Ook weer in zo'n belachelijke poll om een individu in een opwelling te belonen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef bunkerman het volgende:
[..]
daar is over gestemd dus daar heeft ze sowieso recht op...............
als van begin af bekend was geweest dat t een treitershow zou gaan worden , hadden Peter en Pim zich vast niet aangemeldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha iig Peter... Jeroen heeft een geheel eigen interpretatie....
Is ook wel mooi een beetje met elkaar spelen... maar Jeroen is gewoon te sterk voor de rest en dat maakt het, voor mij iig, vervelend om naar te kijken.
Je laat een LTS-er ook geen Havo examen doen.
Bull. De makers gaan echt hun concept niet presenteren als zijnde 'anti-terreur' en dan intussen toch bewust een rotte appel in het spel zetten. Dat is wachten op geïrriteerde kijkers imhoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha iig Peter... Jeroen heeft een geheel eigen interpretatie....
Is ook wel mooi een beetje met elkaar spelen... maar Jeroen is gewoon te sterk voor de rest en dat maakt het, voor mij iig, vervelend om naar te kijken.
Je laat een LTS-er ook geen Havo examen doen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet nog maar blijken. als we niet (meer) in de maling worden genomen zorg ik dat jeroen er weer evenredig veel positieve stemmen bijkrijgt. Dat heb ik toegezegd dus maak ik ook waar.
dan hoop ik dat je blijft vinden dat je in de maling wordt genomen, van mij mag hij er absoluut uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet nog maar blijken. als we niet (meer) in de maling worden genomen zorg ik dat jeroen er weer evenredig veel positieve stemmen bijkrijgt. Dat heb ik toegezegd dus maak ik ook waar.
Zou het niet goedkoper zijn geweest om gewoon even tot het laatste uur van het stemmen te wachten met je oordeel?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
eens, maar dat is wat anders dan doelbewust rokertje pesten omdat dat een makkelijk doelwit is natuurlijk. Marielin gaf al aan dat ze desnoods gewoon stopt met roken en daar zie ik haar ook wel voor aan. Die nacht buiten drukte ze de peuk ook zonder morren uit toen ze hoorde dat ze daar niet mocht roken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat wil je je overlever noemen je moet kunnen afkicken in zo'n bunker. Hoe wouden ze dat in een échte bunker doen? En dan kan je wel roepen is oneerlijk met de nietrokers maar ze wisten dat het risico er in zat dat ze zonder peuken konden komen te zitten.
Komen ze ook laat achterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Spooky4u het volgende:
Camera in Isolatie kapot. 5000 eurootjes. Tot nader order...
En stel niet ? Dan zitten we met een stelletje kleurloze mensenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Jeroen er bijna uit, dan zal het een heel stuk rustiger worden in het bunkerforumquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt, het is extreem druk. met name in het bunkerforum
je zou roken ook gewoon vrij kunnen geven... en daar niet mee fucken. We nemen Jeroens pillen toch ook niet af. Die heeft ie tenslotte ook voor z'n gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat wil je je overlever noemen je moet kunnen afkicken in zo'n bunker. Hoe wouden ze dat in een échte bunker doen? En dan kan je wel roepen is oneerlijk met de nietrokers maar ze wisten dat het risico er in zat dat ze zonder peuken konden komen te zitten.
Wellicht kun je beter niet in zo'n prgramma gaan als je rookt, daar heb je gelijk in. Maar het toch ook de beslissing van de makers om ze toch toe te laten? Daar dan vervolgens continue mee lopen fucken is vreselijk flauw.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja, daar zit bijna geen verschil in. Medicijnen voorgeschreven door een arts, of een verslaving aan nicotinequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
je zou roken ook gewoon vrij kunnen geven... en daar niet mee fucken. We nemen Jeroens pillen toch ook niet af. Die heeft ie tenslotte ook voor z'n gemoedstoestand.
susiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Susi het volgende:
[..]
En stel niet ? Dan zitten we met een stelletje kleurloze mensen
Fair enoughquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja idd het moet gewoon of zijn; helemaal niet, of een standaard hoeveelheid... maar dat hele rookgebeuren moet niet bijna het grootste onderdeel van het spel worden.... lijkt steeds meer het rokersspel dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Wellicht kun je beter niet in zo'n prgramma gaan als je rookt, daar heb je gelijk in. Maar het toch ook de beslissing van de makers om ze toch toe te laten? Daar dan vervolgens continue mee lopen fucken is vreselijk flauw.
zullen we knuffelen ? ik wil een knuffelquote:
puntenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef blomst het volgende:
Niets over wat er te winnen valt of te verliezen???
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zullen we knuffelen ? ik wil een knuffel
zelfde als altijd denk ik?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef blomst het volgende:
Niets over wat er te winnen valt of te verliezen???
Hier nog 1 ,zwaar irriquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:05 schreef NrTH het volgende:
[..]
Koop eens nieuwe servers, kon er van 20:00 tot 21:00 niet op wegens drukte
Bovendien heeft iedereen wel zwakke en sterke punten. Nette en schone kleding is ook geen noodzaak. Als je Elinetje twee dagen zonder make-up in een jutezak laat lopen hab je ook grote kans dat ze huilend haar 12 uurtje aan gaat vragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
je zou roken ook gewoon vrij kunnen geven... en daar niet mee fucken. We nemen Jeroens pillen toch ook niet af. Die heeft ie tenslotte ook voor z'n gemoedstoestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |