quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:43 schreef girllover het volgende:
Ik heb er weer een paar:
- "Ik vind 'de Westerse wereld' wat oppervlakkig, materialistisch en asociaal geworden." Da's wel diepzinnig zeg.![]()
- "Dus ben je politiek gezien links en wil je me ook nog delen met mijn hond?"![]()
- "Heb een brede interesse; sporten, motorrijden (ja ja, maar ben geen mannelijk type hoor), skieen, paardrijden, reizen, zon, strand, zee". Dat "ja ja" ook echt.![]()
- "Hij reist graag door verre landen en wil hij nog veel van het leven genieten...samen met mij! Yes!!"![]()
- "ik kan een heel verhaal beginnen over de prins op het witte paard, of liever gezegd op die rode sportmotor."![]()
- "Het is natuurlijk heel verleidelijk om een enorm scala van eigenschappen, die ik wenselijk vind in een man en die te samen mijn ideale man vormen, hier te etaleren. De kans is groot dat ik daarmee potentieel hele aantrekkelijke en boeiende mannen afstoot, omdat ze niet aan mijn wensenpakket kunnen voldoen."![]()
- "Geen man die op zoek is naar een magere lat die alleen op sla leeft, maar die net als ik dol op lekker eten is." Er zit ook echt niks tussen een magere lat een een potvis in blijkbaar.![]()
- "Ik hou van veerkrachtige mannelijke mannen, tikje jongensachtig en die niet bang zijn ook hun gevoelige kant te laten zien, (zonder gelijk bij alles in huilen uitbarsten;)."![]()
- "sociaal, stedentrips (binnen en buiten Europa), financieel, backpacken, links en rechts, 24, studerend, Harry Potter, rechts, nuchter, trein, Australië, dromen…., Ipod, drukke baan, lente, lachen, Lonely Planet, zon, fietsen, eilanden, vrienden, theater, en nog veeel veel meer!!!"![]()
En deze tekst vind ik echt hilarisch:
"Whatever!
Don't have much to say, take a look at my profile and if u think something there intrest u then give me a shout. i am not really one of those people that preaches and even say what they are not, i believe in reality, truth and honesty.just ask me anything u wanna know and i will give u a perfect answer. that reminds me, for profiles without a picture or message without a picture i don't answer them but i do delete them cos since u can see my picture why woun't i see urs, u got something to hide? moreover all this ik heb je oproep gelezen wil ik ook niet, if u don't have something to say pls just pass me by. if u call me ur friend i will call u my friend.
Remember what goes around comes around
CHEERS ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Dat begin met "Whatever!' ook echt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef girllover het volgende:
We hebben volgens mij een winnaar:
"'handje-in-handje-met-vier-blote-voetjes-een-deel-van-de-Hollandse-kustlijn-af-te-lopen-om-vervolgens-afgepeigerd-neer-te-strijken-voor-een-goede-fles-wijn-of-wanneer-afwezig-blikjes-koud-bier-om-vervolgens-elkaars-levens-en-het-leven-in-het algemeen-vol-met-interessante-gebeurtenissen-en-onzinnigheden-eens-goed-relativerend-onder-de-loep-te-nemen-om-vervolgens-over-te-gaan-in-een-slap-ouwehoeren-over-bijvoorbeeld-de-laatste-show-van-theo-maassen-tussendoor-elkaars-rug-insmerend-want-het-is-hoog-zomer-en-dan-samen-op-het-idee-komen-en-te-besluiten-diezelfde-dag-nog-de-thalys-te-pakken-want-in-parijs-schijnt-die-avond-een-heel-leuk-optreden-te-zijn..."
Die laatste 'zin'.Daar krijg ik echt jeuk van, ja 'echt. Wat onzettend geforceerd spontaan zeg. Vooral dat drammerige "diezelfde dag nog'
En waarom staan die streepjes tussen alle woorden in?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:45 schreef girllover het volgende:
En nog een. Deze tekst is zo mogelijk nog erger dan de vorige. De allerergste dingen heb ik vet gemaakt:
"A few words from me to you, die ik belangrijk vind, mij enigszins omschrijven en mijn aandacht trekken..
Aanvulling, attent, avondmens, buiten, candles, caring, charming, class, dansen, details, doorzettingsvermogen, eerlijk, eigenzinnig, energiek, enthousiast, Faithless, family, flexibel, friends, gentleman, gezelligheid, groei, hotels, humor, inhoud, interessant, jezelf zijn, kieskeurig, kritisch, kuiltjes, kwaliteit, lachen, lekker, lief, lingerie, mening, muziek, nieuwsgierig, ogen, ondernemend, organized, ouder, passie, perfectionistisch, personality, Quest, realistisch, reizen, romantiek, rustig, scones, serieus, shoes, Snapple, sociaal, soulmate, speed, spontaan, stabiel, Starbucks, steenbok, stijlvol, strand, tanden, Uggs, uniek, verantwoordelijk, verwennen, verzorgd, vrolijk, vrouwelijk, waarderen, waarheid, watermeloen, wijs, zee, zelfontwikkeling, zelfrespect, zon."
Hoe is het mogelijk dat zo'n vrouw nog alleenstaand is!
Ik heb het nog helemaal gelezen ook, eigenlijk even kansloosquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef Neverending het volgende:
[..]
Ik heb het nog helemaal gelezen ook, eigenlijk even kansloos![]()
het is nooit goed...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:32 schreef Chrrris het volgende:
TVP.
Heb heel wat grappige verhaaltjes gelezenen vroeg me toen af...
Wanneer is 't eigenlijk wel goed? Is 't eigenlijk wel een keertje goed?
Heb 't idee dat alle teksten vrijwel als belachelijk kan worden gezien en men beter niet verteld over wat hij/zij zoekt en hoe hij/zij is.
Ach deze topic reeks is allang geen klacht meer, maar puur vermaakquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:32 schreef Chrrris het volgende:
TVP.
Heb 't idee dat alle teksten vrijwel als belachelijk kan worden gezien en men beter niet verteld over wat hij/zij zoekt en hoe hij/zij is.
Wat mij betreft als iemand bijvoorbeeld schrijft dat je lief en zorgzaam is en dat ze iemand mist die van haar houdt met wie ze leuke dingen kan doen. En dan misschien iets over werk en hobbies.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:32 schreef Chrrris het volgende:
TVP.
Nee, dan moet je in [Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #2 zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ach deze topic reeks is allang geen klacht meer, maar puur vermaakdaar is dit Forum toch voor?
Ik rofl bijna van mijn stoel af.quote:-bent zo heeeel af en toe gewoon letterlijk en figuurlijk die arm om mijn schouder en het luisterende oor(n.b. alleen luisteren is genoeg...ik hoef op zulke momenten echt geen tips of oplossingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |