Een paar reacties op mijn als test aangemaakte vrouw-profiel.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef Pascal86 het volgende:
Citeer enkele dan, anders hebben wij er niets aan.
Ik heb helemaal niet omschreven naar wie ik zoek, en wie ik ben staat er zeer bondig in 1 regel. Door de mand gevallen dus.quote:Hallo XXX
Je hebt een leuke oproep en een profiel dat me wel aanspreekt.
Niet iedere vrouw op RP omschrijft zo helder wie ze is en wat ze zoekt. Die helderheid spreekt me erg aan en is voor mij reden om te reageren.
Ben natuurlijk omgekeerd erg benieuwd of mijn oproep en profiel jou ook aanspreken. Als dat zo is, dan zou ik het leuk vinden als je even reageert. Je mag ook een hartje sturen hoor, dan stuur ik jou even mijn mailadres. Hoor graag even van je !
Warme groet,
XXX
Weer eentje die mijn 1 regel tekst tot een leuk verhaal bestempeldquote:Hai,
Wat een leuk verhaal heb je ingevuld ik wordt al helemaal benieuwd. Bovendien je er gewoon leuk en spontaan uit. Ik zou graag eerst eens met je willen mailen of chatten en dan het liefst via msn als jij dat ook wil.
xxx@xxx.com
Gezellig zal het zowieso zijn.
Groetjes,
XXX
Waarom dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:38 schreef OldJeller het volgende:
Relatieprofielen zijn bij voorbaat al triest, TT bevat dus een pleonasme.
ik wordtquote:Wat een leuk verhaal heb je ingevuld ik wordt al helemaal benieuwd
Overkill aan Xjesquote:Hoi. Ik ben dan kimberley...
ik ben uuhm nu nog vrijgezel
blauwe ogen blond haar ho doesn't want that.?:P
ik wil wel 1 ding even zeggen en dat is dan geen discriminatie ofzo.
maar als je marokaans/ turks of een donkere huid hebt dan spaar jezelf de moeite want that's not going to happen.
Het spijt me.
maar voorderest ben ik een leuke meid en ja voor een leuke jongens doe ik veel...
heb nu 2 tattoages...een op me schouder blad en nu een op me arm
hoor het wel boyys
bye bye
love you all
xxxx
kimberley
xxx kim
quote:Sommige 'dingen' moet je vertellen, maar moet je meemaken, nou ik ben zo een 'ding'
O ja en nog zo een vaak gestelde vraag is; wat ik zoek..
Ik zoek niks, maar wat er voorbij komt, sla ik zeker niet af!!
Ik hou absoluut niet van moeilijk doen! Overal gezellig maken waar je komt en lekker lol maken. Een goed gesprek op zijn tijd hou ik ook van! Alleen lol maken in het leven is leuk, maar dan kom je niet waar je komen wilt!! Dingen positief benaderen en overal de positieve kant van zien helpt erg al je ergens iets van wilt maken. En ja lachen en lol maken en lekker samen op de bank hangen weer knuffele is toch lekker!?!?!
Trouwens.. ik kom uit Rotterdam. Rotterdam oost om precies te zijn.
ALS JE BOVEN DE 26 BENT REAGEER DAN NIET!! IK HOU NIE ZO VAN DIE PEDO'S!!!!!!!!! (het gebeurd me te vaak dat er van die zieze ouwe mannetjes reageren :S)
als je wat wil weten van me/ over me mail me gewoon en wie weet knopen we er gelijk een langer gesprek aan vast!!!
Dikke kusss (en o ja een knuffel hoort er ook bij he, maar die krijg je als ik je spreek)
Hebben we een deal??
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:38 schreef OldJeller het volgende:
Relatieprofielen zijn bij voorbaat al triest, TT bevat dus een pleonasme.
Oh boy, en dan ben je 40 en vraag je je af waarom je nog steeds geen vent hebtquote:Sportieve gezette vrouw zoekt gekke man die down to earth is en niet vies is van een goed gesprek of slap geouwehoer. Wat ik voor zoek in een man is iemand die verlegen is en het voortouw neemt. Ik ben gek op avontuur en zoek een man die bereid is mee te reizen met de caravan en mijn golden retriever.
Ik houd van een romantisch diner bij kaarslicht maar een snackbar kan ook heel gezellig zijn.
Mijn ideale man is tussen de 1 meter 60 en 2 meter 10, heeft donkerrood of blond haar en een baard alhoewel ik van gladgeschoren mannen houd. Ben jij die man die mij weet te temmen en de passie uit mij weet te halen?
Reageer dan nu...
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:43 schreef Pascal86 het volgende:
maar als je marokaans/ turks of een donkere huid hebt dan spaar jezelf de moeite want that's not going to happen.
Het spijt me.
Niet mee eensch, van RP lid worden gaat zelfs mij te verquote:Op maandag 17 maart 2008 22:16 schreef Shitonya het volgende:
Als mensen leedvermaak zoeken of de bevestiging dat mensen zieke wezens zijn, dan zoeken ze zelf wel..
Laa's een voorbeeld zien dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
ik vind hyves profielen altijd wel erg grappig
Je wist gewoon dat deze meid Kimberley zou hetenquote:Hoi. Ik ben dan kimberley...
ik ben uuhm nu nog vrijgezel
blauwe ogen blond haar ho doesn't want that.?:P
Het spijt me.
maar voorderest ben ik een leuke meid en ja voor een leuke jongens doe ik veel...
heb nu 2 tattoages...een op me schouder blad en nu een op me arm
hoor het wel boyys
bye bye
love you all
xxxx
kimberley
xxx kim
quote:Hoi naam?
hoe gaat het met jou
ik zoek een man relatie
ik ben doof
groetje xiomaira
quote:Hallo ik ben natascha ik zoek leuke mannen om mee te chaten zijn er nog leuke mannen aanwezig groetjes natascha
quote:Hoi allemaal
ik zoek leuk spontanejongen
die met mijn verder wil?
dan alle een vriedschap.
ze moet eerlijk zijn ?
alle wil je meer weten vraag het dan gewoon ?
of email msn eff ok
van mariska
quote:Hoi jongens
ik ben arina ik ben 32 jaar ik kom van braband maar ik woon nu in limburg ik woon zelf standig ik ga graag weg zo als uitgaan en nog veel meer maar nu wil ik graag een vriend die ook een serieuze relatie wilt want alleen ben ik het moe aan het worden het zou fijn zijn als het iemand is die mijn accepteert hoe ik ben en niet tever weg woond en het liefst tussen de 30 en 40 jaar. ik heb geen auto als je meer wilt wetten zet dan je mail er dan bij want ik kan het niet geven ik reageer alleen op foto, s wie wilt er contakt met mijn dan reageer maar gr arinalogtens
Relatiesites staan ook vol met dit soort profielen. Deze vrouwen zijn echt kansloos op de mannenmarkt volgens mij. Ik gok dat als er al een man is die aan de eisen van deze vrouw (die ze niet op papier heeft staan maar ongetwijfeld in haar hoofd heeft) voldoet, deze man al lang en breed bezet is.quote:Eigen zaak, 60 urige werkweek, rest van de tijd in het theater, in de kroeg, op de dansvloer, bij een concert, in een museum, bij een festival of in de sportschool. Af en toe een lange reis naar de andere kant van de wereld. Als er tijd voor is. Dat was de laatste tijd helaas niet meer. Verder twee motoren en twee katten.
Ben je er nog?
Ik sta altijd in de 5e versnelling. Durf je het aan? En heb jij dan een zesde in de aanbieding?
Als je een gedwee vrouwtje bent zal zo'n vent best leuk zijn. Als je zelf WO hebt gedaan dan heb je met zo'n vent 2 keuzes: Of je gaat fijn het huisvrouwtje spelen en zegt je carriere vaarwel of je wordt een 2 verdienend yuppenstel dat totaal langs elkaar heen leeft en na een paar jaar uitelkaar gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:22 schreef Vivi het volgende:
Ik dacht bij die hierboven: "Toch best een leuk profiel voor een man?".
quote:hallo, ben een ongebonden man van 33 en zoek een leuke vrouw die niet werelvreemd is. Ik heb in mijn leven heel veel meegemaakt en heb onlangs mijn bedrijf, woning en relatie achter moeten laten. Ik moet dus weer helemaal opnieuw beginnen en ga waarschijnlijk een zware tijd tegemoet ivm hoge schulden vanuit mijn bedrijf. Ik zoek niet iemand dieme helpt maar wel iemand waar ik mijn verhaal bij kwijt kan en die mij af en toe een goed advies kan geven over welke richting ik op moet gaan. Verder ben ik ontzettend gek op sex en is dit zeer belangrijk in een relatie voor mij. Kinderen, huisdieren geen probleem. Ik ben een echte levensgenieter en rook af en toe een sigaar. Ik rook gene sigaretten en ook niet in het bijzijn van mensen die er een hekel aan hebben. Ik mag graag heerlijk op de bank zitten met een goede sigaar, een mooi glas wijn en goed gezelschap waar de gesprekken niet alleen over koetjes en kalfjes gaan maar ook de diepere zaken durft te bespreken. Verder ben ik absoluut niet snel uit het veld geslagen en zie problemen altijd als uitdagingen. Sta zeer positief in het leven en bezit genoeg capaciteiten om weer een leuke toekomst op te bouwen. Kan binnekort beginnen met een nieuwe baan als Account manager ICT.
Erg zijn ook dit soort berichten:quote:Ik stuur maar wat berichtjes.Ik sta namelijk al een week ingeschreven en heb nog steeds geen bericht.Ik heb geen zin om naar iedereen hetzelfde bericht te sturen dus het kan zijn dat je niet het mooiste bericht hebt ontvangen.Op de eerst plaats denk ik van een vrouw:ze moet wel lief zijn.Echter iedereen zal zeggen dat ze wel lief is.Ik heb trouwens een beetje een hekel aan van die heksen.verder vind ik dat iemand niet miss universe hoeft te zijn. Soms denk ik niet zo na.Ik ga bv niet denken wat je precies allemaal wilt horen.Ik ben gelovig,op zo'n manier dat ik denk:je hoort wel of niet bij elkaar.Maar uhh ik wou vroeger wel eens boer worden en nu woon ik ook nog op een boerderij.Dus eigenlijk ben ik wel een beetje boer.Maar ik geef eerlijk toe dat mijn energiepeil soms iets laag ligt.Ik ben ook niet echt hoogbegaafd. Als je een prins zoekt op het witte paard zal ik dat waarschijnlijk niet wezen. Je hoort denk ik allebei iets water bij de wijn te doen om een goede relatie te hebben.
quote:Misschien ben jij die moderne, onconventionele en sensuele vrouw die beseft dat er meer is. Slim, erotisch, onafhankelijk, maar wel met niveau. Geen verplichingen, wel respect. Ben benieuwd wat je van mijn profiel vindt. Een foto kan ik je altijd sturen. Mailen of msn is ook leuk?
tquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je wist gewoon dat deze meid Kimberley zou heten
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
t
Of Candy of Tracy of Keighley
v
Redneck heaven in holland
p
en maar blijven volhouden dat ik van t.net kom hehquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:38 schreef Liquidootje het volgende:
Harry! Kom je ons weer eens bezoeken vanaf t.net?![]()
Maar nee ik ben meer van de trieste profielen van de hockeymeisjes zoals Anke, Floortje en Anne-Marie.
ja nou, wat erg zeg, met een metaaldetector over het strand of door de bossen heen banjeren. Het mag dan niet in de kleinzielige norm van popiejopie "sociaal wenselijk" passen, maar om dat nou als _het_ voorbeeld van ultieme triestheid te nemen.... Vindt het profiel c.q. eisenlijstje van bijv een Lientje of dat andere mokkel in deeltje 2 dan op zn minst net zo triest.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:07 schreef Fha het volgende:
Hahaha echt prachtig al die profielen![]()
Mijn moeder kreeg ooit een bericht van iemand die graag op avontuur ging met zijn metaaldetector ^^
Doe ff rustig joh. Pff.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:27 schreef harrypiel het volgende:
[..]
ja nou, wat erg zeg, met een metaaldetector over het strand of door de bossen heen banjeren. Het mag dan niet in de kleinzielige norm van popiejopie "sociaal wenselijk" passen, maar om dat nou als _het_ voorbeeld van ultieme triestheid te nemen.... Vindt het profiel c.q. eisenlijstje van bijv een Lientje of dat andere mokkel in deeltje 2 dan op zn minst net zo triest.
Nou nou zeg. Als een vrij gevochten leuk uitziende moslima op mijn profiel (niet dat ik er een hebquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:43 schreef harrypiel het volgende:
[..]
en maar blijven volhouden dat ik van t.net kom heh![]()
? Maargoed, het is maar net met welke gedachte je blij bent
.
back ontopic: ik zou zelf ook niets met een moslima moeten hebben. Heb simpelweg geen zin in gezeik over cultuur- en ander verschillen en vader/ooms/broers/neven die zich geroepen voelen even voor haar te beslissen. Dus in dat licht gezien kan ik Kimberley best begrijpen dat ze niet op een mocro of ABC-ert zit te wachten.
ja hallo zegquote:Op zondag 23 maart 2008 02:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe ff rustig joh. Pff.
Hij ging niet gewoon lekker door de bossen of het strand banjeren. Hij nam dat ding \ mee naar dates omdat je nooit kon weten wanneer je hem nodig hebt. Nou dat vind ik een beetje ver gaan hoor..
Mijn excuses, volgende keer zal ik er rekening mee houden dat er mensen verhit gaan reageren als ik niet meteen in detail treed.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:23 schreef harrypiel het volgende:
[..]
ja hallo zeg![]()
dat punt vertel je er nou niet bij [ afbeelding ]
Lijkt me heel verstandig; dat zorgt namelijk voor de broodnodige nuances. Met metaaldetector bossen en standen even lekker casual afstruinen is niet eens zo heel raar, een metaaldetector meenemen naar dates omdat je nooit weet wanneer je dat ding nodig hebt daarintegen... Daar zit 'em namelijk de crux.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:16 schreef Fha het volgende:
Mijn excuses, volgende keer zal ik er rekening mee houden dat er mensen verhit gaan reageren als ik niet meteen in detail treed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |