quote:Het is net Utrecht, het lijkt er mooi, maar je vind er niets interessants.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:38 schreef Houdnini het volgende:
Het is net Utrecht, het lijkt er mooi, maar je vind er niets interessants.
Ik heb er wel aan gedacht om het daar ook nog over te hebben, maar ik had een beetje het vermoeden dat het wel een eigen topic waard was. Maar jullie mogen uiteraard gerust het woord dames vervangen door herenquote:Op woensdag 13 mei 2009 07:50 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb er ook op gestaan en ben heul normaal, ik deel je mening als we dan even overal waar dames staat heren maken
Open er een topic over en overtuig me van de positieve kanten van Utrechtquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:08 schreef Aneurism het volgende:
Internet daten is ziek en verkeerd. Het is zoiets als Femke Halsema met herpes, besmettelijk als de pest
...
Hierboven schreef iemand dat de dames/heren die hij/zij op datingsites vond in het echt ook kende, en dat ze buiten internet om ook wat wereldvreemd waren. Was dat met deze dames/heren toevallig ook het geval?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef TheClown1 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe serieus dergelijke profielen zijn. Zijn er echt mensen die op deze manier een date proberen te vinden of is het voor de grap. Over het algemeen dacht ik aan het tweede totdat ik dus meerdere dames op de uni hierover hoorde.
Klopt, de verlegen meiden zijn een uitzonderingquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
Genoeg dates via datingsites gehad en het waren eigenlijk allemaal wel normale mensen hoor, soms verlegen maar verder gewoon normale mensen die ook nog eens best knap waren(en ja, er zaten ook een paar dikkere meiden tussen en wat rare types maar dat heb je in het plaatselijke cafe ook)
Ja precies, veel reageren gewoon helemaal niet, terwijl ze toch iedere dag netjes de hele avond online zitten en maar blijven proberen om bovenaan de lijst te staan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
Herkenbaar. Begin dit jaar heb ik me ook weer eens op RP gewaagd, na er een jaar of twee weg te zijn geweest. Na een maand of zo had ik het alweer gezien.
Ook ik kwam er heel veel bekenden tegen. Van sommigen wist ik nog dat ze nooit op berichten hebben gereageerd. Misschien zijn ze toch niet zo serieus op zoek, of hebben ze een eisenpakket waar bijna niemand aan kan voldoen?
Of je ziet ze gewoon een keer of 3 per dag langskomen in het lijstje van mensen die jouw profiel hebben bezocht. Na een paar dagen stuur je een berichtje waarin je haar gekscherend 'stalker' noemt, en zegt dat ze niet zo verlegen hoeft te zijn en ineens vindt ze je een engerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:06 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Op sommige sites kan je trouwens zien wie welk profiel heeft bezocht en hoevaak dat is gedaan. Heel opvallend is het dan dat een groot aantal dames die niet reageren op mannen die "te min" voor ze zijn (lees: die gewoon normaal en met interesse reageren), dat juist wel lijken te doen op mannen met een kleurtje en minstens een paar gouden kettingen dragen (althans, dat is mijn conclusie na het bekijken van de 'statistieken').
Je had natuurlijk je bericht moeten beginnen met "Psst, meisje!"quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je ziet ze gewoon een keer of 3 per dag langskomen in het lijstje van mensen die jouw profiel hebben bezocht. Na een paar dagen stuur je een berichtje waarin je haar gekscherend 'stalker' noemt, en zegt dat ze niet zo verlegen hoeft te zijn en ineens vindt ze je een engerd.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef Disorder het volgende:
"Prettig gestoord" = Borderline/manisch depressief/vul maar in..
Waar zit hier nu de klemtoon?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:31 schreef DrDarwin het volgende:
Vrouwen op datingsites willen maar een ding en dat is serieus genomen worden, maar als je ze serieus neemt voelen ze zich niet serieus genomen.
Ik hou van reizen, goede gesprekken, lekker eten, en lange strandwandelingen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:30 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ' spontaan' , zo'n flapuit die de hele dag gewoon zegt wat ze denkt, ook als het niet zo slim is dat te doen.
Mja, ik woon aan de kust, maar daar trapten ze ook niet in hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik hou van reizen, goede gesprekken, lekker eten, en lange strandwandelingen.
Altijd weer die strandwandelingen. Hier in Enschede ben ik kansloos, geen strand in de buurt
Gewoon de eerste beste zandafgraving pakken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Altijd weer die strandwandelingen. Hier in Enschede ben ik kansloos, geen strand in de buurt
Ik woon ook in Enschede, toch had ik laatst een date in Scheveningen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Maar heb je dat ook zelf zo meegemaakt of is dat alleen een aanname die jij maakt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:57 schreef bbstreams het volgende:
dus datingsites zijn voor recht-toe-recht-aan sexcontact zinloos, maar als je tussen alle spam en fake een leuk iemand tegenkomt kan dat best een goede relatie opleveren, maar daar kom je pas achter waneer je oog in oog staat is mijn mening.
Die zijn ook prachtig jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:30 schreef ikbenik het volgende:
En wat te denken van het type, dat wel een relatie wilt, maar er totaal geen tijd voor heeft en er ook niet de tijd voor wilt vrijmaken?
Toch een leuk positief verhaal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef Bayswater het volgende:
Heb 3 maanden op zo'n site gestaan en als eind dertiger eigenlijk alleen maar goede ervaringen ermee. Belangrijk is wel het kaf van het koren te onderscheiden. Altijd wel leuke en best wel veel dates gehad in korte tijd met zeker geen lelijke mensen die vaak ook nog wat te vertellen hadden. Sinds anderhalve maand ga ik nu met een geweldige meid om, lijken wel twee twintigers weer. Allebei een goed sociaal leven ernaast en daar tussendoor toch veelvuldig bij elkaar zijn en dingen ondernemen. Ik kan niet in de toekomst kijken, gelukkig niet, maar mijn ervaringen zijn positief zolang je maar alert bent, ook kritisch (laten gaan als je geen goed gevoel erbij hebt) en je hoofd niet te veel op hol laat slaan.
Helemaal gelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef Bayswater het volgende:
Ik kan niet in de toekomst kijken, gelukkig niet, maar mijn ervaringen zijn positief zolang je maar alert bent, ook kritisch (laten gaan als je geen goed gevoel erbij hebt) en je hoofd niet te veel op hol laat slaan.
De meerderheid van de leuke,knappe en slimme vrouwen zal er wsch. niet op staan. Maar dat hangt natuurlijk ook van smaak af.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.
Je moet eens weten hoeveel leuke, knappe en slimme vrouwen er op die sites staan. Kost ook geen enkele moeite om een date te regelen. Tenzij je zelf een autistische nerd bent die over zich heen laat lopen (zoals wel het gros van de mannen, soit).
Nee, dat klopt. Maar er wordt vaak gedaan of er alleen maar dikke lelijke muurbloempjes opstaan die in het echte leven alleen maar giechelend aan hun paardenstaart zitten en nooit iets durven zeggen. En dat is dus gelul.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De meerderheid van de leuke,knappe en slimme vrouwen zal er wsch. niet op staan. Maar dat hangt natuurlijk ook van smaak af.
Uiterlijk is belangrijk, maar zeker niet alles... Juist de meisjes die volgens alle schoonheidsidealen mooi zijn, vind ik meestal totaal niet interessant. Iemand kan nog zo leuk uitzien, maar als ze niets zinnigs te melden hebben, houdt het al gauw op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef MartyMcfly het volgende:
Ik dacht ook dat er alleen maar hele lelijke wijven op staan.
Die staan er ook op, true, en ook in grote mate, ook true maar ik was eens bij een maatje van me die op RP zat en die liet me de database zien. Stonden echt wel behoorlijk lekkere wijven tussen!!
Misschien dus dat ik ook eens een poging ga wagen. Gewoon een maandje lang alleen de hele knappe benaderen en kijken wat het resultaat is. Verwachting = 0, geen resultaat: gewoon uitschrijven.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:16 schreef right_turn het volgende:
Dat wil niet zeggen dat anderen er niet in slagen om via zulke sites leuke vrouwen tegen te komen. Misschien eens je matchprofiel aanpassen?
Ik zat er al op te wachten tot iemand met zo'n opmerking zou komenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:53 schreef heksehiel het volgende:
Zulk soort topics worden altijd geopend door gefrustreerde mensen die zelf blijkbaar niet interessant genoeg voor internet-datend- NL zijn. Ipv te accepteren dat je blijkbaar zelf niet goed genoeg in de markt ligt of je eigen eisen onrealistisch hoog zijn, projecteer je het op het aanbod dat er op staat. Grappig dat jij spreekt over 'bekenden' die er blijkbaar al jaren op staan, zo zien anderen jou ook! Hoe zou je anders weten dat ze er vaker komen?
Blijkbaar maak je een dusdanige zelfverzekerde en charismatische indruk dat je uiterlijke tekortkomingen die je zegt te hebben naar de achtergrond worden gedrukt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:16 schreef Houdnini het volgende:
Een tekortkoming waar ik nu last van heb is dat het tever is doorgeschoten naar de andere kant. Daar ben ik me heel erg bewust van.
[..]
Nu mag je me nog een keer beoordelen: Lig ik uit de markt? Projecteer ik mijn tekortkomingen op anderen? Ben ik autist? Ben ik een botte lul? Is mijn lijstje met eisen onrealistisch?
Vertel het me maar
Dat is zeker een belangrijk onderdeel jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Blijkbaar maak je een dusdanige zelfverzekerde en charismatische indruk dat je uiterlijke tekortkomingen die je zegt te hebben naar de achtergrond worden gedrukt.
Kijk bijvoorbeeld eens naar players. Zijn dat altijd prachtige mooie mannen? Soms wel maar soms ook niet. Het is ook voor een belangrijk deel je houding.
Grappig was dat bijvoorbeeld bij een jaarclubgenoot van me toen ik lid werd van mijn oude studentenvereniging. Enorm zelfverzekerd en kon zich norm goed presenteren. Alle meisjes hadden ontzag voor hem en er hij had geen problemen met versieren. Toen liet ik een keertje een foto van mijn jaarclub aan mijn moeder zien die die kerel nooit in het echt heeft gezien. Toen wees ze naar die gast met de mededeling: "Jee, wat is die lelijk". En inderdaad. Ik had er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat hij eigenlijk een bepaald geen mooie kop heeft. Maar met zijn gehele houding sta je er gewoon niet eens bij stil.
Zou kunnen, maar op de meeste sites kan je zien of je berichten gelezen wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik op een blue-monday een account heb geopend op relatieplanet (en betaald) en ik ben er welgeteld 1x geweest. Misschien is dat ook het gros van de mensen, er wel een profiel hebben, maar nooit komen en dus ook niet reageren op berichten. Geen idee hoe lang zoiets blijft staan en als dat dan jaren is dan kom je ook steeds dezelfde mensen tegen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |