abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69044146
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef bendk het volgende:
Eens een onderzoek gelezen, slagingskans voor een relatie is 3% !
Heb je daar misschien een bron voor? Lijkt me wel interessant om eens te lezen
  vrijdag 15 mei 2009 @ 07:52:59 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_69044603
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik op een blue-monday een account heb geopend op relatieplanet (en betaald) en ik ben er welgeteld 1x geweest. Misschien is dat ook het gros van de mensen, er wel een profiel hebben, maar nooit komen en dus ook niet reageren op berichten. Geen idee hoe lang zoiets blijft staan en als dat dan jaren is dan kom je ook steeds dezelfde mensen tegen idd.
Over het algemeen worden die profielen wel gesorteerd op laatste maal inloggen dus dat krijg je alleen als je heel diep gaat graven denk ik.
pi_69045145
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 05:15 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Heb je daar misschien een bron voor? Lijkt me wel interessant om eens te lezen
Nee helaas niet meer, google anders even.
Overigens -volgens een nl vriendin van me- zitten er veel getrouwde mannen op die sites, die graag even een maitresse willen scoren.
Ook oplichters die geld ruiken bij de dames...
nothing will change without a rebel
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:15:46 #54
240240 Howl
Find me in the future
pi_69045782
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik op een blue-monday een account heb geopend op relatieplanet (en betaald) en ik ben er welgeteld 1x geweest. Misschien is dat ook het gros van de mensen, er wel een profiel hebben, maar nooit komen en dus ook niet reageren op berichten. Geen idee hoe lang zoiets blijft staan en als dat dan jaren is dan kom je ook steeds dezelfde mensen tegen idd.
Volgens mij moet je echt iets doen om je account te verwijderen. Maar als je dat niet doet, dan wordt je platgespamd met mails.En de datingsites zijn vooral vleesmarkten. Als je als man er heel goed uitziet en een goed verhaal hebt, dan zul je wel leuke dates krijgen. Is dat niet zo, vergeet het dan maar.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:32:29 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69052340
Ik heb eerder de indruk dat die vrouwen die op datingsites telkens maar terug blijven komen gewoon te veeleisend zijn en daarom zo lang blijven staan. Ze denken allemaal wel eventjes een droomvent te scoren die gespierd, slank en gebruind is, intelligent is, welbespraakt, een goede baan heeft en die ze iedere maand 1 of 2x mee neemt op 'spontane ' weekendjes naar Barcelona, Rome of Parijs.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69053637
Degene die op die sites blijven, zijn de kneusjes idd..

de rest heeft binnen paar weken wel iemand gevonden..

Ik ken enkele stellen die elkaar online gevonden hebben en al enkele jaren bij elkaar zijn. Dus zo'n fail is het nu ook niet altijd
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_69054253
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:16 schreef Houdnini het volgende:

Ik zat er al op te wachten tot iemand met zo'n opmerking zou komen
Je had je antwoord al klaar?
quote:
Nu mag je me nog een keer beoordelen: Lig ik uit de markt? Projecteer ik mijn tekortkomingen op anderen? Ben ik autist? Ben ik een botte lul? Is mijn lijstje met eisen onrealistisch?

Vertel het me maar
Nee, je probeert je teveel te verantwoorden en trekt je teveel aan wat anderen van je vinden en juist dat, mijn beste, wordt weerspiegeld in je OP door anderen ook zo enorm te bekritiseren.
pi_69063820
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef heksehiel het volgende:
Je had je antwoord al klaar?
Nope, ik had tijd over
quote:
Nee, je probeert je teveel te verantwoorden en trekt je teveel aan wat anderen van je vinden en juist dat, mijn beste, wordt weerspiegeld in je OP door anderen ook zo enorm te bekritiseren.
Wel een beetje voorspelbare reactie hoor

Je zegt dat ik anderen bekritiseer door wat zij van mij zouden vinden. Daar ging het dus niet om. Het ging er bv. om dat die mensen hun eigen negatieve karaktereigenschappen op mij projecteren en mij hiermee aanzetten om net zo te worden. Vertel me leugens en ik lieg net zo hard terug. Behandel mij als een klootzak en ik behandel jou als een goedkope slet. En daar trek ik mezelf inderdaad bijzonder veel van aan, want dat zijn eigenschappen die ik tot op zekere hoogte niet al te extreem bij mezelf wil terugzien.

Nu heb je dat met normale contacten ook wel (er is niet voor niets een speciaal gezegde voor: "waar je mee omgaat.."), maar in mijn ogen zijn de mensen op datingsites gewoon een stuk erger. Ik heb dan ook vaak moeten aanhoren dat ze borderline zouden hebben, ADD/ADHD, krasten, op andere manieren onstabiel waren, exen die mevrouw "zomaar" buiten de deur hadden gezet, enzovoorts. Op een moment begon ik ze maar te turven, met verassende resultaten.

Maar die kattendame blijft nog wel een van de prachtigste voorbeelden: ik vind dieren leuk, maar overval mij met je liefde voor dieren tussen je beddengoed, en mijn interesse in jou daalt tot onder het dieptepunt (kwestie van goede hygiene). Ook dat heeft niets te maken met wat zo'n persoon van mij vindt.

Dat ik me teveel probeer te verantwoorden, daar heb je zeker een heel dik punt mee. Ik zal het mee naar achteren nemen
pi_69075792
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:14 schreef Houdnini het volgende:

Wel een beetje voorspelbare reactie hoor

Je zegt dat ik anderen bekritiseer door wat zij van mij zouden vinden. Daar ging het dus niet om. Het ging er bv. om dat die mensen hun eigen negatieve karaktereigenschappen op mij projecteren en mij hiermee aanzetten om net zo te worden. Vertel me leugens en ik lieg net zo hard terug. Behandel mij als een klootzak en ik behandel jou als een goedkope slet. En daar trek ik mezelf inderdaad bijzonder veel van aan, want dat zijn eigenschappen die ik tot op zekere hoogte niet al te extreem bij mezelf wil terugzien.

Nu heb je dat met normale contacten ook wel (er is niet voor niets een speciaal gezegde voor: "waar je mee omgaat.."), maar in mijn ogen zijn de mensen op datingsites gewoon een stuk erger. Ik heb dan ook vaak moeten aanhoren dat ze borderline zouden hebben, ADD/ADHD, krasten, op andere manieren onstabiel waren, exen die mevrouw "zomaar" buiten de deur hadden gezet, enzovoorts. Op een moment begon ik ze maar te turven, met verassende resultaten.

Maar die kattendame blijft nog wel een van de prachtigste voorbeelden: ik vind dieren leuk, maar overval mij met je liefde voor dieren tussen je beddengoed, en mijn interesse in jou daalt tot onder het dieptepunt (kwestie van goede hygiene). Ook dat heeft niets te maken met wat zo'n persoon van mij vindt.

Dat ik me teveel probeer te verantwoorden, daar heb je zeker een heel dik punt mee. Ik zal het mee naar achteren nemen
Misschien is RP wel een doorsnede van de maatschappij. Tegenwoordig is het hip om labeltjes te plakken maar iedereen heeft wel trekken van bepaalde stoornissen. Wat is nog normaal? Logisch dat er juist mensen met borderline trekjes op datingsites zitten, zij hebben immers de aandacht nodig. Een introvert huismusje durft zich niet zo bloot te geven. Zo kun je de mannen bijv. ook labelen aan anti-socialen, narcisten, autisten, neuroten, en ga zo maar door. Het zijn, denk ik, sowieso de extraverte persoonlijkheden die zich aanbieden en melden op een datingsite. Iedereen heeft er immers toch een geweldig sociaal leven, goede baan en is niet op zoek naar een relatie, maar... zou het wel leuk vinden als er heel toevallig iemand op zijn/haar pad komt. Neem het niet al te serieus joh. Het is gewoon 'ook' een manier om mensen te leren kennen. En ik geloof dat het aanbod in de kroeg ook anders is dan dan op een werkvakantie met een christelijke insteek, een sportclub of mensen die je op je werk tegenkomt. Ik zie het niet meer als logisch dat bepaalde middelen om mensen te leren kennen, bepaalde mensen aantrekt.
pi_69079469
Toen ik nog in nl woonde gebruikte ik eea als een marktsysteem. Ik wilde niet langer een vriendin hebben dan 3 maanden.
Dat ging prima....
pi_69122338
Hoe meer mensen lid worden van RP hoe meer het natuurlijk een afspiegeling wordt van de maatschappij.
  zondag 17 mei 2009 @ 17:10:33 #62
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_69122412
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:14 schreef Houdnini het volgende:
.
Ik heb dan ook vaak moeten aanhoren dat ze borderline zouden hebben, ADD/ADHD, krasten, op andere manieren onstabiel waren, exen die mevrouw "zomaar" buiten de deur hadden gezet, enzovoorts. Op een moment begon ik ze maar te turven, met verassende resultaten.

Dat je dat ook vertelt op een date! Begin je je sollicitatiegesprek ook zo? Echt, sommige mensen.
pi_69127045
Ik ben er achtergekomen dat er een 26jr vrouw rondloopt op relatieplanet die nog maagd is en bepaald niet lelijk, die hele site boeide me eigenlijk geen reet maar omdat ik dit weet zoek ik de hele tijd de uitdaging op haar te versieren, maar het rotte is ze zegt nooit wat terug tegen niemand niet. Hoe versier je volwassen maagden, bij mannen is het niet moeilijk, maar bij vrouwen? Pffff
UITGESCHREVEN
pi_69127160
Waarom

zou

je

in

godsnaam

vermelden

dat

je

maagd

bent

....

Ik denk: Russische datingscam
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_69127379
Nee, ze gaf een keertje een bijnaam van haarzelf, toen ik een kort gesprek met haar had en ik kon dat niet vinden ik tikte dat in op google en kwam uit bij patientenplein waarin ze onder dezelfde naam vertelde dat ze nog nooit met een man gevreeen had, haar echte naam stond er nog bij ook.
UITGESCHREVEN
  zondag 17 mei 2009 @ 19:46:33 #66
210501 right_turn
It's my turn
pi_69127577
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 17-05-2009 19:47:40 (nee) ]
Acht Cola, Acht Bier!
pi_69127621
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 17-05-2009 19:48:19 (nee) ]
UITGESCHREVEN
pi_69127681
Dat gaan we dus hier niet doen. Gewoon ontopic.
pi_69128355
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:08 schreef Arvid het volgende:
Hoe meer mensen lid worden van RP hoe meer het natuurlijk een afspiegeling wordt van de maatschappij.
Als ze allemaal actief zouden zijn wel ja
pi_69128377
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Misschien is RP wel een doorsnede van de maatschappij. Tegenwoordig is het hip om labeltjes te plakken maar iedereen heeft wel trekken van bepaalde stoornissen. Wat is nog normaal? Logisch dat er juist mensen met borderline trekjes op datingsites zitten, zij hebben immers de aandacht nodig. Een introvert huismusje durft zich niet zo bloot te geven. Zo kun je de mannen bijv. ook labelen aan anti-socialen, narcisten, autisten, neuroten, en ga zo maar door. Het zijn, denk ik, sowieso de extraverte persoonlijkheden die zich aanbieden en melden op een datingsite. Iedereen heeft er immers toch een geweldig sociaal leven, goede baan en is niet op zoek naar een relatie, maar... zou het wel leuk vinden als er heel toevallig iemand op zijn/haar pad komt. Neem het niet al te serieus joh. Het is gewoon 'ook' een manier om mensen te leren kennen. En ik geloof dat het aanbod in de kroeg ook anders is dan dan op een werkvakantie met een christelijke insteek, een sportclub of mensen die je op je werk tegenkomt. Ik zie het niet meer als logisch dat bepaalde middelen om mensen te leren kennen, bepaalde mensen aantrekt.
Ik neem de dingen op internet ook niet al te serieus hoor. Serieus begint pas buiten internet, niet erop

Maar geef je me nu (met een mooie omweg) niet toch een beetje gelijk?
pi_69128416
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:10 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Dat je dat ook vertelt op een date! Begin je je sollicitatiegesprek ook zo? Echt, sommige mensen.
Erger, het wordt al verteld in de dagen of weken voor de date

Ik heb eens een hele nacht (de eerste keer met die persoon op msn) met iemand zitten praten over haar verleden met verkrachters, problemen met exen, hoe ze opgegroeid was, ouders die zijn weggelopen van huis, enzovoorts.

Dat is eigenlijk echt veel te zware gespreksstof voor iemand die je nog moet leren kennen.

Op zich levert het je wel pluspunten op als je jezelf durft op te stellen als praatpaal ipv die andere paal, maar een doorverwijzing naar een psycholoog is imho een betere optie voor iedereen. Dit zijn geen mensen die op zoek zouden moeten zijn naar zoiets als een relatie.

Volgens mij is dat trouwens ook wel onderdeel van het probleem: je moet eerst met iemand praten om haar over te halen met je te daten, en je moet interessant genoeg over zien te komen, maar zodra dat uit de hand loopt is er eigenlijk geen date meer mogelijk omdat je het overal al over hebt gehad. Vooral dat over dingen uit het verleden is helemaal geen stof om het over te hebben als je pas net bent begonnen met het leren kennen van elkaar.

Maar goed, dit is internet, en zoals je hier op het forum ook ziet zeggen mensen veel sneller bepaalde dingen die ze in een cafe niet meteen zouden vertellen.
pi_69128678
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:34 schreef picardmike het volgende:
Ik ben er achtergekomen dat er een 26jr vrouw rondloopt op relatieplanet die nog maagd is en bepaald niet lelijk, die hele site boeide me eigenlijk geen reet maar omdat ik dit weet zoek ik de hele tijd de uitdaging op haar te versieren, maar het rotte is ze zegt nooit wat terug tegen niemand niet. Hoe versier je volwassen maagden, bij mannen is het niet moeilijk, maar bij vrouwen? Pffff
Op zoek naar de perfecte partner om haar te ontmaagden misschien? Of gelovig?

In dat geval zou ik haar mooi laten zitten, die krijgt er vanzelf spijt van als ze tegen de 30 of 40 eindelijk eens wordt wakkergeswaffeld
pi_69129018
quote:
Op zoek naar de perfecte partner om haar te ontmaagden misschien? Of gelovig?

In dat geval zou ik haar mooi laten zitten, die krijgt er vanzelf spijt van als ze tegen de 30 of 40 eindelijk eens wordt wakkergeswaffeld

Ik wist niet eens dat ze bestonden, bij mannen wel maar bij vrouwen? En er dan nog redelijk uitzien, het bestaat dus
UITGESCHREVEN
pi_69129516
Oh ze bestaan zeer zeker (redelijk tot erg goed uitziend ook), dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen

Maar het is ERG veel werk om er meer van te maken! Ik bedoel, je moet haar zien te overtuigen van iets dat alle andere kerels die je voorgingen niet lukte (!). Het is mogelijk maar ik kan het je niet aanraden als het je alleen om een paar keer seks te doen is.

Kan je beter buiten internet om iemand zoeken, ben je minder tijd kwijt
pi_69130839
Ik heb het haar verteld van die link die op internet staat hoe zal ze reageren denk je?
UITGESCHREVEN
pi_69131057
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef Disorder het volgende:
"Prettig gestoord" = Borderline/manisch depressief/vul maar in..
True
pi_69131177
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:07 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Als ze allemaal actief zouden zijn wel ja
Ja maar het ledenaantal groeit wel.
pi_69134127
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:15 schreef Arvid het volgende:

[..]

Ja maar het ledenaantal groeit wel.
Tuurlijk, maar als de helft daarvan jarenlang zijn of haar profiel laat wegrotten dan zegt dat ook niet veel, dat bedoelde ik

* Houdnini heeft 'm nu maar eens echt gedelete, doe er toch niets mee

[ Bericht 8% gewijzigd door Houdnini op 18-05-2009 13:27:30 ]
pi_69134293
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef picardmike het volgende:
Ik heb het haar verteld van die link die op internet staat hoe zal ze reageren denk je?
Als je dat serieus hebt gedaan dan heb je zojuist al je kansen verspeeld om met haar kat te komen spelen...

Maar hou ons op de hoogte hier, ben wel benieuwd of ze nog positief gaat reageren
pi_69136024
Als ik dit zo lees zijn mannen die datingsites het afvoerputje van datend Nederland vinden ook niet zo fris.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_69136326
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Als ik dit zo lees zijn mannen die datingsites het afvoerputje van datend Nederland vinden ook niet zo fris.
Ik help hem toch niet met z'n zaakjes?

Ik was alleen maar benieuwd hoe ze zou reageren, kom op.. Je komt over als een vette stalker als je eerst gaat lopen Googelen
pi_69136378
Ik vind hem dan ook een vette stalker en zou hem zeker niet adviseren om een waarschijnlijk integere jonge vrouw eventjes 'lekker te kunnen pakken' omdat ze er waarschijnlijk bewust voor heeft gekozen maagd te blijven.
pi_69137011
Ik heb zomaar het vermoeden dat een redelijk knappe en integere jonge vrouw, die daardoor iedere week de mannen van zich af moet slaan, daar wel mee om weet te gaan. Ik zie het meer als een wijze les voor de heer picardmike

Nouja, speeluurtje is voorbij, geen leedvermaak meer te zien hier..
pi_69141167
Op datingsites bevinden zich een hoop mensen die met zichzelf in de knoop zitten. Sommigen daarvan hebben serieuze psychische stoornissen, andere zitten gewoon slecht in hun vel. Daarentegen zijn er ook wel mensen op datingsites die gewoon fijn in hun vel zitten en waar niets mis mee is. Die zijn echter of lelijk of al door 1000 mannen voor je aangesproken.
Verbaal terrorist
pi_69147469
Ik heb me ook een paar dagen geleden aangemeld, naar aanleiding van dit topic. Wel alles ff -eerlijk- ingevuld. Inclusief een kort tekstje maar zonder foto...Mijn meelbox was ontploft toen ik terugkwam....14 berichten in een paar uur!!!! Maar volgens mij zijn dat een soort van standaard dingen. Maar zelfs iemand van 34! omg ik ben 22! Die man is vast niet voor niets alleen?

Maar ik denk wel dat je RP kan vergelijken met een doorsnee kroeg. Daar wordt ik net zo hard lastiggevallen door oude mannen. of mannen met kindjes. Het gaat vooral om hoe je je gedraagt, je houding en je looks. (ik vind mijzelf niet extreem knap of lelijk maar ik heb wel een figuur waar elke man die geen homo is voor valt. en in denk zelfs dat de verhouding aan reacties wel overeenkomt met RP)

Misschien moet ik me btw ook maar weer afmelden...al die arme mannen die tevergeefs berichten sturen...

O en houdini...wil je een punt maken over datingssites of wil je t liever gewoon over jezelf hebben?
Karma will get back @ you
pi_69148138
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik heb me ook een paar dagen geleden aangemeld, naar aanleiding van dit topic. Wel alles ff -eerlijk- ingevuld. Inclusief een kort tekstje maar zonder foto...Mijn meelbox was ontploft toen ik terugkwam....14 berichten in een paar uur!!!! Maar volgens mij zijn dat een soort van standaard dingen. Maar zelfs iemand van 34! omg ik ben 22! Die man is vast niet voor niets alleen?

Maar ik denk wel dat je RP kan vergelijken met een doorsnee kroeg. Daar wordt ik net zo hard lastiggevallen door oude mannen. of mannen met kindjes. Het gaat vooral om hoe je je gedraagt, je houding en je looks. (ik vind mijzelf niet extreem knap of lelijk maar ik heb wel een figuur waar elke man die geen homo is voor valt. en in denk zelfs dat de verhouding aan reacties wel overeenkomt met RP)

Misschien moet ik me btw ook maar weer afmelden...al die arme mannen die tevergeefs berichten sturen...

O en houdini...wil je een punt maken over datingssites of wil je t liever gewoon over jezelf hebben?
Ik heb mij gisteren aangemeld op RL naar aanleiding van dit topic.

Mijn oproep:

Welkom.
quote:
Op verschillende fora en dergelijke worden datingsites (voornamelijk RP) afgezeken vanwege de kansloze leden. Ik ben benieuwd hoe kansloos de mannen op deze contactsite zijn.

Intellectuele mannen zijn altijd interessant.
En inderdaad , kansloze mannen die je interesseberichtjes (standaard\ sturen. Ik heb voor de grap wel gekeken naar de mannen die zogenaamd met mij matchen. Er zitten wel een aantal aantrekkelijke hoogopgeleide (met normale oproep) mannen bij. Grappig, maar RL is idd voornamelijk geschikt om sexdates te hebben, denk ik.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:18:12 #87
85962 ioko
I Appear Missing
pi_69148608
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:37 schreef Houdnini het volgende:
Oh ze bestaan zeer zeker (redelijk tot erg goed uitziend ook), dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen

Maar het is ERG veel werk om er meer van te maken! Ik bedoel, je moet haar zien te overtuigen van iets dat alle andere kerels die je voorgingen niet lukte (!). Het is mogelijk maar ik kan het je niet aanraden als het je alleen om een paar keer seks te doen is.

Want vrouwen in de kroeg hebben geen 'bagage', en worden niet per avond 5 keer aangesproken door oninteressante mannen?

Je hoeft helemaal niemand te overtuigen: als je dat gevoel hebt, zou ik er meteen mee ophouden.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_69150659
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef ioko het volgende:
Je hoeft helemaal niemand te overtuigen: als je dat gevoel hebt, zou ik er meteen mee ophouden.
Juist, dat was ook wat er stond:
quote:
De rest was bedoeld om die jongen te ontmoedigen zoiets te proberen.
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef mysterieblonde het volgende:
Dat eerste natuurlijk

De rest is offtopic, hier gaat het verder:
Ik, het topic over mijzelf *O*
  maandag 18 mei 2009 @ 14:47:40 #89
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_69151640
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:08 schreef Houdnini het volgende:
Ik heb eens een hele nacht (de eerste keer met die persoon op msn) met iemand zitten praten over haar verleden met verkrachters, problemen met exen, hoe ze opgegroeid was, ouders die zijn weggelopen van huis, enzovoorts.
Wegwezen , en snel!

(op de telefoon) .. krr krr ik ga nu door een tunnel krr krr ik val weg sorry!

(Op Internet) Sorry ik moet nu offline! We mogen maar een uurtje per dag internetten hier op de TBS kliniek!

(IRL) Oh wacht ik moet weg! Mijn 2 zwaar Islamitische broers komen zo terug van freefight les en als die me met een onbekende zien..
  maandag 18 mei 2009 @ 16:16:16 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69154539
mmm...
quote:
Ik moet alleen serieuze relatie
Voor meer informatie schrijf de letters.
Ik vind het eerlijk.
Ennu?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69155465
@Rubber_johnny: helemaal mee eens

@Maanvis: *proest* Is het een rus met babbelvis?
pi_69159076
Lezen die mannen op relatieplanet wel je oproep? Voornamelijk MBO'ers (niets tegen MBO'ers ofzo) die reageren op mijn oproep.

Damn, zelfs op FOK! kun je veel betere dates regelen.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:14:50 #93
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_69169082
quote:
pi_69169533
quote:
Ik ben er achtergekomen dat er een 26jr vrouw rondloopt op relatieplanet die nog maagd is en bepaald niet lelijk, die hele site boeide me eigenlijk geen reet maar omdat ik dit weet zoek ik de hele tijd de uitdaging op haar te versieren, Hoe versier je volwassen maagden, bij mannen is het niet moeilijk, maar bij vrouwen? Pffff
maar het rotte is ze zegt nooit wat terug tegen niemand niet.

Je antwoord zit al in deze opmerking en dus haar strategie
pi_69178246
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:33 schreef Registratiedienst het volgende:
Lezen die mannen op relatieplanet wel je oproep? Voornamelijk MBO'ers (niets tegen MBO'ers ofzo) die reageren op mijn oproep.

Damn, zelfs op FOK! kun je veel betere dates regelen.
Je kunt overdrijven.
Verbaal terrorist
pi_69178352
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 08:44 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Je kunt overdrijven.
Nou, ik heb vroeger wel eens met twee gasten gedate. Genoeg interessante figuren hier.
pi_69179249
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 08:48 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Nou, ik heb vroeger wel eens met twee gasten gedate. Genoeg interessante figuren hier.
Dat zegt wel wat over je denk ik.

Het is waarschijnlijker dat B iets over A zegt dan andersom.
Verbaal terrorist
pi_69179268
Het zegt alleen maar dat Registratiedienst een heel normaal mens is, dat zegt het, meer niet.
pi_69179731
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:26 schreef Isabeau het volgende:
Het zegt alleen maar dat Registratiedienst een heel normaal mens is, dat zegt het, meer niet.
Deze reactie zegt wel weer genoeg wat mij betreft.
Verbaal terrorist
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:51:03 #100
210501 right_turn
It's my turn
pi_69179873
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:45 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Deze reactie zegt wel weer genoeg wat mij betreft.
Jij heb je onschuld verloren
Acht Cola, Acht Bier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')