quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:16 schreef right_turn het volgende:Dat wil niet zeggen dat anderen er niet in slagen om via zulke sites leuke vrouwen tegen te komen. Misschien eens je matchprofiel aanpassen?
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:53 schreef heksehiel het volgende:Zulk soort topics worden altijd geopend door gefrustreerde mensen die zelf blijkbaar niet interessant genoeg voor internet-datend- NL zijn. Ipv te accepteren dat je blijkbaar zelf niet goed genoeg in de markt ligt of je eigen eisen onrealistisch hoog zijn, projecteer je het op het aanbod dat er op staat. Grappig dat jij spreekt over 'bekenden' die er blijkbaar al jaren op staan, zo zien anderen jou ook! Hoe zou je anders weten dat ze er vaker komen?
Ik zat er al op te wachten tot iemand met zo'n opmerking zou komen

Laten we eerst even vooropstellen dat ik absoluut geen superknappe gast ben. Dat weet ik en zo zet ik mezelf ook in de markt. Als je gelezen had, dan had je ook gezien dat ik het niet alleen over (te) knappe dames had en mijn eisen helemaal niet zo hoog liggen.
Wat ook belangrijk is om te weten is dat ik in het echte leven gewoon word aangesproken door redelijk knappe dames met meer interesse dan alleen een gesprekje. Waarom? Ik weet het niet, want ik zou niet voor mezelf kiezen, maar blijkbaar vinden ze dat "lieve koppie" waar ik bekend om sta toch goed genoeg om het mee te doen. Lig ik niet goed in de markt? Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Maar dat dames mij aanspreken en zelfs achter mijn rug om tegen anderen vertellen dat ze me graag zouden leren kennen, doet mij denken dat het allemaal wel meevalt.
Als je gelezen had, dan was je misschien ook opgevallen dat ik alleen nog wat oude profieltjes op die sites heb staan. Hier staan geen foto's of interessante verhalen meer bij, het was puur luiheid dat ik ze nog niet helemaal heb weggehaald. Ze kunnen mij op dit moment dus bijna niet meer herkennen, want ik sta helemaal onderaan de lijst, zonder foto. Geloof het of niet, dit is de waarheid. De enige frustratie komt voort uit het feit dat ik er vier jaar terug inderdaad teveel tijd aan heb verspild (lees voor meer daarover het stukje onderaan deze post) en dat ik door die luiheid een volle inbox had op m'n mail account

Tevens weet ik helemaal niet of ze er in de tussentijd ook op stonden, ik zeg alleen dat ze net zo hard bovenaan de lijst proberen te staan als vier jaar terug. oa. daaruit trek ik mijn conclusies.
Toen mijn foto's er nog wel bij stonden zorgde ik er trouwens voor dat het foto's waren waar ik op zijn minst (niet eng) glimlachend op stond, in tegenstelling tot veel andere kerels die er met een verlegen kop, pedo-blik of met een boze / halfstoere blik op stonden. Daarbij kwam ook nog een leuk verhaal waardoor ik iedere avond wel een paar nieuwe contacten kreeg, zonder er meer voor te moeten doen dan 's avonds even inloggen. Op die verhalen kwamen veel soorten dames af, inclusief zij die eruit zagen als fotomodel. Waarom, dat weet ik niet (ik vind mezelf tenslotte niet knap), maar het gebeurde. Natuurlijk heb ik niet met al en alleen die fotomodeltypes gedate, maar ik heb er zeker genoeg ontmoet en er is op een aantal van die dates meer gebeurd dan alleen een gezellig uitje in de stad. Met sommigen had ik zelfs een paar maanden contact en leek het ook meer te worden dan vriendschap/sekscontact. Ik ken er nu dan ook nog steeds een aantal, maar het enige waar zij interesse in hebben is seks. Voor mij is dat niet anders. Maar laat dat nu juist hetgene zijn waar ik juist niet (alleen) naar op zoek was via die sites...
Mijn eisen zijn volgens mij niet hoog te noemen. Het belangrijkste is dat iemand me niet beledigd door leugens te vertellen. Daarna komt de betrouwbaarheid en de hoeveelheid lichaamsvet, want iemand die (te) dik is past gewoon niet bij mij, zo simpel is het. Oh, en die katten natuurlijk, want ik hou wel van een redelijk schone woning zonder haarballen die door het hele huis liggen. Dat komt dus neer op eerlijkheid, betrouwbaarheid en verzorging van persoon / leefomgeving. That's it.
Ik zal speciaal voor jou extra eerlijk zijn en erbij vertellen waarom ik in de ts zo vocaal overkom: een tekortkoming van me was namelijk dat ik zelf ook verlegen was. Een tekortkoming waar ik nu last van heb is dat het tever is doorgeschoten naar de andere kant. Daar ben ik me heel erg bewust van.
Deze nieuwere tekortkoming is inderdaad mede tot stand gekomen door de dames van de datingsites, maar nog veel meer uit ergernis, want ik wil behandeld worden als volwaardig medemens, VOORAL door iemand die mijn partner zou kunnen worden. De meeste dames hebben dat ab-so-luut niet gedaan, en mij viel op dat het voornamelijk de dames van de datingsites waren die zo in elkaar staken.
Er zullen er ook vast veel in het leven buiten internet om zijn hoor, maar mijn omgang met oa. tokkies is niet erg goed te noemen. Oh, wacht, zou het komen doordat die allemaal op de datingsites lijken te zitten?

Het ironische is dat ik hierdoor misschien juist een uitstekende kandidaat voor het afvoerputje zou kunnen zijn, ware het niet dat ik in het echt nog genoeg aandacht kan krijgen. En hey, ik probeer tenminste nog iets te doen aan de tekortkomingen die ik heb. Je mag me best helpen om er nog een paar te benadrukken, alle hulp is welkom als het mij een beter mens maakt.
Nu mag je me nog een keer beoordelen: Lig ik uit de markt? Projecteer ik mijn tekortkomingen op anderen? Ben ik autist? Ben ik een botte lul? Is mijn lijstje met eisen onrealistisch?
Vertel het me maar