgende:
kzie niets!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |