Dus dat zeiden we vroeger dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Buiten 't feit dat de COS'en ermee verpest worden, het gaat al delenlang niet meer om de streams,
Ja het lijkt er wel op ja ,en dan iedere keer ergerquote:
1 - lul je nou alweer over m'n aangedragen argumenten heen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
hahahaha Danny, laat je nou niet zo kennen! Je kan ons van alles in de schoenen proberen te schuiven, maar waarom denk je dat we in de COS komen? (en veel ook) omdat we willen weten wat er bij de streamer op ons officiele forum leeft!
En hoeveel kritiek wordt er ook wel niet geuit die totaal niet terecht is, als je dan over 2 of 3 posts hebt waar ik in ff wat er uit flapte....
kan ook de schuld aan hoge koorts geven, maar dat doe ik niet!
Wil je het anders met Dementor doen? Niets ten nadele van hem btwquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:26 schreef blomst het volgende:
Jammer ook dat Huub als spreekbuis optreed, hij was toch maar een hulpje daar?
Bart of Bram toch??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wil je het anders met Dementor doen? Niets ten nadele van hem btw
dat doe ik gewoon tussendoor. ik multitask hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:24 schreef Jimbo het volgende:
danny, fix fok eens ipv dat je gaat ruzie-en met huub
Die houden zich niet direct met ons bezig, maar bij de overlevers.quote:
dementor meldt het iets zakelijker, huub discussieert wat feller. beiden hebben hun voor en nadelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:32 schreef Spooky4u het volgende:
Wil je het anders met Dementor doen? Niets ten nadele van hem btw
Het is verspilde moeite. Ik geef dan de voorkeur aan Huub.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:35 schreef Danny het volgende:
[..]
dementor meldt het iets zakelijker, huub discussieert wat feller. beiden hebben hun voor en nadelen.
Bart geeft een reactie en lult er meteen overheen met een 'wie kijken er nog?!' en daar trapt bij hem iedereen in viel me op na teruglezen van de cos van afgelopen nacht
laten we hopen dat fok t snel weer doet danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat doe ik gewoon tussendoor. ik multitask he
maar goed, laten we maar zien hoe het gaat lopen vanavond. ik heb er weinig vertrouwen in dat ze de polluitslag waar kunnen maken, maar goed. Ze beweren van wel dus ga ik het gewoon afwachten. Evengoed pakt het wel goed uit en ben ik epic aan het failen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
[..]
1 - lul je nou alweer over m'n aangedragen argumenten heen?
2 - ik heb koorts nooit de schuld gegeven. ik heb genoemd dat ik koorts had die avond, maar ook stellig gezegd dat ik volledig achter alles stond (en sta) wat ik gezegd heb.
.. enz enz enz enz enz..
Kortom; de gegeven opties kunnen imo nooit worden waargemaakt en daar gaat het hernieuwde concept al meteen weer de mist in.
Ik mag ze niet meer openen denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:36 schreef FuTilE het volgende:
Gaat nu Fok! bij elk nieuw COS-topic op tilt?
Weg met die peuken. Mag ie inleveren voor dat onterecht gekregen biertje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:36 schreef Danny het volgende:
Jeroen gaat alleen peter peuken geven en is benieuwd hoe marielin gaat reageren. dat is zijn experiment.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik probeer me altijd voor te stellen in welke, waarschijnlijk toch wat manische staat Danny verkeert tijdens deze stroom van berichten.
Een dieprood aangelopen, totaal bezweette Uncle Fester die in de hoogste versnelling op zijn toetsenbord zit te hengsten om zijn standpunt duidelijk te maken, een rondje draait op zijn bureaustoel, op F5 drukt, een antwoord leest, zijn handen uit pure wanhoop en ongeloof in de lucht gooit en dan weer van voren af aan begint.
Dat zou wel een capje van Mazaru waard zijn
Zo denkt Peter er ook over. Elkaar ondersteunen en niet constant jennen. Samen doorstaan wat de streamers voor ze in petto hebben..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:39 schreef Espabilado het volgende:
Als ik TBO crew was zou ik t nu niet kunnen laten kritiek te geven op het draaien van Fok
Overigens zit ik net te denken:
Het spelconcept was dat de overlevers gezamenlijk moeten leven toch? Elkaar er doorheen helpen enzo.
Wanneer ze in relatieve luxe leven en het alleen gaat om dingetjes als items winnen enzo dan is er eigenlijk geen aanleiding voor dat ze samen sterk gaan staan. Er is gewoon niet iets waar ze samen sterk tegen kunnen staan, ze kunnen alleen elkaar dwars zitten maar er is geen common enemy.
Daarom lijkt het me eigenlijk ineens heel interessant als ze echt afgemat worden, dan krijgen ze het állen zwaar.. dan gaat het niet om pesterijtjes onderling en gepiep over verkleurde broeken etc.. maar moeten ze echt elkaar ondersteunen en krijg je echt een teamspirit er in. Dan gaan ze ook wel samen echt vol voor de groepsopdrachten, om zo even te ontkomen aan de ontberingen.
Ja, dat lijkt me 100x interessanter en dan heb je wél het originele concept kwa groepsgedrag én je kan natuurlijk altijd nog de kijker laten kiezen wat wel en wat niet en wat de opdrachten worden.
Maar zoals overlevers zelf toegeven net is het 2 weken een hotel geweest, wie geeft er dán om groepsgevoel??
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
wat is er met fok aan de hand, danny? aanval? moeten we de knokploeg bijeen roepen
Jeroen legde uit dat hij vanavond Peter peuken gaat geven en Marielin niet. Gaat ie haar reactie uitlokken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:40 schreef Flow3r het volgende:
fff....weer een jeroenmomentje in de camera
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik probeer me altijd voor te stellen in welke, waarschijnlijk toch wat manische staat Danny verkeert tijdens deze stroom van berichten.
Een dieprood aangelopen, totaal bezweette Uncle Fester die in de hoogste versnelling op zijn toetsenbord zit te hengsten om zijn standpunt duidelijk te maken, een rondje draait op zijn bureaustoel, op F5 drukt, een antwoord leest, zijn handen uit pure wanhoop en ongeloof in de lucht gooit en dan weer van voren af aan begint.
Dat zou wel een capje van Mazaru waard zijn
daar is over gestemd dus daar heeft ze sowieso recht op...............quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:46 schreef kikkertje46 het volgende:
ik vraag me dus nog steeds af en wanneer marilin haar biefstuk en snoep krijgt.
Is ook bevestigd dat die gewoon nog komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef bunkerman het volgende:
[..]
daar is over gestemd dus daar heeft ze sowieso recht op...............
Met dat idee hebben ze zich ook aangemeld meen ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo denkt Peter er ook over. Elkaar ondersteunen en niet constant jennen. Samen doorstaan wat de streamers voor ze in petto hebben..
Och, we draaien al tien jaar. Maar de kritiek zou terecht zijn. Dat zonder meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:39 schreef Espabilado het volgende:
Als ik TBO crew was zou ik t nu niet kunnen laten kritiek te geven op het draaien van Fok
'iedereen zenders checken' toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
dat was toch een cue? batterij wisselen? dat jeroen zn opdracht gehaald had ofzo?
Volgens de index heeft het forum op dit moment zo'n 900 ingelogde gebruikers en 2000 bezoekers, wellicht is dat een verklaring?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
ligt het nou aan mij of is FOK! heeeeeeel erg traag op dit moment, zoniet onbereikbaar...
hoezo, kom je met je teddybeer aanvallen ?quote:
Ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
ligt het nou aan mij of is FOK! heeeeeeel erg traag op dit moment, zoniet onbereikbaar...
Dit is de eerste keer in een half uur dat het me lukt überhaupt iets te bekijken.
Ach zaterdag is hij pleitte.quote:Hopelijk ligt het aan de hoeveelheid FOK!kers die willen protesteren tegen het feit dat Jeroen gewoon doorgaat met z'n pesterijen, nu tegen Marielin. Hij heeft blijkbaar de smaak te pakken en denkt dattie in DGK zit.
Haha iig Peter... Jeroen heeft een geheel eigen interpretatie....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Met dat idee hebben ze zich ook aangemeld meen ik.
klopt, het is extreem druk. met name in het bunkerforumquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens de index heeft het forum op dit moment zo'n 900 ingelogde gebruikers en 2000 bezoekers, wellicht is dat een verklaring?
Ik vind sowieso dat wil je je overlever noemen je moet kunnen afkicken in zo'n bunker. Hoe wouden ze dat in een échte bunker doen? En dan kan je wel roepen is oneerlijk met de nietrokers maar ze wisten dat het risico er in zat dat ze zonder peuken konden komen te zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef Spooky4u het volgende:
Jeroen nu ook de sigaretten in te laten leveren is ook leuk natuurlijk. Kijken hoe Jeroen daarop reageert.
dat moet nog maar blijken. als we niet (meer) in de maling worden genomen zorg ik dat jeroen er weer evenredig veel positieve stemmen bijkrijgt. Dat heb ik toegezegd dus maak ik ook waar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou.Het is slecht bereikbaar momenteel
[..]
Ach zaterdag is hij pleitte.
Ook weer in zo'n belachelijke poll om een individu in een opwelling te belonen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef bunkerman het volgende:
[..]
daar is over gestemd dus daar heeft ze sowieso recht op...............
als van begin af bekend was geweest dat t een treitershow zou gaan worden , hadden Peter en Pim zich vast niet aangemeldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha iig Peter... Jeroen heeft een geheel eigen interpretatie....
Is ook wel mooi een beetje met elkaar spelen... maar Jeroen is gewoon te sterk voor de rest en dat maakt het, voor mij iig, vervelend om naar te kijken.
Je laat een LTS-er ook geen Havo examen doen.
Bull. De makers gaan echt hun concept niet presenteren als zijnde 'anti-terreur' en dan intussen toch bewust een rotte appel in het spel zetten. Dat is wachten op geïrriteerde kijkers imhoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha iig Peter... Jeroen heeft een geheel eigen interpretatie....
Is ook wel mooi een beetje met elkaar spelen... maar Jeroen is gewoon te sterk voor de rest en dat maakt het, voor mij iig, vervelend om naar te kijken.
Je laat een LTS-er ook geen Havo examen doen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet nog maar blijken. als we niet (meer) in de maling worden genomen zorg ik dat jeroen er weer evenredig veel positieve stemmen bijkrijgt. Dat heb ik toegezegd dus maak ik ook waar.
dan hoop ik dat je blijft vinden dat je in de maling wordt genomen, van mij mag hij er absoluut uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet nog maar blijken. als we niet (meer) in de maling worden genomen zorg ik dat jeroen er weer evenredig veel positieve stemmen bijkrijgt. Dat heb ik toegezegd dus maak ik ook waar.
Zou het niet goedkoper zijn geweest om gewoon even tot het laatste uur van het stemmen te wachten met je oordeel?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
eens, maar dat is wat anders dan doelbewust rokertje pesten omdat dat een makkelijk doelwit is natuurlijk. Marielin gaf al aan dat ze desnoods gewoon stopt met roken en daar zie ik haar ook wel voor aan. Die nacht buiten drukte ze de peuk ook zonder morren uit toen ze hoorde dat ze daar niet mocht roken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat wil je je overlever noemen je moet kunnen afkicken in zo'n bunker. Hoe wouden ze dat in een échte bunker doen? En dan kan je wel roepen is oneerlijk met de nietrokers maar ze wisten dat het risico er in zat dat ze zonder peuken konden komen te zitten.
Komen ze ook laat achterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Spooky4u het volgende:
Camera in Isolatie kapot. 5000 eurootjes. Tot nader order...
En stel niet ? Dan zitten we met een stelletje kleurloze mensenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Jeroen er bijna uit, dan zal het een heel stuk rustiger worden in het bunkerforumquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt, het is extreem druk. met name in het bunkerforum
je zou roken ook gewoon vrij kunnen geven... en daar niet mee fucken. We nemen Jeroens pillen toch ook niet af. Die heeft ie tenslotte ook voor z'n gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat wil je je overlever noemen je moet kunnen afkicken in zo'n bunker. Hoe wouden ze dat in een échte bunker doen? En dan kan je wel roepen is oneerlijk met de nietrokers maar ze wisten dat het risico er in zat dat ze zonder peuken konden komen te zitten.
Wellicht kun je beter niet in zo'n prgramma gaan als je rookt, daar heb je gelijk in. Maar het toch ook de beslissing van de makers om ze toch toe te laten? Daar dan vervolgens continue mee lopen fucken is vreselijk flauw.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja, daar zit bijna geen verschil in. Medicijnen voorgeschreven door een arts, of een verslaving aan nicotinequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
je zou roken ook gewoon vrij kunnen geven... en daar niet mee fucken. We nemen Jeroens pillen toch ook niet af. Die heeft ie tenslotte ook voor z'n gemoedstoestand.
susiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Susi het volgende:
[..]
En stel niet ? Dan zitten we met een stelletje kleurloze mensen
Fair enoughquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja idd het moet gewoon of zijn; helemaal niet, of een standaard hoeveelheid... maar dat hele rookgebeuren moet niet bijna het grootste onderdeel van het spel worden.... lijkt steeds meer het rokersspel dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Wellicht kun je beter niet in zo'n prgramma gaan als je rookt, daar heb je gelijk in. Maar het toch ook de beslissing van de makers om ze toch toe te laten? Daar dan vervolgens continue mee lopen fucken is vreselijk flauw.
zullen we knuffelen ? ik wil een knuffelquote:
puntenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef blomst het volgende:
Niets over wat er te winnen valt of te verliezen???
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zullen we knuffelen ? ik wil een knuffel
zelfde als altijd denk ik?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef blomst het volgende:
Niets over wat er te winnen valt of te verliezen???
Hier nog 1 ,zwaar irriquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:05 schreef NrTH het volgende:
[..]
Koop eens nieuwe servers, kon er van 20:00 tot 21:00 niet op wegens drukte
Bovendien heeft iedereen wel zwakke en sterke punten. Nette en schone kleding is ook geen noodzaak. Als je Elinetje twee dagen zonder make-up in een jutezak laat lopen hab je ook grote kans dat ze huilend haar 12 uurtje aan gaat vragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
je zou roken ook gewoon vrij kunnen geven... en daar niet mee fucken. We nemen Jeroens pillen toch ook niet af. Die heeft ie tenslotte ook voor z'n gemoedstoestand.
Ik snap het verschil wel. Maar het gaat toch om de gemoedstoestand? Iemand z'n nicotine ontnemen kan misschien wel hetzelfde effect hebben dan iemands pillen ontzeggen. Alleen kan het laatste niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, daar zit bijna geen verschil in. Medicijnen voorgeschreven door een arts, of een verslaving aan nicotine
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef ditisHuub het volgende:
mensen de polls lopen tot halftien, daarna wordt de uitslag per brief aan de Overlevers kenbaar gemaakt
Is ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef lies1958 het volgende:
jahoor gaan ze pim zijn gebeuren gaan afkatten dat jeroen beter doorzakte.
de streamer bepaalt wie het het zwaar heeft en wie het niet zwaar heeftquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Bovendien heeft iedereen wel zwakke en sterke punten. Nette en schone kleding is ook geen noodzaak. Als je Elinetje twee dagen zonder make-up in een jutezak laat lopen hab je ook grote kans dat ze huilend haar 12 uurtje aan gaat vragen.
Uiteindelijk gaat het gewoon om evenredigheid. Maak het voor iedereen evenredig zwaar. Daar hoort de inmenging van de regie op te houden.
bedankt voor de melding.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef ditisHuub het volgende:
mensen de polls lopen tot halftien, daarna wordt de uitslag per brief aan de Overlevers kenbaar gemaakt
Dat is het groepsgevoel van de sociale Peuter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef lies1958 het volgende:
jahoor gaan ze pim zijn gebeuren gaan afkatten dat jeroen beter doorzakte.
die gast is ook veel langerquote:
doe daar dan ook ff een doos kleenex bij, denk dat peter ze nodig gaat hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef ditisHuub het volgende:
speciaal kusje voor Jimboquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:10 schreef Dottey het volgende:
20.57 Bart komt de bunker binnen. De overlevers zitten aan de tafel en krijgen de dagopdracht te horen.
Jeroen en Pim krijgen een fysieke opdracht. Zij moeten bij het keukenblok staan terwijl de rest aan tafel moet plaatsnemen.
Bart legt de opdracht uit.
1e deel van de opdracht valt 1 punt te winnen. De deelnemers moeten met de ruggen naar elkaar toestaan en hun benen van 90 graden laten zakken.
Jeroen geeft aan dat hij verkeerde schoenen aan heeft voor dit onderdeel. En hij mag snel zijn schoenen en sokken uittrekken.
Pim volgt zijn voorbeeld.
Jeroen begint na 30 seconden al een beetje te trillen in zijn benen en Pim lijkt zijn adem wel in te houden.
1 minuut is ervoorbij en Jeroen zakt als eerste in. Pim wint zijn eerste punt
2de deel van de opdracht vallen 2 punten te winnen. Dat is door kniebuigingen maken totdat een van de twee opgeeft.
Pim en Jeroen moeten naar elkaar kijken en armen strekken. Bart geeft het tempo aan waarin zij moeten zakken.
Jeroen zakt iets verder door zijn hurken dan Pim, waardoor Jeroen het enorm zwaar heeft en het opgeeft na 89 keer.
Pim heeft 3 punten.
Hij wint de 3 minuten douchen en het grote bed. Over het artikel loopt de poll nog.
Jeroen is helemaal buiten adem en Pim is licht in zijn hoofd. Direct na de opdracht begon hij ook wat te wankelen op zijn benen.
Mascara verstoppen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
hebben jullie nog suggesties voor de geheime opdracht voor de nieuwe geheim agent?
Bekendmaking aan de bewoners achterafquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
hebben jullie nog suggesties voor de geheime opdracht voor de nieuwe geheim agent?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
kom op mensen allemaal even stemmen
stemmen is gaaf
Wéér credits kopenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
kom op mensen allemaal even stemmen
stemmen is gaaf
Pim heeft geen sigarettenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat is het groepsgevoel van de sociale Peuter.
Dan moet je niet met dit soort spelletjes mee doen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap het verschil wel. Maar het gaat toch om de gemoedstoestand? Iemand z'n nicotine ontnemen kan misschien wel hetzelfde effect hebben dan iemands pillen ontzeggen. Alleen kan het laatste niet.
had je ook eerder kunnen zeggen...........quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef ditisHuub het volgende:
nagels lakkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
is al eerder gezegdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef bunkerman het volgende:
[..]
had je ook eerder kunnen zeggen...........
Dat doorzakken heeft dus geen donder met de lengte van Pim te maken, hij zakt gewoon niet genoeg door, zweeft met z'n kont nog een halve meter boven de grond.quote:
eline verkrachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
Poll graag:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de streamer bepaalt wie het het zwaar heeft en wie het niet zwaar heeft
Een nicotineverslaving is iets waar je iets aan kunt doen voor je de bunker ingaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap het verschil wel. Maar het gaat toch om de gemoedstoestand? Iemand z'n nicotine ontnemen kan misschien wel hetzelfde effect hebben dan iemands pillen ontzeggen. Alleen kan het laatste niet.
-ja een hele flauwe alle kleding aan elkaar vastknopen wanneer iedereen slaaptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
Alle sokken jatten, aangezien ze daar al zo over zeuren telkens.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
ja ik weet wel een opdracht .........de geheim agent moet er voor zorgen dat jeroen in de bunker blijft.........quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
Ja helemaal mee eens ,doorzakken is ook goed doorzakken al ben je 2m langquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat doorzakken heeft dus geen donder met de lengte van Pim te maken, hij zakt gewoon niet genoeg door, zweeft met z'n kont nog een halve meter boven de grond.
aangezien de bunker straks leeg is omdat alles in beslag is genomen... nee, niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
Kunnen we ons niet meer op de groep gaan richtten ipv de individuen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:39 schreef Espabilado het volgende:
Het spelconcept was dat de overlevers gezamenlijk moeten leven toch? Elkaar er doorheen helpen enzo.
Wanneer ze in relatieve luxe leven en het alleen gaat om dingetjes als items winnen enzo dan is er eigenlijk geen aanleiding voor dat ze samen sterk gaan staan. Er is gewoon niet iets waar ze samen sterk tegen kunnen staan, ze kunnen alleen elkaar dwars zitten maar er is geen common enemy.
Daarom lijkt het me eigenlijk ineens heel interessant als ze echt afgemat worden, dan krijgen ze het állen zwaar.. dan gaat het niet om pesterijtjes onderling en gepiep over verkleurde broeken etc.. maar moeten ze echt elkaar ondersteunen en krijg je echt een teamspirit er in. Dan gaan ze ook wel samen echt vol voor de groepsopdrachten, om zo even te ontkomen aan de ontberingen.
Ja, dat lijkt me 100x interessanter en dan heb je wél het originele concept kwa groepsgedrag én je kan natuurlijk altijd nog de kijker laten kiezen wat wel en wat niet en wat de opdrachten worden.
Maar zoals overlevers zelf toegeven net is het 2 weken een hotel geweest, wie geeft er dán om groepsgevoel??
Ik vind alles goed... als die opdracht maar tegen alle bewoners gericht kan zijn. Iemands mascara jatten of sigaretten pikken sluit een bepaald groep uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
aangezien de bunker straks leeg is omdat alles in beslag is genomen... nee, niet eigenlijk.
oke, geen suggesties van Danny's kant uit, wie wel?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
aangezien de bunker straks leeg is omdat alles in beslag is genomen... nee, niet eigenlijk.
danny nu zeg ik het ook...........je gedraagt je als een klein kind nu.....pffffffquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Augurkje, Danny ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
ja haha enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
-ja een hele flauwe alle kleding aan elkaar vastknopen wanneer iedereen slaapt
-eten verstoppen
-zout in koffie/thee doen
Raar afwijkend gedrag...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
volgens de poll is alle kleding straks wegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
-ja een hele flauwe alle kleding aan elkaar vastknopen wanneer iedereen slaapt
-eten verstoppen
-zout in koffie/thee doen
eens, maar goed. Polls houden over wat er in de polls moet komen lijkt mij iets te veel van het goede, dus we moeten keuzes maken. Daarom ook hier de vraag, hebben jullie nog suggesties?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind alles goed... als die opdracht maar tegen alle bewoners gericht kan zijn. Iemands mascara jatten of sigaretten pikken sluit een bepaald groep uit.
van elke bewoner iets van ondergoed of sokken dragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, geen suggesties van Danny's kant uit, wie wel?
Jij denkt dat de voorraad pillen ook oneindig is in een bunker? Op een gegeven moment zal hij ook zonder moeten. Als het maar lang genoeg duurt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een nicotineverslaving is iets waar je iets aan kunt doen voor je de bunker ingaat.
Zorg dat je er van af bent. Ze worden toch overlevers genoemd? Overleven doe je niet op luxe artikelen.
Wij bepalen niet zoveel. Zelfs met een poll ligt het er maar net aan welke formulering wordt gekozen en welke opties er zijn. Jullie zetten ten allen tijde de lijntjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ja geef hem/haar een paar kratten bier en laat hem niets delen met jeroen en hij/zij mag niet een keer reageren op de vraag waarom hij/zij niet deelt met jeroen. Lijkt mij een goede voor eline.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
Jeroen heeft al een privè item ingeleverdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:07 schreef lies1958 het volgende:
en het lullige is nu dat pim het straks weer in kan leveren wat hij gewonnen heeft. Jeroen moet toch wat inleveren nu of geldt dat voor hem nu niet. Dat is toch elke keer zo? Kan zijn dat ik het begin gemist heb van de opdracht dus weet het niet.
Het is best lastig om een goede opdracht aan iemand te geven zonder dat jullie (regie) de tijd hebben om iemand goed en duidelijk te intsrueren... Of kan het ook per (geheim) briefje??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
o, ik dacht stiekem een kussen op zijn hoofd drukken totdat hij stil ligt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ja ik weet wel een opdracht .........de geheim agent moet er voor zorgen dat jeroen in de bunker blijft.........
ik gaf je een suggestie huub........maar goed hier een normale.......van elke bewoner een pluk haar afknippen.....ook van peter lolquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
volgens mij was Pim door de poll aangewezen als opvolger.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja geef hem/haar een paar kratten bier en laat hem niets delen met jeroen en hij/zij mag niet een keer reageren op de vraag waarom hij/zij niet deelt met jeroen. Lijkt mij een goede voor eline.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bijvoorbeeld: Pim moet vijf zinnen per dag zeggen zonder dat het opvalt dat hij meéér is gaan praten!
Petertje pesten!! Hij hapt zo heerlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Laat de bewoners één voor één iets geks meemaken, en smeer dat uit over 2 dagen zodat ze niet direct in de gaten hebben wie er over blijft waar nog niks bij geflikt is. Bijvoorbeeld: jeukpoeder in slaapzak (douchen & schone slaapzak mag daarna, anders gaat t wel wat ver), persoonlijke dingen op rare plekken leggen, zout ipv suiker in de koffie, etc etc. Gewoon een serie pranks en dan wachten op het oordeel van de groep dat Jeroen er weer wat mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
En maak ze dan allemaal 007quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
van elke bewoner iets van ondergoed of sokken dragen.
Hij zal wel voor een maand mee genomen hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij denkt dat de voorraad pillen ook oneindig is in een bunker? Op een gegeven moment zal hij ook zonder moeten. Als het maar lang genoeg duurt.
Hij moet helemaal niet zonder, aangezien die pillen door een arts zijn voorgeschreven. Het is een belachelijke vergelijking die je trekt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij denkt dat de voorraad pillen ook oneindig is in een bunker? Op een gegeven moment zal hij ook zonder moeten. Als het maar lang genoeg duurt.
ja zag het net ook gebeuren. Bart was het zeker vergeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jeroen heeft al een privè item ingeleverd
ik ben ff aan het nadenkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens, maar goed. Polls houden over wat er in de polls moet komen lijkt mij iets te veel van het goede, dus we moeten keuzes maken. Daarom ook hier de vraag, hebben jullie nog suggesties?
het is Peter geworden!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
volgens mij was Pim door de poll aangewezen als opvolger.
medicijnen krijg je van een dokter vind ik toch een heel verschil met sigaretten die juist worden afgeraden en niet op recept krijgtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Idd, voorgeschreven medicatie is heel wat anders dan een verslaving.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niet zonder, aangezien die pillen door een arts zijn voorgeschreven. Het is een belachelijke vergelijking die je trekt.
ah ok. in dit geval:quote:
Geef hem een schuursponsje en laat hem al het glimmende opruwenquote:
Zucht... laat Peter het Jeroen zo makkelijk mogelijk maken in de bunker... maar zodra iemand het opvalt dan is hij af!quote:
Oh sorry heb ik niet gezien dan door pim die zuipt ook lekker door en daar verwacht jeroen het ook niet van.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
volgens mij was Pim door de poll aangewezen als opvolger.
collega van me vroeger heeft haar kind om het leven gebracht op de manier hoe jij schetst dus vind het ongepast en onsmakkelijk wat je daar uitkraamt ..........zou bijna wat zeggen maar weet me in te houden .....maar getalifequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
o, ik dacht stiekem een kussen op zijn hoofd drukken totdat hij stil ligt.
Als jeroen dan verstandig is gaat hij meteen stil liggen
Ja ik ook ,hebben de nacht-streamers ook watquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het voor een geheime opdracht altijd wel leuk als er stiekem iets `s nachts moet gebeuren.
Met het verstoren van de nachtrust, pak je iedereen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef ditisHuub het volgende:
Voedsel...Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Alles the Bunker uit.»Alles the Bunker uit. 20 Votes »De helft the Bunker uit. 19 Votes »Niets the Bunker uit. 15 Votes
deze is nog niet beslist
maar we zijn nu hard aan het brainen om opdrachten te verzinnen die niet tegen 1 of 2 mensen gericht zijn. (en das best lastig)
Hij kan ook heel goed mokkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:24 schreef Marrije het volgende:
geheime opdracht is voor peter
Kan ook zijn dat ie 24 uur niet mag klagen. . .
Pim wou het in 1e instantie al vrijwillig doen totdat ie bedacht dat als peter peuken krijgt, jeroen bier dat ie er dan ook wel wat voor wilde.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
ah ok. in dit geval:
Pim zo ver krijgen dat hij zich ook kaalscheert.
Ik zeg van niet. Het gaat om iemands gemoedstoestand.... Jeroen houdt z'n pillen. De rokers hun eigen drugs. Limiteren ok.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
medicijnen krijg je van een dokter vind ik toch een heel verschil met sigaretten die juist worden afgeraden en niet op recept krijgt
ik geloof dat die geheime opdrachten niet zo goed bevallen, gezien het commentaar op/over Jeroen, ik vind ze Top..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
Kan niet. Alles is straks de bunker uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:21 schreef akveor het volgende:
Optie voor 007 ongemerkt 1 kledingstuk van iemand anders dragen....
Waarvoor heeft jeroen die pillen dan eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zal wel voor een maand mee genomen hebben.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Met het verstoren van de nachtrust, pak je iedereen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Met het verstoren van de nachtrust, pak je iedereen.
poeh ... er blijft nog maar weinig over zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
voel je je een beetje uitgesloten danny?????...bespeur ik enige vorm gedrag van ene peter uit de bunker snif snif jank jankquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:25 schreef Danny het volgende:
[..]
sorry, was vergeten dat jullie vrienden zijn
Dat zijn dus leuke optiesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef ditisHuub het volgende:
oke we hebben twee serieuze opties hier nu bedacht die niet perse 1 iemand benadelen
oven eruit jatten zonder dat iemand het merkt,
de nagels van iedereen lakken ongemerkt
mja, zo mag je nooit meer iets zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:25 schreef bunkerman het volgende:
[..]
collega van me vroeger heeft haar kind om het leven gebracht op de manier hoe jij schetst dus vind het ongepast en onsmakkelijk wat je daar uitkraamt ..........zou bijna wat zeggen maar weet me in te houden .....maar getalife
*zucht!*quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg van niet. Het gaat om iemands gemoedstoestand.... Jeroen houdt z'n pillen. De rokers hun eigen drugs. Limiteren ok.
Op zich Humor,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef ditisHuub het volgende:
oke we hebben twee serieuze opties hier nu bedacht die niet perse 1 iemand benadelen
de nagels gaat nooit lukken joh................quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef ditisHuub het volgende:
dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:28 schreef bunkerman het volgende:
[..]
de nagels gaat nooit lukken joh................
Onmogelijk. Peter is een *man* van zijn woord en gisteren zei hij nog heel stellig dat HIJ NOOOOOIT zou meedoen aan zo'n *de mol naai je medebewoners* opdracht.quote:
dat is wel een beetje een probleem ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onmogelijk. Peter is een *man* van zijn woord en gisteren zei hij nog heel stellig dat HIJ NOOOOOIT zou meedoen aan zo'n *de mol naai je medebewoners* opdracht.
de nagels is te moeilijk, de oven is ok.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef ditisHuub het volgende:
quote:
Mooi zo, Peter moet stiekem sigaretten krijgen en mag ze delen.quote:
Ohw wat een horror! Nagels lakken!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef ditisHuub het volgende:
Hij had antidepressiva ivm de bijwerkingen, mogelijk heeft hij een overactieve piemel, en de bijwerking impotentie zwakt dat wat af.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Waarvoor heeft jeroen die pillen dan eigenlijk.
Er staat toch sinds gisteren een sanctie op het weigeren van opdrachten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is wel een beetje een probleem ja...
Als hij dat gezegd heeft, dan zal die dat ook zeker niet doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onmogelijk. Peter is een *man* van zijn woord en gisteren zei hij nog heel stellig dat HIJ NOOOOOIT zou meedoen aan zo'n *de mol naai je medebewoners* opdracht.
Hallo, dat gaat heus niet gebeuren hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:30 schreef tonja het volgende:
Ik denk niet dat de overlevers er akkoord mee gaan om helemaal naakt te gaan zitten (met uitzondering van Jeroen misschien)
Totaal geen kleren in de bunker lijkt me niet te doen, dan is het vrees ik over en uit.
en zo is het, t' moet geen porno t.v. worden!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:30 schreef tonja het volgende:
Ik denk niet dat de overlevers er akkoord mee gaan om helemaal naakt te gaan zitten (met uitzondering van Jeroen misschien)
Totaal geen kleren in de bunker lijkt me niet te doen, dan is het vrees ik over en uit.
Nee echt, hilarisch.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:30 schreef Bunker-Renate het volgende:
een snor tekenen bij iemand terwijl ie slaapt of z,n gezicht onderkladderen, mits je het er wel vanaf krijgt natuurlijk
ik denk dat ze binnen anderhalve seconde doorhebben dat hij ze van de febo krijgt...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:29 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Mooi zo, Peter moet stiekem sigaretten krijgen en mag ze delen.
Maar niemand mag weten van wie Peter die sigaretten krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |