Een paar reacties op mijn als test aangemaakte vrouw-profiel.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef Pascal86 het volgende:
Citeer enkele dan, anders hebben wij er niets aan.
Ik heb helemaal niet omschreven naar wie ik zoek, en wie ik ben staat er zeer bondig in 1 regel. Door de mand gevallen dus.quote:Hallo XXX
Je hebt een leuke oproep en een profiel dat me wel aanspreekt.
Niet iedere vrouw op RP omschrijft zo helder wie ze is en wat ze zoekt. Die helderheid spreekt me erg aan en is voor mij reden om te reageren.
Ben natuurlijk omgekeerd erg benieuwd of mijn oproep en profiel jou ook aanspreken. Als dat zo is, dan zou ik het leuk vinden als je even reageert. Je mag ook een hartje sturen hoor, dan stuur ik jou even mijn mailadres. Hoor graag even van je !
Warme groet,
XXX
Weer eentje die mijn 1 regel tekst tot een leuk verhaal bestempeldquote:Hai,
Wat een leuk verhaal heb je ingevuld ik wordt al helemaal benieuwd. Bovendien je er gewoon leuk en spontaan uit. Ik zou graag eerst eens met je willen mailen of chatten en dan het liefst via msn als jij dat ook wil.
xxx@xxx.com
Gezellig zal het zowieso zijn.
Groetjes,
XXX
Waarom dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:38 schreef OldJeller het volgende:
Relatieprofielen zijn bij voorbaat al triest, TT bevat dus een pleonasme.
ik wordtquote:Wat een leuk verhaal heb je ingevuld ik wordt al helemaal benieuwd
Overkill aan Xjesquote:Hoi. Ik ben dan kimberley...
ik ben uuhm nu nog vrijgezel
blauwe ogen blond haar ho doesn't want that.?:P
ik wil wel 1 ding even zeggen en dat is dan geen discriminatie ofzo.
maar als je marokaans/ turks of een donkere huid hebt dan spaar jezelf de moeite want that's not going to happen.
Het spijt me.
maar voorderest ben ik een leuke meid en ja voor een leuke jongens doe ik veel...
heb nu 2 tattoages...een op me schouder blad en nu een op me arm
hoor het wel boyys
bye bye
love you all
xxxx
kimberley
xxx kim
quote:Sommige 'dingen' moet je vertellen, maar moet je meemaken, nou ik ben zo een 'ding'
O ja en nog zo een vaak gestelde vraag is; wat ik zoek..
Ik zoek niks, maar wat er voorbij komt, sla ik zeker niet af!!
Ik hou absoluut niet van moeilijk doen! Overal gezellig maken waar je komt en lekker lol maken. Een goed gesprek op zijn tijd hou ik ook van! Alleen lol maken in het leven is leuk, maar dan kom je niet waar je komen wilt!! Dingen positief benaderen en overal de positieve kant van zien helpt erg al je ergens iets van wilt maken. En ja lachen en lol maken en lekker samen op de bank hangen weer knuffele is toch lekker!?!?!
Trouwens.. ik kom uit Rotterdam. Rotterdam oost om precies te zijn.
ALS JE BOVEN DE 26 BENT REAGEER DAN NIET!! IK HOU NIE ZO VAN DIE PEDO'S!!!!!!!!! (het gebeurd me te vaak dat er van die zieze ouwe mannetjes reageren :S)
als je wat wil weten van me/ over me mail me gewoon en wie weet knopen we er gelijk een langer gesprek aan vast!!!
Dikke kusss (en o ja een knuffel hoort er ook bij he, maar die krijg je als ik je spreek)
Hebben we een deal??
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:38 schreef OldJeller het volgende:
Relatieprofielen zijn bij voorbaat al triest, TT bevat dus een pleonasme.
Oh boy, en dan ben je 40 en vraag je je af waarom je nog steeds geen vent hebtquote:Sportieve gezette vrouw zoekt gekke man die down to earth is en niet vies is van een goed gesprek of slap geouwehoer. Wat ik voor zoek in een man is iemand die verlegen is en het voortouw neemt. Ik ben gek op avontuur en zoek een man die bereid is mee te reizen met de caravan en mijn golden retriever.
Ik houd van een romantisch diner bij kaarslicht maar een snackbar kan ook heel gezellig zijn.
Mijn ideale man is tussen de 1 meter 60 en 2 meter 10, heeft donkerrood of blond haar en een baard alhoewel ik van gladgeschoren mannen houd. Ben jij die man die mij weet te temmen en de passie uit mij weet te halen?
Reageer dan nu...
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:43 schreef Pascal86 het volgende:
ik wil wel 1 ding even zeggen en dat is dan geen discriminatie ofzo.
maar als je marokaans/ turks of een donkere huid hebt dan spaar jezelf de moeite want that's not going to happen.
Het spijt me.
Niet mee eensch, van RP lid worden gaat zelfs mij te verquote:Op maandag 17 maart 2008 22:16 schreef Shitonya het volgende:
Als mensen leedvermaak zoeken of de bevestiging dat mensen zieke wezens zijn, dan zoeken ze zelf wel..
Laa's een voorbeeld zien dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
ik vind hyves profielen altijd wel erg grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |