Heb ik ook gedaan die cruise, schitterend inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Tijdens de Nijlcruise (een langgekoesterde wens om Egypte te zien) stond ik op een avond in Aswan in mijn eentje op het zonnedek te genieten. Boven mij zag ik het sterrenbeeld Orion, tegenover mij in de heuvels brandden de lichtjes van de tombes van de edelen en als ik opzij keek, zag ik de lichtjes van het moderne Aswan: de eeuwige, de oude en de moderne Egyptenaren in een blik, een moment gevangen. Heerlijk gevoel!
Toffe fotoquote:
Ja!!! Ik had dat ook een keer met iemand! Fantastisch!quote:[b]
Vorig jaar, tijdens de "sterrenregen" ik iedere nacht zo'n 10 vallende sterren zag in de donkere, stille nacht.
Het moment dat ik mijn diploma in mijn handen kreeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
-Het moment dat ik de jongen tegenkwam waar ik mijn langste relatie mee heb gehad. Hij keek mij aan en ik hem en het was alsof de hele wereld om ons heen verdween.
Ik werd er helemaal stil van en voelde me zo kleinquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:27 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ja!!! Ik had dat ook een keer met iemand! Fantastisch!
Welke? Welke? Welke?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:02 schreef CasB het volgende:
Afgelopen weekend: Opgetreden (als invaldrummer) bij 1 van m'n favoriete bands.
lol, exact hetzelfde gedaan op die boottocht naquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:17 schreef dreamzk het volgende:
-de momenten als ik met mijn ex in bed lag, en niks zeiden alleen elkaar aankijken. klinkt cliche, maar waren momentjes van perfecte gelukheid, of die keer dat ze compleet onverwachts een foto van ons had verstopt in mijn kast![]()
-met een helikopter de grand canyon afdalen, lekker zonnetje op mij en de blik van mn pa toen hij een duikvlucht de canyon in maakte, onbetaalbaar. daarna met een bootje die rivier afvaren, ontzettend mooie momenten (ook al was het 8uur s'ochtends)
-het moment dat mijn klasdocent me belde dat ik mijn eindexamen had gehaald, en de dag daarna je naam horen omgeroepen worden voor je diploma, iedereen klappen
Verder zijn er nog vele anderen, maar daar kom ik ven niet op
lol, ik heb zoiets ook een keer mee gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:55 schreef Syheriat het volgende:
Het moment ´n paar uur geleden waarop m´n ex vertelde dat ze niet zwanger is.
ja, da's ook altijd een intens momentquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ontstellend nodig moeten poepen maar weten dat je nog behoorlijk moet doorlopen als je de wc nog wil halen, maar dat dan dus nog wel ternauwernood voor elkaar krijgen.
Die verlossing vervolgens.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, da's ook altijd een intens moment
dit is tegelijk een prachtig stukje maar ook zo verdrietig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
Vijf jaar geleden ging mijn vriend korte tijd naar Canada voor zijn studie. Op oudjaarsdag zou hij naar huis gaan, naar Parijs. Hij had wat problemen met zijn hart en pacemaker gehad en wilde dat even onderzocht hebben. We zouden elkaar een paar weken later weer zien.
Ik was gaan winkelen met mijn zoon toen ik een sms'je kreeg, waar ik was want ik was niet thuis. Ik sleurde mijn zoon mee naar de auto, reed door rood, veel te hard, bijna in de sloot ook nog, naar huis. Daar zat hij op zijn koffer op me te wachten. Naast hem wakker worden was zo geweldig, die nieuwjaarsdag was een van de beste dagen uit mijn leven.
Exact 4 jaar later overleed hij, op nieuwjaarsdag.
Dank jequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
dit is tegelijk een prachtig stukje maar ook zo verdrietig.
zou een script voor een mooie film zijn
misschien moet je het eens doen een boek schrijven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dank jeIk heb sinds zijn overlijden blogs geschreven (ook over onze tijd samen, ik was bang dat ik dingen zou vergeten ofzo
), al heb ik maar enkele op hyves gezet of door mensen laten lezen. Zij zeiden dat ik een boek moest schrijven.. Oud en nieuw heb ik samen met zijn broer en een paar vrienden bij z'n graf doorgebracht, dat was erg bijzonder. Moeilijk ook, de hele wereld vierde feest terwijl wij hem exact een jaar kwijt waren
omdat je slechte momenten moet mee maken om de goede te kunnen waarderen op hun waardequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:16 schreef honda1990 het volgende:
Waarom is het leven niet gewoon een aaneenschakeling van al die mooie momenten bij elkaar
Dat is idd ook wel zo ja, het is een cliché, maar op den duur komen de mooie momenten toch wel weerquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
omdat je slechte momenten moet mee maken om de goede te kunnen waarderen op hun waarde![]()
althans dat hoop ik maar.
de vraag is, althans die ik me altijd stel: "was dit het hoogtepunt?"
beste voorbeeld is liefde....was zij/hij de ware
Je moet het geluk soms opzoeken om de verdrietige momenten niet te veel macht te geven over je leven!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat is idd ook wel zo ja, het is een cliché, maar op den duur komen de mooie momenten toch wel weer
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:14 schreef CoolGuy het volgende:
's Nachts wakker worden met mijn (toen nog toekomstige) vriendin in mijn armen, die lag te slapen, de eerste nacht dat ik daar sliep![]()
Zulk commentaar is precies de reden waarom ik relatief terughoudend ben wat betreft mijn levenservaringen. Want persoonlijk vind ik dat de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:52 schreef hverburg84 het volgende:
maar misschien moet je juist nare dingen mee maken om de mooie dingen in het leven te leren waarderen![]()
Ik snap dat je dat schrijft.Je hebt geen behoefte aan zulke onzinnige mededelingen. Het maakt jouw verdriet niet minder. Maar uiteindelijk word je wel een "completer" mens door de dingen die je meemaakt. En daar horen helaas dit soort dingen bij, hoe zeer ze ook doen. Je wilt deze dingen niet meemaken, maar helaas maken sommige mensen dit teveel mee op te jonge leeftijd; het kleurt wel je beeld van de wereld en maakt je een volwassener mens. Niet dat je daarom vraagt, maar je moet leven met de dingen die je krijgt, helaas......quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zulk commentaar is precies de reden waarom ik relatief terughoudend ben wat betreft mijn levenservaringen. Want persoonlijk vind ik dat de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.![]()
- Mijn broertjes, als ik alleen maar al bij ze benquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen aparte geluksmomenten die je nooit zal vergeten. Misschien in de liefde, misschien anderzijds. Welke zijn de jouwe?
eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik nu er ook niet zo in geloof.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zulk commentaar is precies de reden waarom ik relatief terughoudend ben wat betreft mijn levenservaringen. Want persoonlijk vind ik dat de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |