abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57416533
Trieste Relatieprofielen # 2

Na uren (afzeik) vermaak om 'originele' profielen van Unieke mensen op Relatiewebsites presenteren wij nu: Trieste Relatieprofielen # 3
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef Pascal86 het volgende:
Citeer enkele dan, anders hebben wij er niets aan.
Een paar reacties op mijn als test aangemaakte vrouw-profiel.
quote:
Hallo XXX

Je hebt een leuke oproep en een profiel dat me wel aanspreekt.
Niet iedere vrouw op RP omschrijft zo helder wie ze is en wat ze zoekt. Die helderheid spreekt me erg aan en is voor mij reden om te reageren.

Ben natuurlijk omgekeerd erg benieuwd of mijn oproep en profiel jou ook aanspreken. Als dat zo is, dan zou ik het leuk vinden als je even reageert. Je mag ook een hartje sturen hoor, dan stuur ik jou even mijn mailadres. Hoor graag even van je !

Warme groet,
XXX
Ik heb helemaal niet omschreven naar wie ik zoek, en wie ik ben staat er zeer bondig in 1 regel. Door de mand gevallen dus.
quote:
Hai,

Wat een leuk verhaal heb je ingevuld ik wordt al helemaal benieuwd. Bovendien je er gewoon leuk en spontaan uit. Ik zou graag eerst eens met je willen mailen of chatten en dan het liefst via msn als jij dat ook wil.

xxx@xxx.com

Gezellig zal het zowieso zijn.

Groetjes,

XXX
Weer eentje die mijn 1 regel tekst tot een leuk verhaal bestempeld

Zeer veel lui dus die gewoon een standaard berichtje copy-pasten naar elke vrouw die ze tegenkomen op RP.

Slechtste reactie tot nu toe:
Een 46-jaar oude gast met een bierbuik, met als beroep schoonmaker. Die reageert op een profiel van een jonge meid van 27. Dat is wel heel optimistisch....
pi_57417264
Relatieprofielen zijn bij voorbaat al triest, TT bevat dus een pleonasme.
pi_57420167
Heb al veel gelachen bij de eerste twee delen, tvp
pi_57420214
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:38 schreef OldJeller het volgende:
Waarom dan?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 16 maart 2008 @ 21:17:05 #5
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_57420245
quote:
Wat een leuk verhaal heb je ingevuld ik wordt al helemaal benieuwd
ik wordt
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_57422788
O zo jammer nu dat ik de berichtjes van mannen van 50+ heb gewist .
Tap tap tap
  maandag 17 maart 2008 @ 08:43:54 #7
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57426303
quote:
Hoi. Ik ben dan kimberley...
ik ben uuhm nu nog vrijgezel
blauwe ogen blond haar ho doesn't want that.?:P
ik wil wel 1 ding even zeggen en dat is dan geen discriminatie ofzo.
maar als je marokaans/ turks of een donkere huid hebt dan spaar jezelf de moeite want that's not going to happen.
Het spijt me.
maar voorderest ben ik een leuke meid en ja voor een leuke jongens doe ik veel...
heb nu 2 tattoages...een op me schouder blad en nu een op me arm
hoor het wel boyys

bye bye
love you all
xxxx
kimberley

xxx kim
Overkill aan Xjes
quote:
Sommige 'dingen' moet je vertellen, maar moet je meemaken, nou ik ben zo een 'ding'

O ja en nog zo een vaak gestelde vraag is; wat ik zoek..
Ik zoek niks, maar wat er voorbij komt, sla ik zeker niet af!!

Ik hou absoluut niet van moeilijk doen! Overal gezellig maken waar je komt en lekker lol maken. Een goed gesprek op zijn tijd hou ik ook van! Alleen lol maken in het leven is leuk, maar dan kom je niet waar je komen wilt!! Dingen positief benaderen en overal de positieve kant van zien helpt erg al je ergens iets van wilt maken. En ja lachen en lol maken en lekker samen op de bank hangen weer knuffele is toch lekker!?!?!

Trouwens.. ik kom uit Rotterdam. Rotterdam oost om precies te zijn.

ALS JE BOVEN DE 26 BENT REAGEER DAN NIET!! IK HOU NIE ZO VAN DIE PEDO'S!!!!!!!!! (het gebeurd me te vaak dat er van die zieze ouwe mannetjes reageren :S)

als je wat wil weten van me/ over me mail me gewoon en wie weet knopen we er gelijk een langer gesprek aan vast!!!

Dikke kusss (en o ja een knuffel hoort er ook bij he, maar die krijg je als ik je spreek)

Hebben we een deal??
Because they will last that long.
  maandag 17 maart 2008 @ 12:36:54 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57429926
---> R&L

en probeer tvp's te voorkomen het is niet moeilijk om iets neer te zetten, echt niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 17 maart 2008 @ 13:19:40 #9
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57430741
Misschien een idee om in de OP alle links naar de verschillende sites te zetten?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57435469
Hierdoor schrijf ik me dus niet in
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 17 maart 2008 @ 17:54:37 #11
84009 girllover
You had me at hello
pi_57435615
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:38 schreef OldJeller het volgende:
  maandag 17 maart 2008 @ 18:48:55 #12
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_57436570
Ik vond de profielen die zichzelf direct al tegenspreken hilarisch om te lezen in de voorgaande topics.
quote:
Sportieve gezette vrouw zoekt gekke man die down to earth is en niet vies is van een goed gesprek of slap geouwehoer. Wat ik voor zoek in een man is iemand die verlegen is en het voortouw neemt. Ik ben gek op avontuur en zoek een man die bereid is mee te reizen met de caravan en mijn golden retriever.
Ik houd van een romantisch diner bij kaarslicht maar een snackbar kan ook heel gezellig zijn.

Mijn ideale man is tussen de 1 meter 60 en 2 meter 10, heeft donkerrood of blond haar en een baard alhoewel ik van gladgeschoren mannen houd. Ben jij die man die mij weet te temmen en de passie uit mij weet te halen?

Reageer dan nu...
Oh boy, en dan ben je 40 en vraag je je af waarom je nog steeds geen vent hebt
  maandag 17 maart 2008 @ 19:15:26 #13
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_57437088
De snackbar kan ook heel gezellig zijn zegt ze dan. ^2.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_57438685
Een verlegen man die het voortouw neemt..... ok.

ok.

...

Nee.
  maandag 17 maart 2008 @ 20:42:37 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57438903
quote:
Op maandag 17 maart 2008 08:43 schreef Pascal86 het volgende:
ik wil wel 1 ding even zeggen en dat is dan geen discriminatie ofzo.
maar als je marokaans/ turks of een donkere huid hebt dan spaar jezelf de moeite want that's not going to happen.
Het spijt me.
Beste tekst EVER. Heerlijk fout. Tegelijkertijd begrijpelijk: normaal gesproken komen mensen uiteindelijk toch terecht bij iemand uit dezelfde cultuur, maar de formulering, geniaal.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 17 maart 2008 @ 22:16:58 #16
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57441236
algemeen bekend verschijnsels. Kijk voor de grap eens op een datingsite en klaar. Wat is het nut/zin/humor ervan om ze te copypasten naar hier? Als mensen leedvermaak zoeken of de bevestiging dat mensen zieke wezens zijn, dan zoeken ze zelf wel..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  maandag 17 maart 2008 @ 22:39:52 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57441895
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:16 schreef Shitonya het volgende:
Als mensen leedvermaak zoeken of de bevestiging dat mensen zieke wezens zijn, dan zoeken ze zelf wel..
Niet mee eensch, van RP lid worden gaat zelfs mij te ver
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 17 maart 2008 @ 22:57:16 #18
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57442381
Je hoeft volgens mij niet eens lid te zijn om te kunnen zoeken.. althans niet bij elke wanstaltige datingsite
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_57444200
ik vind hyves profielen altijd wel erg grappig
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:32:33 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57446660
Ja uh, tvp's mogen niet, maar wat moet ik hier nou neer zetten?
Ik heb wel gemerkt dat het gewoon een spel is. Voldoende zeggen om iemands nieuwsgierigheid te prikkelen, maar niet genoeg om die nieuwsgierigheid te bevredigen. Je moet de informatie over jezelf doseren. Beetje bij beetje iets van jezelf laten zien.
Deze vrouwen (echt typisch dat het blijkbaar alleen maar vrouwen zijn) zetten hun hele hebben en houwen online. Dat maakt mij absoluut niet nieuwsgierig. Wat zou ik immers nog moeten vragen? Ik weet alles al!
Niet meer actief op Fok!
pi_57446678
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
ik vind hyves profielen altijd wel erg grappig
Laa's een voorbeeld zien dan.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:39:08 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57446728
Ik zit nu ook even op RP te kijken en ik schrik me een hoedje. Wat heeft RP vreselijk veel leden zeg! Alleen al meer dan duizend mannen tussen de 26 en de 27 jaar, damn .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:05:53 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_57447054
alsof het racisme is wanneer je niet op een kleurtje valt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:25:59 #24
84009 girllover
You had me at hello
pi_57481217
Ik heb er weer een hoor:

"Ik:
Sociaal handig.
Zorgzaam, maar niet tot het uiterste.
Oprecht, niet beledigend.
Speels meisjesachtig charmant. ( kan ook met de boys meedoen..)
Direct, soms te scherp.
Vrolijk, maar ook even “brommen” op de bank.
Weet wat ik wil, soms even nadenken..
Positief, realistisch, geen dramaqueen."

woensdag 19 maart 2008 @ 18:28:09 #25
84009 girllover
You had me at hello
pi_57481282
Ik neem aan dat dit grappig bedoeld is?

"Ben eigenwijs, grillig , dwars, weet het altijd beter, zeer sportief, kan ook goed doorzakken maar nooit dronken ga op tijd naar bed en sta vroeg op weet nooit wat ik wil en weet altijd wat ik wil heb nooit iets om aan te trekken en kasten vol , bezit meer dan 70 paar schoenen en nog niet genoeg of de juiste om aan te trekken , ...kortom een vrouw. die het tegenovergestelde zoekt."

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')