abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68991621
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik hou van reizen, goede gesprekken, lekker eten, en lange strandwandelingen.

Altijd weer die strandwandelingen. Hier in Enschede ben ik kansloos, geen strand in de buurt
Gewoon de eerste beste zandafgraving pakken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_68991632
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik hou van reizen, goede gesprekken, lekker eten, en lange strandwandelingen.

Altijd weer die strandwandelingen. Hier in Enschede ben ik kansloos, geen strand in de buurt
Ik woon ook in Enschede, toch had ik laatst een date in Scheveningen. (overigens niet via internet ontmoet...)
pi_68992046
Ik ken persoonlijk alleen niemand die een succesvolle jarenlange relatie heeft opgebouwd dankzij al die internet dating sites. Ik ken wel veel gevallen die moord en brand spreken over dates die niet op komen dagen, elke week uitgaan met een andere vrouw en toch weer eindigen met een blauwtje, en dat allemaal dates zijn via the big internet.

Overigens zo'n mail order bride lijkt me veel beter. Haal een knappe schone vrouw uit rusland, met groot gemak een jaar of 10 jonger dan je. De sex zal goed zijn, je hebt een leuk hulpje in de keuken, je kunt patsen bij je buurman die nog steeds relatie heeft met die lieve mevrouw zeug. En tegen je familie zeg je dat je haar tegenkwam op vakantie. En je stuurt je vrouwtje om de zoveel tijd naar nederlandse les.

Beter KAN! toch niet!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:57:49 #29
39190 bbstreams
011010101101
pi_68992752
mannen zijn van nature jagers, dat bepaald naast voedsel en slapen ons dagelijks patroon. vrouwen zijn geen geboren jagers, maar hebben daarvoor inplaatst een meer avontuurlijke bioritme, naast de zoektocht naar voedsel en slapen, dat zijn haar primaire levens behoeften. vrouwen zijn beslist niet dom, ze weet precies wat voor type man je bent, maar voor vrouwen is daten domweg aftasten en zoeken naar zekerheden, terwijl de man als jager z'n zijn doel al heeft bereikt, namelijk het contact met de vrouw, begint voor vrouwen vanaf dat moment het spel pas.

dus datingsites zijn voor recht-toe-recht-aan sexcontact zinloos, maar als je tussen alle spam en fake een leuk iemand tegenkomt kan dat best een goede relatie opleveren, maar daar kom je pas achter waneer je oog in oog staat is mijn mening.
pi_68994173
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:57 schreef bbstreams het volgende:
dus datingsites zijn voor recht-toe-recht-aan sexcontact zinloos, maar als je tussen alle spam en fake een leuk iemand tegenkomt kan dat best een goede relatie opleveren, maar daar kom je pas achter waneer je oog in oog staat is mijn mening.
Maar heb je dat ook zelf zo meegemaakt of is dat alleen een aanname die jij maakt?

Ik zeg: oneens, want ik heb er juist alleen maar sekscontacten aan overgehouden... (en hoofdpijn)
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:30 schreef ikbenik het volgende:
En wat te denken van het type, dat wel een relatie wilt, maar er totaal geen tijd voor heeft en er ook niet de tijd voor wilt vrijmaken?
Die zijn ook prachtig ja Dames zonder prioriteiten. Denken dat ze een relatie kunnen onderhouden via sms, bellen en twee keer per jaar een vorm van contact buiten de verschillende mediums om.

Op zich inderdaad wel leuk voor wat gezellige nachten. Als ze niet weer eens wordt weggeroepen voor haar werk
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:30:26 #31
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_68997002
Ik heb er best leuke mensen door ontmoet eigenlijk.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:32:10 #32
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_68999662
Heb 3 maanden op zo'n site gestaan en als eind dertiger eigenlijk alleen maar goede ervaringen ermee. Belangrijk is wel het kaf van het koren te onderscheiden. Altijd wel leuke en best wel veel dates gehad in korte tijd met zeker geen lelijke mensen die vaak ook nog wat te vertellen hadden. Sinds anderhalve maand ga ik nu met een geweldige meid om, lijken wel twee twintigers weer. Allebei een goed sociaal leven ernaast en daar tussendoor toch veelvuldig bij elkaar zijn en dingen ondernemen. Ik kan niet in de toekomst kijken, gelukkig niet, maar mijn ervaringen zijn positief zolang je maar alert bent, ook kritisch (laten gaan als je geen goed gevoel erbij hebt) en je hoofd niet te veel op hol laat slaan.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_69000496
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef Bayswater het volgende:
Heb 3 maanden op zo'n site gestaan en als eind dertiger eigenlijk alleen maar goede ervaringen ermee. Belangrijk is wel het kaf van het koren te onderscheiden. Altijd wel leuke en best wel veel dates gehad in korte tijd met zeker geen lelijke mensen die vaak ook nog wat te vertellen hadden. Sinds anderhalve maand ga ik nu met een geweldige meid om, lijken wel twee twintigers weer. Allebei een goed sociaal leven ernaast en daar tussendoor toch veelvuldig bij elkaar zijn en dingen ondernemen. Ik kan niet in de toekomst kijken, gelukkig niet, maar mijn ervaringen zijn positief zolang je maar alert bent, ook kritisch (laten gaan als je geen goed gevoel erbij hebt) en je hoofd niet te veel op hol laat slaan.
Toch een leuk positief verhaal!

Overigens woon ik in de buurt van Bayswater
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:06:11 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69000974
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef Bayswater het volgende:
Ik kan niet in de toekomst kijken, gelukkig niet, maar mijn ervaringen zijn positief zolang je maar alert bent, ook kritisch (laten gaan als je geen goed gevoel erbij hebt) en je hoofd niet te veel op hol laat slaan.
Helemaal gelijk.

Je moet eens weten hoeveel leuke, knappe en slimme vrouwen er op die sites staan. Kost ook geen enkele moeite om een date te regelen. Tenzij je zelf een autistische nerd bent die over zich heen laat lopen (zoals wel het gros van de mannen, soit).
Gourmetten of steengrillen?
pi_69001120
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:06 schreef Silenus het volgende:

[..]

Helemaal gelijk.

Je moet eens weten hoeveel leuke, knappe en slimme vrouwen er op die sites staan. Kost ook geen enkele moeite om een date te regelen. Tenzij je zelf een autistische nerd bent die over zich heen laat lopen (zoals wel het gros van de mannen, soit).
De meerderheid van de leuke,knappe en slimme vrouwen zal er wsch. niet op staan. Maar dat hangt natuurlijk ook van smaak af.
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:14:12 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69001212
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De meerderheid van de leuke,knappe en slimme vrouwen zal er wsch. niet op staan. Maar dat hangt natuurlijk ook van smaak af.
Nee, dat klopt. Maar er wordt vaak gedaan of er alleen maar dikke lelijke muurbloempjes opstaan die in het echte leven alleen maar giechelend aan hun paardenstaart zitten en nooit iets durven zeggen. En dat is dus gelul.
Je moet er als man zelf wel een beetje goed uitzien en leuk kunnen praten, maar dat is logisch.
pi_69007672
Ik dacht ook dat er alleen maar hele lelijke wijven op staan.
Die staan er ook op, true, en ook in grote mate, ook true maar ik was eens bij een maatje van me die op RP zat en die liet me de database zien. Stonden echt wel behoorlijk lekkere wijven tussen!!
Misschien dus dat ik ook eens een poging ga wagen. Gewoon een maandje lang alleen de hele knappe benaderen en kijken wat het resultaat is. Verwachting = 0, geen resultaat: gewoon uitschrijven.
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:07:47 #38
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_69008495
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef MartyMcfly het volgende:
Ik dacht ook dat er alleen maar hele lelijke wijven op staan.
Die staan er ook op, true, en ook in grote mate, ook true maar ik was eens bij een maatje van me die op RP zat en die liet me de database zien. Stonden echt wel behoorlijk lekkere wijven tussen!!
Misschien dus dat ik ook eens een poging ga wagen. Gewoon een maandje lang alleen de hele knappe benaderen en kijken wat het resultaat is. Verwachting = 0, geen resultaat: gewoon uitschrijven.
Uiterlijk is belangrijk, maar zeker niet alles... Juist de meisjes die volgens alle schoonheidsidealen mooi zijn, vind ik meestal totaal niet interessant. Iemand kan nog zo leuk uitzien, maar als ze niets zinnigs te melden hebben, houdt het al gauw op.
Don't let my username fool you...
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:41:24 #39
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69009849
Prachtige OP

* Bootje84 staat ook op RP, maar doet er verder weinig mee. Geen zin om geld te lappen..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_69010348
Zulk soort topics worden altijd geopend door gefrustreerde mensen die zelf blijkbaar niet interessant genoeg voor internet-datend- NL zijn. Ipv te accepteren dat je blijkbaar zelf niet goed genoeg in de markt ligt of je eigen eisen onrealistisch hoog zijn, projecteer je het op het aanbod dat er op staat. Grappig dat jij spreekt over 'bekenden' die er blijkbaar al jaren op staan, zo zien anderen jou ook! Hoe zou je anders weten dat ze er vaker komen?
  donderdag 14 mei 2009 @ 12:41:57 #41
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69011833
Spijker en kop, heksehiel.
  donderdag 14 mei 2009 @ 12:47:32 #42
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_69011994
vette OP
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:16:06 #43
210501 right_turn
It's my turn
pi_69012896
Oneens met je stelling. Ik heb via sites als relatieplanet en lexa een aantal dates gehad en met twee vrouwen een langere relatie. Die vrouwen waren zeker geen kneusjes, maar mooie, intelligente en sexy vrouwen.

Het nadeel van zo'n site is dat een aantrekkelijke vrouw wel 300 reacties in een weekend ontvangt als ze zich aanmeldt. Logisch dat een doorsnee Fokkertje dan komt te zitten met tweede k(n)eusjes

Dat wil niet zeggen dat anderen er niet in slagen om via zulke sites leuke vrouwen tegen te komen. Misschien eens je matchprofiel aanpassen?

Utrecht
Acht Cola, Acht Bier!
pi_69023989
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:16 schreef right_turn het volgende:
Dat wil niet zeggen dat anderen er niet in slagen om via zulke sites leuke vrouwen tegen te komen. Misschien eens je matchprofiel aanpassen?
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:53 schreef heksehiel het volgende:
Zulk soort topics worden altijd geopend door gefrustreerde mensen die zelf blijkbaar niet interessant genoeg voor internet-datend- NL zijn. Ipv te accepteren dat je blijkbaar zelf niet goed genoeg in de markt ligt of je eigen eisen onrealistisch hoog zijn, projecteer je het op het aanbod dat er op staat. Grappig dat jij spreekt over 'bekenden' die er blijkbaar al jaren op staan, zo zien anderen jou ook! Hoe zou je anders weten dat ze er vaker komen?
Ik zat er al op te wachten tot iemand met zo'n opmerking zou komen

Laten we eerst even vooropstellen dat ik absoluut geen superknappe gast ben. Dat weet ik en zo zet ik mezelf ook in de markt. Als je gelezen had, dan had je ook gezien dat ik het niet alleen over (te) knappe dames had en mijn eisen helemaal niet zo hoog liggen.

Wat ook belangrijk is om te weten is dat ik in het echte leven gewoon word aangesproken door redelijk knappe dames met meer interesse dan alleen een gesprekje. Waarom? Ik weet het niet, want ik zou niet voor mezelf kiezen, maar blijkbaar vinden ze dat "lieve koppie" waar ik bekend om sta toch goed genoeg om het mee te doen. Lig ik niet goed in de markt? Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Maar dat dames mij aanspreken en zelfs achter mijn rug om tegen anderen vertellen dat ze me graag zouden leren kennen, doet mij denken dat het allemaal wel meevalt.

Als je gelezen had, dan was je misschien ook opgevallen dat ik alleen nog wat oude profieltjes op die sites heb staan. Hier staan geen foto's of interessante verhalen meer bij, het was puur luiheid dat ik ze nog niet helemaal heb weggehaald. Ze kunnen mij op dit moment dus bijna niet meer herkennen, want ik sta helemaal onderaan de lijst, zonder foto. Geloof het of niet, dit is de waarheid. De enige frustratie komt voort uit het feit dat ik er vier jaar terug inderdaad teveel tijd aan heb verspild (lees voor meer daarover het stukje onderaan deze post) en dat ik door die luiheid een volle inbox had op m'n mail account

Tevens weet ik helemaal niet of ze er in de tussentijd ook op stonden, ik zeg alleen dat ze net zo hard bovenaan de lijst proberen te staan als vier jaar terug. oa. daaruit trek ik mijn conclusies.

Toen mijn foto's er nog wel bij stonden zorgde ik er trouwens voor dat het foto's waren waar ik op zijn minst (niet eng) glimlachend op stond, in tegenstelling tot veel andere kerels die er met een verlegen kop, pedo-blik of met een boze / halfstoere blik op stonden. Daarbij kwam ook nog een leuk verhaal waardoor ik iedere avond wel een paar nieuwe contacten kreeg, zonder er meer voor te moeten doen dan 's avonds even inloggen. Op die verhalen kwamen veel soorten dames af, inclusief zij die eruit zagen als fotomodel. Waarom, dat weet ik niet (ik vind mezelf tenslotte niet knap), maar het gebeurde. Natuurlijk heb ik niet met al en alleen die fotomodeltypes gedate, maar ik heb er zeker genoeg ontmoet en er is op een aantal van die dates meer gebeurd dan alleen een gezellig uitje in de stad. Met sommigen had ik zelfs een paar maanden contact en leek het ook meer te worden dan vriendschap/sekscontact. Ik ken er nu dan ook nog steeds een aantal, maar het enige waar zij interesse in hebben is seks. Voor mij is dat niet anders. Maar laat dat nu juist hetgene zijn waar ik juist niet (alleen) naar op zoek was via die sites...

Mijn eisen zijn volgens mij niet hoog te noemen. Het belangrijkste is dat iemand me niet beledigd door leugens te vertellen. Daarna komt de betrouwbaarheid en de hoeveelheid lichaamsvet, want iemand die (te) dik is past gewoon niet bij mij, zo simpel is het. Oh, en die katten natuurlijk, want ik hou wel van een redelijk schone woning zonder haarballen die door het hele huis liggen. Dat komt dus neer op eerlijkheid, betrouwbaarheid en verzorging van persoon / leefomgeving. That's it.

Ik zal speciaal voor jou extra eerlijk zijn en erbij vertellen waarom ik in de ts zo vocaal overkom: een tekortkoming van me was namelijk dat ik zelf ook verlegen was. Een tekortkoming waar ik nu last van heb is dat het tever is doorgeschoten naar de andere kant. Daar ben ik me heel erg bewust van.

Deze nieuwere tekortkoming is inderdaad mede tot stand gekomen door de dames van de datingsites, maar nog veel meer uit ergernis, want ik wil behandeld worden als volwaardig medemens, VOORAL door iemand die mijn partner zou kunnen worden. De meeste dames hebben dat ab-so-luut niet gedaan, en mij viel op dat het voornamelijk de dames van de datingsites waren die zo in elkaar staken.

Er zullen er ook vast veel in het leven buiten internet om zijn hoor, maar mijn omgang met oa. tokkies is niet erg goed te noemen. Oh, wacht, zou het komen doordat die allemaal op de datingsites lijken te zitten?

Het ironische is dat ik hierdoor misschien juist een uitstekende kandidaat voor het afvoerputje zou kunnen zijn, ware het niet dat ik in het echt nog genoeg aandacht kan krijgen. En hey, ik probeer tenminste nog iets te doen aan de tekortkomingen die ik heb. Je mag me best helpen om er nog een paar te benadrukken, alle hulp is welkom als het mij een beter mens maakt.

Nu mag je me nog een keer beoordelen: Lig ik uit de markt? Projecteer ik mijn tekortkomingen op anderen? Ben ik autist? Ben ik een botte lul? Is mijn lijstje met eisen onrealistisch?

Vertel het me maar
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:01:58 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_69025504
Och het is een gevalletje kaf en koren. Op zo'n site heb je inderdaad snel een vast bezinksel van vrouwen die gewoon hopeloos zijn en waar geen zichzelf respecterende man een relatie mee wil. Evenals van mannen waar juist die vrouwen zich dan nog te goed voor voelen.

Maar is het in de kroeg niet hetzelfde? Daar zie ik ook chronisch vrijgezelle dames rondhangen die dat 5 jaar geleden ook al deden en die bepaald niet de aantrekkelijkste en leukste zijn.

Datingsites zijn meer als een uitverkoopbak in een cd-winkel waar je tussen alle onverkoopbare rommel de juweeltjes moet vinden.
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:22:11 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_69026237
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:16 schreef Houdnini het volgende:

Een tekortkoming waar ik nu last van heb is dat het tever is doorgeschoten naar de andere kant. Daar ben ik me heel erg bewust van.

[..]

Nu mag je me nog een keer beoordelen: Lig ik uit de markt? Projecteer ik mijn tekortkomingen op anderen? Ben ik autist? Ben ik een botte lul? Is mijn lijstje met eisen onrealistisch?

Vertel het me maar
Blijkbaar maak je een dusdanige zelfverzekerde en charismatische indruk dat je uiterlijke tekortkomingen die je zegt te hebben naar de achtergrond worden gedrukt.

Kijk bijvoorbeeld eens naar players. Zijn dat altijd prachtige mooie mannen? Soms wel maar soms ook niet. Het is ook voor een belangrijk deel je houding.

Grappig was dat bijvoorbeeld bij een jaarclubgenoot van me toen ik lid werd van mijn oude studentenvereniging. Enorm zelfverzekerd en kon zich norm goed presenteren. Alle meisjes hadden ontzag voor hem en er hij had geen problemen met versieren. Toen liet ik een keertje een foto van mijn jaarclub aan mijn moeder zien die die kerel nooit in het echt heeft gezien. Toen wees ze naar die gast met de mededeling: "Jee, wat is die lelijk". En inderdaad. Ik had er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat hij eigenlijk een bepaald geen mooie kop heeft. Maar met zijn gehele houding sta je er gewoon niet eens bij stil.
pi_69026383
Ik geloof dat ik op een blue-monday een account heb geopend op relatieplanet (en betaald) en ik ben er welgeteld 1x geweest. Misschien is dat ook het gros van de mensen, er wel een profiel hebben, maar nooit komen en dus ook niet reageren op berichten. Geen idee hoe lang zoiets blijft staan en als dat dan jaren is dan kom je ook steeds dezelfde mensen tegen idd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_69026754
Eens een onderzoek gelezen, slagingskans voor een relatie is 3% !
nothing will change without a rebel
pi_69044144
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Blijkbaar maak je een dusdanige zelfverzekerde en charismatische indruk dat je uiterlijke tekortkomingen die je zegt te hebben naar de achtergrond worden gedrukt.

Kijk bijvoorbeeld eens naar players. Zijn dat altijd prachtige mooie mannen? Soms wel maar soms ook niet. Het is ook voor een belangrijk deel je houding.

Grappig was dat bijvoorbeeld bij een jaarclubgenoot van me toen ik lid werd van mijn oude studentenvereniging. Enorm zelfverzekerd en kon zich norm goed presenteren. Alle meisjes hadden ontzag voor hem en er hij had geen problemen met versieren. Toen liet ik een keertje een foto van mijn jaarclub aan mijn moeder zien die die kerel nooit in het echt heeft gezien. Toen wees ze naar die gast met de mededeling: "Jee, wat is die lelijk". En inderdaad. Ik had er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat hij eigenlijk een bepaald geen mooie kop heeft. Maar met zijn gehele houding sta je er gewoon niet eens bij stil.
Dat is zeker een belangrijk onderdeel ja

Je ziet mensen echt heel duidelijk reageren op hoe je je opstelt. Is je houding blij-ig dan worden mensen dat ook echt van je. Kom je over alsof je iemand gaat vermoorden, dan kruipt iedereen weg. Voel je je sexy, dan ...

Misschien dat dat het wel is, ik vind het wel leuk om daar mee te spelen
pi_69044145
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik op een blue-monday een account heb geopend op relatieplanet (en betaald) en ik ben er welgeteld 1x geweest. Misschien is dat ook het gros van de mensen, er wel een profiel hebben, maar nooit komen en dus ook niet reageren op berichten. Geen idee hoe lang zoiets blijft staan en als dat dan jaren is dan kom je ook steeds dezelfde mensen tegen idd.
Zou kunnen, maar op de meeste sites kan je zien of je berichten gelezen worden

Mijn berichten van jaren terug waren allemaal weg, blijkt dat ze automatisch worden verwijderd na 3 maanden. Best jammer eigenlijk, ik had nog wel wat terug willen lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')