Heb je daar misschien een bron voor? Lijkt me wel interessant om eens te lezenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:35 schreef bendk het volgende:
Eens een onderzoek gelezen, slagingskans voor een relatie is 3% !

Over het algemeen worden die profielen wel gesorteerd op laatste maal inloggen dus dat krijg je alleen als je heel diep gaat graven denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik op een blue-monday een account heb geopend op relatieplanet (en betaald) en ik ben er welgeteld 1x geweest. Misschien is dat ook het gros van de mensen, er wel een profiel hebben, maar nooit komen en dus ook niet reageren op berichten. Geen idee hoe lang zoiets blijft staan en als dat dan jaren is dan kom je ook steeds dezelfde mensen tegen idd.

Nee helaas niet meer, google anders even.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 05:15 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een bron voor? Lijkt me wel interessant om eens te lezen

Volgens mij moet je echt iets doen om je account te verwijderen. Maar als je dat niet doet, dan wordt je platgespamd met mails.En de datingsites zijn vooral vleesmarkten. Als je als man er heel goed uitziet en een goed verhaal hebt, dan zul je wel leuke dates krijgen. Is dat niet zo, vergeet het dan maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik op een blue-monday een account heb geopend op relatieplanet (en betaald) en ik ben er welgeteld 1x geweest. Misschien is dat ook het gros van de mensen, er wel een profiel hebben, maar nooit komen en dus ook niet reageren op berichten. Geen idee hoe lang zoiets blijft staan en als dat dan jaren is dan kom je ook steeds dezelfde mensen tegen idd.

Je had je antwoord al klaar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:16 schreef Houdnini het volgende:
Ik zat er al op te wachten tot iemand met zo'n opmerking zou komen
Nee, je probeert je teveel te verantwoorden en trekt je teveel aan wat anderen van je vinden en juist dat, mijn beste, wordt weerspiegeld in je OP door anderen ook zo enorm te bekritiseren.quote:Nu mag je me nog een keer beoordelen: Lig ik uit de markt? Projecteer ik mijn tekortkomingen op anderen? Ben ik autist? Ben ik een botte lul? Is mijn lijstje met eisen onrealistisch?
Vertel het me maar

Nope, ik had tijd overquote:
Wel een beetje voorspelbare reactie hoorquote:Nee, je probeert je teveel te verantwoorden en trekt je teveel aan wat anderen van je vinden en juist dat, mijn beste, wordt weerspiegeld in je OP door anderen ook zo enorm te bekritiseren.

Misschien is RP wel een doorsnede van de maatschappij. Tegenwoordig is het hip om labeltjes te plakken maar iedereen heeft wel trekken van bepaalde stoornissen. Wat is nog normaal? Logisch dat er juist mensen met borderline trekjes op datingsites zitten, zij hebben immers de aandacht nodig. Een introvert huismusje durft zich niet zo bloot te geven. Zo kun je de mannen bijv. ook labelen aan anti-socialen, narcisten, autisten, neuroten, en ga zo maar door. Het zijn, denk ik, sowieso de extraverte persoonlijkheden die zich aanbieden en melden op een datingsite. Iedereen heeft er immers toch een geweldig sociaal leven, goede baan en is niet op zoek naar een relatie, maar... zou het wel leuk vinden als er heel toevallig iemand op zijn/haar pad komt. Neem het niet al te serieus joh. Het is gewoon 'ook' een manier om mensen te leren kennen. En ik geloof dat het aanbod in de kroeg ook anders is dan dan op een werkvakantie met een christelijke insteek, een sportclub of mensen die je op je werk tegenkomt. Ik zie het niet meer als logisch dat bepaalde middelen om mensen te leren kennen, bepaalde mensen aantrekt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:14 schreef Houdnini het volgende:
Wel een beetje voorspelbare reactie hoor![]()
Je zegt dat ik anderen bekritiseer door wat zij van mij zouden vinden. Daar ging het dus niet om. Het ging er bv. om dat die mensen hun eigen negatieve karaktereigenschappen op mij projecteren en mij hiermee aanzetten om net zo te worden. Vertel me leugens en ik lieg net zo hard terug. Behandel mij als een klootzak en ik behandel jou als een goedkope slet. En daar trek ik mezelf inderdaad bijzonder veel van aan, want dat zijn eigenschappen die ik tot op zekere hoogte niet al te extreem bij mezelf wil terugzien.
Nu heb je dat met normale contacten ook wel (er is niet voor niets een speciaal gezegde voor: "waar je mee omgaat.."), maar in mijn ogen zijn de mensen op datingsites gewoon een stuk erger. Ik heb dan ook vaak moeten aanhoren dat ze borderline zouden hebben, ADD/ADHD, krasten, op andere manieren onstabiel waren, exen die mevrouw "zomaar" buiten de deur hadden gezet, enzovoorts. Op een moment begon ik ze maar te turven, met verassende resultaten.
Maar die kattendame blijft nog wel een van de prachtigste voorbeelden: ik vind dieren leuk, maar overval mij met je liefde voor dieren tussen je beddengoed, en mijn interesse in jou daalt tot onder het dieptepunt (kwestie van goede hygiene). Ook dat heeft niets te maken met wat zo'n persoon van mij vindt.
Dat ik me teveel probeer te verantwoorden, daar heb je zeker een heel dik punt mee. Ik zal het mee naar achteren nemen

Dat je dat ook vertelt op een date! Begin je je sollicitatiegesprek ook zo? Echt, sommige mensen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:14 schreef Houdnini het volgende:
.
Ik heb dan ook vaak moeten aanhoren dat ze borderline zouden hebben, ADD/ADHD, krasten, op andere manieren onstabiel waren, exen die mevrouw "zomaar" buiten de deur hadden gezet, enzovoorts. Op een moment begon ik ze maar te turven, met verassende resultaten.

Als ze allemaal actief zouden zijn wel jaquote:Op zondag 17 mei 2009 17:08 schreef Arvid het volgende:
Hoe meer mensen lid worden van RP hoe meer het natuurlijk een afspiegeling wordt van de maatschappij.

Ik neem de dingen op internet ook niet al te serieus hoor. Serieus begint pas buiten internet, niet eropquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien is RP wel een doorsnede van de maatschappij. Tegenwoordig is het hip om labeltjes te plakken maar iedereen heeft wel trekken van bepaalde stoornissen. Wat is nog normaal? Logisch dat er juist mensen met borderline trekjes op datingsites zitten, zij hebben immers de aandacht nodig. Een introvert huismusje durft zich niet zo bloot te geven. Zo kun je de mannen bijv. ook labelen aan anti-socialen, narcisten, autisten, neuroten, en ga zo maar door. Het zijn, denk ik, sowieso de extraverte persoonlijkheden die zich aanbieden en melden op een datingsite. Iedereen heeft er immers toch een geweldig sociaal leven, goede baan en is niet op zoek naar een relatie, maar... zou het wel leuk vinden als er heel toevallig iemand op zijn/haar pad komt. Neem het niet al te serieus joh. Het is gewoon 'ook' een manier om mensen te leren kennen. En ik geloof dat het aanbod in de kroeg ook anders is dan dan op een werkvakantie met een christelijke insteek, een sportclub of mensen die je op je werk tegenkomt. Ik zie het niet meer als logisch dat bepaalde middelen om mensen te leren kennen, bepaalde mensen aantrekt.

Erger, het wordt al verteld in de dagen of weken voor de datequote:Op zondag 17 mei 2009 17:10 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dat je dat ook vertelt op een date! Begin je je sollicitatiegesprek ook zo? Echt, sommige mensen.

Op zoek naar de perfecte partner om haar te ontmaagden misschien? Of gelovig?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:34 schreef picardmike het volgende:
Ik ben er achtergekomen dat er een 26jr vrouw rondloopt op relatieplanet die nog maagd is en bepaald niet lelijk, die hele site boeide me eigenlijk geen reet maar omdat ik dit weet zoek ik de hele tijd de uitdaging op haar te versieren, maar het rotte is ze zegt nooit wat terug tegen niemand niet. Hoe versier je volwassen maagden, bij mannen is het niet moeilijk, maar bij vrouwen? Pffff

quote:Op zoek naar de perfecte partner om haar te ontmaagden misschien? Of gelovig?
In dat geval zou ik haar mooi laten zitten, die krijgt er vanzelf spijt van als ze tegen de 30 of 40 eindelijk eens wordt wakkergeswaffeld

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |